Oud 09-02-2008, 12:32
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik zweer nog altijd bij insmeren met bepanthen en verder zoveel mogelijk met rust laten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Advertentie
Oud 09-02-2008, 12:45
Verwijderd
Citaat:
kan een lippiercing je tandvlees/glazuur ook verneuken?
ik heb een ringetje en dat komt nauwelijks tegen mijn tanden/tandvlees aan (mijn tandarts heeft ook gezegd dat er geen schade heeft toegebracht), hoe dat met een labret zit weet ik niet.. maar ik heb gehoord dat een tongpiercing meer schade aanricht
Oud 09-02-2008, 13:24
Verwijderd
Ik heb ongeveer drie jaar een labret gehad, en het tandvlees bij mijn voorste twee ondertanden is behoorlijk teruggetrokken. Maar dat kan in principe niet zoveel kwaad, de tandarts heeft er ook nooit iets van gezegd.
Oud 10-02-2008, 11:23
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Kheb ongeveer 'n jaar een smiley gehad. Ik speelde d'r heel veel mee (ja, stom )
Op een gegeven moment was m'n tandvlees zo ver opgetrokken dat ik kon voelen dat mn tand smaller werd, dus best ver naar de wortel zeg maar. Nu is ie dr uit omdat het pijn bleef doen, maar het ziet er nog steeds heel debiel uit
__________________
Krebs
Oud 10-02-2008, 20:14
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Binnenkort wil ik mijn derde tatoeage laten zetten. De eerste heb ik bij Skinomatic in Nijmegen laten zetten en de tweede bij Tattoo Roel in Arnhem. Nu woon ik sinds een tijdje weer in het zuiden van Limburg en ik vroeg me af of iemand me een tatoeage shop kan aanraden in de omgeving van Heerlen/Maastricht. In Heerlen heb je de Bodycorner, maar aangezien ze daar een aantal jaar geleden mijn industrial verkeerd hebben gezet, wil ik daar niet heen.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 10-02-2008, 21:02
EvilConduct
EvilConduct is offline
Waarom ben je naar Tattoo Roel gegaan???

In Limburg zou ik naar King Of Kings gaan.
Oud 10-02-2008, 23:21
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ga altijd bij Bodypleasure in Maastricht. Verder heb je ook nog de Playersclub en die blijkt ook heel goed te zijn na wat ik heb gehoord Ik weet niet meer van wie of wat ik het heb gehoord, maar Bodycorner in Heerlen blijkt niet al te geweldig te zijn...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 11-02-2008, 10:16
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
In Maastricht heb je Bodypleasure, Last Port en Players Club.
De eerste ken ik niet, de tweede heb ik weinig van gehoord maar wat ik gehoord heb klonk goed en van de derde weet ik dat die goed was maar dat de tattooeerder waarvoor de mensen kwamen weg schijnt te zijn gegaan.

Dit is echter dus wel allemaal hear say, heb er geen persoonlijke ervaringen mee.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Oud 12-02-2008, 12:22
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
De Bodycorner is kut! Een vriendinnetje gaven ze doodleuk sterilon om haar navelpiercing mee schoon te maken. Kheb ook mensen gezien waarbij ze een piercing hebben gezet met een te kort staafje, wat dus echt een rotzooi werd
__________________
Krebs
Oud 12-02-2008, 23:33
Verwijderd
ik wil een piercing laten zetten en t liefst vrijdag maar ik moet daarna werken en daarna nog uit, ben bang dat t een ramp word? al zei de mevrouw van de piercingshop dat t meestal de dagen erna pas gaat zwellen e.d. maar zal ik de proef op de som nemen of?
Oud 13-02-2008, 12:31
Verwijderd
Citaat:
ik wil een piercing laten zetten en t liefst vrijdag maar ik moet daarna werken en daarna nog uit, ben bang dat t een ramp word? al zei de mevrouw van de piercingshop dat t meestal de dagen erna pas gaat zwellen e.d. maar zal ik de proef op de som nemen of?
Lippiercing? Kan imo prima ja.
Oud 13-02-2008, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Lippiercing? Kan imo prima ja.
ok is er nog iets waar ik op moet letten bij t laten zetten ofzo?
Oud 13-02-2008, 16:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
gewoon doen, ik had bijna geen zwelling. Oh, ik heb trouwens wel teruggetrokken tandvlees ervan (maar gelukkig een heel klein beetje), maar de tandarts zei wel dat het beter was dat ik em eruit had gehaald. Had wel een teflonstaafje btw, de piercer had hem ook wat lager gezet, zodat die niet achter mijn tanden zou blijven haken tijdens het praten, maar dus wel tegen mijn tandvlees aan kwam.
Ohja en ik wilde de piercing eigenlij zzo dat er ook een ringetje in zou kunnen, maar dat kon dus niet omdat die te laag zat, mss moet je daar op letten.
Hoop dat het een beetje een begrijpelijk verhaal is haha
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 13-02-2008, 20:45
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ja, als je er nog een ringetje door wil kunnen doen, wordt ie net onder je lip gezet. Als je dat niet wil kan hij idd ook nog wat lager gezet worden maar dat moet je idd zelf weten Ik had zelf btw ook geen last van zwellingen.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 13-02-2008, 22:01
Verwijderd
ik wil m wel net onder mn lip, lijkt me mooier.... en weet niet of ik er ooit een ringetje in wil, zie ik wel... en doen ze dat eigenlijk met 1,6 of 1,2 mm staafjes? of kan je dat kiezen?
Oud 13-02-2008, 22:41
Verwijderd
Mijn piercer zei dat het een van de twee moest zijn, omdat een staafje-piercing lager moet dan een ringetje-piercing, en je kunt het dus niet afwisselen.
Volgens mij is het standaard 1,6 maar als je erom vraagt kun je misschien ook wel 1,2 krijgen?
Oud 13-02-2008, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Mijn piercer zei dat het een van de twee moest zijn, omdat een staafje-piercing lager moet dan een ringetje-piercing, en je kunt het dus niet afwisselen.
Volgens mij is het standaard 1,6 maar als je erom vraagt kun je misschien ook wel 1,2 krijgen?
vaag, die piercing shop van mij zegt dat ze er sowieso eerst een staafje indoen ivm genezen en daarna evt een ringetje... en 1,2 valt volgens mij minder op, maarja, ik zie wel
Oud 14-02-2008, 08:53
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Volgens mij is het 1.2 hoor Maar dat zal je dan wel zien, ze gaan je geen 1.6 erdoor heen raggen als dat niet nodig is. Na wat ik me kan herinneren kan bij jongens wel 1.6 gebruikt worden, maar wordt bij meiden er gewoon 1.2 doorheen gehaald (maar ik weet niet meer of ik netjes mn lesjes geleerd heb toendertijd )
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 14-02-2008, 15:27
Verwijderd
Hm ik had wel 1,6 maar misschien was de piercer gewoon apart dan.
Oud 14-02-2008, 16:37
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Binnenkort word ik 18, en dan zou ik graag een tatoeage laten zetten. Een, niet al te groot, roosje, vlak boven de linker borst. Nou is mijn vraag eigenlijk, hoeveel pijn gaat dat doen? En stiekem vind ik het best wel eng enzo, dus hebben jullie nog gerustellende woorden? Oh, en hoe gaat dat in z'n werk, zo'n ding zetten?
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 18:24.
Oud 14-02-2008, 18:27
Verwijderd
Gaat pijn doen! Maar zo'n klein ding hou je wel vol.
Oud 16-02-2008, 12:05
Krynn
Krynn is offline
Mijn persoonlijke ervaring is: hoe zenuwachtiger je ervoor maakt, hoe meer pijn 't doet. Maar: ik heb m'n tattoos op m'n voeten zitten, over pezen heen en op de binnenkant van m'n enkel, en zelfs op die plekken kon ik 't verdragen...en ik ben een on-ge-loof-lijke pussy. Dus Afrader: verdovingscrèmes. Ze helpen dan misschien wel, maar ze maken je tattoo lelijk.

De tatoeëerder zal eerst een tekeningetje maken, op een transfer of direct op je huid. Je huid is daarvoor al ontsmet, en eventueel geschoren. Plek of tekening niet helemaal goed? Gewoon zeggen, dan veegt-ie 't weer van je huid af met alcohol tot 't wel goed is. Je kunt vragen of-ie eerst een keertje met de naalden zonder inkt over je huid gaat, zodat je een beetje voelt hoe of wat. En dan gaat-ie prikken. Zo'n klein tattoo-tje zal niet langer duren dan een half uur. Afvegen, goedkeuren, folie eroverheen, klaar.

Als je de folie er af haalt, voorzichtig wassen met ongeparfumeerde zeep, en eventueel Bepanthen crème smeren.

Zo.

En nou wil ik natuurlijk wel een foto zien als je 'm eenmaal hebt Door wie ga je 'm laten zetten trouwens?
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren

Laatst gewijzigd op 16-02-2008 om 17:06.
Oud 16-02-2008, 12:59
Verwijderd
heb mn lippiercing, en het zetten deed niet eens zoveel pijn alleen was ik wel lichtelijk misselijk en zweverig na het zetten... en ik voel m nu al bijna niet meer behalve dan dat te lange staafje, mn lip is nou wel iets dikker dan gister maar nog niet vervelend dik. de piercer zei dat ik gewoon alles mocht eten en drinken en dat ik t alleen maar 2x per dag met unicura schoon hoef te maken, is dat genoeg enzo? en moet ik de binnenkant nog spoelen?
Oud 16-02-2008, 13:03
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Foto, anders is het gewoon niet waar!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 16-02-2008, 13:05
Verwijderd
vanmiddag...
Oud 16-02-2008, 17:31
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik moest destijds gewoon veel met water spoelen. maar ik heb hem dan ook laten zetten op sziget dus misschien niet erg hygienisch verantwoord.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 16-02-2008, 18:15
Verwijderd
mn gare hoofd en piercing, hij trekt, vervelend!
Oud 16-02-2008, 18:41
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Vers gezet en ge-etter

__________________
Fantasy VS Reality
Oud 16-02-2008, 23:26
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Gaaf cheryl
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 16-02-2008, 23:48
Verwijderd
cool
Oud 17-02-2008, 19:48
llell
Avatar van llell
llell is offline
zit zo'n bridgfe niet constant in je zichtveld?
Oud 17-02-2008, 21:36
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Nee, niet echt, niet meer als een bril.

Enkel als ik opzij kijk een beetje, maar het is absoluut niet storend
__________________
Fantasy VS Reality
Oud 17-02-2008, 23:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Krynn; Ik kan zelf helemaal niet tegen verdovingscrème(behoorlijk allergisch), dus dat was ik sowieso niet van plan. Op zich ben ik niet echt zenuwachtig voor het zetten zelf, maar meer om het feit dat het wel voor 'altijd' is. Je kunt niet meer terug zeg. Nu is het wel zo dat ik al meer dan 2 twee jaar deze tatoeage wil hebben, en er voor mij ook gedachten achter zitten. Maar toch..

Ik heb geen idee door wie of waar ik hem ga laten zetten, maar een vriendin van mij heeft hem in enschede (ben de naam van de shop vergeten) laten zetten en die raad het mij daar ook aan..
En natuurlijk komt er tegen die tijd een foto! Maar het gaat nog wel even duren denk ik, aangezien ik eerst jarig moet worden.

Bedankt voor je uitleg!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 18-02-2008, 09:33
Mongozo
Avatar van Mongozo
Mongozo is offline
Ben nu 4 weken bezig met het oprekken van mn oorgaatjes. Ben van normaal geschoten gaatje naar 2 gegaan, toen 3 weken laten zitten (wat een gore zooi) en toen naar 4 gegaan.

Ik heb nu een weekje die 4 erin zitten, maar ik heb nergens last meer van. Na 2 dagen eigenlijk al niet meer. Ook glijden ze er constant uit omdat het gat al groter is eigenlijk. (Ik heb er van die spiralen in zitten) Ook heb ik geen "oorkaas" en normaal zijn de randen erg rood, maar ook dat was al weg na een dagje.

Nu wil ik eigenlijk al na een week naar 5 (of 6) maar een heleboel raden me dat af omdat 4 er nog maar een week inzit. Wat te doen? Braaf wachten of dwars zijn en doorzetten?
Oud 18-02-2008, 12:01
llell
Avatar van llell
llell is offline
Sowieso met max. 1 mm per keer rekken. Je weet best dat te snel rekken veel narigheden met zich mee kan brengen.

Nu kun je het beste wachten tot het echt helemaal genezen is, des te ronder worden je gaten, en dan is het ook nog een beetje netjes als je ze eruit haalt.

niet zo eigenwijs
Oud 24-02-2008, 19:55
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Waarom ben je naar Tattoo Roel gegaan???

In Limburg zou ik naar King Of Kings gaan.
Omdat ik goede verhalen over hem heb gehoord En ik was er ook heel tevreden over, dus waarschijnlijk ga ik binnenkort weer een reisje naar Arnhem maken.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 26-02-2008, 02:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Omdat ik goede verhalen over hem heb gehoord En ik was er ook heel tevreden over, dus waarschijnlijk ga ik binnenkort weer een reisje naar Arnhem maken.
Oud 28-02-2008, 21:45
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Het is toch zo dat wat de een goed vindt, vindt een ander niet goed. Ik heb goede ervaringen met Tattoo Roel
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 29-02-2008, 01:46
Verwijderd

Over een maandje de kleuren!
Oud 03-03-2008, 13:51
Verwijderd
zijn er nog mensen die allergische reacties vertonen op hun tattoos? elke keer ik mijn regels heb zwelt m'n tattoo op en gaat ie gigantisch jeuken.

*krabt*

gatver zeg zo irritant
Oud 03-03-2008, 14:00
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik heb er wel een die er niet heel fijn uitzag na het laten zetten en nu nog steeds dik wordt als het echt warm is. Kan je denk ik weinig aan doen. Iig niet/zo weinig mogelijk krabben en misschien dan wat insmeren met bepanthen ofzo. Ik weet het niet, maar je kan altijd nog langs de shop gaan en het daar even vragen.

Ik ga vrijdag weer verder met het inbkleuren van de andere rozen. Ben het nu ook wel een beetje zat alleen de outlines op m'n arm te moeten zien.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 13-03-2008, 23:58
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Hoe normaal is de reactie op mijn piercing?

Ik heb een ringetje door mijn neus, nu toch ongeveer twee jaar. Eerst had ik altijd een knopje, door het ringetje moest het gaatje iets gerekt worden. Alles bij de piercer laten doen.
Het plekje bij het ringetje blijft altijd ietwat rood, ook veel gevoelig, ook komt er regelmatig iets vanaf. Dat is gelig, hard en korrelig, dus ik vermoed talg. Ik heb een heel vette huid en ook een medicijn tegen acné, dus kan dat verband hebben?

Gebleken is dat ik allergisch ben voor oorbellen, zelfs met teflon loste het probleem niet op. Mijn ringetje is van titanium en het gaat redelijk goed. Maar toch, die irritatie. Is er iets aan te doen zodat het definitief stopt, of zal ik er last van blijven houden?

(Het blijft een beetje vaag omdat ik het niet kan laten zien, maar goed.)
Oud 14-03-2008, 10:45
Krynn
Krynn is offline
Ik zou bijna zeggen dat je ook lichtjes allergisch bent voor titanium. Dat kan, namelijk. Wat iets waarschijnlijker is, is dat het ringetje door z'n vorm (ringetje beweegt meer dan staafje) of maat (te kleine diameter) je gaatje irriteert. Heb je al geprobeerd hoe 't gaat als je teruggaat naar een staafje? In ieder geval zou je piercing na 2 jaar niet meer rood en gevoelig moeten zijn. Hell. Mijne voelde ik drie dagen na het zetten al niet meer.

Die korreltjes en dergelijke heb ik ook, maar meer wittig dan gelig, en in heel kleine hoeveelheden. Ik heb ook een redelijk vette huid bij m'n neus, en aangezien jouw huid nog erger is zou ik me daar an sich niet zoveel zorgen over maken. Aan de andere kant, als die afscheiding echt knalgeel is, of tegen groen aan gaat zitten, dan is dat nog een indicatie dat 't niet goed zit met je piercing(materiaal). Niobium, bioplast en goud zou je nog kunnen proberen, als het niet aan de vorm van het ringetje maar aan het materiaal blijkt te liggen.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 17-03-2008, 13:07
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Ik zou bijna zeggen dat je ook lichtjes allergisch bent voor titanium. Dat kan, namelijk. Wat iets waarschijnlijker is, is dat het ringetje door z'n vorm (ringetje beweegt meer dan staafje) of maat (te kleine diameter) je gaatje irriteert. Heb je al geprobeerd hoe 't gaat als je teruggaat naar een staafje? In ieder geval zou je piercing na 2 jaar niet meer rood en gevoelig moeten zijn. Hell. Mijne voelde ik drie dagen na het zetten al niet meer.

Die korreltjes en dergelijke heb ik ook, maar meer wittig dan gelig, en in heel kleine hoeveelheden. Ik heb ook een redelijk vette huid bij m'n neus, en aangezien jouw huid nog erger is zou ik me daar an sich niet zoveel zorgen over maken. Aan de andere kant, als die afscheiding echt knalgeel is, of tegen groen aan gaat zitten, dan is dat nog een indicatie dat 't niet goed zit met je piercing(materiaal). Niobium, bioplast en goud zou je nog kunnen proberen, als het niet aan de vorm van het ringetje maar aan het materiaal blijkt te liggen.
Het ringetje beweegt inderdaad meer dan een staafje. Ik had er ook altijd veel minder last van met een staafje, ook al was dat ook titanium. Na het zetten heb ik ook maanden nergens last van gehad en was de boel ook met een week redelijk goed genezen. Binnenin heb ik nergens last van. Het is sinds dat ringetje. De diameter is inderdaad niet groot, maar groter maakt het er denk ik niet mooier op. De kleinste diameter heb ik niet, want dat paste niet (gaatje zit relatief hoog).

De korreltjes zijn er ook niet constant, het zit tussen wit en licht gelig in. Het ruikt niet, dus pus lijkt me verder erg onwaarschijnlijk. Dan ga ik er vanuit dat dat er bijhoort.
Het liefst hou ik het ringetje, want ik vind dat wel het leukst. Ik denk dat ik maar eens terugga naar de piercer over het materiaal.
Oud 22-03-2008, 18:58
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik wil een tattoo op mn schouderblad.
Weet ook al wat, hoe en waarom.
Maar waarschijnlijk word ie vrij duur.
Dat word dus sparen.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 23-03-2008, 15:49
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Je kan hem ook in stappen laten zetten .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 23-03-2008, 16:40
llell
Avatar van llell
llell is offline
tip v/d eeuw
Oud 23-03-2008, 16:41
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Je kan hem ook in stappen laten zetten .
Hmm, ik loop ook al anderhalve maand met deels alleen outlines rond en ik vind t er eerlijk gezegd niet uitzien Maarja, volgende week weer een afspraak
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 24-03-2008, 14:15
Verwijderd
huu gister had ik opeens rood vel en bloed op mn labret zitten maar nu is het compleet weg en teruggetrokken nadat ik er zoutoplossing overheen heb getieft, toch maar morgen even een ander staafje laten zetten, volgens mij zit er nog schroefdraad in mn huid nl
Oud 25-03-2008, 01:02
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hmm, ik loop ook al anderhalve maand met deels alleen outlines rond en ik vind t er eerlijk gezegd niet uitzien Maarja, volgende week weer een afspraak
T hangt van t ontwerp af denk ik .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Lichaam & Gezondheid Tatoeage pigment
sten-vvv
2 30-07-2007 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.