Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2003, 16:15
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Nou ik hoop dattie hier hoort, maar wat zou jij nou een ideale avond met je partner vinden?

Ik zou het zelf heel gaaf vinden om eerst lekker romantisch met z'n tweeën te gaan eten. Kaarsjes erbij, muziekje op de achtergrond.
Na het eten lekker met z'n tweetjes naar het strand en dan op een stil plekje een kleed neerleggen en daaromheen allemaal kaarsjes aansteken. Lijkt me perfect.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 16:17
x-Tinkerbell-x
Avatar van x-Tinkerbell-x
x-Tinkerbell-x is offline
klinkt leuk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:20
Verwijderd
Eerst uit eten, daarna lekker door de (grote) stad lopen en van het leven proeven in één van de vele kroegen. Vervolgens nog een eindje door de inmiddels wat rustiger stad lopen en dan naar huis, daar op de bank hangen, lekker knuffelen en seks.

Ja, ik ben niet veeleisend. Ik heb liever iets down-to-earths maar wel gemeends dan al die clichématige dingen die zoveel voorbereiding vereisen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 23-05-2003 @ 17:20:
Ja, ik ben niet veeleisend. Ik heb liever iets down-to-earths maar wel gemeends dan al die clichématige dingen die zoveel voorbereiding vereisen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:36
load_harmony
load_harmony is offline
uhm... eerst naar een theatervoorstelling of iets dergelijks, daarna lekker samen naar huis wandelen (als het op redelijke loopafstand is ) en er over napraten, dan nog even wat drinken bij 1 van ons thuis, zoenen en weer uit elkaar
tmoet wel beetje mistereus blijven
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
blacky schreef op 23-05-2003 @ 17:15:
Nou ik hoop dattie hier hoort, maar wat zou jij nou een ideale avond met je partner vinden?

Ik zou het zelf heel gaaf vinden om eerst lekker romantisch met z'n tweeën te gaan eten. Kaarsjes erbij, muziekje op de achtergrond.
Na het eten lekker met z'n tweetjes naar het strand en dan op een stil plekje een kleed neerleggen en daaromheen allemaal kaarsjes aansteken. Lijkt me perfect.
jah todat je een beetje aan het vozen bent en je rolt om en je haar komt in 't vuur.. verder klinkt het leuk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:24
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-05-2003 @ 17:20:
Eerst uit eten, daarna lekker door de (grote) stad lopen en van het leven proeven in één van de vele kroegen. Vervolgens nog een eindje door de inmiddels wat rustiger stad lopen en dan naar huis, daar op de bank hangen, lekker knuffelen en seks.

Ja, ik ben niet veeleisend. Ik heb liever iets down-to-earths maar wel gemeends dan al die clichématige dingen die zoveel voorbereiding vereisen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 11:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou het liefst ook eerst uit eten gaan, daarna naar onze stamkroeg tot in de vroege uurtjes (niet te zat natuurlijk, want anders loopt het thuis in de soep) en dan thuis lekker lief in bed tegen elkaar aan liggen, knuffelen ennuh.... jah... you know..

Leek gister op de perfecte avond.... helaas had ik teveel gedronken... dat krijg je met die examens...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 12:27
poesiefox
poesiefox is offline
Als we lekker rustig thuis zijn, niks hoeven, lekker eten op schoot voor de DVD, (filmpje!) en dan knorren op de bank, met een wijntje en wat lekkers en daarna of naar bed of het bed niet halen....
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 12:33
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Gezellig met zijn 2en eten, hoeft niet perse uit eten kan ook leuk en sfeervol thuis, dan een mooie film kijken en toch wel eindigen met veel intimiteit... en lekker in elkaar armen in slaap vallen *zucht*

__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Erotische avond, je vriend/vriendin verassen
Fleurop
8 30-10-2008 22:51
De Kantine wat wil je weten van de persoon onder je?
Verwijderd
500 05-01-2008 20:14
Muziek Idm&electro&aanverwanten
capibara
500 15-01-2007 11:21
Verhalen & Gedichten [verhaal] avond, nacht, wat dan ook
oeski
3 17-10-2003 16:42
Lifestyle Wat is jou ideale avondje uit?
Verwijderd
45 20-07-2002 20:17
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ideale tv-avond voorstellen in het Duits!!!
°Mel°
1 13-03-2002 16:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05.