Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2008, 12:49
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Er zijn vast wel dingen die typisch jou zijn? Leg je altijd bestek links? Wil je dat iets op een bepaalde manier altijd gedaan is?

Zijn er dingen qua gedrag, uiterlijk, doen of laten die typisch zijn voor jou? Vertel.

En ik hoef geen posts met nee,ja,nee als antwoord.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2008, 12:50
Lethe
Lethe is offline
Ik hou mijn vork in mijn rechterhand en mijn mes in mijn linkerhand.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 12:53
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Vast meer mensen hebben het, maar ik controleer altijd om het uur of ik mijn sleutels/mobiel/etc bij me heb. Ik bewaar het lekkerste qua eten altijd als laatst.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:14
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat laatste neem ik mezelf ook iedere keer voor, maar er komt altijd maar weinig van terecht.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:25
Verwijderd
Ik heb wel een aantal tics/trekjes. Nagelbijten, trillen met mijn been, in mijn handen wrijven, dat soort dingen. Ik miauw ook naar mijn kat.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:26
Verwijderd
Kleren met bloemetjesprint. Alles anayliseren. Van heel weinig alcohol heel erg aangeschoten raken. Rokjes. Betogen over niks voeren. Nog nooit vlees hebben gegeten. Heel snel praten. Kleine danspasjes/beweginkjes/huppelsprongetjes maken als ik me ergens thuis voel. Met vulpen schrijven. Dingen snel te zoet en te pittig vinden. Stressen over niks. Zelfonderschatting. Blijkbaar schokkerende opmerkingen maken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:28
Verwijderd
Ik weet het niet zo goed, ik ga erover nadenken. Uice mag ook antwoorden voor mij!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:33
Verwijderd
Kleine sprongetjes maken als ik vrolijk ben. Verder kan ik zo gauw niks bedenken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:58
Verwijderd
een grote bek over van alles en nog wat en hoe dingen beter kunnen maar het zelf doen ho maar ;x
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 14:54
Verwijderd
Áls ik een horloge draag dan draag ik hem rechts, maar ik draag geen horloge.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:01
Verwijderd
Praten over dingen die er eigenlijk weinig toe doen - of misschien meer een relaas houden over bijvoorbeeld waarom ik welke sokken aantrek terwijl ik ze aantrek, dat soort dingen. Mensen luisteren altijd heel selectief naar mij En als ik stil ben vragen ze altijd of er wat is. En dat is er dan ook.

Ik loei naar koeien als we wandelen of blaat naar schapen. Of doe vogels na. En anders zing ik of praat ik tegen mezelf. Eigenlijk maak ik gewoon altijd geluid
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:12
Verwijderd
Ik vind 'Typisch jij' beter klinken.

Mja, verder niks boeiends ofzo. Raar dan met mijn pink.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:36
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Ik hou mijn vork in mijn rechterhand en mijn mes in mijn linkerhand.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:38
Verwijderd
ik drink alle sap behalve sinaassappelsap met water.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:19
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik kijk om de twee minuten op mijn horloge.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:21
Verwijderd
Oh, ik controleer het gas echt tig keer op een dag, soms twee keer in 5 minuten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:22
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Ik zing als ik vrolijk ben, verveeld ben, verdrietig ben, bang ben, druk bezig ben. Eigenlijk altijd dus.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 21:43
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik zoek naar 'zandkorreltjes' op mijn hoofd en bekijk de oogst.
Als ik me gelukkig voel kan ik op de leukste spontane ideeen komen.
Op mijn linkerhand zit een moedervlek die ik heel erg 'mij' vind.
Ik zing altijd mee met muziek.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2008, 21:44
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Ik loop altijd rondjes als ik telefoneer.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 23:00
Verwijderd
Volgens mij is het 'Typisch jij', maar goed.
Typisch aan mij is dat ik in het theater altijd minstens drie keer check of m'n telefoon aanstaat. Ik heb verder een hoop dwanghandelingen, bijvoorbeeld iets met de eerste en laatste trede van de trap (ga het niet helemaal uitleggen), ik kan er niet goed tegen als mensen een lelijke stem hebben en ik kan er al helemaal niet tegen als mensen grammaticale fouten maken.
Ik ben nogal kritisch, op mezelf vooral, maar ook op anderen.
Ik doe vaak stemmetjes na (OMG), maar alleen bij mensen waar ik me echt op m'n gemak voel (op school bijv. niet ). En ik schijn dan ook heel erg grappig te zijn.
En ik loop ook altijd rondjes tijdens het telefoneren. Of ik ga op m'n bed duiken en doe halve yoga-oefeningen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 01:48
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
- Ik kan niet fatsoenlijk op een stoel zitten als ik telefoneer, ik moet ijsberen.
- Bij een trap moet altijd mijn linkerbeen eerst naar boven of naar beneden. Als ik met de stappen niet uitkom, maak ik een raar hupsje of een extreem grote pas om toch als eerste met links te kunnen stappen.
- Ik ben een scenariodenker, voordat mensen iets doen, heb ik al verschillende mogelijkheden in mijn hoofd wat ze kunnen gaan doen.
- Ik gebruik altijd maar twee van de vier stoelpoten.
- Ik heb verschillende tics, van het maken van harde oogknipperingen tot geluidjes maken met mijn keel. Niet omdat het moet, omdat ik het leuk vind.
- Elke minuut zit ik minstens 3x aan mijn ring.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 02:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
O, god, ja, goed topic.

Ik kom soms heel sarcastisch uit de hoek, ook als ik het totaal niet zo bedoeld heb. Dat laat sommige mensen nogal eens denken dat ik ze niet mag, terwijl dat helemaal niet zo is.
Ik kan heel bijdehand zijn als ik me ergens op mijn gemak voel, terwijl ik heel stil en rustig ben bij nieuwe mensen / plekken etc.
Ik ben, in tegenstelling tot andere mensen, niet zo extreem met mijn blijheid of als ik me kut voel. Ik sta niet te springen en te gillen als er iets geweldigs gebeurt, bijvoorbeeld.
Ik kan mensen soms bijna idoliseren, dan kunnen ze heel weinig bij me goed doen. Het omgekeerde is ook waar. Het gebeurt in beide gevallen niet zomaar, trouwens.
Ik wil graag dat mensen die ik leuk vind mij ook leuk vinden. (overigens klinkt het door bovenstaande 2 zinnen veel obsessiever dan het werkelijk is )
Ik wil graag dingen bereiken of voor elkaar krijgen.


En vast nog wel meer.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 11:59
Verwijderd
Wat waarschijnlijk het meest opvalt is dat ik altijd aan velletjes van mijn onderlip en mijn nagelriemen loop te bijten. Sowieso zit ik vaak in mn gezicht te frunniken, omdat ik me niet op mn gemak voel, het is een soort verstoppen ofzo ;x Verder ben ik óf heel schuchter óf juist lomp en grofgebekt. Meestal het eerste. Eh. Het Engels praten is ook wel typisch denk ik.

En toen was het klaar.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:26
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ohja, ik neem vaak de raarste houdingen aan op een stoel. Ik ga gehurkt op een stoel zitten. Met één bil op de stoel. Als ik tv ga kijken zit ik vaak met mijn knieën ingetrokken en dan mijn armen erover. En mijn hoofd steunt dan op mijn knie.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:21
Verwijderd
ik begin herrie te maken als er geen muziek om me heen is, dmv fluiten, trommelen, alles
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2008, 15:25
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
-Heel snel praten
-Altijd optimistisch zijn
-Heel lang en gepassioneerd betogen over zinloze dingen
-Niet willen hardlopen.
-Poep zeggen.
-Vaak vinden dat mensen zich aanstellen en mensen zich drukmaken om niks.

Of zoiets.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:33
Verwijderd
Een gigantisch gebrek aan zelfdiscipline!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:42
Verwijderd
Ik ga waanzinnig graag offtopic.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:45
Verwijderd
Ik heb de neiging partij te kiezen tegen de forumbazen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ga waanzinnig graag offtopic.
Citaat:
Ik heb de neiging partij te kiezen tegen de forumbazen.
Beide niet heel typisch.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:47
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
I second that.

Oeh oeh zo nu en dan Engelse zinnen gaan gebruiken op willekeurige momenten. Gewoon omdat wat ik wil zeggen leuker is in het Engels.
Verder teken ik altijd in mijn schriften. Maar ook dat is niet zo bijzonder.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:47
Verwijderd
Reken maar dat dat van mij typisch is. Ga eens niet offtopic CS en Lisaaah!

ook heel typisch is de drang tot fluiten / beatbox / een hele verzameling aan maffe geluidjes zoals duiven lazers en robotshiz, en dat komt allemaal uit mijn mond rollen zonder dat ik het merk
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Reken maar dat dat van mij typisch is. Ga eens niet offtopic CS en Lisaaah!

ook heel typisch is de drang tot fluiten / beatbox / een hele verzameling aan maffe geluidjes zoals duiven lazers en robotshiz, en dat komt allemaal uit mijn mond rollen zonder dat ik het merk
Oh voor deze offtopic wil ik wel een ban incasseren als CS die ook krijgt.

Vind ik toch vrij typisch van mezelf. En dat ik al panisch kan worden als ik denk dat ik gekieteld ga worden. En dat ik dagenlang met niemand hoef te praten en daar niet eens last van heb. En dat ik hier voor mijn lol kom en niet zoveel gezeur hoef te horen als ik toch niemand stoor.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:54
Lethe
Lethe is offline
Ik word panisch als iemand aan mijn navel zit (want dat doet pijn) of als iemand alleen al naar mijn kussen wijst.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Een gigantisch gebrek aan zelfdiscipline!
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik hou mijn vork in mijn rechterhand en mijn mes in mijn linkerhand.
Dat is gek Ik zou dat echt niet kunnen Dan implodeert het universum

Citaat:
Vast meer mensen hebben het, maar ik controleer altijd om het uur of ik mijn sleutels/mobiel/etc bij me heb. Ik bewaar het lekkerste qua eten altijd als laatst.
Ik check altijd 10x als ik de trein uit loop ofzo of ik niet iets heb laten liggen. Soms nog door het raampje kijken naar waar ik zat als ik niet zoveel haast heb enzo. Niet dat ik ooit iets ben vergeten in de trein, maar toch.

Citaat:
I second that.

Oeh oeh zo nu en dan Engelse zinnen gaan gebruiken op willekeurige momenten. Gewoon omdat wat ik wil zeggen leuker is in het Engels.
Verder teken ik altijd in mijn schriften. Maar ook dat is niet zo bijzonder.
Soms weet ik alleen het engelse woord in plaats van het nederlandse
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2008, 16:22
Lethe
Lethe is offline
Ik heb nogal wat dwangmatigheden.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb nogal wat dwangmatigheden.
Zoals?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:28
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Zoals?
Als ik wegga of als ik ga slapen moet ik bepaalde dingen gedaan hebben anders brengt het ongeluk denk ik dan. Gewoon kleine dingen, zoals nog even alle lichten checken of even de radio aanzetten (al is het maar twee seconde) of ergens naar kijken of weet ik veel, gewoon iets nutteloos.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik bedenk soms iets stoms, en dan denk ik, dit ga ik elke keer doen voordat ik wegga! Ofzoiets. En dan doe ik het een paar keer en daarna vergeet ik het weer grandioos :')

Of uhm. Vanaf nu leg ik HIER ALTIJD mijn sleutels en telefoon enzo neer! Maar ze liggen altijd door mijn kamer verspreid
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 17:53
Verwijderd
Hee missy eigenlijk moet je je eigen topic sluiten want dit is gewoon heel stiekem het gekketrekjestopic En dat is nog geen halfjaar oud! Want dat heb ik moeten openen omdat je een ander sloot vanwege je eigen regels

Kusje
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Hee missy eigenlijk moet je je eigen topic sluiten want dit is gewoon heel stiekem het gekketrekjestopic En dat is nog geen halfjaar oud! Want dat heb ik moeten openen omdat je een ander sloot vanwege je eigen regels

Kusje
Mijn kleren met bloemetjesprint zijn anders geen gekke trekjes.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Mijn kleren met bloemetjesprint zijn anders geen gekke trekjes.
Hier ben ikhet uiteraard niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:06
Verwijderd
Waarom? Het zijn toch geen gedragingen? Geen doen of laten? Enkel een voorkeur, die ''typisch mij'' is.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:06
Verwijderd
Even denken hoor.

Ik houd mijn hand heel raar als ik schrijf of teken waardoor die altijd onder de vlekken zit.
Als ik achter de computer zit moet ik me elke vijf minuten omdraaien om op de klok te kijken terwijl ik ook gewoon op het scherm kan zien hoe laat het is.
Ik sta vroeg op als het niet hoeft en als ik wat moet doen kan ik mijn bed niet uitkomen.
Ik lach heel hard om dingen die anderen maar een beetje grappig vinden en soms maak ik onbedoeld een raar knorgeluid als ik lach.
Als ik op een stoep loop waarvan de tegels van kleur verschillen, probeer ik alleen op de tegels te lopen die dezelfde kleur hebben en desnoods spring ik van de ene naar de andere tegel.
Ik maak me heel erg druk om dingen die er niet toe doen, en als er eens iets gebeurt dat écht erg is waar anderen wel kapot van zijn, kan ik het heel makkelijk relativeren.
Ik bel alleen als het echt nodig is en nooit voor de gezelligheid.
Als ik ergens enthousiast over ben ga ik ratelen en/of heel hard praten en wil ik iedereen vertellen hoe geweldig <insert persoon/hobby/object> is en doe dat dan ook.
Als ik zenuwachtig ben wrijf ik elke paar seconden met mijn wijsvinger langs mijn neus.
Ik verander zo vaak van mening dat ik soms haast niet serieus te nemen ben.
Ik ben motorisch debiel.

En inderdaad, dit is gewoon het gekketrekjestopic.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Het zijn toch geen gedragingen? Geen doen of laten? Enkel een voorkeur, die ''typisch mij'' is.
Een gek trekje van je wat erbij hoort is dat je die dingen koopt en wil dragen. En nou gefeliciteerd met je bloemetjes, voor mijn part komen die topics maar 95% overeen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:09
Verwijderd
Ohh... Nu was ik toch zomaar mijn urinoirfobie vergeten!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:16
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Ohh... Nu was ik toch zomaar mijn urinoirfobie vergeten!
Ik ben er ook niet gek van. Zeker niet nadat ik ze een keer heb zien overstromen, met de stukjes poep er in
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er ook niet gek van. Zeker niet nadat ik ze een keer heb zien overstromen, met de stukjes poep er in
Gatverdamme ik zag het voor me
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 18:19
Lethe
Lethe is offline
Ik moest ook direct aan het vreemdetrekjestopic denken. Er zit wel een klein verschil tussen maar dat vind ik verwaarloosbaar.

ot: ik duim 's nachts.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaie Phoebe is aangenomen! #1827
Snebbeltje
500 16-05-2013 16:41
Lifestyle Beste vs. Slechste Gewoonte
acdcfan
54 12-04-2007 18:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kiezer verwelkomt Pastors in Den Haag
Supreme Dutch
49 14-11-2005 17:51
Verhalen & Gedichten Het eiland van groen en grijs
Not for Sale
7 04-08-2005 20:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap scooters discussie
hahahoi
125 18-11-2004 08:18
Verhalen & Gedichten Kleurwereld
Dreamerfly
4 05-02-2004 07:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.