Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 12:37
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Het zit dus zo...vanaf dat ik iets met mijn vriend heb, droom ik af en toe dat ik sex heb met andere jongens...laatst droomde ik zelfs dat ik sex had met de vriend van een vriendin van mij hahaha en vanacht ook weer, ik had nog wel verkering met mijn vriend maar door de weeks had ik nog een vriend...mijn huidige vriend mocht mij wel knuffelen en een kus geven, maar zoenen en strelen mocht hij niet want ik had een andere vriend hahaha!

die dromen he......zou dat misc betekenen dat ik toch onbewust twijfel over onze relatie....of zijn dromen toch maar bedrog?????

__________________
Broken......
Oud 23-08-2004, 12:52
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Zoiets laatst gelezen
maar dromen moet je niet te letterlijk nemen
dit zou meer kunnen betekenen dat je nog niet helemaal weet wat je wilt in jullie relatie, (maar zeker niet zo letterlijk zoals jij denkt)

er waren nl ook mensen die droomden dat ze met hun pa lagen te sexen, dat betekende allen dat je pa veel voor je betekend en dat er je iets dwars zit (iets waar je pa niks mee te maken heeft)

magoed kzou het niet te letterlijk nemen

edit: en iederen heeft wel een zondige ged8ten (ook over een ander als je partner) dat is menselijk
en als je die overdag onbewust underdruk kun je ze wel eens terugkrijgen in je dromen

ik zou je er iig niet zoveel van aantrekken
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Oud 23-08-2004, 13:04
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Het is heel normaal dat je denkt aan seks met andere mensen/mannen, TERING dat heeft absoluut niks te maken met je hele relatie.
En dit is zelfs nog maar een DROOM, who cares.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 23-08-2004, 13:09
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
haha hoef je niet boos te worden hahahah ik vraag ook maar wat....dromen hebben wel betekenissen (jij hoeft er niet in te geloven) en mijn vraag was aan andere, wat het zou betekenen!!!
__________________
Broken......
Oud 23-08-2004, 13:13
waves
Avatar van waves
waves is offline
volgens mij abslouut niets
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 23-08-2004, 13:16
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
evanescene schreef op 23-08-2004 @ 14:09 :
haha hoef je niet boos te worden hahahah ik vraag ook maar wat....dromen hebben wel betekenissen (jij hoeft er niet in te geloven) en mijn vraag was aan andere, wat het zou betekenen!!!
laat haar maar ze spoort niet... komt net terug uit een gesticht... nee, heeft niks met je relatie te maken (hoop ik voor je )
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 23-08-2004, 14:15
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 23-08-2004 @ 14:16 :
laat haar maar ze spoort niet... komt net terug uit een gesticht... nee, heeft niks met je relatie te maken (hoop ik voor je )
Hoe kom je daar nou bij. Beetje raar 'grapje' maar goed, ieder z'n meug.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 23-08-2004, 14:24
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Vreemdgaandromen zijn heel normaal. Dat is nog wel het minste dat je kan doen eigenlijk, aangezien de mens van nature polygaam is (en bisexueel maar dat is een ander onderwerp ). En ach, niks mis met over een ander dromen. Nu ligt het wel aan de relatie natuurlijk, maar daadwerkelijk met een ander krikken dat komt al weer wat meer in de gevarenzone natuurlijk
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 23-08-2004, 14:45
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Volgens mij hoeft 't niet persee het einde van de relatie te betekenen. Ik hoorde laatst op de radio dat meer dan de helft van de vrouwen zelfs tijdens de seks over seks met een andere man fantaseerd.

Als je zwart-wit droomde was het slecht als het in kleur is was 't goed. Verder ben ik nie zo goed in dromen verklaren. Als je 't echt wilt weten kun je 't vragen op het grote dromen topic bij psychologie.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 23-08-2004, 15:19
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 23-08-2004 @ 15:24 :
Vreemdgaandromen zijn heel normaal. Dat is nog wel het minste dat je kan doen eigenlijk, aangezien de mens van nature polygaam is (en bisexueel maar dat is een ander onderwerp ). En ach, niks mis met over een ander dromen. Nu ligt het wel aan de relatie natuurlijk, maar daadwerkelijk met een ander krikken dat komt al weer wat meer in de gevarenzone natuurlijk
haha ben jij bi dan???
__________________
Broken......
Oud 23-08-2004, 15:39
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
evanescene schreef op 23-08-2004 @ 16:19 :
haha ben jij bi dan???
Ja natuurlijk, iedereen is immers bi.

Ik ben nog nooit op een jongen verliefd geworden, maar ik sluit niet uit dat het misschien ooit een keer gebeurt. Why not? We zijn van nature bi, en hoewel mensen natuurlijk over het algemeen meer naar de hetero kant hellen heeft dat meer te maken met sociale conditionering dan natuurlijke voorkeur.

Dieren zijn ook bi van nature. Betekent natuurlijk niet dat ze altijd met hetzelfde geslacht neuken, maar het komt voor.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 23-08-2004, 15:42
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 23-08-2004 @ 16:39 :
Ja natuurlijk, iedereen is immers bi.

Ik ben nog nooit op een jongen verliefd geworden, maar ik sluit niet uit dat het misschien ooit een keer gebeurt. Why not? We zijn van nature bi, en hoewel mensen natuurlijk over het algemeen meer naar de hetero kant hellen heeft dat meer te maken met sociale conditionering dan natuurlijke voorkeur.

Dieren zijn ook bi van nature. Betekent natuurlijk niet dat ze altijd met hetzelfde geslacht neuken, maar het komt voor.

mmm hahah ik ben het denk ik wel met je eens...dus de verklaring voor homofobieen haha hoe heet dat ook al weer? is dus gewoon omdat de maatschappij dat afkeurt..? ofzo ....of ben ik nu blond?
__________________
Broken......
Oud 23-08-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
evanescene schreef op 23-08-2004 @ 13:37 :
Het zit dus zo...vanaf dat ik iets met mijn vriend heb, droom ik af en toe dat ik sex heb met andere jongens...laatst droomde ik zelfs dat ik sex had met de vriend van een vriendin van mij hahaha en vanacht ook weer, ik had nog wel verkering met mijn vriend maar door de weeks had ik nog een vriend...mijn huidige vriend mocht mij wel knuffelen en een kus geven, maar zoenen en strelen mocht hij niet want ik had een andere vriend hahaha!

die dromen he......zou dat misc betekenen dat ik toch onbewust twijfel over onze relatie....of zijn dromen toch maar bedrog?????

wat een onzin zeg... je bent echt niet de enige die droomt dat hij seks met een ander gewoon niets van aantrekken, dat heeft iedereen wel eens, het is gewoon iets onschuldigs als een droom... als jij je al schuldig voelt als je droomt dat je seks hebt met iemand anders dan heb je wel een hele bezitterige vriend en ongezonde relatie
Oud 23-08-2004, 17:26
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
evanescene schreef op 23-08-2004 @ 16:42 :
mmm hahah ik ben het denk ik wel met je eens...dus de verklaring voor homofobieen haha hoe heet dat ook al weer? is dus gewoon omdat de maatschappij dat afkeurt..? ofzo ....of ben ik nu blond?
Ja, ach, dat kan verschillen. Vaak lijkt het me een soort doorgeslagen gevoel van angst of een indoctrinatie (wanneer dat kind altijd verteld is dat 'homo's smerig zijn, vies zijn, slecht zijn' etc) ofzo.. Zelfde met lesbofieën, want die heb je ook genoeg.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Oud 23-08-2004, 17:50
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef op 23-08-2004 @ 16:39 :
Ja natuurlijk, iedereen is immers bi.

Ik ben nog nooit op een jongen verliefd geworden, maar ik sluit niet uit dat het misschien ooit een keer gebeurt. Why not? We zijn van nature bi, en hoewel mensen natuurlijk over het algemeen meer naar de hetero kant hellen heeft dat meer te maken met sociale conditionering dan natuurlijke voorkeur.

Dieren zijn ook bi van nature. Betekent natuurlijk niet dat ze altijd met hetzelfde geslacht neuken, maar het komt voor.
Als iedereen 100% hetero zou zijn. Dan zou nog iedereen bi zijn. Iedereen heeft namelijk 100% voorkeur voor het andere geslacht en 0% voor hetzelfde geslacht.....

Blabla, zo kun je alles wel 'goed'lullen. Nikszeggend dus.
Ohja en waar zijn de goede bronnen over je "feitje" dat het hetero zijn voornamelijk door sociale conditionering komt?

edit: en ontopic.... Niks om je druk over te maken. Pas als je gaat dagdromen over andere jongens enzo, zou ik me pas zorgen gaan maken... (dat is veel bewusten volgens mij).
Oud 23-08-2004, 19:56
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
bertbart schreef op 23-08-2004 @ 17:27 :
wat een onzin zeg... je bent echt niet de enige die droomt dat hij seks met een ander gewoon niets van aantrekken, dat heeft iedereen wel eens, het is gewoon iets onschuldigs als een droom... als jij je al schuldig voelt als je droomt dat je seks hebt met iemand anders dan heb je wel een hele bezitterige vriend en ongezonde relatie

nee ik voel me er totaal niet schuldig over hoor...mijn vriend is ook niet bezitterig en onze relatie is niet ongezond....het was voor mij een vraag wat voor een betekenis zulke dromen heeft!
wij lachen er alleen maar om dat ik vreemd ga in mijn dromen
__________________
Broken......
Oud 23-08-2004, 20:26
Verwijderd
Dromen over 'anderen' is volkomen normaal, maar imo doelt dat dus wel op het missen van dingen die je bvb zou willen.
Ik droomde pas over anderen heel laat in mn vorige relatie, dit duidelijk omdat ik wat miste, en dan het gras langzaam groener wordt zegmaar. Je gaat erover dromen, en als het een beetje stom gaat lopen ga je je onbewust misschien zelfs meer interesseren in anderen buiten je relatie.
Dromen is niks mis mee, zolang je maar niets met die 'verlangens' doet. Verlangen is niet slecht, de daad wel.
Ik droom niet meer over anderen dan over mn 'eigen'. Duidelijk omdat ik dus niks mis op het moment in deze relatie
Hoop dat je er wat aan heb [/slijm]
Oud 23-08-2004, 20:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Als je droomt over seks met iemand, wil dat niet zeggen dat je ook daadwerkelijk seks wil met diegene, maar dat je diegene erg bewondert, geloof ik.
En dat kan dus ook bijv. een familielid zijn, oid (heb ik gelukkig nog nooit gehad!).
__________________
Tsja
Oud 23-08-2004, 20:39
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
droom topic op mystiek of evt psych.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie slechte dromen over mijn vriend help!!
sociallover
4 12-09-2014 23:30
Seksualiteit Sex in Lucide Dromen.
Isa
38 11-08-2007 18:59
Psychologie Dromen over vreemdgaan
Infantilist
12 07-08-2006 23:13
Liefde & Relatie [droom] Vreemdgaan
ikke123
23 11-09-2005 11:23
Liefde & Relatie Vreemdgaan in droom
Ivo1986
51 23-04-2005 20:46
Liefde & Relatie schuldig voelen over bepaalde dromen
Verwijderd
16 07-02-2003 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.