Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 19:55
Verwijderd
MIjn vriend heeft problemen thuis...
daardoor is hij minder blij en zegt hij heel weinig tegen me
en ik voel me daar ook erg kut bij....
Ik probeer hem steeds te helepen en het zou kut zijn om hem nou te laten vallen, maar nu ga ik mezelf er steeds kut door voelen....

Hoe zou ik hem kunnen helpen?
wat moet ik doen???
Nu kan ik hem toch niet laten vallen?

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 19:58.
Advertentie
Oud 14-06-2004, 19:58
Verwijderd
hij verneukt je niet, hij heeft eigen problemen en hij verwerkt dat slecht en jij kan er niet mee omgaan.

Je moet hem A) niet helpen en B) wel opvrolijken.

En waarom niet laten vallen, jouw eigen welzijn staat voorop.
Oud 14-06-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 14-06-2004 @ 20:58 :
hij verneukt je niet, hij heeft eigen problemen en hij verwerkt dat slecht en jij kan er niet mee omgaan.

Je moet hem A) niet helpen en B) wel opvrolijken.

En waarom niet laten vallen, jouw eigen welzijn staat voorop.
maar ik weet niet hoe ik hem op kan vrolijken ik probeer het heel de tijd al! en ik vind dat ik niet teveel aan mezelf moet denken.. maar ik kan niet anders...
Oud 14-06-2004, 20:07
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Hoe lang heeft hij zo al problemen en gedraagt hij zich zo?
Iedereen heeft toch wel es een slechte periode.. jijzelf ook, of je moet zo perfect zijn..

Ga gewoon leuke dingen met hem doen ofzo, zodat hij zijn gedachten wat kan verzetten
Oud 14-06-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Dzjes schreef op 14-06-2004 @ 21:07 :
Hoe lang heeft hij zo al problemen en gedraagt hij zich zo?
Iedereen heeft toch wel es een slechte periode.. jijzelf ook, of je moet zo perfect zijn..

Ga gewoon leuke dingen met hem doen ofzo, zodat hij zijn gedachten wat kan verzetten
maar hij woont nogal ver dus we spreke elkaar veel over msn... en op msn zegt hij dat hij het me niet allemaal kan en wil vertellen...het is pas een week ofzo of 2 weke bijna aan de gang
Oud 14-06-2004, 20:13
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Bel hem eens op? Probeer eens af te spreken?

Je kan nogal moeilijk iemand op msn opvrolijken vind ik als hij je stem hoort zal hij sowieso zich wel al iets beter voelen wrs.. praat met hem aan de telefoon, en stel voor om eens iets leuks te gaan doen binnenkort..? Op deze manier hebben jullie allebei je verzetje

Als hij er niet over wil praten is dat heus nog geen ramp hoor, de meeste jongens zijn nogal gesloten over hun gevoelens.. ze zijn nu eenmaal zo.. het heeft geen nut om het eruit te sleuren, af en toe eens vriendelijk informeren, zonder hen verplichten te praten kan al veel helpen
Oud 14-06-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Dzjes schreef op 14-06-2004 @ 21:13 :
Bel hem eens op? Probeer eens af te spreken?

Je kan nogal moeilijk iemand op msn opvrolijken vind ik als hij je stem hoort zal hij sowieso zich wel al iets beter voelen wrs.. praat met hem aan de telefoon, en stel voor om eens iets leuks te gaan doen binnenkort..? Op deze manier hebben jullie allebei je verzetje

Als hij er niet over wil praten is dat heus nog geen ramp hoor, de meeste jongens zijn nogal gesloten over hun gevoelens.. ze zijn nu eenmaal zo.. het heeft geen nut om het eruit te sleuren, af en toe eens vriendelijk informeren, zonder hen verplichten te praten kan al veel helpen
dat afspreken en bellen enzo zit er allemaal niet in geloof ik hij heeft er helemaal geen behoefte aan nu zo erg is het... het is al langer aan de gang maar hij heeft het me pas bijna 2 weken geleden verteld... ik weet nog steeds niet hoe ik hem over msn op kan vrolijken..
Oud 14-06-2004, 21:34
ThugL!fe
ThugL!fe is offline
ik heb dat zo vaak.. je moet gewoon lief tegen hem doen komt wel goed..
Oud 14-06-2004, 21:51
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
nou... als je het zelf niet meer leuk vind moet je t maar uitmaken denk ik....

Kbdoel je bent 14 + hij wil je niet eens zien of spreken? HM I'd say: DUMP HIM
__________________
To eu zèn
Oud 14-06-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 14-06-2004 @ 22:51 :
nou... als je het zelf niet meer leuk vind moet je t maar uitmaken denk ik....

Kbdoel je bent 14 + hij wil je niet eens zien of spreken? HM I'd say: DUMP HIM
dat vind ik wel heel tries... hij heeft problemen dan juist moet ik hem niet laten vallen vind ik..
Oud 14-06-2004, 21:58
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 14-06-2004 @ 22:54 :
dat vind ik wel heel tries... hij heeft problemen dan juist moet ik hem niet laten vallen vind ik..
Nou nee ff serieus (twas misschien iets te bot gezegd) Jij ziet hem nooit, je spreekt hem nooit, je bent 14, je wordt niet blij van hem, je wordt zelfs verdrietig van hem!

Nou dat vind ik genoeg reden om het uit te maken... behalve natuurlijk als je echt van hem houdt, of hem bijvoorbeeld al jaren kent.

Je verdient toch iemand die jou blij maakt?
__________________
To eu zèn
Oud 15-06-2004, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 14-06-2004 @ 22:51 :
nou... als je het zelf niet meer leuk vind moet je t maar uitmaken denk ik....

Kbdoel je bent 14 + hij wil je niet eens zien of spreken? HM I'd say: DUMP HIM
Oeh jeah, that's the spirit, als iemand ff slecht in zijn vel zit, het meteen maar uitmaken.....

Jij gaat het nog ver schoppen.
Oud 15-06-2004, 07:50
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 15-06-2004 @ 01:53 :
Oeh jeah, that's the spirit, als iemand ff slecht in zijn vel zit, het meteen maar uitmaken.....

Jij gaat het nog ver schoppen.
Ze is toch pas 14

geen hand vol maar een land vol zeg maar t klinkt een beetje bot maar t is wel waar
Oud 15-06-2004, 08:26
Verwijderd
Meisje, laat hem weten dat je er voor hem bent! Mijn ex zakte voor zn examen en is echt heel diep gegaan op dat moment. Ik kon van alles doen, maar het hielp niets en dat is wel logisch natuurlijk. Hij moet er zelf uit komen. Hij moet het zelf doen. Het enige wat ik (en jij denk ik) kon doen was een helpende hand aanbieden. Laten zien dat ik er voor hem ben. Dat ik het niet erg vond dat hij nu soms wat minder lief voor me was dan eerst. Dat ik er altijd voor hem zou zijn. No matter what. Elke keer heb ik hem verteld (en nee, niet om de tien minuten ) dat ik er voor hem was en dat hij altijd bij mij terecht kon als er wat was. Dat ik er voor hem zou zijn. Ook heb ik gevraagd van: waar denk je aan? wat voel je? Maar iets wat ik bij hem merkte: dat werkte toen niet. Dat werkte zoiezo bij mijn ex niet, want die liet niets los. Echt een binnenvetter...

Ik snap wel dat je er mee gaat zitten. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik me minder voelde en soms ook wel kut voelde om hem. Toen heb ik tegen mezelf gezegd dat dat niet goed was. Wat hij nodig had was iemand die er voor hem was, die vrolijk kon zijn, die hem even aan andere dingen kon laten denken. Niet iemand die zich ook kut voelde waardoor hij zich weer kut voelde..
Als hij iets kwijt wilt komt hij er zelf wel mee. Moeilijk (in ieder geval voor mij), maar waar. De leuke dingen zitten in de kleine gebaren vind ik zelf altijd. Stuur hem eens een lief kaartje of doe iets anders waaruit hij kan opmerken dat je veel om m geeft!

Succes!
Oud 15-06-2004, 08:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 15-06-2004 @ 01:53 :
Oeh jeah, that's the spirit, als iemand ff slecht in zijn vel zit, het meteen maar uitmaken.....
Sorry, maar als hij problemen heeft lijkt het me juist dat hij ook steun zoekt bij z'n vriendin. Als hij weken niet af wil spreken, dan is die relatie volgens mij ook weinig waard.
Oud 15-06-2004, 08:34
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
klinkt niet goed als hij je verneukt heeft hahaha
__________________
Hetzij zo...
Oud 15-06-2004, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 09:32 :
Sorry, maar als hij problemen heeft lijkt het me juist dat hij ook steun zoekt bij z'n vriendin. Als hij weken niet af wil spreken, dan is die relatie volgens mij ook weinig waard.
Op zich heb je wel gelijk, maar het gaat me om de manier waarop gesteld werd, dat als het ff slecht gaat dat je hem meteen maar moet dumpen. Dat geeft al aan dat je zowiezo niet echt zult vechten voor welke relatie dan ook.
Oud 15-06-2004, 10:23
Verwijderd
Toch bellen. Dat hij nou geen behoefte heeft om jou op te bellen, dat is vervelend, maar jij hebt wel behoefte om hem op te bellen, en dat kun je dan heus wel doen. Natuurlijk is het belangrijk om rekening met hem te houden, maar hij hoort ook rekening met jóu te houden.
Ik begrijp dat je, nu hij zich zo rot voelt, het erg moeilijk vindt om te laten merken dat jij het vervelend vindt dat hij jou geen aandacht geeft, maar misschien moet je dat toch maar doen, maar dan niet op een botte manier.
En als jullie iets afspreken, dan kun je hem troosten zonder dat hij erover hoeft te praten; gewoon door zijn aandacht af te leiden van de problemen, en door lief voor hem te zijn.
Hij zal toch zelf ook moeten helpen de huidige situatie te veranderen, want zo kan het natuurlijk niet blijven.
Ads door Google
Oud 15-06-2004, 10:55
Verwijderd
Als je veertien bent moet je je helemaal niet bezighouden met relaties en dat soort serieuze problemen. Gewoon lol hebben en je niet bezighouden met mensen die superveel problemen hebben. Je kunt hem best helpen, maar dan niet als je verliefd op hem bent, want dan trek je het jezelf alleen maar aan en ga je eraan ten onder.
Oud 15-06-2004, 13:22
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Hem proberen te steunen, maar wel bedenken dat je z'n problemen niet kan oplossen. Gewoon lief voor hem zijn en er voor hem zijn als het shit gaat, ook al is het alleen maar even knuffelen. En probeer hem op te vrolijken. Gewoon leuke dingen gaan doen samen zodat hij even al zijn problemen kan vergeten.

En anders kun je aan hem misschien vragen of hij het op wil schrijven... gewoon alles van zich afschrijven en of hij het dan eventueel naar jou toe wil sturen, gewoon zodat jij hem beter kunt begrijpen etc.
Oud 15-06-2004, 13:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 15-06-2004 @ 14:22 :
Gewoon leuke dingen gaan doen samen zodat hij even al zijn problemen kan vergeten.
Hallo, ze is 14! Op die leeftijd heb je al genoeg aan je eigen problemen. Op dat moment moet je je zorgen gaan maken om die ene pukkel en hoe sletterig je je gaat kleden op 't volgende schoolfeest, niet over of je relatie toekomst heeft!
Oud 15-06-2004, 13:30
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Als iemand je mee naar beneden dreigt te trekken, proberen te helpen. Lukt het niet of wil diegene het niet, laat diegene dan ook vallen tot zoiemand zijn of haar zaakjes wél op orde heeft. Anders ga je zelf mee en dat is niet fijn.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 15-06-2004, 13:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 15-06-2004 @ 14:30 :
Als iemand je mee naar beneden dreigt te trekken, proberen te helpen.
Euh, nee. Dan trek je een mes en snij je het touw door, als we dan toch parallellen gaan trekken.
Oud 15-06-2004, 13:33
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:28 :
Hallo, ze is 14! Op die leeftijd heb je al genoeg aan je eigen problemen. Op dat moment moet je je zorgen gaan maken om die ene pukkel en hoe sletterig je je gaat kleden op 't volgende schoolfeest, niet over of je relatie toekomst heeft!
Lieverd, je generaliseert, over zo'n dingen heb ik me nog nooit druk gemaakt en ik ben ook 14 geweest. En ik vind het logisch dat als je verliefd bent dat je dan je relatie wilt houden. En omdat ik vind dat je ook voor (gewone) vrienden moet klaar staan, is het toch goed dat ze hem probeert op te vrolijken?
Oud 15-06-2004, 13:35
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 15-06-2004 @ 14:33 :
En omdat ik vind dat je ook voor (gewone) vrienden moet klaar staan, is het toch goed dat ze hem probeert op te vrolijken?
Als iemand ff een dipje heeft okay, maar dit is wel een beetje een terminaal geval. Hij wil haar niet meer zien. Tja. His loss.
Advertentie
Oud 15-06-2004, 13:38
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:35 :
Als iemand ff een dipje heeft okay, maar dit is wel een beetje een terminaal geval. Hij wil haar niet meer zien. Tja. His loss.
Ik zou dan tenminste nog een verklaring willen, en dan nog hem proberen te helpen. Maar ik was volgens iemand toch al hopeloos en ik had ook een relatie waarmee ik mijn verdere leven zou verneuken maar toch. Ik zou hem wel proberen op te vrolijken of wat dan ook. Gewoon omdat hij dan toch nog een vriend van me is...
Oud 15-06-2004, 13:40
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 15-06-2004 @ 09:34 :
klinkt niet goed als hij je verneukt heeft hahaha
ik habd ij de titel ook een iets anders soort topic verwcht
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Oud 15-06-2004, 13:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 15-06-2004 @ 14:38 :
Gewoon omdat hij dan toch nog een vriend van me is...
Ook daar zijn grenzen. Je kunt je best kut voelen, maar juist dan heb ik meer behoefte aan contact met vrienden enzo. Je kunt je gewoon niet permitteren vrienden als oud vuil te behandelen, daar zijn ze te waardevol voor.
Oud 15-06-2004, 13:45
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:42 :
Ook daar zijn grenzen. Je kunt je best kut voelen, maar juist dan heb ik meer behoefte aan contact met vrienden enzo. Je kunt je gewoon niet permitteren vrienden als oud vuil te behandelen, daar zijn ze te waardevol voor.
Daarom moet ze hem dus toch ook blijven steunen?
Oud 15-06-2004, 13:47
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 15-06-2004 @ 14:45 :
Daarom moet ze hem dus toch ook blijven steunen?
Hij behandelt haar als oud vuil, niet andersom?
Oud 15-06-2004, 13:50
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:28 :
Hallo, ze is 14! Op die leeftijd heb je al genoeg aan je eigen problemen. Op dat moment moet je je zorgen gaan maken om die ene pukkel en hoe sletterig je je gaat kleden op 't volgende schoolfeest, niet over of je relatie toekomst heeft!
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Kijk natuurlijk is het niet fijn dat die vriend zich rot voelt. Maar als hij haar er niet bij wil betrekken, jah dan helaas niet he.. Ga lekker leven! Je bent 14! Nog een heel leven voor je! (oei wat klinkt dat volwassen zeg )

Maar goed. Als hij jou er niet in wil betrekken, laat het dan maar gaan. Ga niet TEveel energie erin stoppen, voor iets waar je niets terug voor krijgt.

En als je hem echt supergraag wil helpen, ga dan een keer bij hem langs...
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Oud 15-06-2004, 13:52
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:47 :
Hij behandelt haar als oud vuil, niet andersom?
Dat doe ik ook wel eens bij mensen, maar dan komt het ook weer goed. Natuurlijk ligt het ook aan hem, maar als zij hem laat vallen is ze hem zeker kwijt... dus....
Oud 15-06-2004, 13:53
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loesje schreef op 15-06-2004 @ 14:50 :
Nog een heel leven voor je! (oei wat klinkt dat volwassen zeg )
Nou, het mag dan misschien erg 'volwassen' klinken, maar dat zouden meer pubers zich moeten realiseren. Als je nu een relatie hebt, is de kans ont-zet-tend klein dat dat de persoon is met wie je later huisje-boompje-beestje gaat doen. Heck, de meeste relaties gaan sowieso over de kop op 't moment dat men gaat studeren.
Oud 15-06-2004, 13:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 15-06-2004 @ 14:52 :
Natuurlijk ligt het ook aan hem, maar als zij hem laat vallen is ze hem zeker kwijt... dus....
En wiens probleem is dat?
Oud 15-06-2004, 14:00
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:55 :
En wiens probleem is dat?
Van ze allebei... het is alleen jammer dat hij met zijn probleem haar meesleurt als het ware, maar als je er iets voor over hebt allebei komt het wel goed. Daarom moeten ze wel een keer praten... en mjah.. Ik zou persoonlijk ook zeggen dat je in een relatie elkaar alles zou kunnen vertellen... maar dat is niet bij iedereen zo...
Oud 15-06-2004, 14:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon hem blijven steunen, probeer dingen samen te doen die vooral hij leuk vindt, zodat hij afleiding heeft en daardoor denkt hij ff niet aan de gezinssituatie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Ads door Google
Oud 15-06-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
KiDdO schreef op 15-06-2004 @ 08:50 :
Ze is toch pas 14

geen hand vol maar een land vol zeg maar t klinkt een beetje bot maar t is wel waar
jaah ik ben pas 14 dus voor mij maakt het zeker niet uit dat ik het uitmaak of niet...
nou bedankt...
Oud 15-06-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 15-06-2004 @ 11:23 :
Toch bellen. Dat hij nou geen behoefte heeft om jou op te bellen, dat is vervelend, maar jij hebt wel behoefte om hem op te bellen, en dat kun je dan heus wel doen. Natuurlijk is het belangrijk om rekening met hem te houden, maar hij hoort ook rekening met jóu te houden.
Ik begrijp dat je, nu hij zich zo rot voelt, het erg moeilijk vindt om te laten merken dat jij het vervelend vindt dat hij jou geen aandacht geeft, maar misschien moet je dat toch maar doen, maar dan niet op een botte manier.
En als jullie iets afspreken, dan kun je hem troosten zonder dat hij erover hoeft te praten; gewoon door zijn aandacht af te leiden van de problemen, en door lief voor hem te zijn.
Hij zal toch zelf ook moeten helpen de huidige situatie te veranderen, want zo kan het natuurlijk niet blijven.
hij heeft wel belangrijkere problemen dan ga ik echt nie aan zijn kop zeuren en hem het nog moeilijk maken dan he al is...
Oud 15-06-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-06-2004 @ 11:55 :
Als je veertien bent moet je je helemaal niet bezighouden met relaties en dat soort serieuze problemen. Gewoon lol hebben en je niet bezighouden met mensen die superveel problemen hebben. Je kunt hem best helpen, maar dan niet als je verliefd op hem bent, want dan trek je het jezelf alleen maar aan en ga je eraan ten onder.
dat is echt de grootste ouwelulle opmerking die ik ooit heb gehoord
Oud 15-06-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:35 :
Als iemand ff een dipje heeft okay, maar dit is wel een beetje een terminaal geval. Hij wil haar niet meer zien. Tja. His loss.
zo dramatisch is het nou oowk weer niet!!
hij laat wel merken dat hij het echt geweldig lief vind dat ik er zo voor hem ben
Oud 15-06-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 14:47 :
Hij behandelt haar als oud vuil, niet andersom?
das onzin
hij geeft me heel weinig aandacht enzow... waar ik gek door word
verder doet hij nix !!
Oud 15-06-2004, 16:04
Verwijderd
je mag zeggen wat je wil maar IK LAAT HEM NIET ZOMAAR GAAN!!
ik mag dan nog wel 14 zijn maar dat betekend niet dat het nu nog allemaal helemaal nix betekend!
Oud 15-06-2004, 16:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 15-06-2004 @ 16:56 :
dat is echt de grootste ouwelulle opmerking die ik ooit heb gehoord
Helaas heeft die ouwelul wel gelijk.
Oud 15-06-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-06-2004 @ 17:54 :
Helaas heeft die ouwelul wel gelijk.
helaas voor jou is daar geen flikker van waar
Oud 15-06-2004, 17:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 15-06-2004 @ 18:18 :
helaas voor jou is daar geen flikker van waar
Helaas ben ik het ook met die ouwelul eens. Er zijn zo van die dingen waar je op je veertiende nog niet klaar voor bent en waar je ook helemaal niet klaar voor hoeft te zijn. Een serieuze lange termijn-relatie, waarin je er in goede en in slechte tijden voor elkaar bent, om maar even een cliche aan te halen, is daar een van.

Laatst gewijzigd op 15-06-2004 om 17:43.
Oud 15-06-2004, 18:12
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 15-06-2004 @ 18:18 :
helaas voor jou is daar geen flikker van waar
Helaas voor jou, en gelukkig voor mij, mag je dan op je veertiende lekker in de stront zakken en jezelf lekker gaan opfokken over jouw verneukeratieve vriendje

Toch opvallend, domme mensen en mensen met problemen trekken altijd naar elkaar toe. Ach, veredeling van de soort zullen we maar zeggen
Oud 15-06-2004, 18:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Tja in hoeverre wil je je eigen goed voelen opofferen aan iemand die je (te) weinig aandacht geeft. Er zijn grenzen.

En tja, weer zo'n ouwe zeikerd... maar je bent nog maar 14, dit zijn wel grote 'problemen'. Helaas voor jou ben ik het ook eens met de meeste ouwe lullen opmerkingen. Geniet er van dat je een nog onbezorgd leventje kan leiden.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-06-2004, 18:55
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Net of het uitmaakt hoe oud je bent, sorry hoor. Er zijn zoveel verschillen te vinden bij de ene 14-jarige en de andere 14-jarige. Dus het slaat echt nergens op. En ze wil haar vriend toch steunen etc. (wat ik persoonlijk ook goed vind en ook zou doen.) Laat haar dat dan ook doen, zonder haar af te gaan kraken. Ik heb zo'n hekel aan mensen die zeggen dat andere het maar uit moeten maken. Jullie weten bijna niets van haar af, van heel de situatie bijna niet, van hoeveel ze om hem geeft etc. En ze vraagt dan wel jullie mening hier. Maar nu is het duidelijk wat ze wel wil doen en accepteer dat dan gewoon, ook al vind jij het misschien dom...

girlytina4life, je moet hem gewoon proberen te steunen enzo en je niet te veel aantrekken van al die generaliserende mensen hier die zeggen dat je te jong bent etc. Gewoon doen wat jij het beste vindt en dan komt het wel goed! Suc6
Oud 15-06-2004, 19:05
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
eeh die mensen hier proberen je alleen maar te helpen. Je kan er best eens serieus over nadenken wat er door de meerderheid gezegd wordt. Je mag ze best dankbaar zijn dat ze zich over jou bekommeren en een stukje tijd in jouw probeel hebben gestopt.

Ouwe lullen opmerkingen, daar is niks mis mee. Ik ken veel meer oude wijze mensen dan jonge wijze mensen dus...

Ik kan hier nou wel een heel stuk gaan typen over hoe ik aan mijn mening kom, waarom ik vind dat je het uit moet maken en wat mijn ervaring is met dit soort situaties...

Maar je luistert toch niet.... dus laat maar zitten
__________________
To eu zèn
Oud 15-06-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
girlytina4life schreef op 15-06-2004 @ 16:55 :
hij heeft wel belangrijkere problemen dan ga ik echt nie aan zijn kop zeuren en hem het nog moeilijk maken dan he al is...
Dus het komt er op neer, dat je een probleem hebt, maar dat je niet wil dat mensen nieuwe ideeën geven, en dat je er ook niets aan wilt doen? Waarom open je dan een topic?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 16:14
Wegwijzen & Voorstellen Hoi!
Verwijderd
20 31-01-2009 13:43
Algemene schoolzaken hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?!
imy017
11 21-02-2008 17:27
Liefde & Relatie Wat nu?
Krullemie
8 16-02-2004 21:03
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Psychologie Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo
Waarom?
2 02-02-2002 16:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.