Oud 11-06-2005, 16:04
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:15
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
spijt is een nutteloze emotie, als het aankomt op dit soort zaken.

Ik snap heel goed dat je je vies voelt, omdat je toch in zekere mate je exclusiviteit opgeeft aan een ander. Maar knoop dit in je achterhoofd: je waarde daalt niet als je met meer mannen iets gehad hebt. Dat zou namelijk absurd zijn, en betekenen dat de eerste de beste lover die je hebt, ook je eindstation zou moeten zijn.

Sommige mensen zijn het type voor vaste relaties, en hebben heel hun leven 1 2 of 3 relaties. Anderen, zoals jij, hebben er de behoefte aan om gewoon lichamelijk genot met iemand te delen, zonder dat daar iets uit voortvloeit. Die one-night stands en dat friemelen, daar is niks mis mee. Oke, het is niet de bedoeling dat dit je hele leven doorgaat, maar het is gewoon zoiets als friet: op het moment zelf heb je er zin in, je eet het, en naderhand denk je "hmm dit had ik beter niet kunnen doen". Maar friet blijft wel lekker, en je weet ook dat op het moment dat je het at, het ook lekker was.

oke, terug naar de wereld. Kijk niet negatief terug op dingen die je gedana hebt, en ga jezelf er ook niet op afrekenen. Ze zijn gebeurd, dus haal er de positieve dingen uit. Jezelf vies laten voelen is nergens goed voor, en het helpt ook niet met je zelfsbeeld. Probeer gewoon een wijze les eruit te trekken, dat je bijvoorbeeld nu niet 1/2/3 met een jongen het tweede honk betreedt.

veel sterkte ermee
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:15
Sartre
Sartre is offline
Je zegt het zelf al. Gebeurt is gebeurt en je kan het niet terug draaien. En ik neem aan dat je er bij je huidige vriend wel liefde bij voelt? En dat maakt het veel leuker en lekkerder dan bij mensen waar je verder niets voor voelt. Als je later getrouwd bent kijk je met plezier terug op de tijd dat je dat allemaal nog deed en lekker vrij was. Dan ben je blij dat je iig 'geleefd' hebt
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:24
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
ik zou er ook geen spijt van hebben, nu weet je hoe het is om zoiets te doen en dat je dat niet meer wil. dan weet je dat je veel meer toe bent aan een relatie
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 22:22
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 22:44
Verwijderd
Je hoeft je nergens voor te schamen, je hoeft dus ook geen spijt te hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 22:53
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
wat iedereen al zegt, spijt heeft in dit soort situaties niet echt nut...ik heb mijn maagdelijkheid ook aan een ander gegeven waar ik geen flikker om geen en ik had het achteraf ook liever aan mijn huidige vriend gegeven, maar spijt...ach zie het als een soort pleziertjes of iets waar je van heb geleerd...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spijt hebben: nutteloos of toch ergens goed voor?
Missy
24 20-02-2008 22:09
Verhalen & Gedichten Spijt... oeh persoonlijk!
Puppetgirl
5 29-05-2004 15:41
Liefde & Relatie Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie?
CoveredEyes
40 07-10-2003 11:33
Psychologie spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt
a new noise
27 13-09-2002 08:08
Verhalen & Gedichten Het spijt me
xxDomingoxx
5 01-05-2002 09:34
Verhalen & Gedichten Spijt..
Droomvlucht
3 19-04-2002 14:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.