Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 10:23
Verwijderd
Kan dat vind je? Ookal vind je diegene best leuk. Kun je diegene dan afwijzen, omdat je denkt dat het niets wordt, omdat hij/zij je type niet is? Dit heb ik namelijk weleens gehoord en vind ik vette bullshit, behalve wanneer het een zo beruchte 'player' (god, wat haat ik dat woord) is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2002, 10:28
de abt van sion
de abt van sion is offline
Ja, meteen afwijzen. Alleen al om te voorkomen dat de potentiële realtie op leugens gebaseerd zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:40
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
waarom zou dat niet kunnen, men zoekt toch diegene die het meest bij 'de ware' in de buurt komt, om zich daar (later) mee te verenigen.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:46
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Als je van tevoren al inziet dat het niet je type is, en dat het waarschijnlijk toch niet wordt wat je er van hoopte, vind ik het alleen maar verstandig om dat van tevoren vast te stellen en vervolgens diegene af te wijzen. Bespaar je jezelf waarschijnlijk een hoop verdriet mee, achteraf gezien.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 11:05
Verwijderd
Ik ben een jongen...mijn type is dus -> meisje

Ik zal niemand vantevoren afkeuren omdat ze een verkeerd 'type' is. Ik heb zelf ook niet echt een vast type waar ik op val, dus ik kan vantevoren moeilijk inschatten of het wel/niet gaat werken, behalve natuurlijk wanneer die persoon me qua karakter meteen al niet aanstaan, maar da's een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wat bedoel je met type? Uiterlijk, karakter? Definieer eens...

(off topic... heb je msn of een emailadres?)
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:35
@pie
@pie is offline
ehrrrrr

wat versta je onder 'type'

als ik daarover praat neem ik ook mijn interessen en gewoontes enzo in mee..

ik bedoel: ik ben iemand die nogal eens uit eten wil gaan, vind ik leuk, romantisch, enz enz

als een meisje dat absoluut niks vind, vind ik dat dus NIET mijn type, type is voor mij dus niet beperkt tot uiterlijk, al hoort dat er wel gedeeltelijk bij
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.