Oud 15-08-2005, 23:19
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Hoi allemaal,

klein probleempje hier..ik heb eigenlijk 1 echt 'minpunt' aan mijn vriend, en dat is dat hij zo weinig romantiek in zich heeft. Ik mis het echt in hem. Ik heb hem dat natuurlijk ook duidelijk gezegd en hem gezegd dat ik het heel erg fijn zou vinden als hij zou zeggen dat hij van me houdt.

Ook vroeg hij of hij me dan meer moest vasthouden en zoenen blabla. Toen heb ik hem ook duidelijk gezegd, dat het niet alleen daarom gaat, dat het hem in de kleine dingetjes zit, zoals een fijn diep gesprek met elkaar, zeggen dat hij me lief vindt, of gewoon iets liefs zeggen of doen.

Maar ja..een tijdje verder, en er is nog niets veranderd. Hij vindt het slijmerig om te zeggen dat hij van me houdt, hij weet dat ik in dit geval slijmerig juist heerlijk zou vinden.

Het bijkomend probleem is, dat ik nu zelf ook steeds minder neig naar romantiek. Eerst stuurde ik nog wel eens een lief kaartje, gedichtje, smsje, nu eigenlijk steeds minder, omdat ik dan heel kinderachtig denk 'hij doet het ook niet'.

Daardoor ben ik bang dat dadelijk de hele romantiek indut en dat wil ik ook weer niet..

Ik heb ook geen zin meer om dan iets liefs terug te krijgen van hem, omdat ik weet dat hij het uit zichzelf niet had gedaan. Ik ben duidelijk tegen hem geweest, dat ik het mis, en hij lijkt er niets mee te doen.

Ik wil niet constant erover zeiken, maar toch..ik mis het gewoon en merk ook dat ik het af en toe nodig heb om iets liefs te horen en ook de kriebels worden dan weer een stuk sterker. Lullig, maar het scheelt gewoon ook in mijn gevoel voor hem.

Nou is hij ook geen botte boer, hij zegt wel vaker dat ie me mist, en hij kan ook een echte knuffelbeer zijn..maar toch mis ik net dat romantische in hem, ik ben bang dat er geen manier is om zoiets toch 'los' in hem te krijgen, maar toch hoopte ik dat jullie 1 of ander toverdrankje wisten ?

Advies zou ook al fijn zijn

Nou moet ik wel erbij zeggen, dat hij wel in de eerste maanden van de relatie super was, roosje, bosje roosjes, kaartjes, enz..maar nu is het me iets te weinig geworden en dit weet hij..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2005, 23:31
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Probeer die jongen zijn karakter niet te forceren. Iedereen kent zn zwakte punten, je krijgt dat erbij in het pakket
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 23:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1) hoe lang hebben jullie al een relatie?
2) is hij van nature creatief, of waren de cadeaus in het begin ook 'standaard' ?
3) weegt 'weinig romantiek' zo zwaar, dat het de rest van zijn goede eigenschappen teniet doet?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 15-08-2005 @ 23:31 :
Probeer die jongen zijn karakter niet te forceren. Iedereen kent zn zwakte punten, je krijgt dat erbij in het pakket
met andere woorden;
als er niet meer in zit dan dat, valt het niet te veranderen, erger jjij je eraan/kun je erg zo niet mee leven, zou je toch eens serieus na moeten gaan denken
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 23:38
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
mijn vriendje is ook absoluut niet romantisch, hoewel hij wel gewoon zegt dat ie me lief vindt enzo en ook veel knuffelt. Hij heeft gewoon niks met al dat geslijm en gedoe en dat weet ik van hem.

Je doet er naar mijn idee niks aan. Die jongen is gewoon zo en dat zal je toch niet kunnen veranderen..accepteer het, denk ik..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 15-08-2005 @ 23:35 :
1) hoe lang hebben jullie al een relatie?
2) is hij van nature creatief, of waren de cadeaus in het begin ook 'standaard' ?
3) weegt 'weinig romantiek' zo zwaar, dat het de rest van zijn goede eigenschappen teniet doet?
Ik ga mee met deze vragen. Enne - ...fijn diep gesprek met elkaar?
a) Is dat romantiek?
b) Héb je dat niet? Waarom is hij dan je vriend?!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 01:30
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
als het zo hoog zit dat je er zo'n lap tekst over tikt
en je je vriend of zijn gedrag probeert te veranderen ben je erg overfocussed bezig mijns inziens

tjil uit,
als romatiek op die manier niet werkt verzin je toch wat anders?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 07:59
Verwijderd
als je vriend nooit zegt dat-ie je lief vindt, jou weinig zoent of vasthoudt en jullie nooit een goed gesprek met elkaar hebben, dan noem ik dat geen gebrek aan romantiek maar eerder een gebrek aan, ehm, zo'n beetje alles wat het verschil maakt tussen een liefdesrelatie of gewoon twee kennissen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 09:05
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-08-2005 @ 07:59 :
als je vriend nooit zegt dat-ie je lief vindt, jou weinig zoent of vasthoudt en jullie nooit een goed gesprek met elkaar hebben, dan noem ik dat geen gebrek aan romantiek maar eerder een gebrek aan, ehm, zo'n beetje alles wat het verschil maakt tussen een liefdesrelatie of gewoon twee kennissen
^dat
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 09:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens mij vind het het allemaal wel goed zo. Jullie hebben nu wat met elkaar en hij weet dat hij geen 'moeite' meer hoeft te doen voor je en wordt zo gemakszuchtig.

En idd wat Sarah zegt, de dingen die juist een relatie mooi maken, die zijn er bij jullie niet, fo daar doet hij niets voor. Beetje jammer en aangezien praten hierover ook niet blijkt te werken, of maar heel even, denk ik dat je toch nog eens moet m moet praten en zeggen dat als het neit verandert, dat je het neit lang meer uithoudt.
Misschien ziet hij zo dat niet alles zo makkelijk is als hij denkt en zo niet, dan denk ik dat het niet zal veranderen zo lang je nog bij die jongen blijft.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 11:36
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Je verwacht iets van hem waar hij zich niet in kan vinden.... Tis gewoon een karaktertrek van 'm wat je niet zomaar kunt veranderen. Je moet niet iemand forceren iets te doen, vooral wat romantiek betreft is het juist de spontaniteit ervan wat het leuk maakt. Als het iets is wat jij werkelijk mist in je relatie, bedenk dan dat hij misschien niet degene is die jij zoekt voor een relatie.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 13:26
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
neem het maar van me aan...in het begin gaat dat altijd zo...en later wordt het minder...ik zeik er ook wel eens over...mijn vriend is van zichzelf best een beetje romantisch alleen hij doet er niet veel....

Ik zou als ik jou was genieten van wat er nog gaat komen...en niet pushen daar gaan ze het juist minder van doen...blijf hem wel verrassen, dan ziet hij dat hij misc ook eens wat voor jou moet doen...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 13:58
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
wat mij vooral dwarszit in je verhaal is dat hij in het begin "super" was met dat soort dingen, hij trok bwvs alles uit de kast...
En nu hij je dan eindelijk voor zich gewonnen heeft, is de lol er vanaf, of heeft het in zijn ogen geen nut om je te laten weten dat hij nog steeds (als dat tenminste het geval is) gek op je is.
En aan de andere kant kan je denken dat de situatie nu mss zo is omdat hij er gewoon geen zin in heeft, ik bedoel als jij duidelijk aangeeft wat je wel en niet wil en hij heeft er schijt aan...wat voor stille hints wil je nog meer?
hij mag wel ns wat voor je over hebben zeg Straks verander je nog in meubilair
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 14:54
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Bij zo iemand zou ik me echt niet happy kunnen voelen... Ik heb echt een vriendje nodig dat me spontaan vastneemt en zegt dat ie me lief vindt en van me houdt (niet gelijk de eerste dag natuurlijk). Ik ben zelf een warm persoon en heb het dan ook nodig om dit met mijn vriend te kunnen doen, en als dat niet zou gaan, dan zou ik met een groot probleem zitten. Je moet zelf zien hoe belangrijk je dit vindt. Als dit echt één van de essentiele dingen in een relatie zijn voor jou (voor mij dus wel) en het komt er echt niet uit, omdat het er niet (meer) inzit, mja...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 16:50
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Sommige mensen zijn gewoon niet romantisch aangelegd en daar kan je soms weinig tot niets aan veranderen.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 16:55
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Hij deed het in het begin wel, dus in principe is het geen karaktertrek. Zorg dat hij het leuke van een beetje romantiek in gaat zien. En blijf hem gewoon nog steeds verrassen zodat hij jou niet zijn fout voor de voeten kan gooien
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 19:40
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Spreek af dat iedere keer dat hij iets romantisch doet jullie neuken.

Ik ben echt een voorstander van romantiek, Hallmark heeft een goede aan mij.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 20:58
Verwijderd
Zoek een buitenlandse jongen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2005, 02:04
Shortiej
Avatar van Shortiej
Shortiej is offline
Misschien kan jij eens iets romantisch doen. Een etentje bij kaarslicht organiseren ofzo. Misschien ziet hij dan in dat het helemaal niet slijmerig hoeft te zijn en dat het heerlijk is om samen wat romantisch te doen. Succes!
__________________
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 09:30
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 16-08-2005 @ 19:40 :
Spreek af dat iedere keer dat hij iets romantisch doet jullie neuken.

Ik ben echt een voorstander van romantiek, Hallmark heeft een goede aan mij.
ligt het aan mij dat ik geen verband tussen hallmark en romantiek zie??

iig, ik denk niet dat je je vriend echt kan veranderen, hij kan wel romantische dingen gaan doen maar dat zou toch erg geforceerd overkomen.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 16:37
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-08-2005 @ 07:59 :
als je vriend nooit zegt dat-ie je lief vindt, jou weinig zoent of vasthoudt en jullie nooit een goed gesprek met elkaar hebben, dan noem ik dat geen gebrek aan romantiek maar eerder een gebrek aan, ehm, zo'n beetje alles wat het verschil maakt tussen een liefdesrelatie of gewoon twee kennissen
precies
__________________
Spelfouten inbegrepen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 20:26
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 16-08-2005 @ 19:40 :
Spreek af dat iedere keer dat hij iets romantisch doet jullie neuken.

Ik ben echt een voorstander van romantiek, Hallmark heeft een goede aan mij.
Misschien is het hem daarom juist wel helemaal niet te doen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 21:57
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Codaz schreef op 17-08-2005 @ 20:26 :
Misschien is het hem daarom juist wel helemaal niet te doen
gaap
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 14:38
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
'k Ken het probleem... 'k Ben al 2 jaar en bijna 3 maanden samen met mijn vriend, en de laatste keer dat hij uit zichzelf iets romantisch heeft gedaan is... ruim anderhalf jaar geleden.

Ook al heb ik er 100 keer om gevraagd en laten weten dat ik dat nodig heb... Not helping! 't Is inderdaad ook zo dat je dan onbewust zelf ook minder romantisch doet. Spontane kaartjes of kadootjes verminderen en zelf zeggen dat je hem graag ziet gebeurt ook steeds minder... De oplossing? Geen flauw idee... Misschien weet hij niet hoe hij romantisch moet doen?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 15:14
Sanoeske
Sanoeske is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-08-2005 @ 07:59 :
als je vriend nooit zegt dat-ie je lief vindt, jou weinig zoent of vasthoudt en jullie nooit een goed gesprek met elkaar hebben, dan noem ik dat geen gebrek aan romantiek maar eerder een gebrek aan, ehm, zo'n beetje alles wat het verschil maakt tussen een liefdesrelatie of gewoon twee kennissen
juist ja, precies wat ik dacht na het lezen van het hele verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2005, 15:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb ook wel eens met zulke jongens gehad en dat ging altijd heel snel uit om die reden
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 17:32
Ui
Avatar van Ui
Ui is offline
ik snap het niet helemaal. je wilt dat hij romantischer wordt, maar je vind het niet leuk als hij iets liefs zegt, omdat je weet dat hij het niet uit zichzelf zegt..

wat wil je nu eigenlijk zelf?

of begrijp ik het nu verkeerd
__________________
the only obstacle to happiness is reality
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle nudisme, jou levensstijl?
Sag
110 30-06-2015 21:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen literatuur stromingen
Verwijderd
12 07-06-2005 20:33
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Verhalen & Gedichten verwevenheid van liefde en dood in de kunst
Viking84
9 30-06-2004 16:42
Liefde & Relatie Waarom ben jij absoluut geen fijne partner?
Phileine
175 12-08-2003 14:25
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.