Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2004, 17:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vrijgezel schreef op 04-04-2004 @ 23:58 :
Ik pas vrijdagochtend van 8.00 tot 13.00 op en krijg 5 per uur
zijn 2 kindjes van 11 maanden en 3 jaar als ik er kom heeft de jongste vaak al gegeten en soms moet ik de oudste nog van bed halen ik eet met ze en leg de jongste op bed ook stofzuig ik altijd en dweil de vloer en leeg de vaatwasmachine meer huishoudelijk werk komt er niet bij...

ook pas ik zo nu en dan op een kindje van 2 en 1 van 10 die kleine ligt op bed als ik kom en met de oudste doe ik vaak spelletjes savonds en daar krijg ik 3 per uur...

nu ga ik binnenkort oppassen op een baby van 4 maanden ben er nog niet geweest zal ook geen vaste dag worden maar alleen als het nodig is maar wat ik dan verdien weet ik nog niet.
1) je gebruikt geen leestekens en da's vrij kut lezen
2) je upt een topic dat al 7 maanden oud is
3) bluh
4) 5
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2004, 23:03
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-04-2004 @ 17:24 :
1) je gebruikt geen leestekens en da's vrij kut lezen
2) je upt een topic dat al 7 maanden oud is
3) bluh
4) 5
jammer voor je
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 13:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vrijgezel schreef op 08-04-2004 @ 23:03 :
jammer voor je
Als je gaat solliciteren, ooit, wil ik je sollicitatiebrief wel eens zien, wordt lachen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:22
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Rianne schreef op 19-09-2003 @ 15:04 :
krijg je wel weinig ja. het minimum voor 15 jarige is nu 2.75
maar goed,ik doe het ook heel vaak voor minder hoor kindjes zijn te lief en al helemaal als je al vanaf de geboorten oppast enzo..maarja het zijn mn buurkindjes dus ik doe ook heel veel met ze, buiten oppassen
Citaat:
www.jeugd-en-geld.nl:
Een oppas 's avonds, babysitten
Een oppas die 's avonds aanwezig is, kunt u een vast bedrag per avond geven of een uurbedrag van € 1,90 tot € 2,80. Blijft de oppas slapen, dan kunt u het beste een totaalbedrag voor de nacht afspreken, bijvoorbeeld € 5,60.
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 23:27
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik krijg 2,50 per uur

En geweldige tekeningen en een kus van mn oppaskindje
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 17:53
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 09-04-2004 @ 18:22 :
meisje boven heeft het over het witte minimum. Jij hebt het over het zwarte oppasgeldadvies
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:52
hockey_girl
hockey_girl is offline
Ik verdien 2,50 tot 3,- Euro per uur. Op zich best relaxt. Soms ben je constant bezig met het bezig houden van de kinderen (niet altijd even leuk) maar als ze slapen kan jij doen wat je wil. Echt relaxt. (zeker in vergelijking me iets als vakkenvullen, betaald even veel, maar het is veel saaier en veel harder werken)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 18:05
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 20-09-2003 @ 13:24 :
Je kan je ook per kind, per uur laten betalen.
Ik krijg €5 per uur (10 uur op een dag, €50 per dag x 2 in de week vind ik best leuk!) en heb 2 kindjes van 14 manden en net 4 jaar.
In maart komt er een 2e bij en gaat mijn loon omhoog naar €7,50.
Ik mag ook strijken (er is altijd strijk in overvloed) voor nog ens €5 per uur!!

Ja, het verdient best leuk.
Inmiddels zijn we bijna 7 maanden verder, is de nieuwe baby er, werk ik wit en krijg ik €.5.75,- p/u
Ik bouw vakantiedagen op en krijg vakantiegeld, ik krijg doorbetaald als ik ziek ben en bouw een werkverleden op.
En ik krijg €.10,- reiskosten per week waarvan ik er misschien €.5,- werkelijk nodig heb.
Ik ga altijd om half 6 naar huis, ze betalen tot 18.00 u.

Maar ik doe dan wel álles!

* ik haal de 2 jongsten uit bed
* kleed ze aan
* geef ze alledrie eten
* breng de oudste naar school
* haal haar weer op
* speel met ze
* doe af en toe een klein boodschapje om de hoek
* ruim de vaatwasser vaak uit
* doe ze in bad
* en..speel de hele dag met ze

Ik ben dus de hele dag druk, maar dat ben ik liever dan dat ik de hele dag stil moet zitten!

Werk trouwens nu tijdelijk 3 ipv 2 dagen omdat de moeder nog zwangerschapsverlog heeft en ik dus niet zo vroeg aanwezig hoef te zijn, aangezien ik wel aan mijn uurtjes wil komen nu dus 3 dagen (di. half 10 tot 18.00 en woe. en do. half 12 tot 18.00)
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 00:02
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-04-2004 @ 13:50 :
Als je gaat solliciteren, ooit, wil ik je sollicitatiebrief wel eens zien, wordt lachen
ik zal hem opsturen
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:10
Verwijderd
Ik heb 3 jaar op een jongen en een meisje gepast (in het begin waren ze 10 en 7, uiteindelijk dus 13 en 10), ik paste vanaf acht uur 's avonds op, en meestal tot een uur of twaalf/half één. Ik moest het meisje in bed stoppen en de jongen een beetje in de gaten houden (dat hij zelf naar bed ging enzo).

En ik kreeg in het begin van acht uur tot tien uur Fl.15,- (Dus voor 2 uur Fl.15,- vond ik heel redelijk, aangezien ik alleen maar tv hoefde te kijken en de kinderen gerust te stellen dat er geen dief buiten liep.)
Elk uur dat het uitliep was nog een extra Fl.8,- waard. En het liep váák uit. Dus ik kreeg meestal zo'n Fl.30,- na een avond. (En soms nog iets extra's van de vader, die vond mijn briefjes naast de telefoon altijd leuk (ik schreef altijd op wanneer iemand had gebeld en wat hij/zij zei..)).

Toen kwam de euro en kreeg ik standaar €5,- per uur. Dus meestal zo'n €20,- na een avondje oppassen van acht tot twaalf.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 15:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vrijgezel schreef op 14-04-2004 @ 00:02 :
ik zal hem opsturen
Bedankt!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 23:19
LB06
LB06 is offline
Ik heb verschillende oppasadressen: ?7, ?12 en ?15 per keer. Is niet veel, maar het is erg relaxed (voeten op tafel, TV, chips, drinken, klaar) en leuk. Kindjes slapen altijd al en worden niet vaak wakker. En ze zijn erg schattig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Oppassen
Feer
8 10-02-2012 19:17
Werk, Geld & Recht een weekend oppassen
patricia353
12 12-08-2009 13:10
Werk, Geld & Recht [PGB] Oppas
Mariposa
12 13-05-2008 08:29
Werk, Geld & Recht Oppassen, verantwoordelijkheid?
Stefanie
10 09-05-2007 18:10
De Kantine oppas...was jij een droom of juist een nachtmerrie?
SuperSanne
61 09-04-2004 20:40
De Kantine Oppassen
CobainMeisje
50 31-08-2002 08:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.