Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2007, 21:13
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
En weer een nieuwe! Lucht je hart nog even tot het einde van het nieuwe jaar en blijf positief en sterkte en slaap lekker allemaal.
*moedigt iedereen aan*
De vorige:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1652523
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2007, 21:15
Verwijderd
stofzuigen helpt tegen een vol hoofd. en nee, mijn keukenpapier is nog niet op
ik lijk teveel op mn moeder..soms vind ik het echt grappig, maar meestal niet
ik heb een knuffel nodig, en liefde terug
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 21:16
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik heb vandaag al zo veel aan school gewerkt en nog is het niet af ik kan geen school, geiten en paardenrantsoenen meer zien
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 21:49
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
@Andijvie: Ik had haar gemaild dat ik misschien eventueel vrijdagavond wel tijd zou hebben. Maar ik heb mijn essay nog toch zo goed als af, dus ik heb haar maar weer gemaild dat het eventueel ook morgenavond wel kan.

Heb dus stiekem nog best hard gewerkt, want ik moest nog de helft van mn essay en nu is het zo goed als af. Moet nog herformuleren, bronnen vermelden en eigenlijk nog wat goede bronnen zoeken maar op zich.. ja. Alles staat er, de argumenten zijn uitgewerkt en het is re-de-lijk. mag ook wel, het is alweer bijna elf uur
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hoe hard ben ik toe aan vakantie. Ik ben het hebben van geen vakantie echt nog niet gewend. Morgen heb ik tentamen, maar ik heb er vandaag echt niet genoeg aan gedaan. Overdag denk ik in totaal maar 3 uur, omdat ik m'n hoofd er echt niet bij kon houden. Na het eten en na piano-les ben ik nog het meest productief geweest.

Er zijn nog ongeveer 20 punten (kleine dingen) die ik niet weet. Dat ga ik dus morgenochtend nog even doorkijken/leren. Dan heb ik er echt genoeg van hoor. Ik moet het maar kennen en anders maar niet. Ik wil vakantie. Waar ik, helaas, ook weer dagen moet gaan leren voor het tentamen meteen ná de vakantie. Maar ik kan alle spieren die ik moet kennen al opnoemen bij mezelf, dus ik heb al iets geleerd.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:06
Verwijderd
Ik ben moe en weer ziek. En ik heb er flink de balen van. En vanavond was wel prettig. Maar ik weet gewoon niet wat ik er allemaal mee moet.
Ik ben zo moe van alles.
En vanavond ben ik weer niet geweest. Maakt niet uit maar zo wordt het niets. Ik moet ook weer sporten. Morgen!

En het wordt weer kerst. En ik heb geen zin.


And I need a friend, oh give me a friend, to make me happy.
Not stand here on my own.

Look at me standing, here on my own again.
Upstraight in the sunshine, no need to laugh and cry
It`s a wonderful, wonderful life, no need to run and hide.
It`s a wonderful, wonderful life.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:14
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Oja, en Andijvie dankjewel (maakt het dus niet uit welke lamp je koopt?)
@Yana: goed dat je zo ver bent! En sterkte
@duivelaartje: veel succes! Na een tijdje raak je wel gewend aan het niet-vakantie hebben hoor. Hou ook een weekje voor jezelf hè!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:26
Verwijderd
@Dolce: Wat goed van je, dat je bent gaan bellen! Ik weet niet of het voor jou bereisbaar is, maar de Viersprong is ook boven-regionaal (mag je uit heel nederland komen) maar ze hebben denk ik geen DGT. En PsyQ heeft meerdere 'vestigingen', en volgens hun website zijn die ook niet regio-gebonden.

OT:
*lichte paniek*
Ik had twee vakken 'uitgezocht' voor aankomend kwartaal, blijkt dat ik er één van niet kan gaan volgen omdat ik niet de juiste voorkennis heb. En d'r worden helemaal niet zoveel andere vakken gegeven, en maar één vak is wel heel weinig.

Nou slaat die paniek nergens op; er worden wel meer vakken gegeven (misschien niet m'n eerste keus, maar toch) en als ik er niet uit kom kan ik nog naar de studieadviseur.
En ik kan ook nog contact opnemen met de docent of hij denk dat het zonder die voorkennis misschien ook wel kan.

En nu moet ik van mezelf nog gaan nadenken hoe het komt dat het zo geescaleerd is de laatste weken. Zien of ik eruit kom....
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:34
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb het enorm koud en dat terwijl ik al 2 uur weer warm op m'n kamer ben.
Het zingen op het station was leuk, veel publiek was er niet, maar we hebben weer een optreden gehad. Daarna nog met z'n allen warme chocolademelk met slagroom drinken in de stationsrestauratie.

Vanmiddag naar optreden van m'n vaders werk geweest. Was ook wel leuk.
Daarna wel meteen weer naar huis, hoewel er nog borrel was, maar ik ken daar niemand dus daar had ik niet zo veel zin in. Het was al zo druk.

Al met al gaat het redelijk goed zo, ik voel me normaal, niet zo slecht als vorig jaar. Ik doe wel helemaal niks aan m'n studie, dat voelt niet goed, maar ik denk steeds dat ik nog tijd zat heb. Ik heb er ook helemaal geen zin in, het liefst zou ik stoppen en gaan werken. Niet dat ik enig idee heb van wat voor werk, want ik kan toch niks met m'n studie, maar ik kan altijd via een uitzendbureau gaan werken. Ze hebben vast moeilijker werk dan wat ik nu doe.

Maar ik maak m'n studie wel af hoor, op 2 januari begin ik met leren voor mijn laatste tentamen ooit en daarna moet ik nog een essay voor dat vak en dan in februari aan m'n scriptie. Hoe ik die af ga krijgen zien we dan wel, eerst dat tentamen en essay. Ooit ben ik afgestudeerd.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:50
Verwijderd
Ik maak me echt zorgen. In de vier jaar dat ik hem nu ken, is dit voor t eerst dattie zegt dattie een schouder nodig heeft. Shit. Vrijdagmiddag maar eens zien wat t brengt, maar t speelt toch wel mee. Blegh.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 07:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik werd vanochtend wakker met enorme hoofdpijn. En voorlopig is die nog niet weg. Ik hoop niet dat ik ziek word.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 07:47
Verwijderd
Ooooh, overal ligt rijp op de bomen en struiken en zo! Zo ontzettend mooi. <3
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Eerst kwam ik erachter dat m'n broertje de sleutel van m'n scooter heeft en moest ik fietsen. Toen kwam ik er na ruim 5 minuten achter dat ik m'n binas vergeten had, en kon ik weer terug. Want zonder binas, geen proefwerk 't 8e uur. En nu spijbel ik maar de 1e 2 uren. Ga me echt niet haasten om 35 minuten fietsen in 10 minuten te proppen, dat werkt toch niet. En na t 1e uur les, heb ik toch een tussenuur dus ik blijf mooi hier. Verdomde broertjes ook.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:11
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ooooh, overal ligt rijp op de bomen en struiken en zo! Zo ontzettend mooi. <3
Ja!
Het mooiste vind ik dan nog wel dat de fijne sneeuw de oranje gloed van de lantaarnpalen reflecteert, waardoor het er echt mooi uit komt te zien. <33
Ik ben dan ook extra traag naar de bus gelopen.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:24
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Woho, stress! Zag net op m'n mail dat vanavond voor middagnacht er een stukje af moet zijn voor het jaarboek. Het was een herinneringsmail, maar we hebben nooit eerder hier bericht over gehad! Omg, sukkels.

Nou ga ik na de toets even boos doen bij het bestuur en dan snel brainstormen met de ab actis. Echt, omg, waar zou het ooit over moeten gaan. En de rest van de commissie weet al helemaal van niets.

*zucht* Nu nog even rustig de laatste dingen voor de toets doorkijken en dan ga ik gewoon lekker boek lezen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:25
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ja heel erg mooi.

ik baal want ik zou met vriendinnen op 2e kerstdag afspreken.
maar nu is er 1 ziek en hoop dat het griep is en dat ze snel beter word.
maar ze is nu al 2 dagen misselijk en duizelig
wil verdomme dat ze snel beter gaat worden,heb me zo op kerst verheugt
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:26
Verwijderd
Enenenenenenen het begint zelfs te sneeuwen hier! Tis maar een beetje en het blijft niet liggen, maar het is sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:35
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Hier in Utrecht sneeuwde het ook al een beetje. <3
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2007, 08:36
Verwijderd
Volgens mij is het nu alweer opgehouden, maar mijn hoop op een witte kerst (en daarmee mijn ouders die me naar mijn werk brengen ;x ) is weer gegroeid!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:42
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Hahaha, great minds think alike. Ik zat mij al gelijk een spierwitte kerst in te beelden toen ik de vlokjes zag vallen. Mijn hoop is ook gegroeid.
Er is niets van blijven liggen, maar door de vallende sneeuw lopen, blijft gaaf.


Hahaha, bij mij op het forum hebben we nu een kerstthema en het staat best wel leuk. Nu maar hopen op een (collaboratief) kerstverhaal. Dat ging vorig jaar ook zo goed.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:48
Verwijderd
Yes!

Ik krijg mijn college geld terug!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, great minds think alike. Ik zat mij al gelijk een spierwitte kerst in te beelden toen ik de vlokjes zag vallen. Mijn hoop is ook gegroeid.
Er is niets van blijven liggen, maar door de vallende sneeuw lopen, blijft gaaf.


Hahaha, bij mij op het forum hebben we nu een kerstthema en het staat best wel leuk. Nu maar hopen op een (collaboratief) kerstverhaal. Dat ging vorig jaar ook zo goed.
Een paar jaar geleden was het ook een witte kerst, ik denk dat ik toen een jaar of tien was. TOen zijn we te voet naar een tante gelopen. Zeven km door de totaal onaangeraakte bossen, alles was helemaal wit. Teringkoud maar ontzettend gaaf. En als je niet op de begane grond zit (en dus de grond ook niet ziet) en het sneeuwt, lijkt het net alsof er een duisentgrote deken op de aarde wordt gelegd. <33
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:00
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Een paar jaar geleden was het ook een witte kerst, ik denk dat ik toen een jaar of tien was. TOen zijn we te voet naar een tante gelopen. Zeven km door de totaal onaangeraakte bossen, alles was helemaal wit. Teringkoud maar ontzettend gaaf. En als je niet op de begane grond zit (en dus de grond ook niet ziet) en het sneeuwt, lijkt het net alsof er een duisentgrote deken op de aarde wordt gelegd. <33
Zo'n deken is inderdaad een érg mooi gezicht, ja!
De laatste echte sneeuwbui die ik mij kan herinneren, was die van November 2005. Maar dat was ook gelijk érg. Maar ook wel ongelofelijk mooi. Ik ben toen nog naar de uni gelopen.
En daarvoor was er nog eentje in Maart (dat jaar) en toen waren we in Burger's Zoo en dat was ook zo mooi, tussen al die dieren in de sneeuw. <33

De laatste witte kerst is alweer duysentlang geleden (voor zover ik mij kan herinneren) en het wordt hoog tijd voor een nieuwe! Laten we hopen voor een witte. <3
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Stelletje spammerds Maar jullie hebben wel gelijk, sneeuw is mooi. En een witte kerst zou fijn zijn. Maar hmpf, ik moet nog zoveel doen voor de kerst, dat ik nog helemaal niet zo'n blij prékerst gevoel heb.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Stelletje spammerds Maar jullie hebben wel gelijk, sneeuw is mooi. En een witte kerst zou fijn zijn. Maar hmpf, ik moet nog zoveel doen voor de kerst, dat ik nog helemaal niet zo'n blij prékerst gevoel heb.
Doe mee spammen! En tussen de momenten door (de momenten waarop je dus even rust hebt) kijk je naar de kerstboom, luister je even foute muziek (LAAAAAAAST CHRISTMAS, I GAVE YOU MY HEART......) en denk je aan een de kerstman. Dan komt het gevoel vanzelf!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2007, 09:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hahaha, ik heb geen foute kerstmuziek op m'n laptop, en de kerstboom is nog akelig kaal... En de kerstman en z'n 'Hohohoooo merrrry christmas!' heb ik ook nog niet gezien. En ik moet zo naar school fietsen dus dan zakt 't gevoel ook nogal weg.. Koud en nja, school.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:10
Verwijderd
*Strooit kerstmannen kerstbomen kerstlichtjes en sneeuw over Neko*
En nog veel meer, alles wat met kerst te maken heeft, dus ook heel veel gourmetstellen, restaurants, kalkoenen, kerstslingers, elfjes. Dusja. Als t gevoel er nu nog niet is, kom ik het er persoonlijk in rammen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Sneeuw

Dat het maar snel op mag houden, want ik ga naar Roosendaal vandaag en als de treinen dan moeilijk gaan doen, ben ik niet blij.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:14
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Als t gevoel er nu nog niet is, kom ik het er persoonlijk in rammen.


Wat is er in godsnaam gebeurd met "vrede op Aarde"? Eerst word ik gemept en nu dreig je er kerstvreugde in te rammen bij Neko*.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:16
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
*Strooit kerstmannen kerstbomen kerstlichtjes en sneeuw over Neko*
En nog veel meer, alles wat met kerst te maken heeft, dus ook heel veel gourmetstellen, restaurants, kalkoenen, kerstslingers, elfjes. Dusja. Als t gevoel er nu nog niet is, kom ik het er persoonlijk in rammen.
hahaha, dankje. Ik denk dat als ik van school terug kom, ik ook een stuk blijer en meer in de kerstsfeer zit, want heb proefwerk scheikunde en. nja, dat is kut zeg maar. En als ik thuis kom komt vriendjelief en ga ik lekker voor hem koken en dan is het eigenlijk vakantie.
En <3 kerstlichtjes en sneeuw. Dus dankje.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Wat is er in godsnaam gebeurd met "vrede op Aarde"? Eerst word ik gemept en nu dreig je er kerstvreugde in te rammen bij Neko*.
Dat rammen gebeurd wel h eel mensvriendelijk. Het maakt niet zoveel uit waarmee, maar een goed voorbeeld is kerstnummers draaien tot ik erbij neerval. En dat is bij mij ook erin rammen. Het hoeft niet per sé gewelddadig te zijn.
En jij moet geen sneeuw in mijn warme nek duwen als ik net wakker ben. Eigen schuld dus.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:17
Verwijderd
Citaat:
hahaha, dankje. Ik denk dat als ik van school terug kom, ik ook een stuk blijer en meer in de kerstsfeer zit, want heb proefwerk scheikunde en. nja, dat is kut zeg maar. En als ik thuis kom komt vriendjelief en ga ik lekker voor hem koken en dan is het eigenlijk vakantie.
En <3 kerstlichtjes en sneeuw. Dus dankje.
Daar doe ik het voor. Ik kan me voorstellen dat pw scheikunde niet alles is. Succes ermee. Wat ga je koken? En hoef jij morgen niet meer naar shcool?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:20
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat rammen gebeurd wel h eel mensvriendelijk. Het maakt niet zoveel uit waarmee, maar een goed voorbeeld is kerstnummers draaien tot ik erbij neerval. En dat is bij mij ook erin rammen. Het hoeft niet per sé gewelddadig te zijn.
En jij moet geen sneeuw in mijn warme nek duwen als ik net wakker ben. Eigen schuld dus.
Ik kan mij niet voorstellen dat "rammen" en "mensvriendelijk" in één zin kunnen staan zonder elkaar op de één of andere manier op te heffen. Al dan niet gewelddadig, zelfs.
*fluit onschuldig* Ach, in de zomer krijg je zand.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Ik kan mij niet voorstellen dat "rammen" en "mensvriendelijk" in één zin kunnen staan zonder elkaar op de één of andere manier op te heffen. Al dan niet gewelddadig, zelfs.
*fluit onschuldig* Ach, in de zomer krijg je zand.
Jamaar jij ook. Jij snapt wel meer dingen niet. Muhahahahaha Bij mij kan dat wel. Maar ik heb meestal rare combinaties, dusja. Ik ben van nature heel mensvriendelijk, dus alles wat ik doe is mensvriendelijk, eignelijk.
Maar zand is niet zo koud als sneeuw en daarna ga ik gewoon warm doesje maar van sneeuw word ik zo door en door koud dat ik nooit meer warm word. Dat jij toevallig een heteluchtkanon bent, wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:41
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Jamaar jij ook. Jij snapt wel meer dingen niet. Muhahahahaha Bij mij kan dat wel. Maar ik heb meestal rare combinaties, dusja. Ik ben van nature heel mensvriendelijk, dus alles wat ik doe is mensvriendelijk, eignelijk.
Maar zand is niet zo koud als sneeuw en daarna ga ik gewoon warm doesje maar van sneeuw word ik zo door en door koud dat ik nooit meer warm word. Dat jij toevallig een heteluchtkanon bent, wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn.
*schiet in de lach* xD Paradoxen! Heerlijk! Rare combinaties geven meestal wel gave resultaten. Dat snap ik dan weer wel.
Jamaar, zand zit vervelend, meestal. Nouja, sneeuw is nog lastiger omdat 't smelt en je natte kleding krijgt. Maar het is wel veel leuker.
Ik zal je nog 's plagen met sneeuw in de vroege ochtend.

LJH goes snowy and christmassy!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Sneeuw

Dat het maar snel op mag houden, want ik ga naar Middelburg vandaag en als de treinen dan moeilijk gaan doen, ben ik niet blij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-12-2007, 10:10
Verwijderd
Wat een gespam.

Hier sneeuw het nog niet Wel vriest het. *ril* Enn ik heb een dag vrij en morgen nog vet lang college wat rot is, maar dan misschien uit in Maastricht

En ik hoor net dat er weer een "aanrijding met persoon" was hier. Ongeluk wss, maar toch. :/ Bah.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 10:32
Verwijderd
Ik heb zin asociaal hard mee te zingen (met welke muziek, daar ben ik nog niet helemaal uit), rond te springen, de slappe lach te hebben en gewoon helemaal los te gaan. Niet handig als ik dalijk moet gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 10:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
altijd als ik eens vrij ben kom ik zoooo laat mn bed uit en kan ik nog moe zijn..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 11:44
Verwijderd
Ugh, ik háát dat. Ik ben zo bang dat ik het niet goed doe, dat ik het bij voorbaat al opgeef. Hallooo het is maar een stom SPSS practicum....

En ik heb mezelf gister voor lul gezet door een fles rosé te laten vallen in de AH. voor de neus van daan schuurmans... die gelukkig wel zo lief was om m terug te geven
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 12:00
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:

Al met al gaat het redelijk goed zo, ik voel me normaal, niet zo slecht als vorig jaar. Ik doe wel helemaal niks aan m'n studie, dat voelt niet goed, maar ik denk steeds dat ik nog tijd zat heb. Ik heb er ook helemaal geen zin in, het liefst zou ik stoppen en gaan werken. Niet dat ik enig idee heb van wat voor werk, want ik kan toch niks met m'n studie, maar ik kan altijd via een uitzendbureau gaan werken. Ze hebben vast moeilijker werk dan wat ik nu doe.

Maar ik maak m'n studie wel af hoor, op 2 januari begin ik met leren voor mijn laatste tentamen ooit en daarna moet ik nog een essay voor dat vak en dan in februari aan m'n scriptie. Hoe ik die af ga krijgen zien we dan wel, eerst dat tentamen en essay. Ooit ben ik afgestudeerd.
Ik heb precies hetzelfde probleem Heb in januari nog 2 papers en daarna moet ik ook aan mijn scriptie beginnen...

Zullen we er een wedstrijdje van maken; wie het eerst afgestudeerd is?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 12:23
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
"Je moet meer ontspannen, leuke dingen doen"... Ja, maar dáár heb ik dus geen tijd voor... Werken, werken, werken, school... Kerst ben ik vrij, maar tijdens kerstdagen moet ik een grote partij eten koken. Daarna heb ik 5 late diensten achter elkaar.. Ik ben toe aan de zomervakantie...
Anyhow, ik ben er bijna zo goed als zeker van dat ik volgend jaar fulltime ga studeren. De studie ben ik nog niet helemaal uit. Naast studie 1 a 2 dagen per week werken... Het lijkt me heerlijk, wat meer overzicht & structuur in m'n dagen.
Sja... Ik stap maar eens in de auto, op weg naar werk.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 12:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
altijd als ik eens vrij ben kom ik zoooo laat mn bed uit en kan ik nog moe zijn..
Hopelijk kun je nog wat leuks van de dag maken Succes Ik herken het trouwens wel, als ik een late dienst heb/ vrij ben, kom ik ook erg laat uit bed.. (Misschien ligt het aan de winter? Hoewel de winter volgens mij pas morgen ingaat )
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 12:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Hopelijk kun je nog wat leuks van de dag maken Succes Ik herken het trouwens wel, als ik een late dienst heb/ vrij ben, kom ik ook erg laat uit bed.. (Misschien ligt het aan de winter? Hoewel de winter volgens mij pas morgen ingaat )
doe t ook in de zomer hoor ben gewoon lui denk..

ot:
moet nog zooo veel doen blegh.
net kerstkaarten geschreven.. eendje: ik heb je adres niet
nu nog douche, aankleden, eten, brieven posten, boodschappen doen, opruimen, koken en naar t theater..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 12:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
altijd als ik eens vrij ben kom ik zoooo laat mn bed uit en kan ik nog moe zijn..
Dat heb ik ook hoor. Gister moest ik werken en ben ik om 5.30 uur opgestaan en toen was ik wakker. Vanmorgen uitgeslapen tot half tien omdat ik vrij was en ik ben nu echt enorm moe, kan m'n ogen amper open houden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 12:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en de psych gemaild..
zucht schiet lekker op, leven ggz!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 14:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ik heb precies hetzelfde probleem Heb in januari nog 2 papers en daarna moet ik ook aan mijn scriptie beginnen...

Zullen we er een wedstrijdje van maken; wie het eerst afgestudeerd is?
Hahaha, ja, misschien helpt dat. Mijn plan (planning heb ik nog niet) is om rond juni toch wel echt klaar te zijn, dan heb ik 5 maanden voor m'n scriptie. Dat zou toch moeten kunnen, dat is veel meer dan wat er voor staat.

OT: ben nu in de UB in Groningen. Boeken zoeken voor m'n essay. Ik heb min of meer een onderwerp bedacht, moet dat nog wel overleggen met docent, maar nu kan ik me wel gericht gaan inlezen. Hij is ook niet zo moeilijk, dus ik denk dat het wel mag. Straks naar een oud-studiegenootje van hier, lang niet gezien
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 14:38
Verwijderd
Vandaag ontslagen van therapie. Bij het klinimetrisch onderzoek (vragenlijstjes invullen) had ik echt al het idee dat het gewoon heel goed ging; afgelopen week heb ik gewoon nauwelijks of geen angstklachten gehad zónder vermijding
Toen het evaluerende gesprek met m'n psychiater, zij pakte de scores van het klinimetrisch onderzoek er bij en noemde het een succesverhaal Ze zei dat het natuurlijk altijd wel eens mis kan gaan, maar dat hoort er bij en daar kan ik ook zelf wel weer uitkomen. Ook moet ik niet weglopen voor moeilijke dingen, want ik kan veel, ik moet het alleen ook durven kunnen. Als ik een keer iets níet kan, vergaat de wereld niet.

Vervolgens ben ik ook maar meteen aangenomen als 'docent-patiënt' en mag ik dus 3 of 4 keer derde jaars geneeskunde studenten komen 'testen' (ik doe dan net alsof ik precies dezelfde klachten had als waarmee ik daar binnen kwam, zij nemen de anamnese af). Leuk, want ik krijg er bijna 10 euro per uur voor, en dat is in totaal toch al snel zo'n 80 euro in totaal En het is nog goed voor mij ook, want het is best een beetje spannend Ik hoop alleen dat ik ook daadwerkelijk kan... maar daar vinden we vast wel iets op

En tja, ik voel me gewoon echt heel goed
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 14:39
Verwijderd
Sneeuw in Amsterdam!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 14:51
ogendicht
Avatar van ogendicht
ogendicht is offline
Ja behoorlijk wat sneeuw ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.