Oud 09-09-2005, 19:43
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 06-09-2005 @ 19:06 :
nu je het zegt, m'n vriendin beweert dat meisjes als ze voor t eerst met iemand zoenen, ze aan de billen van de ander zitten, en dat de jongen in kwestie dat niet merkt.

Ik heb het niet gemerkt

zijn er dames die dit kunnen bevestigen/ontkrachten?
ik zit nooit bij een eerste zoen aan iemands billen, vind het niet vervelend als ze dat bij mij wel doen.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2005, 20:35
audio bully
Avatar van audio bully
audio bully is offline
Ik ben dan geen meisje, maar als er iemand aan mijn billen zit merk ik dat meestal wel.

Het licht er aan, als je bedoelt bij de eerste zoen als in met een nieuw iemand dan is het eigenlijk altijd anders, de ene keer wel de andere keer niet, licht er bij mij zelf ook een beetje aan wat voor gevoel ik erbij heb.. als een meisje meer als een one night stand met me zoent zal ik sneller aan haar kont en andere intieme plekken komen maarja als het wat sirieuzer is dan wordt dat wel anders, ik hounhet niet helemaal bij ofzo hoor
__________________
roken is stoer
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:37
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 07-09-2005 @ 19:20 :
ik krijg er spontaan zin in.
Inderdaad

Ik hou van langzame zoenen met weinig tong.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 01:29
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Citaat:
kalinho schreef op 06-09-2005 @ 14:23 :
benk benieuwd als dat je begin is, hoe groot de tekst in het midden is

Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 02:42
Verwijderd
graag en veel a.u.b.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:50
Badmutssssss
Avatar van Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 07-09-2005 @ 19:20 :
ik krijg er spontaan zin in.
True, true...
__________________
JE MOEDER!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:19
Blaatkop
Blaatkop is offline
Ik ben altijd zon schattig visje, zo'n beetje happen! Dat is superlief

Een edit:

Hieronder mijn reply uit hetzelfde onderwerp maar dan 33243456 delen terug. Dik een jaar geleden, let maar niet op de interpuntie en de zinsbouw. Het is leuk om te zien dat je ook daarbij met grote sprongen vooruit gaat

Citaat:
begin gewoon rustig.. beweeg je mond telkens wat op en neer en neem vooral de lippen van de ander ook mee dus lik daar ook is op etc.. gebruik je handen vooral leg die bij het meisje eerst gewoon normaal om haar zij en pak ook is een keer haar hoofd met 1 hand beet en streel wat over haar gezicht..

later kan je dan wat sneller gaan en pak je bijvoorbeeld bij de kont beet... en doe je meer tong gebruiken en ga je sneller doen..

leuk is ook afwisselen dus draai eens met je hoofd enzo en wissel van plaats met je handen.. hoe geiler je bent hoe intiemer je beet pakt en trek het meisje als je wat geiler bent is ff naar je toe ook grappig is in een keer stoppen en dan ff diep aankijken in de ogen.. en dan weer verder.. of dan juist steeds ff je hoofd achteruit doen.. haar net ff plagen....

naja zo doe ik ut dus altijd een beetje hoop dat je er wat aan hebt
Grappig om dit nu weer terug te lezen. Eigenlijk is gewoon het sleutelwoord: Afwisseling.

Laatst gewijzigd op 11-09-2005 om 18:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.