Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Welk lichaam vind je het mooist
Ik val niet op mannen 29 16.86%
A 5 2.91%
B 12 6.98%
C 12 6.98%
D 6 3.49%
E 4 2.33%
F 65 37.79%
G 16 9.30%
H 0 0%
I 0 0%
J 0 0%
K 8 4.65%
L 1 0.58%
M 1 0.58%
N 2 1.16%
Geen van alle vind ik echt mooi.. 11 6.40%
Aantal stemmers: 172. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2007, 21:20
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik weet dat er al eerder een dergelijk topic is geweest, maar op een ander forum heeft iemand een soort van test gedaan met 32 reacties en ik wilde er wat meer verzamelen.

__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:33
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Hoort dit op seksualiteit?

Ik vind F het mooist.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:35
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ja het hoort op seksualiteit want het gaat erom tot welk lichaam je je seksueel gezien het meest aangetrokken voelt.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:50
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik val niet op mannen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:53
Verwijderd
Nounou ik val helemaal niet van dat gespierde gedoe, maar als ik hieruit zou moeten kiezen ga ik voor F. Al mag het nog wel iets minder.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Is er ook een gelijksoortige test met vrouwenlichamen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:05
Verwijderd
Ik denk dat ik G wel eens het mooist zou kunnen vinden, maar door zijn houding op deze foto lijkt dat nergens op. Dan ga ik ook voor F. Of misschien D.

...maar irl hebben leuke jongens toch nooit zulke figuren dus het is absoluut niet iets waar ik op selecteer, eigenlijk.

Mogen we niet zelf plaatjes showen? Dan vind ik dit namelijk mooi:



Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:11
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Misschien moet je een beetje wegdenken dat ze op sommige fotos al hun spieren aanspannen, want dat plaatje wat jij hebt komt denk ik het dichtst in de buurt van H (maar dan iets hoger vetpercentage)
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet je een beetje wegdenken dat ze op sommige fotos al hun spieren aanspannen, want dat plaatje wat jij hebt komt denk ik het dichtst in de buurt van H (maar dan iets hoger vetpercentage)
Ja maar H is te glad en te kaal erbij, dan ziet het er niet uit.

...omg zei ik dat echt? Qimm ik ben genezen

Edit: En hij mag ook wel een hoger vetpercentage. Die overdreven buikspieren vind ik niet echt heel mooi, maar flinke armen op zich dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:15
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik koos G.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ik schatte mezelf in tussen F en G, en toen bekeek ik de resultaten...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:46
Verwijderd
Ik vind F het mooist. De rest is té gespierd, té slap, of té dik.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 02:34
Verwijderd
Ik ga ook voor Wolverine
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 02:35
Verwijderd
Citaat:
Edit: En hij mag ook wel een hoger vetpercentage. Die overdreven buikspieren vind ik niet echt heel mooi, maar flinke armen op zich dan weer wel.
Hier sluit ik me ook volledig bij aan.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 02:44
urbanlegend
urbanlegend is offline
A en F.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 07:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Waarom staat er geen normaal lichaam tussen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 08:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
F, of G met meer vet.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 08:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind het allemaal niet veel soeps, maar ik denk dat ik voor C ga.
Waarom zijn ze allemaal zo glad en gespierd? Ja, behalve die laatste dan maar da's wel heel erg.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 08:24
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik herzie mijn mening en ga voor K.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 09:44
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik heb op G geklikt, wel jammer dat de foto's zo klein blijven, kun je niet echt goed zien wat er op staat.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 10:58
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Ik heb op B gestemd, maar vind C ook leuk
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 11:37
Verwijderd
Ik vind ze allemaal zo glimmend en glad, of harig en dik... Maar goed, ik zou gaan voor een ontspannen G.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 11:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
G toch wel.

En ja Morgan, je lijkt genezen + Hmmmmmm Hugh Jackman
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 12:43
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 12:46
Verwijderd
Wat een kleine plaatjes.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb op B gestemd, maar vind C ook leuk
Ik net andersom
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 14:36
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
F is het leukst.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 14:41
Verwijderd
geen van alle vind ik echt mooi.
m'n vriend, DIE heeft pas een prachtig lichaam
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 15:20
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
D.
Vooral die heupen vind ik hot. Beetje six-pack mag, en niet te stevige armspieren.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 18:52
Verwijderd
Ik vind ze allemaal niets, waarom zijn ze allemaal óf overdreven gespierd óf dik óf schriel? Ik vind het mooi als een man niet overdreven gespierd of dik is, maar dan ook niet zó spier- en vetloos dat-ie er schriel van wordt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Nounou ik val helemaal niet van dat gespierde gedoe, maar als ik hieruit zou moeten kiezen ga ik voor F. Al mag het nog wel iets minder.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geen van allen vind ik echt mooi. Ik vind F het mooist, maar ik vind het veel mooier als een jongen echt zachte vormen heeft. Zo heel lief en dun en jongetjesachtig.
Vrouwen moeten er ook heel zacht uitzien. <3
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:30
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
zal de leeftijd ook wel een beetje zijn
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 21:37
Fayette
Waarom heeft nog niemand een grapje gemaakt over de nickname van de TS in verband met het onderwerp van dit topic?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:07
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ik vind F maar dan íets anders .
En ik ken lucky genoeg een aantal jongens die zo zijn <3
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:13
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Waarom heeft nog niemand een grapje gemaakt over de nickname van de TS in verband met het onderwerp van dit topic?
Hahah.. ik weet al lang dat ik niet voor de vrouwen hoef te trainen hoor , gelukkig doe ik het daar ook niet voor... Maar op zn plaats is het natuurlijk ook niet de bedoeling er voor het gros van de vrouwen afstotelijk uit te zien.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Hahah.. ik weet al lang dat ik niet voor de vrouwen hoef te trainen hoor , gelukkig doe ik het daar ook niet voor... Maar op zn plaats is het natuurlijk ook niet de bedoeling er voor het gros van de vrouwen afstotelijk uit te zien.
Het gros van de vrouwen doet veel te politiek correct. 99% van de vrouwen gaat je heus niet afwijzen omdat je te gespierd bent ofzo.

Bottom line is: Als je gewoon wil neuken en je bent leuk in de omgang, dan zal je toch nooit afgewezen worden met als reden 'je hebt teveel spieren'. En als je een relatie wil dan boeien spieren al helemaal niks, want zolang je niet knetterlelijk bent gaat het er bij zulke zaken al helemaal om of je grappig en leuk bent.

Dus hoewel genoeg meisjes doen van 'oh noes nee ik houd absoluut niet van zo veel spieren ' omdat ze nou eenmaal weten dat hun vriend en/of de meeste jongens geen hollywoodlijf hebben, is het voor slechts een miniem aantal ervan écht onaantrekkelijk (immers, je hebt vast ook vrouwen die gewoon een dikke kerel willen, of een heel magere, ieder zijn type he) en voor de meesten varieert het tussen 'maakt niet uit' en 'ja, dat is wel een plus'.

Dat zie je hier ook: type F heeft 15 stemmen, H heeft er 0. Logisch, want F is een stuk realistischer dan H. Maar ik denk dat geen enkele vrouw in dit topic het zou gaan uitmaken met haar vriend als hij zou gaan trainen en er dan na verloop van tijd zou uitzien als H. En de vrijgezellen hier zouden een leuke jongen met een mooi koppie en toffe humor en toevallig de bouw van H ook niet aan de kant schuiven puur op basis van dat laatste feit.

Wel apart: vrouwen zeggen vaker 'nee, dat vind ik lelijk' terwijl het voor de meesten niet veel zal uitmaken wanneer puntje bij paaltje komt, terwijl mannen bij het schoonheidsideaal wat vrouwen betreft juist vaker zeggen van 'ja, heet' terwijl eh ja geen idee want ik ben geen man.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 05:16
Verwijderd
Waar is het haar? (En die stevige knul met veel haar telt niet mee want die is sowieso niet erg waus.)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 06:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat zie je hier ook: type F heeft 15 stemmen, H heeft er 0. Logisch, want F is een stuk realistischer dan H. Maar ik denk dat geen enkele vrouw in dit topic het zou gaan uitmaken met haar vriend als hij zou gaan trainen en er dan na verloop van tijd zou uitzien als H. En de vrijgezellen hier zouden een leuke jongen met een mooi koppie en toffe humor en toevallig de bouw van H ook niet aan de kant schuiven puur op basis van dat laatste feit.
Nou, ik vind H estethisch niks, en F al helemaal niet. Ik zou er ook niet als H uit willen zien en ik ken denk ik genoeg vrouwen die, mocht hun vriend tijdens het neuken plotseling transformeren in H, hem zonder pardon het bed uit zouden duwen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 09:01
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
[QUOTE=Starsailorr;26293674]Waar is het haar? QUOTE]

Indeed. Mannen met borsthaar zijn
Ik ga voor F.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 09:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik vond ze allemal niet zo mooi, ik wil toch wel een jongen met een beeeeeetje een zachte buik, niet zo drooggetraind. Wasbordjes zijn leuk, maar liggen zo hard. En het gaat me overigens toch voornamelijk om het hoofd dat erop zit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 09:45
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
als ik mn buikspieren niet aanspan zijn ze gewoon zacht hoor..
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 09:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ben overigens meer van de brede ruggen/schouders en de smalle heupen zodat je zo'n mooi figuur krijgt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:24
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Waarom staat die dikke bierbuik er überhaupt tussen?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik vind H estethisch niks, en F al helemaal niet. Ik zou er ook niet als H uit willen zien en ik ken denk ik genoeg vrouwen die, mocht hun vriend tijdens het neuken plotseling transformeren in H, hem zonder pardon het bed uit zouden duwen.
Zo'n plotselinge transformatie is dan ook nogal eng. Maar ik betwijfel je kennis van de vrouwen die jij kent, of het moeten heel oppervlakkige vrouwen zijn die hun vriend enkel hebben uitgekozen op het criterium 'hij heeft naar mijn idee een perfect lijf'. Dat lijkt me sterk, ten eerste omdat ik je vrienden afgaand op je intelligentie wel hoger inschat en ten tweede omdat je mensen die je alléén leuk vindt om hun lichaam doorgaans niet als vriend wil maar gewoon als iemand waarmee je belachelijk veel seks hebt met no strings attached. Je dumpt je vriend ook niet omdat hij tien kilo aankomt of tien kilo afvalt.

Ik vind H overigens ook niet bepaald mooi, maar als ik een vriend heb waar het verder op alle vlakken mee klikt en hij heeft briljante humor en we hebben fantastische seks en blablabla dan ga ik 'm echt niet de deur uitzetten omdat hij teveel Arnold Swarzeneggerfilms gekeken heeft en ook een klerenkastfiguurtje wil. (Dat hij dan kennelijk een beetje een brakke filmsmaak heeft is dan wel een probleem, maar goed, dan ga ik 'm natuurlijk gewoon leuke films opdringen of hopen dat hij net als ik alleen van slechte actiefilms houdt omdat ze zo slecht zijn.)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:33
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Waarom staat die dikke bierbuik er überhaupt tussen?



Ot : I is echt LELIJK ! Dat is echt niet mooi
Borsthaar vind ik persoonlijk ook niet echt mooi,,,
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:50
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Zo'n plotselinge transformatie is dan ook nogal eng. Maar ik betwijfel je kennis van de vrouwen die jij kent, of het moeten heel oppervlakkige vrouwen zijn die hun vriend enkel hebben uitgekozen op het criterium 'hij heeft naar mijn idee een perfect lijf'. Dat lijkt me sterk, ten eerste omdat ik je vrienden afgaand op je intelligentie wel hoger inschat en ten tweede omdat je mensen die je alléén leuk vindt om hun lichaam doorgaans niet als vriend wil maar gewoon als iemand waarmee je belachelijk veel seks hebt met no strings attached. Je dumpt je vriend ook niet omdat hij tien kilo aankomt of tien kilo afvalt.
Nee, okee, 'hun vriend' was dan ook een beetje veel gezegd, maar dan zeg ik hun bedpartner.

Citaat:
Ik vind H overigens ook niet bepaald mooi, maar als ik een vriend heb waar het verder op alle vlakken mee klikt en hij heeft briljante humor en we hebben fantastische seks en blablabla dan ga ik 'm echt niet de deur uitzetten omdat hij teveel Arnold Swarzeneggerfilms gekeken heeft en ook een klerenkastfiguurtje wil.
Hmja, ik denk dat veel vrouwen überhaupt geen relatie beginnen met iemand met zo'n lichaam. Het is gewoon net zoiets als veel te dik zijn, alleen heb je er meer moeite voor gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat er veel seksueel genot te putten valt uit een lelijk lichaam.

Citaat:
(Dat hij dan kennelijk een beetje een brakke filmsmaak heeft is dan wel een probleem, maar goed, dan ga ik 'm natuurlijk gewoon leuke films opdringen of hopen dat hij net als ik alleen van slechte actiefilms houdt omdat ze zo slecht zijn.)
Ja, je liefde opvoeden is nog wel eens een gedoe hoor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Het gros van de vrouwen doet veel te politiek correct. 99% van de vrouwen gaat je heus niet afwijzen omdat je te gespierd bent ofzo.

Bottom line is: Als je gewoon wil neuken en je bent leuk in de omgang, dan zal je toch nooit afgewezen worden met als reden 'je hebt teveel spieren'. En als je een relatie wil dan boeien spieren al helemaal niks, want zolang je niet knetterlelijk bent gaat het er bij zulke zaken al helemaal om of je grappig en leuk bent.
Nee hoor Het gaat mij niet eens om de bouw; in filmsterren houd ik inderdaad wel van een lekker gespierd *wijst maar weer naar Hugh Jackman* Puur om naar te kijken is zo'n lichaam enorm mannelijk. Maar ik zou echt geen vriendje willen dat zijn uiterlijk zo belangrijk vindt dat hij daarvoor vier keer in de week gaat fitnessen. Getver. Mensen die van nature zo breed zijn, mogen wel een PM sturen.

Het lichaam dat ik écht het mooiste vindt, staat hier gewoon niet bij. Dat is namelijk gespierd zoals veel klimmers die ik ken, met spieren die gewoon ontstaan door een goed, regelmatig gebruik van je héle lichaam. Prrrr. Capoeirajongens hebben dat ook nogal eens, en bij andere vechtsporten zie je het ook wel (en ws. bij nog wel meer sporten maar zoveel sporters zie ik nu ook weer niet). Dát is nou echt mooi, vooral ook omdat die spieren perfect in verhouding zijn - juist omdat je niet aparte oefeningen doet waarbij je verschillende spieren traint. Je hele lichaam wordt er gewoon mooi van.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 12:30
Verwijderd
Ik heb op G gestemd.

O f ze zijn overdreven gespierd (bahbah) of hebben geen figuur. G zit er een beetje tussenin. Wolverine rules! *kwijl*
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 13:56
__
Avatar van __
__ is offline
B gestemd (maar dan hoeft die tattoo niet zo)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De koran verplicht de vrouw niet om zicht te bedekken
SweetGirl___
30 03-04-2012 23:24
Liefde & Relatie meisjes en hun borsten!
Flickan
114 27-05-2010 13:53
Seksualiteit Wat voor lichaam vinden mannen mooi? [revised]
Hulk
185 08-07-2008 22:47
Lifestyle Vinden vrouwen spieren mooi?
adon1s
111 01-11-2005 19:07
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Psychologie Aandacht besteden aan je lichaam?
DarkCat
46 28-07-2002 10:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.