Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2003, 17:03
Verwijderd
Naar aanleiding van het music awards topic (Christina's creaties o.a), wat vinden jullie van niets verhullende kleding?
Hangt het af van het type dat het draagt?
Vind je het gewoon altijd lelijk?
Mooi maar met mate?
Draag je zelf weleens micro skirts en navel-decollete's?
Ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2003, 17:05
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
Noé schreef op 08-11-2003 @ 18:03:
Naar aanleiding van het music awards topic (Christina's creaties o.a), wat vinden jullie van niets verhullende kleding?
Hangt het af van het type dat het draagt?
Vind je het gewoon altijd lelijk?
Mooi maar met mate?
Draag je zelf weleens micro skirts en navel-decollete's?
Ik ben benieuwd!
van mij hoeft het bovenlijf niet zo bloot
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:07
Verwijderd
ja kan behoorlijk geil zijn,maar bij de juiste vrouw vind ik alles sexy in de zin van verhullend of niet, een blote schouder kan ook al sexy zijn en dan is het juist beter dat je de rest niet ziet...naja, das mijn mening dan hè
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:08
Verwijderd

Bij de Hilton sisters kan het niet bloot genoeg zijn, en is het naar mijn mening ALTIJD ordinair.


edit: deze wilde ik jullie niet onthouden.


Mooi bloot bestaat dus wel.


Britney balanceerd vaak op het randje, maar ging hier toch echt de fout in!

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 17:17.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 08-11-2003 @ 18:07:
ja kan behoorlijk geil zijn,maar bij de juiste vrouw vind ik alles sexy in de zin van verhullend of niet, een blote schouder kan ook al sexy zijn en dan is het juist beter dat je de rest niet ziet...naja, das mijn mening dan hè
Blote schouders zijn idd sexy! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:11
Verwijderd
blote shouders en open ruggen zijn
(bij een mooie vrouw/meisje... dus geen britneys etc) voor de rest hoeft dat heel erg minirok gebeuren etc niet zo.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:18
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
kan mooi zijn als het een beetje subtiel is vind ik het bij vrouwen wel leuk staan.
maar shirts waar je gehele voorkomen uit floepen is afschuwlijk.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:19
Verwijderd
Beetje bloot is sekseeh. Met mate dus. En korte topjes vind ik zowieso nooit echt mooi, geloof ik. Minirokjes wel. Blote schouders zeker.

Ik draag zelf nooit mini rokjes en korte topjes nee. Soms wel blote schouders ofzo, nou echt spectaculair hoor
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:21
Verwijderd




Hmm...Tja...het kan ordinair maar ook mooi zijn.

Laatst gewijzigd op 08-11-2003 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:26
Verwijderd
Korte rokjes met blote benen vind ik niet zo mooi, dan liever een mooi rokje tot de knie. Lange jurken met een open rug vind ik práchtig, ik ben zelf ook echt nog op zoek naar zo'n jurk, voor het gala.
Redelijk diepe (maar niet naveldiep) decolette's kunnen ook mooi zijn, mits goed gevormd .
En off-shoulder truien zijn ook mooi .
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:29
Verwijderd

Kan ook nog wel
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:35
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 08-11-2003 @ 18:29:
[afbeelding]
Kan ook nog wel
getverdemme
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:46
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk best wel leuk.

"sletterig" eruitzien betekent voor mij een hoop makeup op je porum, niet je kledingsstijl. Bloter is voor mij geen enkel probleem, sterker nog, ik vind het zeer appetijtelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:48
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik ben persoonlijk meer van de diepe decolletés dan van de superkorte rokjes. Die venusheuvel-broeken, waar een hele bilspleet van boven komt, zijn wel redelijk walgelijk, mooi lijntje of niet.
Heel blote kledij ziet er al vlug oninteressant uit, omdat je toch het meeste al hebt te zien gekregen. Je kan niet meer denken: "Oe wat zit daar onder?".
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 08-11-2003 @ 18:48:
Je kan niet meer denken: "Oe wat zit daar onder?".
Idd. Als je zoveel al ziet, is het toch een stuk minder interessant ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:34
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
Ik vind het zoooveel mooier als je gewoon normale kleren aanhebt
__________________
http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies.htm *Ilsche:o*
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:36
Verwijderd
Het moet gewoon niet te popsterrerig worden. Dat is altijd fout.
Het moet in "real life" te dragen zijn.

Een of 2 blote schouders is geweldig. Zo ook een mooi stel benen.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 19:53
gsus//87//
Avatar van gsus//87//
gsus//87// is offline
Citaat:
a new nose schreef op 08-11-2003 @ 20:36:
Het moet gewoon niet te popsterrerig worden. Dat is altijd fout.
Het moet in "real life" te dragen zijn.

Een of 2 blote schouders is geweldig. Zo ook een mooi stel benen.
idd ...blote schouders en benen (mits mooi) zijn wel mooi...naveltruitje kan soms nog net,soms niet en meer bloot dan dit vind ik al gauw iets sletterigs krijgen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-11-2003, 21:39
concito
Avatar van concito
concito is offline
Heb niet echt een probleem met veel bloot, al is het ook wel leuk als er nog wat te raden valt. Beste is ergens daar tussenin gaan zitten.
En blote schouders zijn inderdaad chill, maar eigenlijk alles waar je veel ziet maar niet alles is ok.
__________________
AL jullie moeders.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 22:02
Mysterons
Mysterons is offline
het kan mooi zijn. maar je moet of bloot aan de bovenkant, of bloot aan de onderkant zijn. niet halfblote tieten èn 3cm rokje.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 22:30
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 08-11-2003 @ 18:29:
[afbeelding]
Kan ook nog wel
jak op deze foto lijkt ze net een vent, wat is ze waardeloos opgemaakt zeg...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 01:27
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Noé schreef op 08-11-2003 @ 18:08:
[afbeelding]
Britney balanceerd vaak op het randje, maar ging hier toch echt de fout in!
Zie al die ventjes op de achtergrond kwijlen
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 06:20
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik vind het meestal lelijk. Hangt er vanaf hoe die persoon eruit ziet hoe ''erg'' ik het vind.
Als het gewoon met mate is kan het denk ik nog wel mooi zijn maar teveel niet.
Nee
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:11
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Een pak, waarvan het jasje diep is uitgesneden met een mooie bh eronder echt helemaal geweldig, mooie pumps er onder, haar mooi, weinig make-up.

Khoud nit van minirokjes, zeker niet met blote benen. Ook niet van broeken waar je niet meer in kan bukken en dan al helemaal niet met een shirtje die net je tieten bedekt.


Bloot is mooi, maar met mate.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:24
Verwijderd
Het kan heel mooi zijn, als het goed gebruikt wordt. Van die hele korte rokjes en veel te kleine topjes vind ik eerder 'hoerig' dan mooi Maar laag uitgesneden kleding als een shirtje met een lage hals ofzo vind ik juist mooi. Of blote schouders. Bij een galajurk is het helemaal stijlvol
Ik draag zelf niet van die hele 'blote' kleding. Ik heb wel een galajurk, maar die is eigenlijk heel gewoon: blote schouders en een beetje open rug. Ik heb wel een paar rokjes, maar die vallen bijna tot de knie. Niet echt kort dus, en ik draag ze alleen in de zomer. Ik ben nog op zoek naar een leuk shirtje met lage hals, maar het lukt niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2003, 11:25
Verwijderd
Hmm, hangt er natuurlijk vanaf wie het draagt. Ten eerste om te kijken of die persoon het wel 'aankan', ik vind minirokjes en korte shirtjes eigenlijk nooit mooi bij een iets dikker persoon. Daarbij kan het toch nog stijlvol gedragen worden, vind ik het ook mooi. Bij Christina vond ik het er echt onzettend-afschuwelijk uitzien, door haar uitstraling/make-up/haar etc.

Zoals Rodina het omschrijft, en ook te denken aan 'subtiel' bloot, dus inderdaad een blote schouder, vind ik het mooi.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Zo'n plaatje van Noé vind ik leuk, waar ze een been bloot heeft en de ander niet.. dat vind ik gewoon supermooi.

Maar geen minirokjes of minitruitjes oid, dat vind ik weer een beetje jammer.

en dat van madonna vind ik gewoon verschrikkelijk, maarja, dit inmiddels wel haar stijl
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:39
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik draag t zelf niet, durf ik niet...

ik vind t erg vaak lelijk en ordinair maar ik heb 2 vriendinnen die vaak blote schouders en korte rokjes dragen maar bij hun is t echt heel mooi en stijlvol....t kan dus wel mooi zijn.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 14:04
Verwijderd
k vind bloot op zich niet erg, maar je moet het niet overdrijven. heupbroeken, prima. maar zorg dat je bilnaat en de schaamstreek bedekt blijven. topjes, prima, maar hou je borsten erin. korte rokjes, hartstikke leuk, maar alleen als je er het figuur voor hebt. glitterbeha's, altijd leuk, maar doe er wat overheen, voor het geval ze eruit vallen.

bloot moet kunnen, maar hou het mooi, en ga niet als een goedkope <censuur> rondlopen, en helemaal als je er het figuur niet voor hebt.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:28
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
WooF schreef op 09-11-2003 @ 15:04:


bloot moet kunnen, maar hou het mooi, en ga niet als een goedkope <censuur> rondlopen, en helemaal als je er het figuur niet voor hebt.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Vollere vrouwen, gezet net hoe je het zeggen wilt, hoeven zich echt niet te verhullen in een grote tuinbroek. Als je dikker bent dan gemiddeld moet je het accent niet leggen op je vetrolletjes in je taille maar je borsten bijvoorbeeld, en dan geen decolette tot je navel maar gewoon net dat je een streepje ziet.
Tis net hoe een persoon overkomt, als 't een 50 jarige geblondeerde vrouw is met flink opgemaakte ogen en een kort rokje dat ziet er heel anders uit dan een vrouw van rond de 20 met een kort rokje..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 09-11-2003 @ 17:28:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Vollere vrouwen, gezet net hoe je het zeggen wilt, hoeven zich echt niet te verhullen in een grote tuinbroek. Als je dikker bent dan gemiddeld moet je het accent niet leggen op je vetrolletjes in je taille maar je borsten bijvoorbeeld, en dan geen decolette tot je navel maar gewoon net dat je een streepje ziet.
Tis net hoe een persoon overkomt, als 't een 50 jarige geblondeerde vrouw is met flink opgemaakte ogen en een kort rokje dat ziet er heel anders uit dan een vrouw van rond de 20 met een kort rokje..

mnou, kijk, ik ben zelf ook alles behalve slank, maar doordat ik me goed kleed, en dat zijn geen tuinbroeken en wijde truien, zie ik er wel leuk uit. t is zo zonde als je jezelf zo lelijkmaakt d.m.v. kleding die gewoon niet bij je past. *zo bedoelde ik het eigenlijk meer*
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:38
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
WooF schreef op 09-11-2003 @ 17:36:
mnou, kijk, ik ben zelf ook alles behalve slank, maar doordat ik me goed kleed, en dat zijn geen tuinbroeken en wijde truien, zie ik er wel leuk uit. t is zo zonde als je jezelf zo lelijkmaakt d.m.v. kleding die gewoon niet bij je past. *zo bedoelde ik het eigenlijk meer*
Ke

Idd je moet kleden wat bij je past, en niet kostte wat het kost je proberen te vertonen in kleding die verantwoord is volgens een of ander modebeeld.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:40
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Allereerst moet je er het figuur voor hebben en je kleden naar je leeftijd..

Doorschijnend stof met motief achter op je rug vind ik erg mooi en/of ook delen doorschijnend stof aan de voorkant kan heel mooi zijn


Citaat:
rodina schreef op 09-11-2003 @ 12:11:
Een pak, waarvan het jasje diep is uitgesneden met een mooie bh eronder echt helemaal geweldig, mooie pumps er onder, haar mooi.
Helemaal mee eens Een diep decollete kan ontzettend mooi zijn.


Naveltruitjes e.d. vind ik goedkoop staan, net zoals hotpants en minirokjes.
__________________
(geen signature)

Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 16:43.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 17:58
Verwijderd
meestal vind ik te bloot echt erg. denk aan blote buiken, te korte rokjes en teveel inkijk. alles met mate graag
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:43
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
subtiel bloot kan mooi zijn (mits je het lichaam er voor hebt en daar bedoel ik niet mee dat je superdun moet zijn maar gewoon je sterke punten moet benadrukken )
teveel bloot vind ik erg ordinair, asociaal, goedkoop en lelijk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:48
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
rodina schreef op 09-11-2003 @ 12:11:
Een pak, waarvan het jasje diep is uitgesneden met een mooie bh eronder echt helemaal geweldig, mooie pumps er onder, haar mooi, weinig make-up.
idd

+ blote schouders
+ net-iets-te-korte truitjes
ben niet zo van de minirokjes (tenzij met een mooie panty eronder)
hotpants vind ik dan nog stijlvoller

À la Paris Hilton is echt not done, hoe 'mooi' figuurtje ze dan wel niet mag hebben
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}

Laatst gewijzigd op 09-11-2003 om 20:51.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-11-2003, 23:45
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 09-11-2003 @ 12:11:
Een pak, waarvan het jasje diep is uitgesneden met een mooie bh eronder echt helemaal geweldig, mooie pumps er onder, haar mooi, weinig make-up.
<3
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 07:43
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Niet te veel bloot, het is seksier als er wat te raden overblijft. Idd een blote schouder, of een kort rokje, of een streepje buik tussen broek en shirtje, een laag uitgesneden shirtje, maar dan niet allemaal tegelijk.
Draag zelfs wel eens een rokje maar dan met panty (dus niks bloot) en een beetje laag uitgesneden truitje, maar niet te laag want ik heb een vrij grote cupmaat en anders wordt het Pamelagehalte nogal hoog ().
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 11:22
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Hmm vind het niet echt super ofzo open ruggen enz op het bovenlijf zijn ok maar voor de rest word ik dr niet warm of koud van.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 12:51
Li
Avatar van Li
Li is offline
Ik vind die paris hilton wel cool en ze heeft supermooi figuurtje
Maar over het algemeen is subtiel bloot (zoals off shoulder truitje, mooie split in een jurk of mooi uitgesneden shirtje) mooier.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 12:57
Verwijderd
subtiel bloot ja...dat vink mooi...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Noé schreef op 08-11-2003 @ 18:08:
[afbeelding]
Bij de Hilton sisters kan het niet bloot genoeg zijn, en is het naar mijn mening ALTIJD ordinair.

[afbeelding]
edit: deze wilde ik jullie niet onthouden.

[afbeelding]
Mooi bloot bestaat dus wel.

[afbeelding]
Britney balanceerd vaak op het randje, maar ging hier toch echt de fout in!
Het verbaast me dat je dit er niet tussen zet als 't gaat om de Hilton-zusjes...

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris7.jpg

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris6.jpg

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris8.jpg

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris4.jpg

Allé, 't zal wel duidelijk zijn zeker? Links ipv pics wegens de grootte
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
http://people.freenet.de/pinkie/1-MDF62408.jpg


Dat was trouwens de eerste keer dat ik vond dat Christina wel 'n lekker kontje was, dus als dat haar bedoeling was is ze in haar opzet geslaagd
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Btw: zolang 't niet té goor wordt (zoals bij die pics van Paris Hilton die ik plaatste) vind ik 't wel ok. Maar dat is er nét iets over, als je "gekleed" wilt overkomen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 10-11-2003 @ 16:33:
Het verbaast me dat je dit er niet tussen zet als 't gaat om de Hilton-zusjes...



http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris6.jpg

Als je je pussy moet scheren ivm een heupmodelletje is het wel heel ernstig ja!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 16:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-11-2003 @ 16:43:
Als je je pussy moet scheren ivm een heupmodelletje is het wel heel ernstig ja!
En nog niet eens goed genoeg om 't te verbergen

Maar voor de rest: als ze iets normalere kleding aanheeft gaat ze best wel stijlvol door 't leven hoor
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 16:11
Verwijderd
Een decolleté is mooi als je buik wel bedekt is, een klein stukje blote buik is mooi als je geen al te diep decolleté hebt, een kort rokje is mooi als je je bovenlichaam wel een beetje bedekt houdt. Voor alles geldt dat het wel bij het weer moet passen, kippenvel is niet mooi. Verder kan bestwelblote kleding wel mooi staan als je het erom doet (dus er expres slutty wil uit zien) of als het gewoon een mooi ontwerp is. Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:20
Verwijderd
Naar mijn mening mag gewoon iedereen dragen wat ie wil.. maar dan stel ik mij toch soms de vraag bij van die te blote gevallen, wat houd je nog geheim?? Zo geef je jezelf toch helemaal bloot, en laat je toch niks meer te denken over voor de mensen die je zien? lijkt mij erg saai..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:34
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 10-11-2003 @ 16:43:
Als je je pussy moet scheren ivm een heupmodelletje is het wel heel ernstig ja!
vind dat ze t wel netjes heeft gedaan, beetje respect he
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 10-11-2003 @ 18:34:
vind dat ze t wel netjes heeft gedaan, beetje respect he
Niels, ga jij je lenzen eens in doen, ze heeft stoppels!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.