Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2005, 15:36
gilmorefan
gilmorefan is offline
een vriend van mij (zal ik even X noemen) die heeft 2 jaar wat met zijn vriendin (noem ik even Y) gehad en nu zei zij laatst dat ze even hem 2 weken niet meer wilde zien want dat zij misschien verliefd op een ander is. Een week later maakt ze het definitief uit. X vind het toch wel heel erg en wil even geen vrienden met Y zijn omdat hij dat niet aan kan. Maar even later ging ik met X en nog wat vrienden naar een feest en daar was Y dus met wat vrienden. Wij hebben we gewoonte dat we mekaar dan 3 zoenen geven op de wang maar Y doet net alsof zij X op zijn mond wil zoenen en geeft dan een zoen op zijn wang. (lullig vind ik)
En even later staan ze te zoenen dus ik vraag aan X of het nu weer aan is, maar hij zegt dan Y het nog niet weet.
En ze hadden afgesproken op maandag en komt ze niet. Dus X stuurt een smsje met : dit heb ik toch niet verdient, je kan toch zeggen als je niet komt (vond ik goed van hem) maar ook: als het aan mij ligt sorry sorry (vond ik niet zo goed, want het is toch niet zijn schuld.)

Maar wat vinden jullie der nou van, kan je zoenen als je niks hebt, in deze situatie dan? ik vind dat zij hem aan het lijntje houdt en zo komt hij nooit over haar heen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2005, 15:45
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
tja als hij met haar wil zoenen..

als hij echt verder wil moet hij haar gwoon met rust laten denk ik, want volgens mij gebruikt zij hem alleen ff om te kussen zoals ik eruit begreep..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:08
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Als iemand verliefd is kan hij gekke dingen doen, en je vriendin is een bitch 2 jaar verkering en dan zo iemand behandelen..

Maar die gozer is ook een schildpad, kom op zeg: 'als het aan mij ligt sorry sorry' zeg eens tegen hem dat hij zich niet gek moet laten maken.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:12
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
tsja... ik zou me er niet mee bemoeien
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:17
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
vind het nogal lullig van haar... en hij is nog wel echt verliefd? natuurlijk zoent ie dan met haar... maar dat zij het nog niet weet of ze iets met hem wil en iemand anders leuk vind en met hem zoent, dat is stom... of iig, ik vind dat nogal lame...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:13
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
vrouwen zijn bitches
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 17:35
Verwijderd
JAAAAAAAAAA X en Y waar is de Z?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 18:24
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ik heb medelijden met X
ik vindt dat het niet kan

Citaat:
vrouwen zijn bitches
niet generaliseren
BIJNA alle vrouwen zijn bitches
staat al een stuk vriendelijker

Wel cool geschreven, een beetje een james bond effect, waarin Y de spion is en X de zielige rijke zakenman
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:09
Verwijderd
ik vind het aan hetlijntje houden en hij moet niets van haar verwachten
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 20:25
loik
loik is offline
het is idd wel aan het lijntje houden. maar misschien zijn er dan toch nog wel gevoelens vanaf de kant van Y. Voor X is dit natuurlijk heel vervelend omdat hij zo geen hoogte krijgt van Y. Het kan ook zijn dat Y gewoon gebruikt maakt van X, maar dat lijkt me niet omdat ze 2 jaar iets gehad hebben... misschien kan ze er niet aan wennen dat ze Y niet meer heeft. Misschien mist ze Y niet maar wel het idee dat ze een vriend heeft en dus kan zoenen wanneer ze wil. Ik weet het niet, maar voor X is het in ieder geval niet eerlijk!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 22:16
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind dit wel aan het lijntje houden. ze heeft het zelf uitgemaakt en ze weet dat X er moeilijk mee had en nou gaat ze met hem zoenen!! dat is gewoon wanhoop geven!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 22:30
number9
number9 is offline
die meid vol op haar neus stompen! maar nee meisjes slaan mag niet.


Gewoon proberen erover te komen, apart dat t nu eens een jongen is met liefdesverdriet
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 22:44
waves
Avatar van waves
waves is offline
ik denk dat ze m aan t lijntje houdt..
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 00:23
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
gilmorefan schreef op 15-02-2005 @ 16:36 :
een vriend van mij (zal ik even X noemen) die heeft 2 jaar wat met zijn vriendin (noem ik even Y) gehad en nu zei zij laatst dat ze even hem 2 weken niet meer wilde zien want dat zij misschien verliefd op een ander is. Een week later maakt ze het definitief uit. X vind het toch wel heel erg en wil even geen vrienden met Y zijn omdat hij dat niet aan kan. Maar even later ging ik met X en nog wat vrienden naar een feest en daar was Y dus met wat vrienden. Wij hebben we gewoonte dat we mekaar dan 3 zoenen geven op de wang maar Y doet net alsof zij X op zijn mond wil zoenen en geeft dan een zoen op zijn wang. (lullig vind ik)
En even later staan ze te zoenen dus ik vraag aan X of het nu weer aan is, maar hij zegt dan Y het nog niet weet.
En ze hadden afgesproken op maandag en komt ze niet. Dus X stuurt een smsje met : dit heb ik toch niet verdient, je kan toch zeggen als je niet komt (vond ik goed van hem) maar ook: als het aan mij ligt sorry sorry (vond ik niet zo goed, want het is toch niet zijn schuld.)

Maar wat vinden jullie der nou van, kan je zoenen als je niks hebt, in deze situatie dan? ik vind dat zij hem aan het lijntje houdt en zo komt hij nooit over haar heen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 00:24
Supersuri
Supersuri is offline
Sorry drukte op verkeerd knopje

Maar uhm zoenen is toch de eerste stap om over haar heen te komen of begrijp ik het niet goed

Maar ff serieus, erg lullig wat dat meisje doet, vind het geen stijl
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 07:21
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 15-02-2005 @ 23:16 :
ik vind dit wel aan het lijntje houden. ze heeft het zelf uitgemaakt en ze weet dat X er moeilijk mee had en nou gaat ze met hem zoenen!! dat is gewoon wanhoop geven!
Off topic: het lykt alsof je bezig bent met een formule
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind dat jij je er niet mee hoeft te bemoeien, tenzij 1 van beide je om hulp vraagt. En dan moet je met diegene praten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 17:45
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 16-02-2005 @ 18:38 :
Ik vind dat jij je er niet mee hoeft te bemoeien, tenzij 1 van beide je om hulp vraagt. En dan moet je met diegene praten
Hmm.. Daar wil ik me wel bij aansluiten, maar aan de andere kant.. Misschien kan zij misschien X helpen? Bedoel: ik denk dat op dit moment het belangrijkste voor X is dat hij duidelijkheid krijgt. Óf Y wil niet, óf Y wil wel. 'Ik weet het (nog) niet' hoort niet in dat rijtje thuis. Mevrouw moet maar even nadenken.
Dus misschien kan de TS met X praten, zodat hij Y dit kan vertellen/voorleggen en Y zal moeten nadenken en moeten kiezen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2005, 18:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-02-2005 @ 18:45 :
Hmm.. Daar wil ik me wel bij aansluiten, maar aan de andere kant.. Misschien kan zij misschien X helpen? Bedoel: ik denk dat op dit moment het belangrijkste voor X is dat hij duidelijkheid krijgt. Óf Y wil niet, óf Y wil wel. 'Ik weet het (nog) niet' hoort niet in dat rijtje thuis. Mevrouw moet maar even nadenken.
Dus misschien kan de TS met X praten, zodat hij Y dit kan vertellen/voorleggen en Y zal moeten nadenken en moeten kiezen.
Offtopic: *pakt even wiskundeboek erbij *

Ik bedoelde ook wel dat ze kon helpen, maar dat je je dan beter zelf doen dan mensen hier om raad vragen omdat het nu een vrij lastig verhaal wordt en de TS ws beter weet hoe alles echt in elkaar zit en van allebei de kanten het verhaal kan horen en dan door wat ze hoort advies geven wat te doen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 21:36
Emmo
Emmo is offline
tjah waarschijnlijk is het niet zo verstandig,maar ik heb nu al weer 3mnd sex met mijn ex dus ik moet niet zoveel zeggen denk ik..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Emmo schreef op 19-02-2005 @ 22:36 :
tjah waarschijnlijk is het niet zo verstandig,maar ik heb nu al weer 3mnd sex met mijn ex dus ik moet niet zoveel zeggen denk ik..
En dat is relevant omdat? Seks met je ex is niets mis mee, maar gezien dit topic snap ik je post niet echt..
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 23:07
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
devilious schreef op 16-02-2005 @ 08:21 :
Off topic: het lykt alsof je bezig bent met een formule
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 10:30
Jones
Nee, dit kan niet. Onmogelijk!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 11:03
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
TIEN schreef op 15-02-2005 @ 16:45 :
tja als hij met haar wil zoenen..

als hij echt verder wil moet hij haar gwoon met rust laten denk ik, want volgens mij gebruikt zij hem alleen ff om te kussen zoals ik eruit begreep..
Als hij wil zoenen?.. mja, lijkt me logisch, opzich wel. Hij wou niet dat het uitging.
Ze heeft m valse hoop gegeven vind ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ze weet niet waarom ze niks meer voelt.
perrydb
22 20-01-2011 09:45
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #30
Mara
482 22-01-2005 16:39
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49
Verhalen & Gedichten Dit = geen gedicht, maar kmoet t ff kwijt
*Sneeuwmuts*
27 18-01-2002 14:17
ARTistiek deel 4&5 van vervolg verhaal!
fruitmand
3 31-12-2001 17:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56.