Oud 01-12-2002, 23:21
Verwijderd
Ik ga met me vriendin nu al een lange tijd en we hebben geprobeerd het te doen maar het gaatje is gewoon te klein ( zo lijkt het ) we willen het allebei heel graag maar zij heeft ook heel veel pijn wanneer mijn penis al een klein beetje erin is we weten niet wat we moeten doen we proberen het vaak en hebben het vaak genoeg geprobeerd hebben jullie misschien ideetjes? NU vraag ik me eigenlijk ook af kan het wel zijn dat het gaatje te klein is en als het te klein is hoe word het groter ?

Laatst gewijzigd op 01-12-2002 om 23:25.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 23:25
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
Ik heb dit ook, laatste tijd gaat het wat beter dan vroeger, maar vanaf dat hij te diep gaat doet het ongelooflijk veel pijn (en te diep volgens mijn normen is eigenlijk helemaal niet diep). Ik denk dat het eerder iets is van 'gewend worden'. Iets dat wel helpt is ervoor zorgen dat je vriendin helemaal ontspannen is voor je naar binnen gaat...
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 23:28
Verwijderd
Ja dat dachten wij ook dat het ver erin was maar eindstand was het niet eens erin ik zag dat gaatje het was zooo klein en het is zo nauw en ze is ook wel ontspannen alleen het doet gewoon veelste veel pijn!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 23:38
Tsoenami
Avatar van Tsoenami
Tsoenami is offline
Citaat:
FaChRoNiEk schreef:
Ja dat dachten wij ook dat het ver erin was maar eindstand was het niet eens erin ik zag dat gaatje het was zooo klein en het is zo nauw en ze is ook wel ontspannen alleen het doet gewoon veelste veel pijn!
ik spande mij ook wel onbewust op, omdat ik wist dat het GING pijn doen.
Hetgeen ook wel geholpen heeft, dat we vroeger een condoom gebruikten, en daardoor wist ik wanneer hij naar binnen zou komen, en spande ik mij al op. Ik slik nu wel de pil en meestal gebruiken we nu geen condoom meer, wat echt wel geholpen heeft omdat het meer spontaan gebeurd nu...
__________________
don't ever judge me
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 10:28
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Probeer eens een uitgebreider voorspel, mogelijk is zij niet nat genoeg. Anders zou je misschien wat glijmiddel kunnen kopen en dat gebruiken.

Verder, zoals al geopteerd was: is ze wel ontspannen genoeg? Dit is zeer belangrijk.

Daarnaast, welk standje proberen jullie? Sommige standjes zijn wat minder toeganklijk dan andere standjes. Sla niet gelijk het geïllustreerde kamasutra boek open voor het meest ingewikkelde standje, maar houd het in het begin simpel: missionaris, op z'n hondjes of mogelijk zij bovenop (dit heeft als voordeel dat zij zelf kan bepalen hoe diep en hoe snel het gaat...misschien dat ze deze controle, zeker in het begin, wenst).
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 10:46
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Probeer eens een uitgebreider voorspel, mogelijk is zij niet nat genoeg. Anders zou je misschien wat glijmiddel kunnen kopen en dat gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 16:15
Avril
Avril is offline
Ik heb hetzelfde probleem
Ik wou het 2 wkn geleden voor het eerst doen met me vriendje en toen lukte het ook niet. Ik zit hier erg mee......... ben ik te nauw? wat kan ik daaraan doen?
__________________
Als de wereld gek is ben ik dan normaal?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 17:30
Lievkleinmeisje
Lievkleinmeisje is offline
dit probleem heb ik in het begin ook gehad.We gebruikten toen een condoom en op de een of andere manier ging het maar niet. maar als je het condoom omdoet is het ook zo'n moment wat de spanning opvoert, zo van ; nu gaat het gebeuren.
Ik ben aan de pil gegaan en vanaf toen ging het helemaal goed.gewoon relaxt . Weet niet wat verder de oorzaak zou kunnen zijn.gewoon ontspannen. Keek eerst erg op tegen mijn eerste keer sex, maar toen het eenmaal gebeurd was merkte ik dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken . sex is iets positiefs. Probeer er niet teveel tegenop te kijken , het gebeurt vanzelf een keer
succes
__________________
you live and you learn
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 23:26
Avril
Avril is offline
Hej thnxx voor de tips. Ik hoop niet dat mijn vriendje nu te erg in mij teleurgesteld is, maar kga het zeker nog een keer proberen! Heel erg veel thnxies!
__________________
Als de wereld gek is ben ik dan normaal?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 10:05
Verwijderd
gewoon keihard raggen tot hij bloed. en als het daarna nog niet lukt gewoon in de kont neuken
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 10:42
man pis = back
man pis = back is offline
zo hoort het ja
__________________
Ik zeik jullie allemaal onder, maar kick me niet A.U.B.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 23:33
Verwijderd
Ey jongens bedankt voor jullie tips echt tof van jullie man we zitten er echt mee nou ik zit er wel minder mee dan mijn vriendin zij vind het heel erg maar zo te zien hebben veel van jullie er problemen mee en dat wist ik echt niet ik denk dat het ook veel te maken heeft met inspanning maar toch anywayz bedankt ciao!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 23:35
Verwijderd
Maar dan heb ik nog een vraag dus heeft het dan alleen te maken met ''niet ontspannen zijn'' of ook met andere dingen ?? Zoja wat voor dingen...?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:04
kleinbloempie
kleinbloempie is offline
ik had dit ook de eerste keers ennum,
toen wassik ook een beetje zenuwachtig ewn spande ik waarschijnlijk dus ook, (automatisch maybe)
maar ook als je vriendin al een paar keer pijn heeft gehad enzo, verwacht ze het al dus spant ze misschien..
denk ut zelfde als de rest, goed voorspel ennum, wat mij hielp was toen ik boven op hem ging zitten, kon ik zelf "sturen" en zelf bepalen wanneer die dr inging
veel succes en maak je dr niet te druk om,. zoals je ziet, dr hebben dr veel last van
__________________
als je maar geniet:P
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 21:52
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Adser schreef:
gewoon keihard raggen tot hij bloed. en als het daarna nog niet lukt gewoon in de kont neuken
Tot hij bloedt? Jij maakt het helemaal spannend.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 03:20
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
verkeerde gaatje?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 08:59
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Tsoenami schreef:
Ik heb dit ook, laatste tijd gaat het wat beter dan vroeger, maar vanaf dat hij te diep gaat doet het ongelooflijk veel pijn (en te diep volgens mijn normen is eigenlijk helemaal niet diep). Ik denk dat het eerder iets is van 'gewend worden'. Iets dat wel helpt is ervoor zorgen dat je vriendin helemaal ontspannen is voor je naar binnen gaat...
of probeer eens een kussentje onder haar kont zodat ze haar bekken kantelt
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Adser schreef:
gewoon keihard raggen tot hij bloed. en als het daarna nog niet lukt gewoon in de kont neuken


Offtopic: Tis weer is wat anders
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:00
Verwijderd
Ik denk dat het gaatje onmogelijk te klein kan zijn. Waarschijnlijk is dat kans inderdaad groter dan ze onbewust gespannen is.

Wat mijn zus had was dat er een soort vlies over haar gaatje heen groeide, niet helemaal hoor maar voor een deel. Daardoor deed het erge pijn als de penis er ook maar een klein stukje in kwam, omdat het vlies dan scheurde. Hier is ze zelfs voor bij de dokter geweest, daar heeft ze een speciaal zalfje gehad om het allemaal soepel te maken en daarna is alles goed gekomen. Alleen het is nu wel zo dat ze altijd iets voorzichtiger moet doen en het altijd een beetje pijn blijft doen. Hopelijk is dat bij je vriendin niet zo!

Ik zou het gewoon nog eens proberen als jullie allebei super opgewonden zijn, en neem er de tijd voor...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:06
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef:
Ik denk dat het gaatje onmogelijk te klein kan zijn. Waarschijnlijk is dat kans inderdaad groter dan ze onbewust gespannen is.

Wat mijn zus had was dat er een soort vlies over haar gaatje heen groeide, niet helemaal hoor maar voor een deel. Daardoor deed het erge pijn als de penis er ook maar een klein stukje in kwam, omdat het vlies dan scheurde. Hier is ze zelfs voor bij de dokter geweest, daar heeft ze een speciaal zalfje gehad om het allemaal soepel te maken en daarna is alles goed gekomen. Alleen het is nu wel zo dat ze altijd iets voorzichtiger moet doen en het altijd een beetje pijn blijft doen. Hopelijk is dat bij je vriendin niet zo!

Ik zou het gewoon nog eens proberen als jullie allebei super opgewonden zijn, en neem er de tijd voor...
Te klein is uitgesloten, tenzij je echt heel vreemd bent, maar dan zou je in een Freakshow veel geld kunnen verdienen

Gewoon, erg ontspannen zijn, zonder dat er iemand thuis is enzo! De tijd nemen, allebei erg opgewonden zijn en dan komt het vanzelf wel goed!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 01:55
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
of probeer eens een kussentje onder haar kont zodat ze haar bekken kantelt
waar heb ik dat toch eerder gelezen...?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:43
Apeklit
Avatar van Apeklit
Apeklit is offline
Het maagdenvlies moet scheuren. Dit is in werkelijkheid geen vlies maar een randje aan de binnenkant van de vulva.

Stond ooit ergens in een blad.
__________________
My butt is on your lips, my butt is on your lips, and if you get lucky you just might give it a little kiss. KISS MY ASS!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:44
Kadaver
Kadaver is offline
Vaginisme misschien? Probeer het anders eens op je gemak in je eentje met een dildo o.i.d..... wat ook kan helpen is om seks niet te plannen.....anders leef je er teveel naar toe en ben je onbewust waarschijnlijk toch wel gespannen met alle gevolgen van dien....
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 20:43
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Apeklit schreef:
Het maagdenvlies moet scheuren. Dit is in werkelijkheid geen vlies maar een randje aan de binnenkant van de vulva.

Stond ooit ergens in een blad.
Ja hoor, apenclitoris, ze is gewoon té gespannen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:54
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
het kan ook dat hij behoorlijk krap is was bij iemand die ik kende ook. maar die kon het verhelpen door het wat op te rekken. dit vergde veel pijn en oefenen.

wat ze deed was:
1. eerst goed nat worden
2. daarna ontspannen
3. daarna deed ze een vinger erin en dan vingeren
4. wanneer je dit vaak doet rekt hij uit doe er daarna twee vingers in. daarna is hij opgerekt genoeg dat je er met je lul in kan.

en je kunt beter een condoom gebruiken dat glijt veel beter
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #13
Nijn*
500 26-10-2004 16:59
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #12
Verwijderd
499 11-10-2004 21:55
Psychologie doorzetten
Verwijderd
21 26-06-2004 13:06
Flora & Fauna Hoe goed ben jij voor je plant(en)?
Verwijderd
72 28-11-2003 15:14
Muziek Hoe zit het met de clips van tegenwoordig?
Signy
14 06-10-2002 17:22
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.