Oud 11-11-2010, 23:23
Guinie
Guinie is offline
Zie titel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2010, 23:26
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Iets meer inhoud zou fijn zijn in het vervolg.

Dat gezegd, ben gewoon eerlijk en bespreek het goed; dan vermijd je ook negatieve gevolgen.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 00:15
Verwijderd
Iets meer informatie wordt gewaardeerd inderdaad.

Daarnaast, hoe oud ben je? Als je jonger bent dan 15 of 16 geef ik je ouders gelijk dat je niet bij je vriendje mag slapen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 06:37
Verwijderd
"we gaan naar een feestje, en ik durf niet alleen naar huis te fietsen, maar we wonen zo ver uit elkaar dus als hij mij eerst thuis brengt en dan nog helemaal naar huis moet is dat zielig, en het feestje is vlak bij hem!"

Of je zegt gewoon "het lijkt me gezellig om een keer de hele avond samen door te brengen en de volgende ochtend samen te ontbijten". Eventueel laat je jouw ouders bellen met zijn ouders zodat ze kunnen overleggen over evt. een aparte kamer ofzo.

Ik vind eigenlijk dat je jongeren niet kunt verbieden om seks te hebben, je kunt ze hoogstens goed genoeg opvoeden om te zorgen dat ze gezond verstand ontwikkelen, zodat ze uitzichzelf al weten dat je ermee moet wachten tot je er écht klaar voor bent en de juiste persoon hebt getroffen en dat je het veilig moet doen en wat dat inhoudt. Maar ik ben niet jouw ouders, dus daar heb je niet veel aan maar je ziet aan dit topic wel waar verbieden van een natuurlijke ontwikkeling bij tieners toe leidt: dan gaan ze liegen.
Daarnaast is het natuurlijk prima mogelijk om bij iemand te blijven slapen zonder seks te hebben. Toen ik zestien was zat er een halfjaar tussen de eerste keer dat ik bij mijn toenmalige vriendje bleef slapen en de eerste keer dat we seks hadden. Maar dat geloven ouders al helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 12:55
TH1JS
TH1JS is offline
"Ma, Pa, mag mijn vriend blijven slapen want ik wil met hem de liefde bedrijven."
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 13:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind het een beetje jammer dat er meteen vanuit gegaan wordt dat het om de seks gaat. Als je seks wil hebben, kan dat ook overdag als je samen bent, daar hoef je helemaal niet voor bij elkaar te slapen. Ik neem aan dat de TS zo rond de 14/16 jaar is, en in die tijd sliep ik ook gewoon bij mijn vriendje zonder dat er wat gebeurde. Gewoon omdat samen slapen erg fijn is.
En nou ja, ik zou inderdaad gewoon eerlijk zijn en het overleggen, eventueel aparte kamers opperen. Als jij eerlijk, duidelijk en rustig blijft zullen je ouders waarschijnlijk ook wel redelijk zijn. En krijg je in ieder geval geen gedonder achteraf.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 16:56
Guinie
Guinie is offline
Ben 16, en wil gewoon graag bij hem slapen, zonder seks. Dat excuus over "hij woont zo ver weg" gaat bij ons niet op, we wonen 5 min lopen van elkaar.
De vorige keer dat ik het vroeg, paar maanden geleden alweer, zou het van mijn moeder wel mogen, maar van m'n vader en zijn ouders niet. Erg jammer, maar ik heb het toen laten zitten.
Nou begon hij er gisteravond weer over, ik moest weg, had gewoon school vandaag, en hij zei iets in de richting van "als je nou hier in slaap was gevallen was dat een mooi smoesje geweest voor blijven slapen" En toen moest ik er dus weer aan denken hoe we zijn ouders (en mijn vader) over kunnen halen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 17:17
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Als je jouw vader kan overhalen sta je al een stuk steviger in je schoenen, vraag hem eens op de man af waarom hij het niet wilt.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 11:35
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Als je jouw vader kan overhalen sta je al een stuk steviger in je schoenen, vraag hem eens op de man af waarom hij het niet wilt.
Dit inderdaad. Als je maar volwassen het er met hem over probeert te hebben, dus niet zeurend of zoiets. Gewoon redelijk, zonder ruzie te maken. Dat zal namelijk vast ook meetellen in de beslissing of je wel of niet bij hem mag slapen.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 02:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zei altijd: Alsof ik overdag geen seks kan hebben, wtf.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 17:32
Guinie
Guinie is offline
Ik hoef (nog) geen seks Bovendien denk ik niet dat dat bij mijn vader in goede aarde valt xD
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 20:53
marina16
marina16 is offline
Als je ouders vragen waarom moet je gewoon zeggen mam het is toch allang gebeurt daar heb je geen hele nacht voor nodig
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 21:00
Lisannuhtjuh
Avatar van Lisannuhtjuh
Lisannuhtjuh is offline
Enige tip die ik kan geven is: Zorg dat jouw ouders en zijn ouders overleggen en inderdaad desnoods aparte kamers vragen. (ook al wil je misschien gezellig op 1 kamer slapen) En geef ze een 'voorwaarde' als iets van: Pa, ma, mag het als jullie overleggen met zijn ouders en mijn eventueel bellen of sms'en en als ik me niet aan de afspraken hou, dan mag je ... dagen huisarrest geven, Zoiets? Misschien dat dat helpt? Dta geeft je eerlijkheid aan en het geeft aan dat je echt niks verkeerds wilt doen, dat je zelfs bereid bent om er straf voor te krijgen mcht je je niet aan de afspraak houden!
Nou heel veel succes in ieder geval, ik heb hetzelfde ongeveer gehad, ik had dan alleen het 'geluk' dat mn vriendje een eigen huis had en ik dus alleen mijn moeder OF vader (want die zijn ook nog eens gescheiden en alleen mn ma woonde in dezelfde stad als mn vriendje) met een smoesje om de tuin te lijden of over te halen en dan kon het al! (Ik zei meestal dat ik naar de club was en daar een wedstrijd ging kijken, die duren tot half 1 en dan dat ik geen vervoer naar huis kon regelen, dus veilig bij een vriendin van de club bleef slapen (ze wisten niks van mn vriendje namelijk))
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 23:03
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dta geeft je eerlijkheid aan en het geeft aan dat je echt niks verkeerds wilt doen, dat je zelfs bereid bent om er straf voor te krijgen mcht je je niet aan de afspraak houden!
rofl je overschat ouders in het algemeen, denk je dat die zo'n denkpatroon hebben van 'oh ze riskeert zelfs straf!'?

die denken 'mijn vervelende puberdochter zoekt een manier om het te laten mogen en nu probeert ze dit'
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 16:51
Lisannuhtjuh
Avatar van Lisannuhtjuh
Lisannuhtjuh is offline
Kom op zeg, ban reeel! Ze is 16! Mag ze dan een keer een nachtje bij der vriendje blijven slapen? Dat is echt niet raar op haar leeftijd hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 22:05
pietje11
pietje11 is offline
ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn? kan van invloed zijn, maar als ik het zo lees denk ik toch wel een half jaar. en dan vind ik dat het moet kunnen.

Mischien zijn je ouders bang dat er iets gebeurd? logisch dat ze dat denken, ze zijn zelf ook jong geweest.

Ik mocht van mijn ouders niet met mijn vriendin op 1 kamer slapen totdat ze aan de pil was (ouders van vriendin hadden er echter geen probleem mee dat we op 1 kamer sliepen). Stel het gaat mis, want als je goed opgewonden bent kunnen de hormonen het wel eens van het gezond verstand overnemen, dan zit je dik in de shit als je zwanger wordt.

ik denk dat dit voor je ouders een rede kan zijn.

En vraag het ze gewoon: papa, waarom mag ik niet bij (naam vriendje) logeren, of hij bij ons? en als je dan als antwoord krijgt: het is maar 5 minuten lopen dan zeg je: stel we woonde 1 uur fietsen uit elkaar, mag het dan wel? of niet, zo nee waarom?

het lijkt me wel redelijk als je ouders dit gewoon beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 22:13
marina16
marina16 is offline
Citaat:
Kom op zeg, ban reeel! Ze is 16! Mag ze dan een keer een nachtje bij der vriendje blijven slapen? Dat is echt niet raar op haar leeftijd hoor!
Nou ik mag ook niet bij mn vriend slapen ben over 2 weken 17
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 16:10
Verwijderd
Ja ik vraag me toch altijd af waarom die ouders moeilijk doen over het bij elkaar slapen. Hun zijn zelf toch ook jong geweest en weten dat als je klaar bent voor seks dat je dat niet tegen kan gaan houden. Wat Little Phoebe ook al zij, " Overdag kan je ook seks hebben"

Laat je vader en de ouders van hem dit topic eens lezen. Klikt misschien wel drastisch maar zo zien ze misschien in dat het niet zo raar is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ja ik vraag me toch altijd af waarom die ouders moeilijk doen over het bij elkaar slapen. Hun zijn zelf toch ook jong geweest en weten dat als je klaar bent voor seks dat je dat niet tegen kan gaan houden. Wat Little Phoebe ook al zij, " Overdag kan je ook seks hebben"

Laat je vader en de ouders van hem dit topic eens lezen. Klikt misschien wel drastisch maar zo zien ze misschien in dat het niet zo raar is.
Lol Armoed naamzoek, ik zal dit eens proberen dan :''''') misschien houd hun nazischap dan ook op :')
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Lol Armoed naamzoek, ik zal dit eens proberen dan :''''') misschien houd hun nazischap dan ook op :')
Als je dat doet zien ze ook dat je het beleid van je ouders nazischap noemt .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 20:47
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 13:21
Verhalen & Gedichten Verpest mijn avond!
Sasjeliefff
21 05-04-2006 09:48
Verhalen & Gedichten [verhaal] Strijd van binnen (deel 1)
Man of Chrome
23 26-12-2004 15:12
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 14:15
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.