Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2009, 22:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Voor al je frustraties over domme, tenenkrommende, achterlijke, onbedoeld grappige, en waardeloze beweringen makende reclames en andere commerciële uitingen is er nu: Waardeloze promotie, nummer 3!

TS begint.

Oscillococcinum. Os-cil-lo-coc-ci-num.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 06-02-2009, 22:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh, en niet direct waardeloze promotie, maar wel nog iets uit het vorige topic:

SBS stopt met het uitzenden van reclame om de vijf minuten!

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...clame_sbs.html
__________________
you're not my demographic
Oud 06-02-2009, 22:31
Verwijderd
Ik zag vanmiddag een advertentie van weer zo'n yoghurtproduct of zoiets.

Er stond echt zoiets van

Je darmen zijn heel belangrijk. Ze spelen een belangrijke rol bij je spijsvertering en je stoelgang.


En jullie maken reclame híermee?
Oud 06-02-2009, 22:59
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:

Oscillococcinum. Os-cil-lo-coc-ci-num.
"Laten we herinnerd worden door onze onuitspreekbare naam. Zo handig in de apotheek!"

OT: Amevel, of hoe het heet. Ik eet MILKA chocolade in de badkuip waardoor ik denk dat ik in een bootje vaar in een jurk die me vijf maanden zwanger doet lijken en blaadjes vallen me aan. OH JA DAT WIL IK OOK

:zen: Nee, eigenlijk wil ik dat niet.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 06-02-2009, 23:10
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Er is al een hele tijd een reclame op tv waar in van die vrouwen in de overgang met vlotte kapsels over anale ongemakken praten.

Wààrom echt, waarom ?
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 06-02-2009, 23:17
Verwijderd
Ik kijk nooit in dit topic dus misschien is hij al voorbijgekomen, maar kijkt niemand anders raar op bij die Damporeclame op de radio? "Dampo: bij vastzittende hoest siroop." Ik snap heus wel dat ze vastzittende-hoestsiroop bedoelen, maar ik vat het áltijd op als vastzittende hoestsiroop. Van ja gvd waarom wil die hoestsiroop nou niet uit dat flesje
Oud 07-02-2009, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk nooit in dit topic dus misschien is hij al voorbijgekomen, maar kijkt niemand anders raar op bij die Damporeclame op de radio? "Dampo: bij vastzittende hoest siroop." Ik snap heus wel dat ze vastzittende-hoestsiroop bedoelen, maar ik vat het áltijd op als vastzittende hoestsiroop. Van ja gvd waarom wil die hoestsiroop nou niet uit dat flesje
Hoestsiroop in puddingvorm
Oud 07-02-2009, 13:16
Verwijderd
Dan moet siroop toch beklemtoond? Of nie?
Oud 07-02-2009, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Oh, en niet direct waardeloze promotie, maar wel nog iets uit het vorige topic:

SBS stopt met het uitzenden van reclame om de vijf minuten!

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...clame_sbs.html
Oud 07-02-2009, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, en niet direct waardeloze promotie, maar wel nog iets uit het vorige topic:

SBS stopt met het uitzenden van reclame om de vijf minuten!

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...clame_sbs.html


Citaat:
"Laten we herinnerd worden door onze onuitspreekbare naam. Zo handig in de apotheek!"

OT: Amevel, of hoe het heet. Ik eet MILKA chocolade in de badkuip waardoor ik denk dat ik in een bootje vaar in een jurk die me vijf maanden zwanger doet lijken en blaadjes vallen me aan. OH JA DAT WIL IK OOK

:zen: Nee, eigenlijk wil ik dat niet.
ja, en als je rust wil dan leg je ook echt je mobiel op de rand van het bad met het geluid én de trilstand aan.
Oud 07-02-2009, 16:22
Verwijderd
Citaat:
OT: Amevel, of hoe het heet. Ik eet MILKA chocolade in de badkuip waardoor ik denk dat ik in een bootje vaar in een jurk die me vijf maanden zwanger doet lijken en blaadjes vallen me aan. OH JA DAT WIL IK OOK

:zen: Nee, eigenlijk wil ik dat niet.
Oh...die jurk is echt erg hè? Ik vond ook al dat ze daar zo dik in leek! (En chocolade in bad eten is sowieso een beetje gek vind ik)
Oud 07-02-2009, 18:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Argh, die reclame van Dreft, die is echt zo irritant, met die megaverpakkingen. Gaat drie keer langer mee dan "ongeconcentreerde imitatie". Dus ik hoef alleen maar geconcentreerde imitatie te kopen?

En leuk bedacht met die enorme tube tandpasta, maar tandpasta gaat bij mij echt niet zo kort mee dat ik zo'n megatube nodig zou hebben als het net zo lang mee zou moeten gaan als een flesje Dreft. En niemand gaat een pak melk kopen van duizend liter, want als je dat net zo lang gebruikt als een fles afwasmiddel, is het grootste gedeelte van de melk bedorven. Zo.
__________________
you're not my demographic
Oud 08-02-2009, 21:16
Verwijderd
"Hoe moet het nu met die kredietcrisis? WHO CARES! Haalt BNN de 300.000 leden wel?"

...Who cares?
Oud 09-02-2009, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Argh, die reclame van Dreft, die is echt zo irritant, met die megaverpakkingen. Gaat drie keer langer mee dan "ongeconcentreerde imitatie". Dus ik hoef alleen maar geconcentreerde imitatie te kopen?

En leuk bedacht met die enorme tube tandpasta, maar tandpasta gaat bij mij echt niet zo kort mee dat ik zo'n megatube nodig zou hebben als het net zo lang mee zou moeten gaan als een flesje Dreft. En niemand gaat een pak melk kopen van duizend liter, want als je dat net zo lang gebruikt als een fles afwasmiddel, is het grootste gedeelte van de melk bedorven. Zo.
Ik merk wat irritatie? Ik ken die reclame eigenlijk niet! Maarja, dat van die melk klopt inderdaad niet he?
Oud 09-02-2009, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Argh, die reclame van Dreft, die is echt zo irritant, met die megaverpakkingen. Gaat drie keer langer mee dan "ongeconcentreerde imitatie". Dus ik hoef alleen maar geconcentreerde imitatie te kopen?

En leuk bedacht met die enorme tube tandpasta, maar tandpasta gaat bij mij echt niet zo kort mee dat ik zo'n megatube nodig zou hebben als het net zo lang mee zou moeten gaan als een flesje Dreft. En niemand gaat een pak melk kopen van duizend liter, want als je dat net zo lang gebruikt als een fles afwasmiddel, is het grootste gedeelte van de melk bedorven. Zo.
Ik vind die zó leuk! <3
Oud 10-02-2009, 21:26
Verwijderd
Je hebt zo'n reclame met spaarplannen bij een bank met die irritante brabandse als stem erachter.

En dan zeggen ze blablaba spaart voor zijn huwelijk....


zie je dat mannetje daar staan naast een pop dromerig kijken, we snappen het oke.

Zeggen ze dan: en we adviseren blabla gewoon door te sparen!


Vinden ze dat neit een beetje vreemd hem dat te adviseren
Oud 10-02-2009, 21:27
Verwijderd
Van SNS ja, net zoals met Fransien van 88 die een scooter wil kopen, omg.
Oud 12-02-2009, 20:19
Brakman
Brakman is offline
Oscillococcinum breekt inderdaad je tong. maar blijkbaar is het een samenstelling van de naam de buisjes (oscillo) en de balletjes (coccinum) in het buisje. Hoorde ik vandaag.

Althans, zoiets dergelijks.
Ads door Google
Oud 12-02-2009, 20:28
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb tot dit moment 'waardeloze promotie' gelezen als een promotie die je krijgt als je promotie maakt met je werk, dus een stapje hogerop komt. Maar het is natuurlijk promo promotie. Ik snapte de topictitel al niet
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Oud 13-02-2009, 22:07
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Die berekoekreclame. Eerst mag je mee naar het berenland met z'n berenvriendjes en dan vreet je je nieuwe vrienden op. Wat geeft dát nu weer voor een boodschap af bij kleine kindjes?
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 14-02-2009, 20:25
Verwijderd
Niet waardeloos, wel slordig design en een beetje wtf.

Ik heb van mijn moeder allemaal chocolaatjes gekregen. Ze zitten gezellig bij elkaar in een verpakking die de vorm heeft van een Kerstman. De Kerstman kijkt heel smiechterig. Hij heeft op één hand vijf vingers en op de andere hand vier. De hand waarop hij vier vingers heeft heeft een reusachtig lange duim of een wijsvinger die onder een erg onnatuurlijke hoek groeit. Deze vinger houdt hij naast z'n getuite lippen, vermoedelijk in een soort 'sssst'-gebaar. In zijn handen heeft hij een grote paarse zak die deels doorzichtig is, zodat je kunt zien dat er chocola in zit. Op de voorgrond van de zak is een sneeuwlandschap getekend.

Andere verpakking/andere chocola, maar wel dezelfde Kerstman:



Behalve dat deze op beide handen vier vingers heeft, die van mij heeft een andere linkerhand.

Deze is het:



Ik heb er een aantal vragen bij.

Waarom doet hij zo mysterieus als hij de zak zelf openhoudt? Waarom mogen kinderen niet weten dat hij chocola heeft? Is het gebaar dat hij maakt een 'sssst'-gebaar of een 'let op kinderen, hier is een zak met snoep'-gebaar? Wat is er aan de hand met zijn vinger? Waarom hebben ze z'n jas en muts zo glimmend gemaakt? (Oh, dat zie je niet goed op de plaatjes hierboven maar hij heeft dus overal opvallende getekende witte highlights.) Waarom mist hij een vinger? What's up met dat sneeuwlandschap, is de Kerstman reusachtig of is het een landschap uit het land der midgets? Kijk ik te lang naar chocolaverpakkingen?
Oud 14-02-2009, 20:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kijk ik te lang naar chocolaverpakkingen?
Ja.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-02-2009, 20:35
Verwijderd
Z'n riem is ook paars, dat hoort helemaal niet.
Oud 14-02-2009, 20:47
Verwijderd
En hij kijkt een beetje als een pedo.
Oud 14-02-2009, 21:35
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De Kerstman zegt 'ssst, eet maar stiekem chocolade, ook al is het niet goed voor je en mag het niet van je mams'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 18-02-2009, 19:53
Verwijderd
"Je hebt datingsites..."

(Een lelijke poppenhoofd in beeld dat een raar geluidje maakt)

"...en je hebt mooie mensen. Mooiemensen.com!"

(En dan komt er een hondslelijke vrouw in beeld, wtf? )

Sowieso is het een dom concept: een datingsite alleen voor mooie mensen.

"Vandaar dat wij bedachten om alle mooie mensen van Nederland onder 1 dak te brengen: een community waar je "onder de jouwen" bent en waar je niet wordt gestalkt of beledigd door hen die geen afwijzing kunnen verdragen."

En je foto's worden beoordeeld door een "vakkundige" jury, dus als je te lelijk bent, wordt je aanmelding afgewezen :'D
Oud 18-02-2009, 19:59
Verwijderd
Citaat:
"Je hebt datingsites..."

(Een lelijke poppenhoofd in beeld dat een raar geluidje maakt)

"...en je hebt mooie mensen. Mooiemensen.com!"

(En dan komt er een hondslelijke vrouw in beeld, wtf? )

Sowieso is het een dom concept: een datingsite alleen voor mooie mensen.

"Vandaar dat wij bedachten om alle mooie mensen van Nederland onder 1 dak te brengen: een community waar je "onder de jouwen" bent en waar je niet wordt gestalkt of beledigd door hen die geen afwijzing kunnen verdragen."

En je foto's worden beoordeeld door een "vakkundige" jury, dus als je te lelijk bent, wordt je aanmelding afgewezen :'D
dan kan je altijd nog hier terecht http://www.lillekemeense.com/
Oud 18-02-2009, 21:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hey, N00dles, wel goed kijken jongen!

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1739688

Missy Neko Andijvie Hanneke slotje naamzoek
__________________
you're not my demographic
Oud 18-02-2009, 21:59
Verwijderd
niet slotje!! meeeeeeeeeeeeeeerge
Oud 18-02-2009, 22:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
ook goed
__________________
you're not my demographic
Oud 18-02-2009, 22:09
Verwijderd
Merged!
Oud 18-02-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Hey, N00dles, wel goed kijken jongen!

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1739688

Missy Neko Andijvie Hanneke slotje naamzoek
Wtf, ik heb twee pagina's doorgespit en ik heb 'm niet eens gezien Excuses.

Edit: ik zie wel dat ik er al in had gepost. Dacht dat dat nog #2 was ofzo.
Oud 18-02-2009, 22:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dit vind ik een mooie gelegenheid om te klagen over die reclame van die brillenfabrikant, met "mijn collega heeft ook nog een suggestie...". Je ziet die vrouw gewoon denken: "Ga weg, kutcollega, ik had dat montuur ook wel gezien. Ga iemand anders zijn klanten afsnoepen".
__________________
you're not my demographic
Oud 18-02-2009, 22:21
Verwijderd
Haha

Ik zag net reclame van Lonka ofzo, iets over fudge met chocolade. Een vrouw eet dat en gaat dansen. Ik werd helemaal kriebelig van hoe ze dat at en hoe ze erbij keek
Oud 19-02-2009, 14:47
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die hebben wel lekkere fudge, trouwens. <3
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 19-02-2009, 14:48
Verwijderd
Ik zag gister dat crocs (?) ook adverteerde.
Ads door Google
Oud 19-02-2009, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Niet waardeloos, wel slordig design en een beetje wtf.

Ik heb van mijn moeder allemaal chocolaatjes gekregen. Ze zitten gezellig bij elkaar in een verpakking die de vorm heeft van een Kerstman. De Kerstman kijkt heel smiechterig. Hij heeft op één hand vijf vingers en op de andere hand vier. De hand waarop hij vier vingers heeft heeft een reusachtig lange duim of een wijsvinger die onder een erg onnatuurlijke hoek groeit. Deze vinger houdt hij naast z'n getuite lippen, vermoedelijk in een soort 'sssst'-gebaar. In zijn handen heeft hij een grote paarse zak die deels doorzichtig is, zodat je kunt zien dat er chocola in zit. Op de voorgrond van de zak is een sneeuwlandschap getekend.

Andere verpakking/andere chocola, maar wel dezelfde Kerstman:

[afbeelding]


Behalve dat deze op beide handen vier vingers heeft, die van mij heeft een andere linkerhand.

Deze is het:

[afbeelding]


Ik heb er een aantal vragen bij.

Waarom doet hij zo mysterieus als hij de zak zelf openhoudt? Waarom mogen kinderen niet weten dat hij chocola heeft? Is het gebaar dat hij maakt een 'sssst'-gebaar of een 'let op kinderen, hier is een zak met snoep'-gebaar? Wat is er aan de hand met zijn vinger? Waarom hebben ze z'n jas en muts zo glimmend gemaakt? (Oh, dat zie je niet goed op de plaatjes hierboven maar hij heeft dus overal opvallende getekende witte highlights.) Waarom mist hij een vinger? What's up met dat sneeuwlandschap, is de Kerstman reusachtig of is het een landschap uit het land der midgets? Kijk ik te lang naar chocolaverpakkingen?
Huh ik weet niet hoe jij telt maar jouw versie heeft ook aan elke hand 4 vingers?
Oud 19-02-2009, 15:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Maar de duim van de rechterhand zit verstopt achter zijn hand. Anders zou hij in principe zijn duim tegen zijn mond houden.
En dat zou onlogisch zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 19-02-2009, 17:11
Verwijderd
Die reclame van Kukident kleefpasta waarbij twee bejaarden elkaar in een auto aan het aflebberen zijn terwijl tegelijkertijd de vraag wordt gesteld 'wie van die twee nou toch een kunstgebit zou hebben'
Oud 19-02-2009, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Die reclame van Kukident kleefpasta waarbij twee bejaarden elkaar in een auto aan het aflebberen zijn terwijl tegelijkertijd de vraag wordt gesteld 'wie van die twee nou toch een kunstgebit zou hebben'
Er zijn er meedere! Er ze zijn allemaal zoooo erg!
Oud 22-02-2009, 19:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Die reclame van sensodyne (tandpasta voor gevoelige tanden). Het begint steevast met "Het verhaal van ...", en dan vertelt die persoon hoe moeilijk het leven wel niet is als je gevoelige tanden hebt. Tss
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-02-2009, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Die reclame van sensodyne (tandpasta voor gevoelige tanden). Het begint steevast met "Het verhaal van ...", en dan vertelt die persoon hoe moeilijk het leven wel niet is als je gevoelige tanden hebt. Tss
ja en hoe erg ze zich 'daaraan irriteert' :')
Oud 24-02-2009, 17:58
Verwijderd
Irritante ik-weet-het-beter-stem:

"Als je altijd dezelfde geur hebt, dan ruik je hem niet meer! Gelukkig is er nu Airwick Symphonia"

Oh, dus voorheen kocht je een normale Airwick en dan rook je hem na een tijdje niet meer? Leuk dat we dat nu pas weten, stomme kutpinguïn! (Waar slaat die pinguïn eigenlijk op?)
Oud 24-02-2009, 18:35
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Irritante ik-weet-het-beter-stem:

"Als je altijd dezelfde geur hebt, dan ruik je hem niet meer! Gelukkig is er nu Airwick Symphonia"

Oh, dus voorheen kocht je een normale Airwick en dan rook je hem na een tijdje niet meer? Leuk dat we dat nu pas weten, stomme kutpinguïn! (Waar slaat die pinguïn eigenlijk op?)
ik vroeg me inderdaad ook al af wat de pinguin er mee te maken had
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Oud 24-02-2009, 19:32
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die wasbeer en die mol die ze eerst hadden waren helemaal van de pot gerukt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 06-03-2009, 14:11
niña
Avatar van niña
niña is offline
Big foot, goed shoes!

Eh.. voor die ene grote voet? Mensen, gebruik geen Engels als u de taal niet onder de knie hebt!
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 11-03-2009, 14:51
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Een broodzak van Kids Wit Brood (o.i.d):

"Je ziet wit, maar je proeft bruin!!1!"

Jaja, de belangrijkste reden om wit brood te eten is dat het niet bruin van kleur is....
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 11-03-2009, 15:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Racistische kutkinderen. Als het nou andersom was.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-03-2009, 15:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan dat takkewijf van die reclames van de Nederlandse Energie Maatschappij niet uitstaan, met haar neppe bezorgde-moedertoon. "Lieve allemaal, we zitten midden in een economische crisis en nu hebben die grote energiebedrijven hun tarieven ook nog eens verhoogd! "
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 11-03-2009, 15:50
Verwijderd
Die posters zijn ook verschrikkelijk.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Promotie zonder waarde #5
Verwijderd
348 15-12-2016 17:59
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 04-04-2008 23:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.