Oud 19-05-2007, 21:16
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-05-2007 @ 20:55 :
A. Niet oud
B. Niet Engels.

Maar wel correct.
13 jaar is wel oud Nee, ik bedoelde dat ie in de jaren '50 (?) speelde. En Kate Winslet is wel Engels.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Advertentie
Oud 20-05-2007, 10:21
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 19-05-2007 @ 20:53 :
Bedankt dat je die post even illustreerde met dat treffende plaatje van de dood. Zou het misschien een van de Bill & Ted films kunnen zijn?
Dat bil en ted is goed maar welke
Bill And Ted's Excellent Adventure
of
Bill & Ted's Bogus Journey
__________________
Het is toch ons bier !?

Laatst gewijzigd op 20-05-2007 om 10:37.
Oud 20-05-2007, 13:21
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 20-05-2007 @ 10:21 :
Dat bil en ted is goed maar welke
Bill And Ted's Excellent Adventure
of
Bill & Ted's Bogus Journey
Ja ehh ik zou zeggen kijk ze allebei en je weet het. op youtube staan vast wel clips
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 20-05-2007, 19:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 19-05-2007 @ 21:16 :
13 jaar is wel oud
Film is begonnen rond het begin van de vorige eeuw, dus 13 is jong.

Citaat:
Nee, ik bedoelde dat ie in de jaren '50 (?) speelde. En Kate Winslet is wel Engels.
Mja mja, maar de film niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-05-2007, 19:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 20-05-2007 @ 10:21 :
Dat bil en ted is goed maar welke
Bill And Ted's Excellent Adventure
of
Bill & Ted's Bogus Journey
Bogus Journey volgens mij, want die heb ik geloof ik gezien en in de B&T film die ik gezien heb zit de Dood.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-05-2007, 22:39
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Juice schreef op 20-05-2007 @ 19:06 :
[B]Film is begonnen rond het begin van de vorige eeuw, dus 13 is jong.



Mja mja, maar de film niet.
Jongah wees nou niet zo'n betweter, ik baseerde dat op de associaties die ik destijds met die film had. Jaren '50 + Engels accent = snelle conclusies.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 22-05-2007, 17:48
Funkyshit
Avatar van Funkyshit
Funkyshit is offline
Ik weet er niet veel meer van, maar ik zoek hem al een tijdje; het verhaal speelt af in een tunnel. het is een best enge en zielige film, volgens mij was er iets met een ongeluk ofzo. maar het is dus helemaal in een tunnel. en de overlevenden proberen uit die tunnel te komen maar alles is geblokkeerd ofzo. volgens mij is het ook al een redelijk oude film (1998 ofzo dat ik hem een keer gezien heb)... misschien weten jullie welke het is of kan zijn?
Oud 22-05-2007, 18:00
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Funkyshit schreef op 22-05-2007 @ 17:48 :
Ik weet er niet veel meer van, maar ik zoek hem al een tijdje; het verhaal speelt af in een tunnel. het is een best enge en zielige film, volgens mij was er iets met een ongeluk ofzo. maar het is dus helemaal in een tunnel. en de overlevenden proberen uit die tunnel te komen maar alles is geblokkeerd ofzo. volgens mij is het ook al een redelijk oude film (1998 ofzo dat ik hem een keer gezien heb)... misschien weten jullie welke het is of kan zijn?
daylight met sylvester stallone uit 1996
Oud 23-05-2007, 00:02
Funkyshit
Avatar van Funkyshit
Funkyshit is offline
Ja dat is hem, dankjewel!
__________________
"It's always been you; i've tried to fight it. tried to deny, but i can't. you're undeniable" <3 the oc and mischa barton.
Oud 28-05-2007, 23:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 20-05-2007 @ 22:39 :
Jongah wees nou niet zo'n betweter, ik baseerde dat op de associaties die ik destijds met die film had. Jaren '50 + Engels accent = snelle conclusies.
Wat een gekke formule.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 20-06-2007, 19:07
renate B
renate B is offline
k zoek dus ook een serie van vroeger

het ging over toran een wit spook paard naja spook paard alle jagers noemde hem zo omdat niemand hem kon vangen.
hij woonde in de bergen/bos en was een soort van de baas van alle paarden en er waren een aantal jagers/stropers die hem wouden vangen omdat hij zo mooi was maar niemand lukte dat.

kan iemand mij vertellen hoe die serie heete want ik kan op internet er niks van vinden.
HELP

thx...
__________________
xx renate
Oud 21-06-2007, 23:54
asjdfl
asjdfl is offline
ehm een film, een aziatische film, de personages mochten hun mooiste moment naspelen na het overlijden voordat ze het hiernamaals inkonden

ofzo
Oud 23-06-2007, 18:44
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-03-2007 @ 11:03 :
nee veel mythischer met magie en trollen ofzo... ik was nog best jong en ik weet alleen dat ik die films ontzettend gaaf vond. Van het verhaal weet ik helaas ook bijna niks meer
Stom, ik zie mezelf die film kijken in ons oude huis maar ik heb geen idee meer waar het over ging. Het was ook in die tijd dat rtl4 iedere zondag een speelfilm draaide (veel van die disney niet-animatie films) Heeeeeeeeel misschien is er iemand bij wie er wel een lampje gaat branden.. al betwijfel ik het
Ik zoek ook deze. The 10th Kingdom is het niet. In mijn beleving was het een serie. En het ging om het kwade en het goede natuurlijk. Een groep van 5 vrienden en 1 was de dochter van de koning. Ze had zo'n mooie naam maar weet het niet meer precies heb er een beetje " ierland"gevoel. Grote kastelen, weidse omgeving. Het was wel engels/ amerikaans iig.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 24-06-2007, 20:10
Verwijderd
mijn vriend is op zoek naar de titel van de volgende film:

het speelt zich waarschijnlijk af in londen, het is een britse film, het gaat over relaties maar het is niet een vrouwenfilm, er gebeurt niet zoveel, wel veel aparte dialogen, de mannelijke hoofdpersoon heeft samen met zijn vrienden een bedrijf in decorstukken voor tv

niet heel veel duidelijke omschrijvingen, maar misschien weet iemand het
Oud 24-06-2007, 22:09
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Oké:

het is een film met Susan Sarandon, en hij werd uitgezonden op een speciale Susan Sarandon-avond van RTL5 geloof ik (het waren maar twee films met haar, eigenlijk). In mijn herinnering kwam ze er ook niet zo heel veel in voor.. Het speelt zich af in een stad in Amerika...
Ik weet alleen nog een scene, met een andere vrouw en een man, in een restaurantje, en dan vertelt de vrouw zoiets over dat mensen tegenwoordig zoveel nadenken over dingen, en dat niemand meer iets spontaans doet... en dan vraagt ze aan die man wat hij daarover denkt. Dan zegt hij dat hij x aantal hotels in de buurt kent en dat hij haar graag mee zou nemen naar zo'n hotel (dat is zijn spontane actie).

Oh, en misschien was er ook nog iets met schaatsen in het park ofzo...

Ik heb al gekeken op IMDB naar de films waar zij in mee speelt, maar ze komen me allemaal niet bekend voor...

ok als iemand dáár iets mee kan, dan vind ik dat echt heel knap
Oud 25-06-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
ikke-eva schreef op 24-06-2007 @ 20:10 :
mijn vriend is op zoek naar de titel van de volgende film:

het speelt zich waarschijnlijk af in londen, het is een britse film, het gaat over relaties maar het is niet een vrouwenfilm, er gebeurt niet zoveel, wel veel aparte dialogen, de mannelijke hoofdpersoon heeft samen met zijn vrienden een bedrijf in decorstukken voor tv

niet heel veel duidelijke omschrijvingen, maar misschien weet iemand het
Love Actually ?
Oud 26-06-2007, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 25-06-2007 @ 20:37 :
Love Actually ?
nope, zaten overigens geen bekende mensen in zover hij weet...
Oud 01-07-2007, 20:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Een aantal weken terug was er een film op tv met een sprookjesachtig decor. Ik heb alleen het eind gezien, dus het gehele verhaal weet ik niet. Het einde ging erom dat er een man was die iemand ging kronen, een jonge man. Die kroon bleek betoverd te zijn en een prinses of jonge dame kon de jongen net op tijd redden. Degene die deze jonge man wilde kronen, was dus de evil persoon. Hij probeerde ook de jonge dame in te zetten om deze jongen te doden. Zo stond ze op een gegeven moment hem te vertellen hoe veel ze om hem gaf enzo, terwijl ze intussen achter zijn rug een mes hield. Ze moest vechten om die jongen toen niet te vermoorden. En er was ook nog iets met een spiegel, daaruit kwam nog een stem ofzo.

Oke, heel vaag allemaal. maar misschien herkent toch iemand het.
Het deed trouwens een beetje denken aan Shrek (niet geanimeerd hoor), zo gingen ze op het eind ook met z'n allen dansen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-07-2007, 21:59
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-07-2007 @ 20:53 :
Een aantal weken terug was er een film op tv met een sprookjesachtig decor. Ik heb alleen het eind gezien, dus het gehele verhaal weet ik niet. Het einde ging erom dat er een man was die iemand ging kronen, een jonge man. Die kroon bleek betoverd te zijn en een prinses of jonge dame kon de jongen net op tijd redden. Degene die deze jonge man wilde kronen, was dus de evil persoon. Hij probeerde ook de jonge dame in te zetten om deze jongen te doden. Zo stond ze op een gegeven moment hem te vertellen hoe veel ze om hem gaf enzo, terwijl ze intussen achter zijn rug een mes hield. Ze moest vechten om die jongen toen niet te vermoorden. En er was ook nog iets met een spiegel, daaruit kwam nog een stem ofzo.

Oke, heel vaag allemaal. maar misschien herkent toch iemand het.
Het deed trouwens een beetje denken aan Shrek (niet geanimeerd hoor), zo gingen ze op het eind ook met z'n allen dansen.
Ella Enchanted http://www.imdb.com/title/tt0327679/
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 02-07-2007, 23:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 02-07-2007 @ 21:59 :
Ella Enchanted http://www.imdb.com/title/tt0327679/
Dankjewel!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-07-2007, 12:37
mrs.depp.16
mrs.depp.16 is offline
Ik zoek een film die een paar jaar geleden elke zondag avond op rtl 4 kwam.

Het was volgens mij een serie maar ik weet de naam niet meer.
Het ging over een meisje en haar vader en ze kende haar moeder niet.
Via een spiegel gingen ze naar een soort sprookjes wereld. Je zag alle sprookjes voorbij komen.
Die vader werd gespeeld door Beau Bridges.
Ik heb al gekeken op imdb.nl maar kan het niet vinden.
__________________
http://www.clubs.nl/ClubsData/373023/incoming/make1.jpg
Oud 12-07-2007, 13:10
Verwijderd
Je beschrijving klinkt precies als 10th Kingdom , maar daarin speelt Beau Bridges niet.
Oud 12-07-2007, 17:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Naast het feit dat dit het verkeerde topics is, zijn die filmpjes ook compleet waardeloos. Ook toen ik vijftien was acteerde, filmde en monteerde ik beter.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-07-2007, 13:19
xxmushuxx
xxmushuxx is offline
Geplaatst: Do Jul 12, 2007 7:00 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ben ook al heel lang op zoek naar een film. Heb hem ooit jaren geleden gezien maar kan er echt niet meer opkomen. Ook de hoofdrolspelers weet ik niet meer. Wat ik nog wel weet zijn twee scenes.... De eerste scene die ik nog weet is dat de hoofdrolspeler op een verlaten kerkhof met een paintbal gun moet leren schieten op personen die achter de grafstenen vandaan komen. In het begin mist hij alles maar later in zijn training raakt hij iedereen.... Hij leert hier nog veel meer dingen maar dit is wat ik me kan herrinneren. (volgens mij was het ook een besneeuwd landschap en verbleef hij in een soort oud gebouw.)

En als ik me niet vergis (of ik haal twee films door elkaar) wordt hij getraind om iemand te gaan vervangen (een soort van drugsbaron) hij moet hiermee alles en iedereen overtuigen ook de vrouw van die drugsbaron waarmee hij op een gegeven moment sex heeft in een soort van schuur.
Oud 18-07-2007, 22:09
Verwijderd
Ik zoek de titel van een Spaanse film. Ik weet alleen nog dat het een lange titel is, en dat het eindigt met calinegro, of casinegra, of iets dergelijks.
Hij is verder volgens mij niet echt bekend, hij is wel een paar keer geweest bij Moviefacts, dus misschien dat iemand weet welke ik bedoel?
Aangezien ik dus alleen dat gezien heb weet ik ook niet echt waar hij over gaat. Er kwam volgens mij nogal wat seks in voor, maar verder... was hij ook vrij dramatisch geloof ik.

Laatst gewijzigd op 18-07-2007 om 22:13.
Oud 19-07-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 18-07-2007 @ 22:09 :
Ik zoek de titel van een Spaanse film. Ik weet alleen nog dat het een lange titel is, en dat het eindigt met calinegro, of casinegra, of iets dergelijks.
Azul Oscuro Casi Negro ?
Oud 20-07-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 19-07-2007 @ 20:51 :
Azul Oscuro Casi Negro ?
Ja, dank!
Oud 04-08-2007, 14:00
George
Avatar van George
George is offline
Ok, dik vage omschrijving, maar ik ben dus al een paar weken op zoek naar een film waarin een blond jongentje verandert in een tekenfilmfiguur. Hij begint dus als echte jongen, ik geloof dat ie dan in een groot gebouw ofzo komt, en daar komt ie dus in een of andere tekenfilmwereld terecht ofzo. Heel vaag omschreven maar ik weet het verder echt niet meer. Ooit als kind gezien en ik herinnerde met dat opeens weer en wil hem nu heel graag nog eens zien.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 04-08-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 04-08-2007 @ 14:00 :
Ok, dik vage omschrijving, maar ik ben dus al een paar weken op zoek naar een film waarin een blond jongentje verandert in een tekenfilmfiguur. Hij begint dus als echte jongen, ik geloof dat ie dan in een groot gebouw ofzo komt, en daar komt ie dus in een of andere tekenfilmwereld terecht ofzo. Heel vaag omschreven maar ik weet het verder echt niet meer. Ooit als kind gezien en ik herinnerde met dat opeens weer en wil hem nu heel graag nog eens zien.
Het is zeker niet James and the giant peach (zal wel niet, want het is geen gebouw, maar een perzik waar hij ingaat, en daarnaast wordt hij geen tekenfilmfiguur, maar een animatiefilmfiguur)
Oud 05-08-2007, 15:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
George schreef op 04-08-2007 @ 14:00 :
Ok, dik vage omschrijving, maar ik ben dus al een paar weken op zoek naar een film waarin een blond jongentje verandert in een tekenfilmfiguur. Hij begint dus als echte jongen, ik geloof dat ie dan in een groot gebouw ofzo komt, en daar komt ie dus in een of andere tekenfilmwereld terecht ofzo. Heel vaag omschreven maar ik weet het verder echt niet meer. Ooit als kind gezien en ik herinnerde met dat opeens weer en wil hem nu heel graag nog eens zien.
Ja ik weet wat je bedoeld... Ehm.. het ligt op het puntje van mn tong...

Even imdb-en...

The Pagemaster !!
Ja, ik vond em ook briljant als kind, maar het is wel Macauley Culkin... Hm naja, als tekenfilmfiguur is ie iig minder irritant
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-08-2007, 17:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Heb jaaaaren geleden een thriller gezien op kamp, geen idee hoe die heet want ik dacht dat hij 'Se7en' heette, maar die heb ik laatst kunnen zien (eindelijk) en dat bleek een ander te zijn.

Het gaat (ook) over de zeven hoofdzonden, maar er komt een scčne in voor die ik in se7en niet gezien heb en dat is het sterkste beeld dat ik nog heb: een oude vrouw in een rolstoel die een vlammenzee in rijdt.

Iemand een idee?
Oud 06-08-2007, 18:37
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Citaat:
flyaway schreef op 05-08-2007 @ 17:51 :
Heb jaaaaren geleden een thriller gezien op kamp, geen idee hoe die heet want ik dacht dat hij 'Se7en' heette, maar die heb ik laatst kunnen zien (eindelijk) en dat bleek een ander te zijn.

Het gaat (ook) over de zeven hoofdzonden, maar er komt een scčne in voor die ik in se7en niet gezien heb en dat is het sterkste beeld dat ik nog heb: een oude vrouw in een rolstoel die een vlammenzee in rijdt.

Iemand een idee?
The ninth gate? Was vorige week nog op tv, dus heb je gemist
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Oud 08-08-2007, 03:05
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 05-08-2007 @ 15:43 :
Ja ik weet wat je bedoeld... Ehm.. het ligt op het puntje van mn tong...

Even imdb-en...

The Pagemaster !!
Ja, ik vond em ook briljant als kind, maar het is wel Macauley Culkin... Hm naja, als tekenfilmfiguur is ie iig minder irritant
Omg dat is hem, dank je wel!!
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 08-08-2007, 11:57
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Tjaan schreef op 06-08-2007 @ 18:37 :
The ninth gate? Was vorige week nog op tv, dus heb je gemist
kan heel goed mogelijk zijn, heel erg bedankt!!!
Oud 08-08-2007, 14:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
George schreef op 08-08-2007 @ 03:05 :
Omg dat is hem, dank je wel!!
Graag gedaan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-08-2007, 22:52
Verwijderd
Ik zoek de aflevering van The Simpsons waarin het figuur voorkomt dat op onderstaande poster onderin staat, links van Blinky en de muziekleraar. Ik kan hem niet thuisbrengen, en dat is nogal frustrerend Iemand?
http://www.uloc.de/media/poster_gross.jpg
Oud 08-08-2007, 23:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Katje schreef op 08-08-2007 @ 22:52 :
Ik zoek de aflevering van The Simpsons waarin het figuur voorkomt dat op onderstaande poster onderin staat, links van Blinky en de muziekleraar. Ik kan hem niet thuisbrengen, en dat is nogal frustrerend Iemand?
http://www.uloc.de/media/poster_gross.jpg
A streetcar named Marge, seizoen vier. Gestoorde regisseur met de stem van Jon Lovitz.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 09-08-2007, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 08-08-2007 @ 23:09 :
A streetcar named Marge, seizoen vier. Gestoorde regisseur met de stem van Jon Lovitz.
Ja! Dank
Oud 12-08-2007, 23:18
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
mrs.depp.16 schreef op 12-07-2007 @ 12:37 :
Ik zoek een film die een paar jaar geleden elke zondag avond op rtl 4 kwam.

Het was volgens mij een serie maar ik weet de naam niet meer.
Het ging over een meisje en haar vader en ze kende haar moeder niet.
Via een spiegel gingen ze naar een soort sprookjes wereld. Je zag alle sprookjes voorbij komen.
Die vader werd gespeeld door Beau Bridges.
Ik heb al gekeken op imdb.nl maar kan het niet vinden.
Klinkt als Voyage of the Unicorn. Alleen komen daar mythes voorbij geloof ik. En de moeder is dood en hij heeft twee dochters
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 14-08-2007, 11:46
punk freud
Avatar van punk freud
punk freud is offline
ik ben op zoek naar leuke films over studenten die in een buitenland studeren, zoals bijv l'auberge espagnol. iemand tips?
__________________
i don't fight the mind
Oud 24-08-2007, 18:00
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik ben echt al tíjden opzoek naar een de naam van een tv-serie, waar ik bijna niets meer van weet, maar echt heel leuk vond. Ik denk dat ie ongeveer 4 of 5 jaar terug op tv kwam, ik denk op Net 5, maar het kan ook wel ned 3 zijn geweest.. Het was een amerikaanse (of australische ) serie over een (was ik toen van mening) hele mooie jongen, die vanalles beleefde, en meestal was hij de dupe ergens van. Verder weet ik er echt amper nog wat van, behalve beelden. Die jongen was een beetje een 'skater-boy'.
Heel knap iemand, als die weet waar ik het over heb.. (maar ik zou zó blij zijn!)
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Oud 24-08-2007, 18:03
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik zoek een tekenfilm waarin een dikke man en zijn handlanger door de tijd reizen als er problemen zijn met de mensen uit de geschiedenis. Het kwam een paar jaar geleden op Fox Kids.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 24-08-2007, 18:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 24-08-2007 @ 18:03 :
Ik zoek een tekenfilm waarin een dikke man en zijn handlanger door de tijd reizen als er problemen zijn met de mensen uit de geschiedenis. Het kwam een paar jaar geleden op Fox Kids.
Walter Melon.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-08-2007, 20:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Juice schreef op 24-08-2007 @ 18:44 :
Walter Melon.
Ja, inderdaad. Dank je!
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 30-08-2007, 21:54
kflodder
kflodder is offline
Hallo,

ik ben opzoek naar een film.... ik geloof dat het een thriller was.

Een moeder en haar kind gaan in een huis wonen waar al eerder een oude vrouw vermoord is, al snel blijkt dat de buurjongen een moordenaar is die ook de vriendin van de vrouw vermoord.

(wat ik ook nog weet is dat je in een scéne de buurman (vader van de buurjongen dus) dood in een bad vol met ijs ziet liggen)

wie weet de titel van deze film, zou hem graag weer is zien.

johanboogaard@hotmail.com

bij voorbaat dank
Oud 31-08-2007, 00:42
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Het kwam een paar jaar geleden op Fox Kids.
Is dat echt al een paar jaar geleden? Ik herinner het me als de dag van gisteren!
__________________
En dat meen ik!
Oud 31-08-2007, 18:00
WombatRudi
Avatar van WombatRudi
WombatRudi is offline
We all love Walter Melon!! Hij is de anti-held, en toch geliefd om zijn daden. Deze serie speelde zich af in de tijd dat ook Jim Button, Biker Mice From Mars, en Bobbie's World nog in volle glorie waren te zien. Is hun vermaardheid te danken aan dagelijkse hersenspoeling van de kinderen die gekluisterd aan de televisie zitten? Maakt niet uit. Ik vond (vind) het prachtig.

Lang leve onze Walter.
__________________
Waste Of Money Brains And Time:
[url]www.wombatentertainment.nl[/url]
Oud 01-09-2007, 13:49
pas
pas is offline
Citaat:
Ik zoek een Nederlandstalige televisie-serie waarin de deelnemers in de laatste aflevering de opdracht kregen om een grote kooi te bouwen. Uiteindelijk werd deze ook gebouwd ondanks de protesten van sommige deelnemers. Veel meer weet ik er niet van, behalve dat ze ook een keer een soort speurtocht moesten doen en dat ze een keer ergens gingen feesten. Het was een soort van reality-tv, maar wel met een serieuze insteek geloof ik. Sorry dat het zo vaag is maar ik kijk vrijwel geen televisie, dus alvast bedankt als iemand het herkent!
misschien enigzins laat maar....mirror mission


Citaat:
Ik zit hier al heel lang mee, ik keek vroeger een film, met trollen, maar dan niet getekend maar zegmaar echte trollen, poppen ofzo.

Het was een soort van radioprogramme en dan zongen ze nederlandse liedjes (Zoals een nederlandse verzie van Doo Wah Diddy Diddy)

Er was ook iets met bloemkolen.

Beetje stomme en vage omschrijving. Maarja.
Als er meer in me op komt dan post ik het hier wel.

Ik hoop dat iemand het weet.
Alvast bedankt!

misschien enigzins laat, geen film en fout maar....de fraggles?


kusjes
Oud 01-09-2007, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt al tíjden opzoek naar een de naam van een tv-serie, waar ik bijna niets meer van weet, maar echt heel leuk vond. Ik denk dat ie ongeveer 4 of 5 jaar terug op tv kwam, ik denk op Net 5, maar het kan ook wel ned 3 zijn geweest.. Het was een amerikaanse (of australische ) serie over een (was ik toen van mening) hele mooie jongen, die vanalles beleefde, en meestal was hij de dupe ergens van. Verder weet ik er echt amper nog wat van, behalve beelden. Die jongen was een beetje een 'skater-boy'.
Heel knap iemand, als die weet waar ik het over heb.. (maar ik zou zó blij zijn!)
The O.C.?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 18:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquęte] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 14:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.