Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2005, 19:00
Drifter
Drifter is offline
Hi all!

Ik zoek dringend een boekverslag. Het boek heet: Dear Future geschreven door Fred D'aguiar.
Moet het echt deze week inleveren, en engels lezen is niet mijn sterkste eigenschap helaas...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2005, 08:53
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Zelf je huiswerk maken.
Verder kun je misschien even kijken op scholieren.com bij Huiswerk en boekverslagen. Maar het is niet slim om gewoon een boekverslag van internet te plukken dus: boek lezen!
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:23
Drifter
Drifter is offline
Staat ie dan op Scholieren.com ofzo....zie hem in niet in iedergeval

Ik kan echt niet een boek van 200pag ENGELS zitten lezen. Na 5 pag was ik al boos/moe, omdat ik er niet veel van snap...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:48
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Ik weet niet of hij op de site staat, maar er is altijd een kans. Misschien zijn er nog wel andere sites met samenvattingen of zo. Als je moeite hebt met lezen kun je iig proberen een goeie samenvatting te vinden.
Als je weet dat je moeite hebt met een boek lezen moet je eerder beginnen of een makkelijker boek kiezen.
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 20:02
Drifter
Drifter is offline
Jah heb echt gezocht...google enzo...echt heeel vreemd totaal niets....bestaan er geen engelse boekverslagen ofzo

Heb nu ongeveer de helft van het verslag zelf gemaakt. Moet alleen een samenvatting hebben ofzo...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 13:01
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline

Wel raar dat er niets op internet staat. Is dit boek opgegeven door je leraar? Misschien heeft die er dan nog wat info over?
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 15:37
Drifter
Drifter is offline
Nop zelf zomaar genomen...
Nu is het te laat voor om een ander te nemen, laatste kans vandaag...kom op iemand please...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.