Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 22:48
Verwijderd
Hier weer een nieuw lijntopic, de url van de vorige staat hieronder:
http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1

Ga verder waar je gebleven was!
Oud 22-07-2003, 23:37
Verwijderd
Ik weet niet zeker of dit hier wel moet [naja het gaat wel over lijnen enzo] maar heeft iemand [goeie] ervaringen met dieetpillen? Pillen die het hongergevoel weg laten gaan ed. Chroom tabletten heb ik wel van gehoord, schijnt het honger gevoel ook minder van te worden. Pillen waar je van af zou vallen geloof ik niet erg in, zijn die er wel?
Oud 23-07-2003, 07:39
Verwijderd
Alle soorten pillen bestaan zo ongeveer of ze werken en gezond zijn is een tweede. Wat ik in de vorige lijntopic al zei: je eet- en beweegpatroon aanpassen is gezonder en het afvallen heeft dan vaak meer en blijvender resultaat.
Oud 23-07-2003, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-07-2003 @ 08:39:
Alle soorten pillen bestaan zo ongeveer of ze werken en gezond zijn is een tweede. Wat ik in de vorige lijntopic al zei: je eet- en beweegpatroon aanpassen is gezonder en het afvallen heeft dan vaak meer en blijvender resultaat.
Idd, er bestaan heel veel verschillende soorten en de meeste werken niet. Maar in combinatie met aangepaste eetgewoontes en meer beweging. Het is ook logisch als je gewoon alles naar binnen blijft werken en de hele dag op de bank zit en dan een pilletje neemt dat je daar niet vanaf valt.
Oud 23-07-2003, 10:04
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Hey ,

Gisteren iets minder goed, een roze koek gegeten en niet bewogen , maar vandaag gewoon weer doen en het is geen ramp .
__________________
*Doe lief*
Oud 23-07-2003, 10:17
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Ben ongeveer een weekie bezig met lijnen. En jah, ik ben gelukkig al een klein beetje afgevallen. Ik heb alleen nog steeds geen zin om te hardlopen en om buikspieroefeningen te doen. Maarjah voorderest gaat het wel.
__________________
..:::Turn your lights down low:::..
Oud 23-07-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Cassiopeia schreef op 23-07-2003 @ 00:37:
Ik weet niet zeker of dit hier wel moet [naja het gaat wel over lijnen enzo] maar heeft iemand [goeie] ervaringen met dieetpillen? Pillen die het hongergevoel weg laten gaan ed. Chroom tabletten heb ik wel van gehoord, schijnt het honger gevoel ook minder van te worden. Pillen waar je van af zou vallen geloof ik niet erg in, zijn die er wel?
Ik heb niet lang geleden net dezelfde vraag gesteld.
Maar mijn antwoord heb ik reeds.
Stacker2 helpt dus wel degelijk. Ik heb echt massas veel energie en geen honger.
Maar naar het schijnt is Stacker4 nog beter.
Oud 23-07-2003, 12:11
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
phensic schreef op 23-07-2003 @ 12:57:
Ik heb niet lang geleden net dezelfde vraag gesteld.
Maar mijn antwoord heb ik reeds.
Stacker2 helpt dus wel degelijk. Ik heb echt massas veel energie en geen honger.
Maar naar het schijnt is Stacker4 nog beter.
Waar haal je het, wat doet het en wat kost het?
__________________
*Doe lief*
Oud 23-07-2003, 12:23
Verwijderd
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 23-07-2003 @ 13:11:
Waar haal je het, wat doet het en wat kost het?
vroeg de detective in spe

Ik heb het in de Heksenketel (zo noemde het geloof ik) in Sluis gehaald. Het koste 3 of 4 euro denk ik. Het waren er maar drie, aangezien ik het nog niet kende.
(In een smartshop dus.)

Het geeft je na een half uur- een uur heel veel energie. Je raakt er helemaal opgefokt door. Je kan dus lekker actief zijn, zonder te moeten eten. Als je dan wel eet, verteert het veel vlugger.

Nadeel kan zijn (bij vriendin): Je zweet verschrikkelijk (door al die energie uitstoot). Als je niet zo goed tegen cafeïne kunt, is het niet zo aan te raden. Maar je kan het ook zonder ephedrine kopen, dus dat is dan ook geen probleem.

Ik weeg nu 57-58. Dus ik ben weer maar eens een kilootjes kwijt in één dag. 'k Ga er wel bijvertellen dat ik dan ook niet veel eet en veel koffie drink om het effect nog wat te versterken.
Oud 23-07-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef op 23-07-2003 @ 12:57:
Ik heb niet lang geleden net dezelfde vraag gesteld.
Maar mijn antwoord heb ik reeds.
Stacker2 helpt dus wel degelijk. Ik heb echt massas veel energie en geen honger.
Maar naar het schijnt is Stacker4 nog beter.
Maar helpt het blijvend?

't schijnt dat je er ook hartkloppingen ed van kunt krijgen, toch niet zo geslaagd, als je hetmij vraagt.
Oud 23-07-2003, 12:53
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Er zijn inderdaad veel bijwerkingen, dus als je niet tegen een van de bestandsdelen kan, heb je een probleem. En vaak kom je er pas achter als je er niet tegen kan, als de symptomen opkomen zetten.
Oud 23-07-2003, 13:34
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
beh...eigenlijk moet ik vandaag weer hardlopen, maar tis echt ruk weer...het waait redelijk hard (lees: tegenwind!) en het is superbenauwd... onprettig dus...ik w8 nog ff, maar als het niet beter wordt toch maar wachten tot morgen...
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Oud 23-07-2003, 17:44
Basia
Basia is offline
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 23-07-2003 @ 14:34:
beh...eigenlijk moet ik vandaag weer hardlopen, maar tis echt ruk weer...het waait redelijk hard (lees: tegenwind!) en het is superbenauwd... onprettig dus...ik w8 nog ff, maar als het niet beter wordt toch maar wachten tot morgen...
mjah, voor mij geldt hetzelde. bovendien ben ik knettertje lam van het werken + slenteren door de stad
__________________
blablabla
Oud 23-07-2003, 18:05
Verwijderd
Ha.. ik laat dit topic maar niet aan mn moeder zien, want die steekt meteen van wal
naja, hier thuis ben ik dus verplicht aan de HERBALIFE. Ik weet niet of iemand dat kent, maarja. dat is dus een soort van dieet met shakes en pillen en het is zo dat je dan vitaminen en weet ik wat je allemaal nodigt hebt, krijgt door die pillen en shakes.
Wat wij vooral merken is dat vooral je vetgehalte minder wordt (jaja, we hebben daar speciale weegschaal voor.. ) en dat je ook echt slanker word in de omvang snap je?
Mijn moeder zit nu op een constant gewicht, maar ze word nog steeds slanker..
naja, ik moet dus verplicht, dus eerst hield ik me er niet echt aan, maar laatste tijd wel en t gaat wel redelijk. Ik hoef niet meer zo heel erg veel kwijt, omdat ik op eigen houtje (met veel minder eten, geen snoep en frisdrank) al 13 kilo was afgevallen (jammer genoeg kwamen er daarna een paar weer aan, maarja)..
Nu maar kijken hoe t gaat. Is wel duur trouwens, dus ben blij dat mn ma betaald
Oud 23-07-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef op 23-07-2003 @ 12:57:
Ik heb niet lang geleden net dezelfde vraag gesteld.
Maar mijn antwoord heb ik reeds.
Stacker2 helpt dus wel degelijk. Ik heb echt massas veel energie en geen honger.
Maar naar het schijnt is Stacker4 nog beter.
Drugs is de oplossing
Oud 23-07-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
VanilleVla schreef op 23-07-2003 @ 19:06:
Drugs is de oplossing
Ter uwer info....'t is geen drugs.

Anders zou ik nu wel aan de speed zitten.
Oud 24-07-2003, 07:50
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef op 23-07-2003 @ 19:36:
Ter uwer info....'t is geen drugs.

Anders zou ik nu wel aan de speed zitten.
Ter info: ephedra is een smartdrugs.

http://www.ephedra.demon.nl/smartdrugs/indexnl.htm bv
Oud 24-07-2003, 10:30
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
phensic schreef op 23-07-2003 @ 12:57:
Ik heb niet lang geleden net dezelfde vraag gesteld.
Maar mijn antwoord heb ik reeds.
Stacker2 helpt dus wel degelijk. Ik heb echt massas veel energie en geen honger.
Maar naar het schijnt is Stacker4 nog beter.
Ja tis maar wat je er voor over hebt, dat spul is levensgevaarlijk

(heeft de smaakpolitie gekeken )
__________________
http://fleur.madtech.cx
Oud 24-07-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-07-2003 @ 08:50:
Ter info: ephedra is een smartdrugs.

http://www.ephedra.demon.nl/smartdrugs/indexnl.htm bv
Als het zo gevaarlijk was zouden ze het niet legaal verkopen, toch?

Ik heb er nog geen schadelijke effecten van ondervonden en ben ook niet van plan om er een gewoonte van te maken.
Slechts 3 (ja dat is al!) pilletjes heb ik gekocht en heb er nu nog ééntje over.
't Is niet lichamelijk verslavend en indien ik er (heel uitzonderlijk, maar je weet maar nooit ) geestelijk aan verslaafd zou geraken, zou het niet vol te houden zijn, aangezien ik helemaal naar Nederland moet gaan erom.

Daarbij, het heeft zijn diensten al redelijk bewezen, want ik weeg nog maar 56-57kg. Dit omdat ik geen honger heb en wel veel energie, dus hoef ik zowat niets te eten.

Ik weet dat het ongezond klinkt, maar niemand wordt verplicht me na te bootsen. Ik ben blij met mijn resultaten en dat is al wat ik moet hebben.

Btw, ik woog 60-62kg en was reeds op dieet ervoor.
Toen ik 59 woog heb ik de pilletjes eens uitgetest.

Ephedra has been used for thousands of years and is considered safe when used by healthy people. ---) stond op die site
Oud 24-07-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef op 24-07-2003 @ 12:00:
Als het zo gevaarlijk was zouden ze het niet legaal verkopen, toch?
Hasj wordt ook legaal verkocht.

Je merkt het ook echt niet meteen dat het schadelijk is ed. Zowat niks eten is bovendien slecht. Volgens mij staat er bij die pillen ook bij dat je er dus wel op moet letten dat je eet en dat je al je voedingsstoffen binnenkrijgt. Doe je dat niet, dan help je je eigen lichaam gewoon naar de klote en ik neem aan dat dat niet is wat je wilt. Als ik me niet vergis was jij altijd één van de verstandigste in deze topic...

Bovendien nogmaals: ik denk niet dat het blijvend is wanneer je stopt met ze te gebruiken. Je gaat dan immers weer normaal eten en je hebt minder energie. Waarom zouden die kilo's er dan afblijven? Mag jij mij uitleggen.
Oud 24-07-2003, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-07-2003 @ 12:26:
Hasj wordt ook legaal verkocht.

Je merkt het ook echt niet meteen dat het schadelijk is ed. Zowat niks eten is bovendien slecht. Volgens mij staat er bij die pillen ook bij dat je er dus wel op moet letten dat je eet en dat je al je voedingsstoffen binnenkrijgt. Doe je dat niet, dan help je je eigen lichaam gewoon naar de klote en ik neem aan dat dat niet is wat je wilt. Als ik me niet vergis was jij altijd één van de verstandigste in deze topic...

Bovendien nogmaals: ik denk niet dat het blijvend is wanneer je stopt met ze te gebruiken. Je gaat dan immers weer normaal eten en je hebt minder energie. Waarom zouden die kilo's er dan afblijven? Mag jij mij uitleggen.
Weet je, 't zit zo. Ik heb het nu al enkele keren supergezond geprobeerd en t lukt me niet. Nu ben ik alleen thuis en heb ik geen controle op wat ik wel of niet eet. Ik weet dat het niet verstandig is , maar iedereen zegt me reeds dat ik er goed uitzie.

Ik vrees er zelf ook voor dat de kilo's er weer zullen bijkomen, maar ben van plan te beginnen zwemmen. Eerst durfde ik niet te gaan zwemmen, omdat ik met totaal niet goed voelde in mijn lichaam, maar nu voel ik me een heel stuk beter en veel veel zelfzekerder.

En euhm, om helemaal eerlijk te zijn...ik koos gewoon de gemakkelijkste en rapste weg naar afslanken. Als (k weet het, slecht) voorbeeld had ik een vriendin. Ze is 8 kg vermagerd door de speed. Ik wil niet aan de drugs zitten, dus heb ik voor ephedra gekozen. Stackers zijn niet zo schadelijk en vooral, ze zijn niet verslavend.

Ook, ik heb het reeds gezegd, 't zijn maar drie pilletjes en ik ben niet van plan om er mee door te gaan, aangezien de results er zijn.

Natuurlijk kan je nu zeggen dat de kilo's er zo bijvliegen...ik denk het niet. Als ik weinig blijf eten, zoetigheden vermijd en veel koffie of redbull of zo drink, zal het me wel lukken.

Maar idd, neem geen voorbeeld aan mij...
Oud 24-07-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef op 24-07-2003 @ 12:46:

En euhm, om helemaal eerlijk te zijn...ik koos gewoon de gemakkelijkste en rapste weg naar afslanken. Als (k weet het, slecht) voorbeeld had ik een vriendin. Ze is 8 kg vermagerd door de speed. Ik wil niet aan de drugs zitten, dus heb ik voor ephedra gekozen. Stackers zijn niet zo schadelijk en vooral, ze zijn niet verslavend.

Natuurlijk kan je nu zeggen dat de kilo's er zo bijvliegen...ik denk het niet. Als ik weinig blijf eten, zoetigheden vermijd en veel koffie of redbull of zo drink, zal het me wel lukken.
Ephedra kan wel schadelijk zijn (hartkloppingen is maar één voorbeeld). Vriendinnen van mij zijn 30 kilo afgevallen op ongezonde manieren (niet eten, overgeven, enz.), zij hebben eetstoornissen. Omdat ik weet wat de gevolgen er van kunnen zijn doe ik dus juist moeite om het niet zo ver bij mij te laten komen. Jezelf accepteren, dat is belangrijker.

Waarom denk je dat je zo blijft eten? Waarom eet je nu zo? Toch omdat je meer energie en minder honger hebt ed? En waarom heb je meer energie en minder honger? Door die pillen. Zodra je stopt is het snel weer net als eerst, denk ik. Veel koffie en redbull is btw ook niet gezond ('t is zelfs ongezond) en koffie ed is wel verslavend. Redbull zit volgens mij btw barstensvol suiker...
Oud 24-07-2003, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-07-2003 @ 12:49:
Ephedra kan wel schadelijk zijn (hartkloppingen is maar één voorbeeld). Vriendinnen van mij zijn 30 kilo afgevallen op ongezonde manieren (niet eten, overgeven, enz.), zij hebben eetstoornissen. Omdat ik weet wat de gevolgen er van kunnen zijn doe ik dus juist moeite om het niet zo ver bij mij te laten komen. Jezelf accepteren, dat is belangrijker.

Waarom denk je dat je zo blijft eten? Waarom eet je nu zo? Toch omdat je meer energie en minder honger hebt ed? En waarom heb je meer energie en minder honger? Door die pillen. Zodra je stopt is het snel weer net als eerst, denk ik. Veel koffie en redbull is btw ook niet gezond ('t is zelfs ongezond) en koffie ed is wel verslavend. Redbull zit volgens mij btw barstensvol suiker...
Ik geef niet over en wat ik eet is gezond.

Ik heb vandaag nog geen pil genomen en ik heb ook geen honger. Ik ben van rond 10h30-11h op en heb een kommetje muesli gegeten en een appel.
Ik ga straks weer een liter koffie zetten en die dan in enkele uren opdrinken. Als ik honger heb eet ik iets (gezonds!).
Ik drink ook voldoende water.

Er bestaat ook suikervrije redbull.
Oud 24-07-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
phensic schreef op 24-07-2003 @ 13:31:
Ik geef niet over en wat ik eet is gezond.
Daar ging het ook niet...jij nam een voorbeeld aan vriendin die op een ongezonde manier afvalt, ik gaf een zelfde soort voorbeeld.

Ach, je moet het zelf ook weten, 't is tenslotte je eigen lichaam.
Oud 24-07-2003, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-07-2003 @ 13:34:
Daar ging het ook niet...jij nam een voorbeeld aan vriendin die op een ongezonde manier afvalt, ik gaf een zelfde soort voorbeeld.

Ach, je moet het zelf ook weten, 't is tenslotte je eigen lichaam.
Sorry, had ik ff niet door.

Kan niet anders dan je gelijk geven, maar mijn gevoel staat even boven mijn ratio...
Oud 24-07-2003, 13:21
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Basia schreef op 23-07-2003 @ 22:14:
mjah, voor mij geldt hetzelde. bovendien ben ik knettertje lam van het werken + slenteren door de stad
maar maar maar:
nu zit al helemaal ready en set to go enzo 8er de compu...dus ik ga zo wel... NU eigenlijk
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Oud 24-07-2003, 13:45
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Hoe kan het dat als je gezond en regelmatig eet (en dus niet snoept enzo), minstens 3 uur per week sport en veel water drinkt... al maanden lang, er niets gebeurt .
__________________
*Doe lief*
Oud 24-07-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 24-07-2003 @ 14:45:
Hoe kan het dat als je gezond en regelmatig eet (en dus niet snoept enzo), minstens 3 uur per week sport en veel water drinkt... al maanden lang, er niets gebeurt .
Misschien zit je gewoon op een gewicht dat bij je past...?
Oud 24-07-2003, 14:01
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
weer terug van hardlopen
ik vindt het helemaal niet leuk
maar ik voel me daarna (als ik gedoucht heb enzo) wel lekker energiek

ik heb alleen een vraagje...ik zit nog in week 1 op dat schema dat maf fluitketeltje in het vorige lijntopic gepost had... ik loop dus net 20 minuutjes...maar aan het eind van die 20 minuten heb ik last van mijn heup...weet iemand hier mss waar dat door komt, en wat ik aan kan doen? bvd...
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Oud 24-07-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
MiZz TeRiOuZz schreef op 24-07-2003 @ 15:01:
ik heb alleen een vraagje...ik zit nog in week 1 op dat schema dat maf fluitketeltje in het vorige lijntopic gepost had... ik loop dus net 20 minuutjes...maar aan het eind van die 20 minuten heb ik last van mijn heup...weet iemand hier mss waar dat door komt, en wat ik aan kan doen? bvd...
Heb je goede hardloopschoenen? (Echte hardloopschoenen, dus geen oude tennisschoenen ofzo.)
Oud 24-07-2003, 15:19
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-07-2003 @ 14:47:
Misschien zit je gewoon op een gewicht dat bij je past...?
hmmm ik heb een gezond gewicht op zich maar er mag gewoon wel wat van af, alles wat strakker enzo... en dat is geen onzin, ik zeg dus niet dat ikte dik ben oid.
__________________
*Doe lief*
Oud 24-07-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 24-07-2003 @ 16:19:
hmmm ik heb een gezond gewicht op zich maar er mag gewoon wel wat van af, alles wat strakker enzo... en dat is geen onzin, ik zeg dus niet dat ikte dik ben oid.
Strakker hoeft niet afhankelijk te zijn van je gewicht... En als je op een gezond gewicht zit...tja, misschien is het wel je bouw. Heb ik ook, bij mij mag er ook best wat van af, maar ik eet niet ongezond of wat dan ook en ik blijf altijd rond dit gewicht hangen.
Oud 24-07-2003, 15:52
Basia
Basia is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-07-2003 @ 16:38:
Strakker hoeft niet afhankelijk te zijn van je gewicht... En als je op een gezond gewicht zit...tja, misschien is het wel je bouw. Heb ik ook, bij mij mag er ook best wat van af, maar ik eet niet ongezond of wat dan ook en ik blijf altijd rond dit gewicht hangen.
ik kom ook gewoon NIET onder een bepaald gewicht. beetje frustrerend is dat wel.
__________________
blablabla
Oud 24-07-2003, 16:52
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-07-2003 @ 19:05:
Ha.. ik laat dit topic maar niet aan mn moeder zien, want die steekt meteen van wal
naja, hier thuis ben ik dus verplicht aan de HERBALIFE. Ik weet niet of iemand dat kent, maarja. dat is dus een soort van dieet met shakes en pillen en het is zo dat je dan vitaminen en weet ik wat je allemaal nodigt hebt, krijgt door die pillen en shakes.
Wat wij vooral merken is dat vooral je vetgehalte minder wordt (jaja, we hebben daar speciale weegschaal voor.. ) en dat je ook echt slanker word in de omvang snap je?
Mijn moeder zit nu op een constant gewicht, maar ze word nog steeds slanker..
naja, ik moet dus verplicht, dus eerst hield ik me er niet echt aan, maar laatste tijd wel en t gaat wel redelijk. Ik hoef niet meer zo heel erg veel kwijt, omdat ik op eigen houtje (met veel minder eten, geen snoep en frisdrank) al 13 kilo was afgevallen (jammer genoeg kwamen er daarna een paar weer aan, maarja)..
Nu maar kijken hoe t gaat. Is wel duur trouwens, dus ben blij dat mn ma betaald
Ik ken dat Herbalife wel, want ik heb het ook een tijdje gehad. Bij mij hielp het best wel goed, maar ik ben er eigenlijk niet verder mee gegaan. Maar ik vond het ook nog wel lekker. Die shakes lijken echt op gewone milkshakes, echt raar. Ben je trouwens al veel afgevallen met Herbalife??
__________________
..:::Turn your lights down low:::..
Oud 24-07-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
~Chyca~ schreef op 24-07-2003 @ 17:52:
Ik ken dat Herbalife wel, want ik heb het ook een tijdje gehad. Bij mij hielp het best wel goed, maar ik ben er eigenlijk niet verder mee gegaan. Maar ik vond het ook nog wel lekker. Die shakes lijken echt op gewone milkshakes, echt raar. Ben je trouwens al veel afgevallen met Herbalife??
ik merk dat ik minder in gewicht afval, dan in vetprocenten. daar gaat t veel beter.
maar in een paar dagen ben ik toch wel ongeveer een kilo kwijt. t gaat niet bijster snel, maar je word niet alleen lichter, je wordt ook zogenaamd strakker.
mijn moeder is veel afgevallen en die kon met tzelfde gewicht dat ze nog steeds heeft een broek niet aan en ze valt niet meer af in gewicht (zit nu op haar ideale gewicht), maar wel in centimeters, want de broek past ze weer.
waarom ben je gestopt?
Oud 24-07-2003, 19:57
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-07-2003 @ 20:20:
ik merk dat ik minder in gewicht afval, dan in vetprocenten. daar gaat t veel beter.
maar in een paar dagen ben ik toch wel ongeveer een kilo kwijt. t gaat niet bijster snel, maar je word niet alleen lichter, je wordt ook zogenaamd strakker.
mijn moeder is veel afgevallen en die kon met tzelfde gewicht dat ze nog steeds heeft een broek niet aan en ze valt niet meer af in gewicht (zit nu op haar ideale gewicht), maar wel in centimeters, want de broek past ze weer.
waarom ben je gestopt?
Jah...? Eigenlijk weet ik niet waarom ik gestopt ben, maar het is ook al een heel tijdje geleden. Ik ben gewoon laks denk ik.
Maarjah, ik ben nu ook aan de lijn, zonder dat ik van dat speciale spul haal, en het gaat tot nu toe best goed.....dus.
__________________
..:::Turn your lights down low:::..
Oud 25-07-2003, 08:53
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-07-2003 @ 16:38:
Strakker hoeft niet afhankelijk te zijn van je gewicht... En als je op een gezond gewicht zit...tja, misschien is het wel je bouw. Heb ik ook, bij mij mag er ook best wat van af, maar ik eet niet ongezond of wat dan ook en ik blijf altijd rond dit gewicht hangen.
Ik weeg mezelf niet dus over mijn gewicht heb ik geen idee maar ik merk niet echt iets verder ofzo.
__________________
*Doe lief*
Oud 25-07-2003, 08:58
Verwijderd
Citaat:
maf fluitketeltje schreef op 25-07-2003 @ 09:53:
Ik weeg mezelf niet dus over mijn gewicht heb ik geen idee maar ik merk niet echt iets verder ofzo.
Wat ik al zei, misschien is het je bouw...?

Ik heb nogal dikke/stevige benen, ik kan van alles doen, maar daar gaat niks af, net zo min als van m'n armen en m'n billen, alleen m'n buik wordt hooguit wat dunner. Zal wel aan m'n bouw liggen, denk ik. Daarom heb ik maar besloten dat ik het maar moet accepteren.
Oud 25-07-2003, 09:02
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Nou ik ben weer terug van vakantie. Heb daar niet echt opgelet, wel geprobeerd niet al te veel te eten maar ijsjes enzo heb ik niet laten staan. Ben nog steeds 54.6. Wel frustrerend omdat ik eerst minder woog maar ga nu gewoon weer lekker bezig met joggen en gezond eten en ik zie wel waar het schip strand. Ik heb wel t idee dat ik slanker was dan eerst toen ik rond de 54.5 woog, best apart.
Heb nu 2 krentenbollen en 2 grote glazen water op, ben om 9.30 opgestaan. Ik ga zo even lekker in bad denk ik en dan iets actiefs doen
Pieta, zullen we weer mailen?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 25-07-2003, 10:11
Cola_Light
Avatar van Cola_Light
Cola_Light is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-07-2003 @ 10:02:
Nou ik ben weer terug van vakantie. Heb daar niet echt opgelet, wel geprobeerd niet al te veel te eten maar ijsjes enzo heb ik niet laten staan. Ben nog steeds 54.6. Wel frustrerend omdat ik eerst minder woog maar ga nu gewoon weer lekker bezig met joggen en gezond eten en ik zie wel waar het schip strand. Ik heb wel t idee dat ik slanker was dan eerst toen ik rond de 54.5 woog, best apart.
Heb nu 2 krentenbollen en 2 grote glazen water op, ben om 9.30 opgestaan. Ik ga zo even lekker in bad denk ik en dan iets actiefs doen
Pieta, zullen we weer mailen?
Kom op zeg, waar lullen we over 54.6 en 54.5 dat is zo weinig verschil.
Oud 25-07-2003, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Cola_Light schreef op 25-07-2003 @ 11:11:
Kom op zeg, waar lullen we over 54.6 en 54.5 dat is zo weinig verschil.
Ik denk dat ze bedoeld dat ze af was gevallen van 54.5 naar minder en nu weer aan is gekomen en nu dus 54.6 weegt. Maar weet het ook niet zeker.
Oud 25-07-2003, 10:24
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 11:21:
Ik denk dat ze bedoeld dat ze af was gevallen van 54.5 naar minder en nu weer aan is gekomen en nu dus 54.6 weegt. Maar weet het ook niet zeker.
Ja dat bedoel ik inderdaad. Je hoort mij niet over 100 g verschil hoor, maar ik woog eerst 1/2 kilo minder en dat vond ik fijner.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 25-07-2003, 10:41
kastdeur
kastdeur is offline
Oh ja. Hoe slecht is cola light voor een mens(afgezien van de aspartaam dus). Ik lees heel vaak verhalen dat vrouwen die lijnen zijn gestopt met cola light drinken. Waarom?
Oud 25-07-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 25-07-2003 @ 11:41:
Oh ja. Hoe slecht is cola light voor een mens(afgezien van de aspartaam dus). Ik lees heel vaak verhalen dat vrouwen die lijnen zijn gestopt met cola light drinken. Waarom?
Zoetstoffen zijn niet goed voor je en schijnen ook dikmakend te zijn, geloof ik (althans dat zeggen sommige mensen)...en de cafeine natuurlijk...'k denk zo iets.
Oud 25-07-2003, 10:45
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 11:43:
Zoetstoffen zijn niet goed voor je en schijnen ook dikmakend te zijn, geloof ik (althans dat zeggen sommige mensen)...en de cafeine natuurlijk...'k denk zo iets.
Maar zoetstoffen zijn toch juist gemaakt om het dikmakende suiker te vervangen?

En cafeine? Waarom is dat slecht voor de lijn dan?
Oud 25-07-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 25-07-2003 @ 11:45:
Maar zoetstoffen zijn toch juist gemaakt om het dikmakende suiker te vervangen?

En cafeine? Waarom is dat slecht voor de lijn dan?
tja, ik weet het ook niet (meer) precies.

Jawel, maar je vroeg niet wat er slecht voor de lijn aan was.
('t was wel duidelijk, hoor, dat je dat wel bedoelde. )
Oud 25-07-2003, 11:05
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
stout! schreef op 25-07-2003 @ 10:02:
Nou ik ben weer terug van vakantie. Heb daar niet echt opgelet, wel geprobeerd niet al te veel te eten maar ijsjes enzo heb ik niet laten staan. Ben nog steeds 54.6. Wel frustrerend omdat ik eerst minder woog maar ga nu gewoon weer lekker bezig met joggen en gezond eten en ik zie wel waar het schip strand. Ik heb wel t idee dat ik slanker was dan eerst toen ik rond de 54.5 woog, best apart.
Heb nu 2 krentenbollen en 2 grote glazen water op, ben om 9.30 opgestaan. Ik ga zo even lekker in bad denk ik en dan iets actiefs doen
Pieta, zullen we weer mailen?
Hey!!!

Sorry dat ik niet meer geantwoord heb maar mijn mail was heel erg aan het kloten en het duurde allemaal uren enzo, vandaar .

Ik ga nu ff kijken of het weer gaat .
__________________
*Doe lief*
Oud 25-07-2003, 15:46
anjali
anjali is offline
weet iemand hoeveel schuimpjes 100 gram zijn? En hoeveel cal er in 1 schuimpje zit?
Oud 25-07-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 25-07-2003 @ 16:46:
weet iemand hoeveel schuimpjes 100 gram zijn? En hoeveel cal er in 1 schuimpje zit?
Hoeveel schuimpjes 100gram zijn ligt er aan hoe groot en zwaar de schuimpjes per stuk zijn. Hoeveel cal er in één schuimpje zitten zal ook per schuimpsoort verschillen. Ik wil het ook niet eens weten ook, kcal tellen is niet goed.
Oud 25-07-2003, 16:23
kleutertje
kleutertje is offline
[QUOTE]anjali schreef op 25-07-2003 @ 16:46:
[B]weet iemand hoeveel schuimpjes 100 gram zijn? En hoeveel cal er in 1 schuimpje zit?

ongeveer 15 cal. dat is voor een schuimpje van 4 gram, geen idee hoe groot dat is. Een gemiddeld schuimpje
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid atkins, goed??
noewkie
21 02-05-2005 16:27
Lichaam & Gezondheid genoeg eten??
annuuuh
50 15-08-2004 19:28
Lichaam & Gezondheid gezonder eten en afvallen
kliwie
13 05-02-2004 14:45
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #16!!!
Snufje
310 06-10-2003 20:09
Lichaam & Gezondheid Help ik wordt dik..
DutCh LuNaTiC
5 24-07-2003 07:46
Eten & Drinken eten met weinig kalorieen
druiveke
12 17-06-2003 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.