Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 08:56
Verwijderd
Andere was alweer vol

Piercing topic deel 1

Bruikbare links:
- http://piercings.pagina.nl

Plaatjes uploaden:
- http://picserver.org

Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 09:01.
Advertentie
Oud 29-09-2003, 08:58
Verwijderd
De zus van mijn vriendin had een lippiercing en die is er uitgevallen,
's avonds (ze was aan het werk) wilde ze 'm er opnieuw inzetten maar eht was dicht gegroeid.
Wat kan ze dan nu het beste doen als ze 'm terug wil?
Oud 29-09-2003, 09:05
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Opnieuw laten piercen. Ik zou het even in de piercingzaak vragen, misschien is het het verstandigst als ze hem eerst een weekje met rust laat.

Ik snap echt niet dat het bij iedereen zo snel dichtgroeit. Na een maand was mijn lip nog niet eens helemaal genezen en toen raakte ik mijn bolletje kwijt. Toen heb ik een nachtje geslapen zonder piercing en de volgende ochtend een andere erin gedaan. Dat ging probleemloos, bovendien was mijn piercinggat toen helemaal schoon en genezen!
Oud 29-09-2003, 09:08
Verwijderd
of een oorringetje ipv piercing erin dragen...die is wat dunner en kan er vaak nog wel in...
Oud 29-09-2003, 10:15
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Even over die smiley/scrumperpiercing:
het balletje hoort op je tandvlees te hangen en niet op je tanden. Het is logisch dat hij na verloop van tijd er wel op gaat hangen, omdat het ringetje zwaarder is dan het stukje vlees waar hij doorheen zit, maar het is niet goed voor je tanden. Ik ga hem btw zeker weten halen nadat ik bij de tandarts ben geweest eind oktober. Dan kan hij er gewoon een half jaar inzitten zonder dat mijn tandarts me niet meer wil behandelen ofzo.
Oud 29-09-2003, 10:41
Verwijderd
als mijn tandarts zegt dat mn tanden door mn piercing beschadigen haal ik hem er ook uit...maar totnutoe zegtie elke keer dat het niet zo is dus...
Oud 29-09-2003, 11:24
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
maria schreef op 29-09-2003 @ 11:41:
als mijn tandarts zegt dat mn tanden door mn piercing beschadigen haal ik hem er ook uit...maar totnutoe zegtie elke keer dat het niet zo is dus...
Tandartsen zeggen dat 9 van de 10 mondpiercings je tanden beschadigen. Ik weet dat mijn lippiercing heel af en toe tegen mijn tanden aantikt -dat kan hij misschien als een gevaar op de lange termijn beschouwen, terwijl ik denk dat het nog wel meevalt-. Ik heb er wel expres een ringetje in omdat ik de heel tijd op het achterkantje van mijn labret zat te bijten.
Oud 29-09-2003, 15:09
coffee_mug
Avatar van coffee_mug
coffee_mug is offline
aan de mensen die zelf piercen, wat gebruiken jullie ervoor?
__________________
Oud 29-09-2003, 15:18
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
McLaren schreef op 29-09-2003 @ 09:58:
De zus van mijn vriendin had een lippiercing en die is er uitgevallen,
's avonds (ze was aan het werk) wilde ze 'm er opnieuw inzetten maar eht was dicht gegroeid.
Wat kan ze dan nu het beste doen als ze 'm terug wil?
ehm, loigt eraan hoe lang dat geleden is. een vriend van me heeft hem gewoon weer doorgeprikt na ehm, een dag ofzo.

wat ik ook vreemd vind want ik kan hem iig 1 dag probleemloos eruit laten :/
Oud 29-09-2003, 15:51
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
owke ik heb een vraag:

Ik heb binnenkort een toneel uit voering en ik moet een oude oma spelen (die heeft natuurlijk geen lippiercing)
Dus ik moet mijn lippiercing uit.
Ik heb hem nu bijna 1,5 jaar.
het stukje duurt ongeveer een kwartier.

Kan ik zo lang mijn piercing uit?
groeit het gaatje dan niet dicht?
Oud 29-09-2003, 16:23
Verwijderd
anders kan je er misschien een knopje indoen die niet zo goed zichtbaar is?

of je bent gewoon een heel erg hippe oma

maar ik denk dat een kwartiertje niet zo veel uitmaakt...
Oud 29-09-2003, 16:26
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
ja ik had ook al met de regisseur overlegt over een doorzichtig knopje ofzo iets.. maar hij had liever niks, maar als het écht niet kon, dan mocht dat wel.

Maarja ik wil het zelf natuurlijk ook perfect.
ik dacht zelf ook al dat een kwartier niet veel uitmaakt.

thanx
Oud 29-09-2003, 16:30
EnemyGround!
EnemyGround! is offline
Citaat:
regardless schreef op 29-09-2003 @ 16:51:
owke ik heb een vraag:

Ik heb binnenkort een toneel uit voering en ik moet een oude oma spelen (die heeft natuurlijk geen lippiercing)
Dus ik moet mijn lippiercing uit.
Ik heb hem nu bijna 1,5 jaar.
het stukje duurt ongeveer een kwartier.

Kan ik zo lang mijn piercing uit?
groeit het gaatje dan niet dicht?
Als dat gat binnen een kwartier dicht is moet je in sience fiction movies gaan spelen...
__________________
Gekeken is niet altijd gezien...
Oud 29-09-2003, 16:45
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
Citaat:
coffee_mug schreef op 29-09-2003 @ 16:09:
aan de mensen die zelf piercen, wat gebruiken jullie ervoor?
voor me lip,neus en oren heb ik een veiligheids speld gebruikt
maar je kan ook een naals halen bij de apotheek
__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Oud 29-09-2003, 17:38
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
regardless schreef op 29-09-2003 @ 16:51:
owke ik heb een vraag:

Ik heb binnenkort een toneel uit voering en ik moet een oude oma spelen (die heeft natuurlijk geen lippiercing)
Dus ik moet mijn lippiercing uit.
Ik heb hem nu bijna 1,5 jaar.
het stukje duurt ongeveer een kwartier.

Kan ik zo lang mijn piercing uit?
groeit het gaatje dan niet dicht?
kan makkelijk!!!

Ik heb min piercing soms 5 uur uit (ook een lippiercing)
en dan zit ie nog niet dicht....

en als je me niet geloofd, kun je er ook een stukje strip van een wietzakje instoppen! (dat stripje eraf knippen, opmaat knippen, schoonmaken met listirine en erin stoppen )
deed ik ook altijd als ik moest werken.
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 29-09-2003, 19:04
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Ok ff vraag uit vorige topic herhalen, ik hoop antwoord te krijgen van mensen met ervaring of die expliciet kennis hierover hebben opgezocht (dus niet van ik heb gehoord of ik denk...)
Is het zo dat als je tubes (tunnels) neemt het gat voor eeuwig blijft? Ik vind het namelijk erg vet, maar weet niet zeker of ik dat op mijn 40ste nog steeds vind, en om dan nog met gaten in mijn oor te lopen...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Oud 29-09-2003, 19:38
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Hoi. Mij is verteld dat Body Manipulations in Amsterdam een goeie piercingzaak is. Ik wil namelijk een lippiercing laten zetten. Nou heb ik een aantal vraagjes (die misschien al duizend keer gevraagd zijn maar ok).

-Hoeveel kost het +/- ?
- Zwelt je lip op nadat ie net gezet is?
- Hoe groot is kans op ontsteken?
- Schuurt het je tanden kapot/tandvlees?
- Hoe zet je nou eigenlijk een lippiercing?

Nou ja in ieder geval. De reden waarom ik em in Amsterdam laat zetten is omdat ik donderdag naar Amsterdam ga, en dan geld heb eigenlijk zo'n beetje.

So let me know! Andere extra info is ook welkom. Bedankt!
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 29-09-2003, 20:12
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 29-09-2003 @ 20:04:
Ok ff vraag uit vorige topic herhalen, ik hoop antwoord te krijgen van mensen met ervaring of die expliciet kennis hierover hebben opgezocht (dus niet van ik heb gehoord of ik denk...)
Is het zo dat als je tubes (tunnels) neemt het gat voor eeuwig blijft? Ik vind het namelijk erg vet, maar weet niet zeker of ik dat op mijn 40ste nog steeds vind, en om dan nog met gaten in mijn oor te lopen...
wat ik heb gehoord is dat als je de tunnel een beetje klein houd, het gewoon weer heelt net zoals een gewoon oorgaatje, maar dat het wel langer duurt.
Ik heb zelf een kleine tunnel (zelf gerekt) en als ik die er een week uitheb merk ik al dat het me meer moeite kost om dat ding er weer door heen te rammen.

maar maybe moet je het even bij een pierce shop vragen?
Ads door Google
Oud 29-09-2003, 20:16
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 29-09-2003 @ 20:38:
Hoi. Mij is verteld dat Body Manipulations in Amsterdam een goeie piercingzaak is. Ik wil namelijk een lippiercing laten zetten. Nou heb ik een aantal vraagjes (die misschien al duizend keer gevraagd zijn maar ok).

-Hoeveel kost het +/- ?
- Zwelt je lip op nadat ie net gezet is?
- Hoe groot is kans op ontsteken?
- Schuurt het je tanden kapot/tandvlees?
- Hoe zet je nou eigenlijk een lippiercing?

Nou ja in ieder geval. De reden waarom ik em in Amsterdam laat zetten is omdat ik donderdag naar Amsterdam ga, en dan geld heb eigenlijk zo'n beetje.

So let me know! Andere extra info is ook welkom. Bedankt!
45 voor een ringetje, 50 voor eenstaafje (de laatste keer dat ik er was) kan nu anders zijn, maar de prijs ligt rond dat bedrag)

Of het gaat ontsteken ligt helemaal aan jezelf, hou het gwoon goed schoon, spoel iedere dag je mond met speciaal mondwater (krijg je voor 5 euro extra ofzo mee wnneer je een piercing laat zetten)

Ikzelf heb absoluut geen last van mn tandvlees, hoe lager ie zit hoe eerder je last krijgt.
wat ik wel heb, is dat mn labret wat wegzakt in mn lip, hierdoor raakt ie mn tanden niet (vaak) wanneer ik dan een ringetje indoe, sluit het gat waar normaal de achterkant van mn labret in zich langzaam (het trekt samen) dit is op zich geen probleem, alleen wanneer ik dan weer een staafje indoe, is er dus geen plaats om weg te zakken, dan krijg ik eerder last van mn tandvlees, maar meestal heeft de piercing zich met een dag of 2 weer in mn lip weg laten zakken. (k hoop dat dit een beetje duidelijk is )

En het zetten gebeurt als volgt:
Ze vragen wat je precies wilt, ringetje of staafje. Dan kijken ze naar je tandvlees (om te zien of je er last van zult krijgen)
Dan ontsmetten ze je lip met een watje en zetten ze met een stift een puntje en kun je in de spiegel kijken of je tevreden bent met de plaats. Daarna pakken ze je lip vast en sluiten er een tang met 2 kleine gaatjes an de uiteinden omheen (op de plaats van het stipje) en gaat er een naald door de 2 gaatjes in de tang (hierdoor kunnen ze m dus altijd recht zetten). Om de naald wordt een soort kokertje geschoven en de naald wordt teruggetrokken (waardoor het kokertje dus door het gat in je lip hen wordt getrokken) in dit kokertje duwen ze de piercing en ze trekken het kokertje eruit, waardoor de piercing er als t ware doorhen wordt getrokken. Als laatste wordt de piercing gesloten en je mond/lip nog even schoongemaakt. voila
Oud 29-09-2003, 20:39
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 29-09-2003 @ 21:16:
45 voor een ringetje, 50 voor eenstaafje (de laatste keer dat ik er was) kan nu anders zijn, maar de prijs ligt rond dat bedrag)

Of het gaat ontsteken ligt helemaal aan jezelf, hou het gwoon goed schoon, spoel iedere dag je mond met speciaal mondwater (krijg je voor 5 euro extra ofzo mee wnneer je een piercing laat zetten)

Ikzelf heb absoluut geen last van mn tandvlees, hoe lager ie zit hoe eerder je last krijgt.
wat ik wel heb, is dat mn labret wat wegzakt in mn lip, hierdoor raakt ie mn tanden niet (vaak) wanneer ik dan een ringetje indoe, sluit het gat waar normaal de achterkant van mn labret in zich langzaam (het trekt samen) dit is op zich geen probleem, alleen wanneer ik dan weer een staafje indoe, is er dus geen plaats om weg te zakken, dan krijg ik eerder last van mn tandvlees, maar meestal heeft de piercing zich met een dag of 2 weer in mn lip weg laten zakken. (k hoop dat dit een beetje duidelijk is )

En het zetten gebeurt als volgt:
Ze vragen wat je precies wilt, ringetje of staafje. Dan kijken ze naar je tandvlees (om te zien of je er last van zult krijgen)
Dan ontsmetten ze je lip met een watje en zetten ze met een stift een puntje en kun je in de spiegel kijken of je tevreden bent met de plaats. Daarna pakken ze je lip vast en sluiten er een tang met 2 kleine gaatjes an de uiteinden omheen (op de plaats van het stipje) en gaat er een naald door de 2 gaatjes in de tang (hierdoor kunnen ze m dus altijd recht zetten). Om de naald wordt een soort kokertje geschoven en de naald wordt teruggetrokken (waardoor het kokertje dus door het gat in je lip hen wordt getrokken) in dit kokertje duwen ze de piercing en ze trekken het kokertje eruit, waardoor de piercing er als t ware doorhen wordt getrokken. Als laatste wordt de piercing gesloten en je mond/lip nog even schoongemaakt. voila
hey bedankt!

nou weet ik alleen nog steeds niet of je lip opzwelt nadat je m gezet hebt. ik wil echt niet met een zoeloelip rondlopen ofzo hehe
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 29-09-2003, 20:52
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 29-09-2003 @ 21:39:
hey bedankt!

nou weet ik alleen nog steeds niet of je lip opzwelt nadat je m gezet hebt. ik wil echt niet met een zoeloelip rondlopen ofzo hehe
niet bij iedereen, natuurlijk wel iets, je hebt toch een wond in je gezicht, maar je ziet het verder niet ofzo, het is meer dat je voor je zelf het gevoel/idee hebt dat je lip enorm dik is

het wordt vooral gevoelig, maar dit is met een dag of 2 weg.
Oud 29-09-2003, 22:20
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 29-09-2003 @ 21:39:
hey bedankt!

nou weet ik alleen nog steeds niet of je lip opzwelt nadat je m gezet hebt. ik wil echt niet met een zoeloelip rondlopen ofzo hehe
viel bij mij erg mee,
1 dagje nogal dik, 2e dag al veel minder,
maar als ik niet tegen mensen zei dat ik een opgezwollen lip had door mijn piercing hadden ze het niet eens door!

(sorry, vergeten uit te loggen, ik ben biep)
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 30-09-2003, 09:27
Verwijderd
ik kon na 6 weken ongeveer terug komen voor een kleiner ringetje...

is het eigenlijk mogelijk om zelf je ringetje eruit te halen of moet ik daarvoor terug naar de piercer? en kan ik hem dan zelf weer terugzetten?

en waar kan ik het beste een staafje mee ontsmetten als ik hem gewoon in de winkel koop?
Oud 30-09-2003, 09:51
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
maria schreef op 30-09-2003 @ 10:27:
ik kon na 6 weken ongeveer terug komen voor een kleiner ringetje...

is het eigenlijk mogelijk om zelf je ringetje eruit te halen of moet ik daarvoor terug naar de piercer? en kan ik hem dan zelf weer terugzetten?

en waar kan ik het beste een staafje mee ontsmetten als ik hem gewoon in de winkel koop?
Staafje zou ik gewoon wassen met anti-bacteriële zeep, afspoelen en droog maken met een schoon papieren zakdoekje.
En volgens mij kan je je ringetje er niet zelf uithalen, want ze gebruiken er een tangetje voor om het losse stukje of balletje los mee te maken. Ik laat ze gewoon verwisselen bij de piercingzaak en dat vinden ze helemaal niet erg al koop ik niks nieuws. Met tangetje kost het toch maar een minuutje ofzo. Volgens mij kan je een ringetje met losse balletjes wel zelf verwisselen want die balletjes kan je er natuurlijk vanaf draaien.
Oud 30-09-2003, 13:33
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
regardless schreef op 29-09-2003 @ 16:51:
owke ik heb een vraag:

Ik heb binnenkort een toneel uit voering en ik moet een oude oma spelen (die heeft natuurlijk geen lippiercing)
Dus ik moet mijn lippiercing uit.
Ik heb hem nu bijna 1,5 jaar.
het stukje duurt ongeveer een kwartier.

Kan ik zo lang mijn piercing uit?
groeit het gaatje dan niet dicht?
Kan echt makkelijk. Ik heb mn lippiercing wel eens 2 dagen uit, en dan kan ik em nog gewoon weer in doen. Tuurlijk zit er wel een verschil in tussen mensen, maar een kwartier kan makkelijk. En zeker als je em anderhalf jaar hebt.
__________________
All in the name of white trash
Advertentie
Oud 30-09-2003, 16:42
regardless
Avatar van regardless
regardless is offline
Citaat:
guess what schreef op 30-09-2003 @ 14:33:
Kan echt makkelijk. Ik heb mn lippiercing wel eens 2 dagen uit, en dan kan ik em nog gewoon weer in doen. Tuurlijk zit er wel een verschil in tussen mensen, maar een kwartier kan makkelijk. En zeker als je em anderhalf jaar hebt.

ooow owke dan
thanx
Oud 30-09-2003, 21:57
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
maria schreef op 30-09-2003 @ 10:27:
ik kon na 6 weken ongeveer terug komen voor een kleiner ringetje...

is het eigenlijk mogelijk om zelf je ringetje eruit te halen of moet ik daarvoor terug naar de piercer? en kan ik hem dan zelf weer terugzetten?

en waar kan ik het beste een staafje mee ontsmetten als ik hem gewoon in de winkel koop?
ringetje met een balletje is vrij goed zelf te verwisselen (klein beetje oefenen) als je een staafje er tussen hebt zitten is t iets lastiger.

maar kunt altijd nog een tangetje kopen, laatst op een site zien staan waar je ook piercings kon kopen, voor 15 euro, zal wel even kijken of k de link nog heb voor je
Oud 01-10-2003, 11:39
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
hoe doe je zelf een piercing(navel) door je oor?
t lijkt mij moeilijker gaan omdat t gaatje veel kleiner is dan 1,6mm.
en blijft t gat dan zo groot?
Oud 01-10-2003, 12:07
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gadje schreef op 01-10-2003 @ 12:39:
hoe doe je zelf een piercing(navel) door je oor?
t lijkt mij moeilijker gaan omdat t gaatje veel kleiner is dan 1,6mm.
en blijft t gat dan zo groot?
toevallig heb ik gisteren een tongpiercingstaafje door me oor geduwt, dat gaat idd moeilijker, logisch, het gat scheurt wat groter. Als je die grotere piercing er een tijd inhoud krijg je ook gewoon een groter gat ja.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 01-10-2003, 12:40
Verwijderd
vraagje van iemand anders

Citaat:
wie van de tongpiercingdragers heeft er last gehad van een rotte-eierensmaak in zijn/haar mond?
Ik spoel heel veel met listerine, na alles wat ik eet, drink of rook. Er is geen ontsteking en de zwelling slinkt heeeeeel langzaam. Misschien spoel ik te veel en is het de listerine die mijn smaakpapillen aantast?
Is dit bij iemand bekend?
Oud 01-10-2003, 12:51
Hagel
Hagel is offline
geen last van gehad

Spoelen met listerine hoeft echt hoogstens 3x per dag, tis zo vies , je moet gewoon even minder snoepen en roken en 3x per dag eten en dan spoelen. Anders ff met water spoelen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 02-10-2003, 13:00
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Narod schreef op 01-10-2003 @ 13:07:
toevallig heb ik gisteren een tongpiercingstaafje door me oor geduwt, dat gaat idd moeilijker, logisch, het gat scheurt wat groter. Als je die grotere piercing er een tijd inhoud krijg je ook gewoon een groter gat ja.
hmm toch wel ja was ok t logiest, kep nu een wenkbrauwpiercing door mn gaatje en die werd gewoon nadat ik m er eruit had gehaald kleiner en ging pussen en bloeden.
Oud 02-10-2003, 17:27
wondering
Avatar van wondering
wondering is offline
Weet iemand hier toevallig of je nadat je een (lip)piercing hebt gehad, een litteken blijft zien? Of is het zo klein dat het niet opvalt?

Dat vroeg ik me gewoon even af.
__________________
if only is a wish too late
Oud 02-10-2003, 17:52
Toddek
Avatar van Toddek
Toddek is offline
bij mij zie je niks.
__________________
Dance to the repetitive beats and be forever lost in subspace...
Oud 03-10-2003, 10:47
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
wondering schreef op 02-10-2003 @ 18:27:
Weet iemand hier toevallig of je nadat je een (lip)piercing hebt gehad, een litteken blijft zien? Of is het zo klein dat het niet opvalt?

Dat vroeg ik me gewoon even af.
Vriendin van mij had er 1 vlak onder d'r lip, die is zelf uitgescheurd (ongelukje met een frisbee) en daar zie je niks meer van. Met neusvleugel knopjes en ringetje zie je nog wel altijd een gaatje zitten. Maar dat kan ook komen doordat die dingen worden geschoten en daarmee worden veel meer bloedvaatjes beschadigd dan met een naald.
Oud 03-10-2003, 19:37
Malden
Avatar van Malden
Malden is offline
Hoi
vandaag voor men verjaardag verticale clitoris hood gaan halen... eindelijk.. jeej =)
wou ik ff kwijt,
Ads door Google
Oud 04-10-2003, 10:39
Shitty_Chicken
Avatar van Shitty_Chicken
Shitty_Chicken is offline
pff, k wil heeeel erg graag een tragus piercing, maar ik wil eerst even weten hoe ze hem piercen.
En hoe gevoelig is het?
Thnx alvast

o, en is er een grotere kans voor infecties? *zoeits had mn pappa gehoord* En grote kans op uitgroeien?
__________________
I Hope We Die Holding Hands // LJ:~Girll

Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 17:26.
Oud 04-10-2003, 17:39
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 29-09-2003 @ 20:38:
blablabla
Waarom laat je em niet gewoon in Nijmegen zetten naast de lellebel? Als je je piercing goed schoonhoudt gaat ie niet ontsteken, maar het is de eerste tijd wel lastig omdat (als je een staafje hebt) dat plaatje achter je tanden blijft hangen als je eet. En je lip zwelt wel n beetje op, maar nie huge veel (bij mij )
__________________
you spread like peanut butter
Oud 05-10-2003, 12:17
Verwijderd
ik mag op mijn 15e piercings mjaah wel begrijpelijk en tatoeages op mun 18e maar dat wil ik niet....
Oud 05-10-2003, 21:47
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Malden schreef op 03-10-2003 @ 20:37:
Hoi
vandaag voor men verjaardag verticale clitoris hood gaan halen... eindelijk.. jeej =)
wou ik ff kwijt,
over clitoris gesproken...

oké, je hebt er een die horizontaal door t kapje gaat
en een die verticaal door t kapje gaat

maar onderlaatst had ik ook gehoord van 1tje die onder de clit doorgaat

scheen vet lekker te zijn...
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 06-10-2003, 07:37
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
EPD schreef op 05-10-2003 @ 22:47:
scheen vet lekker te zijn...
Tot hij hem verkeerd zet en je dus niets meer voelt in dat ding..

Mijn ouders (euh, vader) is bang dat je met piercings zenuwen beschadigt (ik heb al een kapotte zenuw in mijn gezicht van een operatie, vandaar).. Kijken ze daar eerst naar voordat ze die naald erdoorheen raggen en zit er überhaupt wel een belangrijke zenuw?? Ik heb het over een lippiercing, lmd..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 06-10-2003, 13:11
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-10-2003 @ 08:37:
ze daar eerst naar voordat ze die naald erdoorheen raggen en zit er überhaupt wel een belangrijke zenuw?? Ik heb het over een lippiercing, lmd..
Nee. Bij mij hebben ze er iig geen woord over gezegd.
Oud 06-10-2003, 13:42
Malden
Avatar van Malden
Malden is offline
Ik heb al wel eens voorgehad dat ik een zenuw raakte in mijn lip. Maar heb gewoon een week een trekkerig gevoel gehad wanneer ik lachte, dat was al.
En nee ik heb nog niet gehoord van een piercing die onder de clitoris gaat.

Groetjes
Oud 06-10-2003, 19:25
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
ik heb vandaag m'n lippiercing laten zetten, net iets hoger dan normaal omdat ik een ringetje erin wil in de toekomst. nou merk ik dat ik het tijdens het eten de hele tijd dat ik de piercing meetrek met m'n ondertanden. ik weet niet wat ik hier aan moet doen want ik vind het heel erg irritant.

misschien gewoon even wennen?
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 07-10-2003, 08:25
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 06-10-2003 @ 20:25:


misschien gewoon even wennen?
Inderdaad. Na verloop van tijd wordt het veel minder als in het gebeurt eens in de 3 dagen. Ik vond het alleen heel erg leuk om erop te bijten als ik me verveelde etc. en dat ziet er erg lomp uit dus heb ik nu een ringetje.
Die ga ik snel weer even verwisselen btw want ik vind het weer saai, wil een klein blauw knopje ofzo. En dan heb ik weer een paar weekjes een knopje en dan wissel ik weer.
Oud 07-10-2003, 13:06
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 06-10-2003 @ 20:25:
ik heb vandaag m'n lippiercing laten zetten, net iets hoger dan normaal omdat ik een ringetje erin wil in de toekomst. nou merk ik dat ik het tijdens het eten de hele tijd dat ik de piercing meetrek met m'n ondertanden. ik weet niet wat ik hier aan moet doen want ik vind het heel erg irritant.

misschien gewoon even wennen?
Waarschijnlijk heb je daar minder last van als je er een korter staafje in kan doen.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 08-10-2003, 08:38
morgaine
morgaine is offline
ik geil op piercings



kusjers morgaine
__________________
cradle of filth, marilyn manson en alle andere gothic/rock mensen/bands rulez
Oud 08-10-2003, 19:41
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
ik heb een blaadje van mijn piercer gekregen met info over de piercing hoe ik m moet schoonhouden enzo, en er staat ook op dat ik geen grote hoeveelheden suiker moet proberen te eten de eerste 2 weken.

maar wat wordt er verstaan onder grote hoeveelheden suiker? ik heb zo'n ontzettende zin in een snickers, al sinds dat ik m heb laten zetten en morgen is het onderhand al weer donderdag. *wordt gek* je zou denken dat ik dat zou mogen omdat ik mond toch spoel met verdunde listerine na het eten enz.

what can i say? i just really love candy. na de twee weken mag t gelukkig wel weer *zucht*
__________________
.even the scars forget the wounds.
Oud 08-10-2003, 21:12
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 08-10-2003 @ 20:41:
ik heb een blaadje van mijn piercer gekregen met info over de piercing hoe ik m moet schoonhouden enzo, en er staat ook op dat ik geen grote hoeveelheden suiker moet proberen te eten de eerste 2 weken.

maar wat wordt er verstaan onder grote hoeveelheden suiker? ik heb zo'n ontzettende zin in een snickers, al sinds dat ik m heb laten zetten en morgen is het onderhand al weer donderdag. *wordt gek* je zou denken dat ik dat zou mogen omdat ik mond toch spoel met verdunde listerine na het eten enz.

what can i say? i just really love candy. na de twee weken mag t gelukkig wel weer *zucht*
Ik at ook gewoon suiker na m'n piercing hoor, ook niet gehoord dat het niet goed zou zijn. Als ik jou was zou ik maar een snickers eten.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 08-10-2003, 21:42
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 08-10-2003 @ 22:12:
Ik at ook gewoon suiker na m'n piercing hoor, ook niet gehoord dat het niet goed zou zijn. Als ik jou was zou ik maar een snickers eten.
en schnell!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 18:50
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
saturday
500 17-05-2005 23:00
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic!
Jules
500 10-04-2005 11:27
Lifestyle Het Grote Piercing topic
Verwijderd
455 11-01-2005 02:36
Lifestyle Het Grote Piercing topic
AngelLena
485 02-12-2004 10:29
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.