Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2012, 17:03
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Wat roloog je naar me, vlerk!
__________________
It's a minor!
Advertentie
Oud 26-03-2012, 17:05
Verwijderd
Ik heb SUIKERBROOOOOOOD
Oud 26-03-2012, 17:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb SUIKERBROOOOOOOD
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 17:11
Verwijderd
Inderdaad. Maar eerst normaal eten.
Oud 26-03-2012, 17:15
Verwijderd
ggr ik haal alle lidwoorden door elkaar.
Oud 26-03-2012, 17:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Inderdaad. Maar eerst normaal eten.
Wat ga je eten?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 17:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oei, de not sure if... meme wordt een beetje overmatig gebruikt.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-03-2012, 17:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hmja, dat wist ik eigenlijk wel , maar toch. Ik snap niet waarom mijn school zou willen dat we dat zes jaar lang moeten volgen. Ik bedoel, je kunt toch beter meer tijd hebben om aan de rest van je vakken te besteden?
Eigen schuld! Had je maar naar een openbare school moeten gaan.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-03-2012, 17:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Volgensmij was het bij ons niet verplicht om te slagen voor levensbeschouwing om je diploma te kunnen halen.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-03-2012, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Eigen schuld! Had je maar naar een openbare school moeten gaan.
De rest was te ver weg
Oud 26-03-2012, 17:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De rest was te ver weg
Mja, dan moet je die een/twee lesuren per week extra maar afwegen tegen die extra fietstijd.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-03-2012, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Mja, dan moet je die een/twee lesuren per week extra maar afwegen tegen die extra fietstijd.
Daar zit inderdaad ook wel weer wat in. En het blijft Limburg hè, de meeste scholen zijn katholiek. Ten minste, bij mij in de buurt. Maar ik zal er niet meer over zeuren.
Oud 26-03-2012, 17:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik weet niet waar jij woont, maar in het Limburg waar ik woonde was er een gezonde verhouding tussen openbare en bijzondere scholen, met hoogstens 10 minuten verschil in fietstijd.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-03-2012, 17:25
Verwijderd
Nou, ik woon wel echt in een uithoek. Als je iets meer centraal zit, dan kan ik me dat wel voorstellen. Eigenlijk ging de keus maar tussen twee scholen, de rest was echt te ver weg.
Oud 26-03-2012, 17:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waar zit jij dan ongeveer?
__________________
you're not my demographic
Oud 26-03-2012, 17:26
Verwijderd
Midden-Limburg, en dan zo ongeveer in Duitsland.
Oud 26-03-2012, 17:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
In de buurt van Roermond dus?
__________________
you're not my demographic
Oud 26-03-2012, 17:28
Verwijderd
Iets lager, maar ik pm wel even.
Oud 26-03-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Wat ga je eten?
Pasta uit de oven Het is zo super lekker
Oud 26-03-2012, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Pasta uit de oven Het is zo super lekker
Jammie! Ik hou van pasta uit de oven. Ik ga nu lasagna eten.
Oud 26-03-2012, 17:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pasta uit de oven Het is zo super lekker
Behalve lasagne eet ik nooit pasta uit de oven. Wat gaat daar in allemaal?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 17:38
Verwijderd
Uhm. Even nadenken. Een pot tomatensaus gemengd met crème fraiche. En penne, of een andere pastasoort natuurlijk, verse basilicum, wat andere kruiden, cherrytomaatjes en mozzarella. En wij doen er altijd nog salade bij, want anders is het ook zo net niets kwa groente enzo.
Oud 26-03-2012, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Maar genoeg over het weer!

Heeft iemand nog leuke films gezien LATELY?
Garden State, Kung Fu Hustle, Mystery Men en Boogie Nights!
Oud 26-03-2012, 17:47
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Uhm. Even nadenken. Een pot tomatensaus gemengd met crème fraiche. En penne, of een andere pastasoort natuurlijk, verse basilicum, wat andere kruiden, cherrytomaatjes en mozzarella. En wij doen er altijd nog salade bij, want anders is het ook zo net niets kwa groente enzo.
Ah!

Citaat:
Garden State, Kung Fu Hustle, Mystery Men en Boogie Nights!
Garden State is helemaal niet leuk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 17:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh, Emile Ratelband heeft in die irritante glasreclame ineens een zwart balkje over z'n ogen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 17:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vond Garden State best ok .

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ah!



Garden State is helemaal niet leuk.
Ik vond hem best leuk
Oud 26-03-2012, 17:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmmmmm ik heb ook heel erg lekker gegeten <333 Ik ben alleen bang dat door al die boter en olie waar ik de aardappelvierkantjes en de vis in heb gebakken en de boter en suiker die over de wortels gingen en de mayo die ik erbij heb gegeten niet echt heel gezond waren
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Uhm. Even nadenken. Een pot tomatensaus gemengd met crème fraiche. En penne, of een andere pastasoort natuurlijk, verse basilicum, wat andere kruiden, cherrytomaatjes en mozzarella. En wij doen er altijd nog salade bij, want anders is het ook zo net niets kwa groente enzo.
Ik maak meestal ongeveer deze, maar dan met penne en meestal zonder vlees.
Oud 26-03-2012, 17:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vond Garden State best ok .
Citaat:
Ik vond hem best leuk
Ik vond die film heel geweldig toen ik 16 was, vooral door de muziek (die ik overigens nog steeds wel oke vind), maar toen ik 'm vorig jaar weer eens herkeek was 'ie niet half zo leuk als ik me herinnerde.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Daar zit inderdaad ook wel weer wat in. En het blijft Limburg hè, de meeste scholen zijn katholiek. Ten minste, bij mij in de buurt. Maar ik zal er niet meer over zeuren.
waar ik woon allemaal openbaar.
Oud 26-03-2012, 17:54
Verwijderd
Citaat:
waar ik woon allemaal openbaar.
Daarom zei ik er ook bij 'bij mij in de buurt'
Oud 26-03-2012, 17:55
Verwijderd
O ja
Oud 26-03-2012, 17:55
Verwijderd
Ik kan me herinneren dat ik Garden State wel leuk vond toen ik hem zag, maar dat is alweer jaren terug.
Oud 26-03-2012, 17:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
In mijn hometown waren er iets van 6 basisscholen, en eentje was openbaar. En die was ook het coolste/beste
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 17:57
Verwijderd
bij mij 1katholieke en 7openbaar. en ik zat op openbaar de laste 2jaar en de eerste 6 op de katohlieke. de openbaare was leuker, en daar deden ze meer aan het geloof dan op de katholieke. nou ja daar was niet veel aan de gelooflessen
Oud 26-03-2012, 17:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik zat daar eerst 1 jaar op een katholieke basisschool maar blijkbaar kwam ik soms huilend thuis want ze deden daar stomme dingen (sochtends bidden (ik deed lekker nooit mee, want ik ben een heiden), verplicht brei-les en dat soort onzin) en hadden een lesprogramma wat niet helemaal aansloot bij dat wat ik op mijn vorige school gehad had.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 18:01
Verwijderd
wij hoefden nooit te bidden. alleen in groep5, want daar hadden we een leraar van midden 70 en die was ouderwets.
Oud 26-03-2012, 18:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zat op een openbare school. In groep 8 (?) konden we kiezen of we godsdienstles wilden volgen. Dat leek me wel leuk, om te horen over allerlei godsdiensten, in mijn naïeve jonge hoofdje. Uiteraard was het gewoon een gristelijke man van 60 met zo'n gekke gristelijke baard die ons alleen dingen over het gristendom ging vertellen. Dat was wel een desillusie.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 18:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik weet niet meer wat voor les we allemaal kregen. We kregen al wel heel vroeg Engels. Geen godsdienstles volgens mij. En we gingen elk jaar een bos 'opruimen' want de man van een juf was boswachter dus dat bos moest verdomme proper zijn! En zij had altijd coole verhalen dat haar man weer wat stropers had betrapt en had achtervolgt en soms ook schietpartijen enzo. En we gingen elk jaar op kamp . Enige wat debiel was was de groep 8 musical, want ik had de 2de rol omdat ik in de belevingswereld van een juffrouw 'het beste vriendje' van de hoofdrolspeler was terwijl dat reuze meeviel. Gelukkig had ik maar 5 regels tekst ofzo.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 18:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wij hadden geen groep 8 musical Wel hadden we elk jaar een show. Dus elke week of twee weken gaf een andere klas een show met soms liedjes of dansjes en stukjes acteerwerk. Het was zeer waarschijnlijk tenenkrommend.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 18:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zin in een ijsje.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 18:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh ja dat hadden wij ook. De 'weeksluiting'. Wat een terreur was dat. Enige wat ik er aan heb overgehouden is dat ik het gros van de teksten van dat Ciske de Rat nummer uit mn hoofd ken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist mijn allereerste echte sollicitatiebrief opgestuurd!
Wat een bevalling was dat.
hahahahhahaha bevalling ahahahhahahahahaha
Oud 26-03-2012, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin in een ijsje.
hahahahah je droog
Oud 26-03-2012, 18:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een keer met vier vriendinnen op één of ander Spice Girlsnummer gedanst en geplaybackt. Geen idee wie ik was, in ieder geval geen Geri of Emma. Misschien Mel C ofzo.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 18:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
hahahahhahaha bevalling ahahahhahahahahaha
Citaat:
hahahahah je droog
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 18:17
Verwijderd
Ik kon inderdaad niet zo goed bedenken welke smiley ik daarbij neer zou moeten zetten, maar deze past wel.
Oud 26-03-2012, 18:19
Verwijderd
mijn avder gaf me op in groep 7 en 8 daarvoor. en mijn broertje heeft sinds groep al vormsel lessen en nu in groep 7 is hij ermee gekapt, hij vond er niks aan. elk jaar hetzelfde. nu doet hij dus geen vormsel.
Oud 26-03-2012, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden geen groep 8 musical Wel hadden we elk jaar een show. Dus elke week of twee weken gaf een andere klas een show met soms liedjes of dansjes en stukjes acteerwerk. Het was zeer waarschijnlijk tenenkrommend.
dat hadden wij ook.2 keer per jaar. en in groep kamp en musical.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.