Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2005, 10:02
Verwijderd
Hoe maak je het goed met een depressieve vriend die jou leuk vind/vond, maar je het geflirt met zijn vriend, terwijl je wist dat hij dat erg zou vinden?(Ik voel me namelijk nogal kut erover, en al zijn vrienden zijn nu ook boos op mij)
Ik heb er toch eigenlijk niets mee te maken dat ik van hem niet mag flirten met andere jongens, ik heb niets met hem...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2005, 10:05
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
.. is dat een vriend dan? ..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 20-03-2005 @ 11:05 :
.. is dat een vriend dan? ..
I think so...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:10
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
*Fuoca* schreef op 20-03-2005 @ 11:02 :
Ik heb er toch eigenlijk niets mee te maken dat ik van hem niet mag flirten met andere jongens, ik heb niets met hem...
Nee, maar ik kan me voorstellen dat hij het toch niet zo heel leuk vind als hij hoort/merkt/ziet dat jij flirt met een vriend van hem. Dat is voor hem natuurlijk niet zomaar een andere jongen..

Maar aan de andere kant. Als jij duidelijk tegen hem bent geweest over het feit dat jij geen interesse in hem hebt, is het vooral erg kut voor hem als jij met een ander flirt, maar kan hij het je igg niet verbieden. En of je het nu weer 'goed' kan maken, ligt vooral aan hem denk ik, want misschien heeft hij daar op dit moment wel helemaal geen behoefte aan. Praat er iig met hem over, tenzij hij dat ook niet wil. Dan kun jij verder ook niet veel doen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:10
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
*Fuoca* schreef op 20-03-2005 @ 11:09 :
I think so...
Het lijkt me heel lastig .. want volgens mij wil die geen vrienden met jou zijn .. maar gewoon een relatie met jou .. en kan hij niet zoveel schelen om een vriendschap met jou?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 20-03-2005 @ 11:10 :
Het lijkt me heel lastig .. want volgens mij wil die geen vrienden met jou zijn .. maar gewoon een relatie met jou .. en kan hij niet zoveel schelen om een vriendschap met jou?
Precies.. en het enige wat ie nu nog zegt is: ...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 20-03-2005 @ 11:10 :
Nee, maar ik kan me voorstellen dat hij het toch niet zo heel leuk vind als hij hoort/merkt/ziet dat jij flirt met een vriend van hem. Dat is voor hem natuurlijk niet zomaar een andere jongen..

Maar aan de andere kant. Als jij duidelijk tegen hem bent geweest over het feit dat jij geen interesse in hem hebt, is het vooral erg kut voor hem als jij met een ander flirt, maar kan hij het je igg niet verbieden. En of je het nu weer 'goed' kan maken, ligt vooral aan hem denk ik, want misschien heeft hij daar op dit moment wel helemaal geen behoefte aan. Praat er iig met hem over, tenzij hij dat ook niet wil. Dan kun jij verder ook niet veel doen.
maar ik heb ook geen intresse in die vriend van hem, het was gewoon een grap en dat wist die vriend ook, maar hij heeft dus alles doorgeluld,,
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:20
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
*Fuoca* schreef op 20-03-2005 @ 11:14 :
maar ik heb ook geen intresse in die vriend van hem, het was gewoon een grap en dat wist die vriend ook, maar hij heeft dus alles doorgeluld,,
Het feit dat die vriend er zo'n probleem van maakt, geeft natuurlijk wel aan dat hij echt veel interesse in jou heeft, maar dat is dan meer zijn probleem dan het jouwe. Beetje kinderachtig om daar zoveel problemen over te maken, zo gaan dat soort dingen nou eenmaal. Als hij daar niet mee overweg kan, dan moet hij misschien voor zichzelf maar de keuze maken om even geen contact meer met jou te hebben. Zolang jij verder maar duidelijk tegen hem bent, valt jou niks te verwijten. Misschien is het wel aardig om niet vlak voor zijn neus met een ander te gaan staan zoenen, maar verder zou ik me vanwege hem niet in gaan zitten houden.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Hoe maak je mooie foto's?
Maylena
20 29-10-2012 09:58
Studeren Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze?
Cas Kramers
1 08-03-2012 07:08
Eindexamens 2007 HOE kun je het beste leren?
Diageo
3 15-05-2007 14:25
Liefde & Relatie sexrelatie? hoe maak je dat duidelijk?
Blitzkrieg Bop
35 08-07-2006 23:09
Psychologie Hoe sluit je een relatie af ?
Verwijderd
6 09-04-2002 09:11
Liefde & Relatie hoe maak je het uit ? en als het uit is ?
Verwijderd
13 08-04-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.