Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2013, 12:56
Jeaninex
Avatar van Jeaninex
Jeaninex is offline
hallo,

zoals het onderwerp al zegt: ik ben nog niet ontgroend (nog niet getongd)...
al mn vrienden zijn dit al wel, en ik als enige nog niet...

ik ben14.. is het raar dat ik nog niet ontgroend ben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2013, 12:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nee, dat is niet raar.

Het is raarder dat al je vrienden wel al zijn ontgroend (en ik geloof er ook niet veel van).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is niet raar.

Het is raarder dat al je vrienden wel al zijn ontgroend (en ik geloof er ook niet veel van).
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:13
Jeaninex
Avatar van Jeaninex
Jeaninex is offline
Citaat:
Nee, dat is niet raar.

Het is raarder dat al je vrienden wel al zijn ontgroend (en ik geloof er ook niet veel van).
wat bedoel je precies met: en ik geloof er ook niet veel van ?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:21
Verwijderd
Dat ze er niet veel van gelooft.

Verder is het niet raar.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
wat bedoel je precies met: en ik geloof er ook niet veel van ?
...Wat valt er niet te snappen? Ik geloof niet dat "al je vrienden" al ontgroend zijn. Was je erbij? Of zeggen ze dat alleen maar? Je moet niet vergeten dat er veel jongeren zijn die onzeker zijn over dit soort onzin, dus heel vreemd is het niet als een groot deel van die jongeren erover liegt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is niet raar.

Het is raarder dat al je vrienden wel al zijn ontgroend (en ik geloof er ook niet veel van).
Dat. Ik was 15 toen ik mijn eerste kus kreeg en 17 toen ik voor het eerst seks had en hoewel ik nu veel meer verhalen hoor over jongeren die er wel heel vroeg bij zijn, deden er in mijn tijd ook verhalen de ronde om stoer te zijn terwijl er niets van waar was.
Niet laten opjagen, niet druk over maken, je gaat achteraf gelukkiger zijn met een leuke ervaring met een leuke jongen dan met de eerste beste wasmachine-kusser op de hoek van een straat omdat je er zo graag bij wou horen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 13:56
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Ik heb 2 huisgenoten van 18 en 19 die nog zo groen als gras zijn, dus maak je nergens zorgen om.. Het kan altijd erger
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 15:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Maak je geen zorgen; dat komt echt nog wel een keertje! Zoiets heeft helemaal geen haast. Wacht gewoon tot je iemand tegenkomt waardoor je ontgroend wil worden. Laat je niet gek maken door alle "stoere" verhalen in je omgeving. Je hoeft niemand iets te bewijzen dus je hoeft ook niets te doen waar je misschien nog wel helemaal niet klaar voor bent. Zoals Mutant al schreef: "Niet laten opjagen, niet druk over maken, je gaat achteraf gelukkiger zijn met een leuke ervaring met een leuke jongen dan met de eerste beste wasmachine-kusser op de hoek van een straat omdat je er zo graag bij wou horen." Daar sluit ik me helemaal bij aan. Chill out, je hebt nog tijd zat!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 17:30
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Komt vanzelf wel. Dat je vriendinnen al hebben gezoend zou overigens prima kunnen, tegenwoordig gebeurt dat wel vaker op die leeftijd, maar het komt vanzelf wel. Ooit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Dat. Ik was 15 toen ik mijn eerste kus kreeg en 17 toen ik voor het eerst seks had en hoewel ik nu veel meer verhalen hoor over jongeren die er wel heel vroeg bij zijn, deden er in mijn tijd ook verhalen de ronde om stoer te zijn terwijl er niets van waar was.
Niet laten opjagen, niet druk over maken, je gaat achteraf gelukkiger zijn met een leuke ervaring met een leuke jongen dan met de eerste beste wasmachine-kusser op de hoek van een straat omdat je er zo graag bij wou horen.
Wasmachinekusser thanks, die gaat mijn vocabulaire in
Met citaat reageren
Oud 18-01-2013, 21:11
Verwijderd
Meer dan de helft van de veertienjarigen heeft nog nooit gezoend. Zelf was ik net zestien. Zo lang je niet leeft als een kluizenaar, komt dat echt wel goed
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 09:53
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik ben 17 en 'zo groen als gras'.
Maak je geen zorgen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 11:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik was nog net 15, maar het is niet raar dat je nog nooit hebt gezoend. Wat Vowel ook al aangeeft in haar eerste reply, niemand zegt dat jou vriendinnen ook al echt hebben gezoend. Er kan ook gewoon grootse praat gehouden worden.

Doe gewoon wat jij wil, en wanneer jij dat wil. Het is geen sport.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2013, 15:01
Verwijderd
Ik vind het met geen 1 leeftijd raar zelfs niet 25+

Laatst gewijzigd op 23-01-2013 om 13:28.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 00:42
Owen
Avatar van Owen
Owen is offline
Citaat:
Nee, dat is niet raar.

Het is raarder dat al je vrienden wel al zijn ontgroend (en ik geloof er ook niet veel van).
volgens mij hebben de meeste 14 jarige dat al wel gedaan
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 07:39
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
volgens mij hebben de meeste 14 jarige dat al wel gedaan
Bron
http://www.gemiddeldgezien.nl/meer-g...ijd-tongzoenen

De meesten zeggen het te hebben gedaan, maar dat betekent niet dat de meesten ook al rond die leeftijd hebben gezoend. En dan nog maakt het niet uit. Doe wat je zelf wil, wanneer jij denkt dat je er klaar voor bent. Niemand vindt je minder aardig of anders omdat je (nog) niet hebt gezoend.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2013, 16:42
xRoxy
xRoxy is offline
Hm. Toen ik 14 was (ben nu bijna 16) was ik ook nog niet ontgroend. Al mijn vrienden/vriendinnen al wel, sommige zelfs al ontmaagd. Ik was er gewoon nog niet aan toe, misschien jij ook gewoon nog niet? Op een moment kom je echt een leuke jongen tegen (Heb ik nu ook ) en dan komt alles vanzelf.
Op deze leeftijd is het misschien wel normaal dat je gaat zoenen enz. Maar het is beter dat je het pas doet als je er klaar voor bent en je wacht op wanneer je een leuk persoon ontmoet!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-01-2013, 16:32
viLimi
viLimi is offline
Ik ben ontgroend toen ik 13 was en ontmaagd toen ik 14 was, wat achteraf toch wel iets is waar ik spijt van heb gekregen dus geen haast.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog niet ontgroend
bas7
20 10-03-2013 07:15
Liefde & Relatie 18 en nog nooit gezoend/relatie gehad
dbzmenneke
30 22-06-2012 17:01
Liefde & Relatie Ontgroenen
omie2111
49 13-06-2012 22:07
Liefde & Relatie 16 en nog niet ontgroend!
meknow
30 27-11-2009 17:32
Liefde & Relatie 15 jaar , nooit gezoend
-lovelygirl
120 09-08-2009 15:45
Seksualiteit Ontgroend
men123
23 18-01-2009 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.