Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2014, 19:11
neymarjr10
neymarjr10 is offline
Heyhallogoedeavond

Het is me in de afgelopen jaartjes goed afgegaan in de liefde, maar twee meiden waarmee ik echt een klik had en die hadden geen vriendje. De laatste tijd valt me veel op dat ik me aangetrokken voel tot meisjes die al een relatie hebben en dit begint me toch echt de keel uit te komen. Het zijn vaak de meisjes die ik eerder al zag zitten maar waar ik verder niks mee heb gedaan, en dat die gevoelens even waren gezakt en na een halfjaartje ofzo (wanneer die meiden intussen al een vriendje hebben gekregen) beginnen die gevoelens weer op te spelen.

Misschien is er voor mijn probleem geen oplossing, want ja zo gaat dat in de liefde, maar ik hunker er zo naar dat ik gewoon iemand heb die echt om me geeft ipv dat ik nu de hele tijd iets voel voor meisjes die al een relatie hebben.

Is dit ongewoon en ben ik de enige of zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben en dit hebben op kunnen lossen? Moet ik geduldig zijn en maanden met gevoelens voor een meisje met een relatie zitten? Geen idee wat ik hiermee aan moet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2014, 22:23
Rachelll
Rachelll is offline
Over het algemeen worden meiden en jongens die bezet sneller gezien als aantrekkelijk omdat iemand anders er ook wat in ziet. Veel mensen zullen dus soms wat in een jongen of meid zien zodra hij/zij bezet is, het kan verklaren dat je er sneller op valt. Verder heb ik geen idee, hunkeren naar liefde is ook niet goed je weet wat ze zeggen: Als je opzoek bent vind je het niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moet ik het uitmaken?
Wanhopigejongen
9 12-04-2016 18:13
Liefde & Relatie Relatie met meisje met al een vriend.
Echelon03
25 28-11-2007 18:37
Liefde & Relatie En dan val je op meisjes
Verwijderd
36 30-09-2007 16:58
Liefde & Relatie wat vind jij aantrekkelijk ?
Verwijderd
275 15-03-2005 20:48
Seksualiteit Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'?
Winner
40 02-05-2004 17:47
Liefde & Relatie Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur.
Verwijderd
55 10-06-2002 00:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.