Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 07:34
makes no sense
makes no sense is offline
ik ben 14 en erg onzeker over sex e.d. kan iemand een paar vragen beantwoorden pleaz?
1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen)
2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen?
3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit?
heel graag antwoord...
bedankt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 07:52
Verwijderd
Mischien gaat mij dit niks aan maar waarom wil juh dit weten als je zelf al een jongen bent. Of ben juh homoseksueel en vraag jij juh af hoever je zomaar kan gaan bij andere jongens???
Zou wel handig wezen als je dat effe duidelijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 07:54
makes no sense
makes no sense is offline
ehm.. ik ben een meisje en ik heb geen idee waarom er M staat bij mn naam! ben 100% meisje... misschien omdat ik me pas net heb aangemeld?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 08:08
Verwijderd
Ohww ohwkey, moet je straks maar effetjes veranderen dan.

1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen)
Yep kan wel. Gewoon beetje masseren door de broek heen. Maar het verschilt per persoon of het echt lekker is of gewoon als opwarmertjuh word beschouwd. Bij jongens die al veel ervaring hebben heeft het niet echt een effect meer als je door zijn broek een tussen zijn benen zit te voelen. Dat is bij mij tenminste. Ik zie het meer als een beetje opgeiluh voor het echte werk om het maar zo te zeggen. Maar bij jongens die nog totaal geen ervaring hebben en juh gaat bij hun tussen de benen voelen en hem bevredigen door de broek heen.. ja voor hun is zo`n ervaring iets intenser. Dat had ik vroeger namelijk
Ik weet niet of dat bij iedereen zo is


2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen?
Jah wat bedoel je met bevredigen trouwens?? Aftrekken, pijpen, gewoon door de broek heen 'bevredigen' (masseren dus).
Als jij nog niet verder wilt gaan dan alleen beetje masseren door de broek heen.... jeetjuh dit vind ik nou lastig om te antwoorden.
Naja ik zeg gewoon wat IK lekker vind. Ik vind het fijn als ze de tijd neemt, wel een beetje de baas speelt op dat moment, mij plaagt. En het gevoeligste plekjuh zijn toch me tepels hoor, als ze daar haar tanden in zet of nagels oehh (sorry )


3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit?
Nou wat bedoel juh met deze vraag. Gewoon in de kont knijpen of echt het anale gebeuren? Ik heb met beide geen problemuh mee..denk ik..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 08:16
makes no sense
makes no sense is offline
thnx
verdere reacties zijn trouwens nog altijd welkom, weet niet of het veel verschilt per jongen...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 10:25
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
makes no sense schreef:
thnx
verdere reacties zijn trouwens nog altijd welkom, weet niet of het veel verschilt per jongen...
Ja dat verschilt, dus dat moet je aan de jongen waarbij je het wil doen vragen (of op zn reactie letten).
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:22
DarkCat
DarkCat is offline
1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen)
Tis mij weleens gelukt maar daar wassie niej blij mee

2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen?Verschilt per jongen. Sommigen vinden een beetje aaien al geweldig waar anderen persé met stofzuigkracht willen worden gepijpt.

3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit? Meestal wel, als hij 'au' roept moet je het wat zachter proberen.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 13:25
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline

1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen)

klaarkomen zal hij er denk ik ni van. Fijn zal hij het wel vinden denk ik.

2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen?

ik vind het fijn als zij gewoon doet wat ze wil, dat ik niet hoef te hinten/vragen ofzo... Wat ik het lekkerst vind? Dat verschilt, ik weet niet of jij het zo interessant vind, wat ik nou zo lekker vind. Aftrekken onder de douche en pijpen op de bank, dat is

3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit?
heel graag antwoord...

eh, ja. Net als bij een meisje denk ik.
bedankt
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 14:24
LM
LM is offline
1 Denk het niej.
(Wrijven kan idd wel, maar idd als opwarmertje)

3. Neen.
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
schreef:
Nou ik kan niet klaarkomuh wanneer ze me alleen door de broek heen uhh streelt ofwat dan ook.
Of heeft dit nu te maken met wat voor broek juh aan hebt

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 13:33.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:31
CurLyGuRLy
Avatar van CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Duurd het dan niet veel langer als je zn lul "masseerd
__________________
Neem niet iedereen serieus ;)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:33
CurLyGuRLy
Avatar van CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Citaat:
3307 schreef:


Nou ik kan niet klaarkomuh wanneer ze me alleen door de broek heen uhh streelt ofwat dan ook.
Of heeft dit nu te maken met wat voor broek juh aan hebt
"Volgens mij wel..
Bij spijkerbroeken kan mijn vriend niet klaarkomen maar wel met een broek met van dat hele dunne stof.. euhm.. geen stretchstof ofzoo maar ander soort!
__________________
Neem niet iedereen serieus ;)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:55
Verwijderd
Citaat:
CurLyGuRLy schreef:


"Volgens mij wel..
Bij spijkerbroeken kan mijn vriend niet klaarkomen maar wel met een broek met van dat hele dunne stof.. euhm.. geen stretchstof ofzoo maar ander soort!
Je bedoelt een beetjuh wijdere broek van dunnere stof
Jah dan kan een meid dat mannelijk orgaan ook beter vastpakkuh en soort trek beweginguh makuh.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:29
mantsje int kwa
mantsje int kwa is offline
het is lekkerder en schoner en frisser als je hem uittreket
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen)
Voor gevorderden wel ja, maar denk niet dat een jongen zit te wachten op die plakzooi daarbinnen.

2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen?
De eikel is het gevoeligst, die moet je niet met je blote hand aanraken, althans niet ruw. Trek de voorhuid eroverheen bij het aftrekken en let op zijn reacties. Tsja je begint meestal met aftrekken en daarna kun je verder met pijpen en de rest.

3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit?
Billen wel, maar aan mijn kont moeten ze maar effe afblijven.
Maar goed dit kan per jongen verschillen.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:52
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
makes no sense schreef:

1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen)

Dat is wel te doen ja. Kan eventueel zijn dat je toch z'n broek ff los moet maken, maar onder de boxershort/slipje hoef je niet te gaan om ze toch te plezieren naar mijn ervaring.

2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen?

Gevoeligste plekje, tja dat verschilt enorm. Bij mijn ex was het zijn lies. Bij mijn vriend is het een plekje net achter zijn ballen. En wat een jongen fijn vind is gewoon heel veel strelen en zoenen, enneeuh, likken zullen ze nooit tegenwerken...(als ik mijn exen ken dan. Zal ook per jongen verschillend zijn)

3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit?

Nou, die van mij wel! Als ie al een beetje in de stemming is en ik speel wat met z'n kont (aaien, beetje knijpen, zachtjes krabben) dan is ie niet meer te houden!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:52
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Citaat:
makes no sense schreef:
ik ben 14 en erg onzeker over sex e.d. kan iemand een paar vragen beantwoorden pleaz?
1. kun je een jongen ook bevredigen met kleren aan? (bij een meisje kun je door haar broek heen bevredigen)
als je zijn gulp losdoet en z'n lul eruit haalt terwijl ja aan het zoenen bent ofzo dan hoef je niet moeilijk te doen met een broek uittrekken, hij zal er zowieso geen bezwaar tegen hebben lijkt mij, en je wordt ook niet geconfronteerd met het aanzicht...
PS, het grote nadeel van het bevredigen als z'n jongeheer nog in zijn broek zit, is dat het na afloop niet zo fijn voelt....
Citaat:
2. wat is het gevoeligste plekje bij een jongen? wat vind een jongen fijn als een meisje hem wil bevredigen?
dat moet je gewoon even vragen

Citaat:
3. vinden jongens het ook leuk als je aan hun kont zit?
heel graag antwoord...
bedankt
Als in de zin van tegen je aandrukken en speels knijpen wel, gewoon tijdens het zoenen/vrijen, maar het is niet een bijzonder gevoel voor zover ik dat zelf ervaar dan...
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle HELP ME (snik en huil) pleaaasse!
Verwijderd
11 13-08-2005 23:00
Software & Hardware wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME
The_Eagles
12 08-08-2003 15:12
Werk, Geld & Recht !!!!! help me aub !!!!!
sweet dreams
8 06-07-2003 22:25
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse
tupac
0 04-01-2002 13:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help me met nederlands
sunstacia
0 07-03-2001 07:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.