Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2010, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Als het niet mag omdat ik nieuw ben doe ik volgende keer wel mee hoor
Het is om zeker te zijn dat je niet stiekem een andere forummer bent die om wat voor reden dan ook niet mee mag spelen
Advertentie
Oud 15-03-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Als het niet mag omdat ik nieuw ben doe ik volgende keer wel mee hoor
Wat sann zegt.
Oud 15-03-2010, 16:51
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
kleinepierik
Heksjuh
Leif

Ken ik ook niet dus graag ip check.
__________________
Yoloswag 420
Oud 15-03-2010, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wíl wel meedoen, maar omdat ik denk ik zo baggerslecht ben zitten jullie waarschijnlijk niet echt op me te wachten. En omdat ik waarschijnlijk mijn gedachten en verdenkingen niet goed onder woorden kan brengen wordt ik weer als verdacht gezien.

Ik ga wel weer meelezen, ik hoop weer een leuk verhaal!
Als jen iet te domme post maakt mag je meedoen. En anders vlieg je er gewoon snel uit.

Ik doe ook wel mee. Doe wel volgende keer spelleiden.
Oud 15-03-2010, 17:30
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Leuk criterium Archont
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 15-03-2010, 17:41
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Leif en kleinepierik mogen meedoen. Heksjuh ook.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 15-03-2010, 17:41
Verwijderd
Femke Sjekkie niet?
Oud 15-03-2010, 17:45
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Femke Sjekkie kan meedoen.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 15-03-2010, 19:51
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Deelnemerslijst tot nu toe:

1. Leif
2. JasperJD
3. sann
4. N00dles
5. grl
6. fizzle
7. Dott
8. Absinthe
9. kleinepierik
10. Wammus
11. Archont
12. testout.com
13. Heksjuh
14. Toddish
15. Femke Sjekkie
16. Tink*
17. Musiquefreak

We laten zo snel mogelijk weten wanneer we beginnen met het spel, dus inschrijven kan nog.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 17-03-2010 om 09:02.
Oud 15-03-2010, 20:19
kleinepierik
kleinepierik is offline
Citaat:
kleinepierik
Heksjuh
Leif

Ken ik ook niet dus graag ip check.
Heb een hele tijd terug al een keer meegedaan, maar omdat ik het toen te druk kreeg met school, heb ik eigenlijk nooit meer op fora gezeten. Tot ik het Weerwolfspelmailtje kreeg...
Oud 15-03-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Leuk criterium Archont
Het spel is begonnen
Oud 15-03-2010, 20:23
Verwijderd
Voor de nieuwelingen als je vragen hebt over je functie kan je altijd mij pm'en
Oud 15-03-2010, 20:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Voor de nieuwelingen als je vragen hebt over je functie kan je altijd mij pm'en
Archont, doe eens niet zo stom.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-03-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Voor de nieuwelingen als je vragen hebt over je functie kan je altijd mij pm'en
Oud 15-03-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Archont, doe eens niet zo stom.
Ik mag ze toch best helpen!
Oud 15-03-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Deelnemerslijst tot nu toe:

1. Leif
2. JasperJD
3. sann
4. N00dles
5. grl
6. fizzle
7. Dott
8. Absinthe
9. kleinepierik
10. Wammus
11. Archont
12. testout.com
13. Heksjuh
14. Toddish
15. Femke Sjekkie
16. Archont

We laten zo snel mogelijk weten wanneer we beginnen met het spel, dus inschrijven kan nog.
Archont staat er twee keer in, lijkt me niet zo slim
Oud 15-03-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Archont staat er twee keer in, lijkt me niet zo slim
2 levens
Oud 15-03-2010, 21:33
Verwijderd
"Niet zelf de lijstjes maken, anders komen er fouten in!"
Oud 15-03-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
2 levens
en 2 functies, grapjas

Citaat:
"Niet zelf de lijstjes maken, anders komen er fouten in!"
Oud 16-03-2010, 10:12
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-03-2010, 12:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ach ik doe ook wel weer mee. Dan kom ik nog op één van mijn favonummers ook nog.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-03-2010, 13:32
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik wil wel een keertje mee doen, ik snap er alleen vrij weinig van. Ik denk dat ik beter maar even kan meelezen
Oud 16-03-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel een keertje mee doen, ik snap er alleen vrij weinig van. Ik denk dat ik beter maar even kan meelezen
Als je de spelregels een keertje leest en als het spel eenmaal is begonnen, snap je het snel genoeg hoor
Oud 16-03-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel een keertje mee doen, ik snap er alleen vrij weinig van. Ik denk dat ik beter maar even kan meelezen
Goed spelregels doorlezen indd. Mijn vorige spel was ook mijn eerste en dat ging prima

Je moet als de functies verdeeld zijn nog even goed lezen welke functie je hebt, wat het inhoudt en welke functies er verder nog zijn en dan is het allemaal wel duidelijk

En ik vind het leuk als jij ook mee doet!
Oud 16-03-2010, 18:03
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Onder lichte dwang van sann () doe ik wel mee! Als jullie maar niet boos worden als ik iets fout doe, hihi
Oud 16-03-2010, 18:32
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Lieve spelers,

Jullie zullen vanavond rond 9 uur jullie rol ontvangen. Tot half 9 is opgeven voor dit spel nog mogelijk.
Later op de avond zal het begin-verhaal gepost worden, evenals de rolverdeling.
De eerste hangronde is morgenavond om half 9.

Bij deze alvast enkele belangrijke punten:

1. Als je dood bent, mag je nog eenmalig een 'afscheidspost' maken. Hierin mag ab-so-luut niet spelinhoudelijk gepost worden. Overtreding hiervan resulteert in een waarschuwing.

2. Zowel wolven als dorpelingen zijn verplicht om te stemmen, dan wel te eten.

3. Als er nog één wolf en één dorpeling over zijn, zijn de wincondities als volgt:
- Eetronde: de wolf wint, want deze eet de dorpeling.
- Hangronde: gelijkspel. Waarom? Door het verplichte eten wordt de wolf gedwongen voor zijn eigen ondergang te zorgen. Voor de dorpelingen gaat dit niet op, omdat zij de wolf hadden kunnen hangen. Het lijkt ons niet eerlijk als een dorpeling wint, omdat een wolf iemand moet eten. Gelijkspel is de meest eerlijke oplossing.

4. Gelieve geen discussies over de wincondities. Dit kan aan het einde van het spel opnieuw gebeuren. We hanteren nu de regels zoals deze eerder gespeeld werden.

5. Gezien het kleine aantal deelnemers, zal er dit spel geen cupido en dus geen geliefdes zijn.

Kusjes van de spelleiders!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-03-2010, 19:45
Verwijderd
Willen jullie vanavond bij het verhaal ook vermelden met welke functies gespeeld wordt & hoeveel wolven er in het spel zitten? Thnx
Oud 16-03-2010, 19:46
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Willen jullie vanavond bij het verhaal ook vermelden met welke functies gespeeld wordt & hoeveel wolven er in het spel zitten? Thnx
Lieve sann, lees toch eens!

Citaat:
Spelleider schreef:
Later op de avond zal het begin-verhaal gepost worden, evenals de rolverdeling.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 16-03-2010, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Lieve sann, lees toch eens!
sorry . ik hou voortaan mijn mond en ga uit van de grote wijsheid van de spelleiders!
Oud 16-03-2010, 19:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Er zijn best veel nieuwe spelers toch? N00dles, Musiquefreak, Femke Sjekkie.. Hoe zit het met kleinepierik, leif, heksjuh en dott? Wordt een interessant spel met zo weinig mensen en zoveel nieuwelingen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 20:08
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mja, klopt.
Ben wel nieuwsgierig hoe dit gaat lopen.
Heb al wel veel meegelezen, dus we zullen zien.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 16-03-2010, 20:35
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik heb het wel eens gespeeld hoor maar anders. Denk dat dit ook wel moet lukken lijkt me leuk.
Oud 16-03-2010, 20:41
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Er zijn best veel nieuwe spelers toch? N00dles, Musiquefreak, Femke Sjekkie.. Hoe zit het met kleinepierik, leif, heksjuh en dott? Wordt een interessant spel met zo weinig mensen en zoveel nieuwelingen
Ik heb al een aantal keer meegespeeld, dus ik ben geen echte nieuweling
Ik zit morgen de hele dag op school en ik ben niet zo'n nachtbraker, maar ik zal na morgen actief meedoen. En ik ben morgen wel op tijd terug om dan mijn stem door te geven
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 16-03-2010, 20:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb al een aantal keer meegespeeld, dus ik ben geen echte nieuweling
Ik zit morgen de hele dag op school en ik ben niet zo'n nachtbraker, maar ik zal na morgen actief meedoen. En ik ben morgen wel op tijd terug om dan mijn stem door te geven
Dat vroeg ik me af. Maar dan schrap ik jou van m'n nieuwelingen lijstje
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 20:54
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik wil iedereen er nog even op wijzen dat de functies al verdeeld zijn en dat het spel eigenlijk al echt begonnen is.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 16-03-2010, 21:00
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Omdat het verhaal wat langer op zich laat duren dan de bedoeling was, bij deze de rolverdeling:
3 wolven, evilziener en verrader
ziener, tovenaar
bane, jager, leerling
7 dorpelingen
Oud 16-03-2010, 21:23
kleinepierik
kleinepierik is offline
Citaat:
Er zijn best veel nieuwe spelers toch? N00dles, Musiquefreak, Femke Sjekkie.. Hoe zit het met kleinepierik, leif, heksjuh en dott? Wordt een interessant spel met zo weinig mensen en zoveel nieuwelingen
Ik heb weleens vaker meegedaan, maar daarna was het door school helaas niet mogelijk
Oud 16-03-2010, 21:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben morgen van 9.30 tot 23.00 weg (ben heel misschien 's middags thuis maar weet het niet zeker) dus ik moet nu maar beslissen op wie ik ga stemmen. Bij een random stem maakt het toch niet zoveel uit. Het lastige is eigenlijk dat ik niet op een nieuweling of iemand die lang niet gespeeld heeft wil stemmen, dat vind ik gemeen. Ik vind Jasper en Toddish allebei rare (vervelende ) spelers maar ik wil hen wel een kans geven om er dit spel iets van te maken. Mja. Nou ja. Bluh. Toch maar random.org.

Mijn stem gaat deze ronde naar nummer 10. Wammus. *shrug*
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 21:29
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Er zijn best veel nieuwe spelers toch? N00dles, Musiquefreak, Femke Sjekkie.. Hoe zit het met kleinepierik, leif, heksjuh en dott? Wordt een interessant spel met zo weinig mensen en zoveel nieuwelingen
Ik hoop dat ik het allemaal goed begrijp
Oud 16-03-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Onder lichte dwang van sann () doe ik wel mee! Als jullie maar niet boos worden als ik iets fout doe, hihi
Ik wel.

Geldt voor alle nieuwelingen. Denk na voordat je iets doms post anders ga je eruit.
Oud 16-03-2010, 21:48
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ik wel.

Geldt voor alle nieuwelingen. Denk na voordat je iets doms post anders ga je eruit.
Pfff, geen genade van jou dus

Maar ja ach, ik denk iig wel goed na voordat ik iets post hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn
Oud 16-03-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:

3. Als er nog één wolf en één dorpeling over zijn, zijn de wincondities als volgt:
- Eetronde: de wolf wint, want deze eet de dorpeling.
- Hangronde: gelijkspel. Waarom? Door het verplichte eten wordt de wolf gedwongen voor zijn eigen ondergang te zorgen. Voor de dorpelingen gaat dit niet op, omdat zij de wolf hadden kunnen hangen. Het lijkt ons niet eerlijk als een dorpeling wint, omdat een wolf iemand moet eten. Gelijkspel is de meest eerlijke oplossing.



5. Gezien het kleine aantal deelnemers, zal er dit spel geen cupido en dus geen geliefdes zijn.

Kusjes van de spelleiders!
Goede wincondities

Daarnaast waarom geen cupido? Die geeft het spel een extra factor? Zodat bijvoorbeeld een wolf en een ziener van de goede partij als voorbeeld bij elkaar staan. Dat kan leuke situaties opleveren.

Je kan het natuurlijk nog steeds invoeren door diegene die het eerst doodgaat cupido te maken! Wat een aantal spellen al is gebeurd.

Ik had liever een functie minder gezien dan geen cupido. En het zijn 16spelers en we zijn snel begonnen omdat jullie geen geduld hadden als spelleiders. 16 is trouwens meer dan voldoende spelers.
Oud 16-03-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Er zijn best veel nieuwe spelers toch? N00dles, Musiquefreak, Femke Sjekkie.. Hoe zit het met kleinepierik, leif, heksjuh en dott? Wordt een interessant spel met zo weinig mensen en zoveel nieuwelingen
Makkie dus. Of moeilijk omdat het allemaal stille spelers zijn.

Citaat:
Ik heb weleens vaker meegedaan, maar daarna was het door school helaas niet mogelijk
Dus 1x stemmen voor half 9 is niet mogelijk? Wat een onzin.

Ik verwacht trouwens wel actieve deelname van spelers.

En als je niet snapt over je functie kan je mij natuurlijk altijd even pm'en
Oud 16-03-2010, 21:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goede wincondities

Daarnaast waarom geen cupido? Die geeft het spel een extra factor? Zodat bijvoorbeeld een wolf en een ziener van de goede partij als voorbeeld bij elkaar staan. Dat kan leuke situaties opleveren.

Je kan het natuurlijk nog steeds invoeren door diegene die het eerst doodgaat cupido te maken! Wat een aantal spellen al is gebeurd.

Ik had liever een functie minder gezien dan geen cupido. En het zijn 16spelers en we zijn snel begonnen omdat jullie geen geduld hadden als spelleiders. 16 is trouwens meer dan voldoende spelers.
Ja, ga even moeilijk doen over rollen en aantal spelers als het spel net begonnen is. Dat is echt absoluut niet onhandig, verwarrend en nutteloos!

Het spel is begonnen, de dingen zijn zoals ze zijn, volgende keer beter.


Edit: oh en het zijn 17 spelers.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, ga even moeilijk doen over rollen en aantal spelers als het spel net begonnen is. Dat is echt absoluut niet onhandig, verwarrend en nutteloos!

Het spel is begonnen, de dingen zijn zoals ze zijn, volgende keer beter.
Eens hiermee.
Oud 16-03-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, ga even moeilijk doen over rollen en aantal spelers als het spel net begonnen is. Dat is echt absoluut niet onhandig, verwarrend en nutteloos!

Het spel is begonnen, de dingen zijn zoals ze zijn, volgende keer beter.
Nee.

De Spelleiders hadden dit vantevoren kunnen melden! Nu ze dit niet doen ben ik dus genoodzaakt om het ín het spel te vragen.

edit: ik stond er 2x in dus ik heb 2 levens en 2 functies.
Oud 16-03-2010, 21:55
Verwijderd
Dan had je zelf moeten gaan spelleiden.
Oud 16-03-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Dan had je zelf moeten gaan spelleiden.
Die optie was al vergeven. En daarnaast is het een drogreden odmat de spelers het spel spelen en hierin dus oko invloed op mogen uitoefenen.

De spelleiders zijn er voor de mooie verhalen en als scheidsrechter
Oud 16-03-2010, 22:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee.

De Spelleiders hadden dit vantevoren kunnen melden! Nu ze dit niet doen ben ik dus genoodzaakt om het ín het spel te vragen.

edit: ik stond er 2x in dus ik heb 2 levens en 2 functies.
Ja maar Tink en Musiquefreak staan niet in het lijstje. Reken de functies maar uit. Je komt op 17.

En nee, je bent niet genoodzaakt het in het spel te vragen. Je kunt ook gewoon je mond houden, leven met het feit dat er geen cupido is, en na het spel zeggen dat je volgende keer liever een cupido hebt ipv een functie. Ze gaan nu toch niets meer veranderen en het is een vervelend begin van het spel als mensen meteen al moeilijk gaan doen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-03-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ja maar Tink en Musiquefreak staan niet in het lijstje. Reken de functies maar uit. Je komt op 17.

En nee, je bent niet genoodzaakt het in het spel te vragen. Je kunt ook gewoon je mond houden, leven met het feit dat er geen cupido is, en na het spel zeggen dat je volgende keer liever een cupido hebt ipv een functie. Ze gaan nu toch niets meer veranderen en het is een vervelend begin van het spel als mensen meteen al moeilijk gaan doen.
Het is makkelijk in te passen door gewoon de eerste die overlijdt cupido te maken. Dat gebeurd al spellen lang.

Of heb je zo'n belangrijke (wolfachtige) functie dat je niet graag geliefde wordt?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 67: het einde en de nasleep
Verwijderd
172 16-04-2010 09:11
De Kantine Weerwolfspel 67 part 2
Leif
500 29-03-2010 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.