Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 17:00
Entheos
Entheos is offline
Heb al een tijdje een vriendin en ik heb het al een aantal keren met haar over haar ex gehad, ook over seks. Ik was namelijk erg nieuwschierig wat ze zoal met hem gedaan had. Ik kreeg vanaf toen het idee dat ik veel minder ben dan dat hij was, omdat hij er heel anders in bleek te zijn. Zo was hij veel opener en wilde hij veel dingen proberen, op verschillende plaatsen etc. Nu heb ik dus heel erg het idee gekregen dat ik haar alleen maar verveel! Ik heb het daar ook met haar over gehad en ze zei dat dat absoluut niet zo was, dat ze het met mij eigenlijk minstens zo fijn vond, en dat ze het er niet meer over zou hebben als ik me daar niet fijn bij zou voelen.. Maar dat is helemaal niet wat ik wil.. Ik wil het juist wel weten maar het doet me ergens ook helemaal geen goed..

Ik was maagd voordat ik het met haar deed, en zij was dus al geen maagd meer. Ik heb niks om haar mee te vergelijken, en zij wel. Als ik haar nu nog niet verveel, ben ik bang dat het in de nabije toekomst wel gaat komen, en ik voel me nu heel onzeker..

Iemand die tips heeft, of dit herkent? want ik zit er best wel mee..
__________________
beauty is in the eye of the beholder
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:19
Verwijderd
Ik zat er ook altijd mee dat m'n ex meer ervaring had dan ik. Hij had "het" al gedaan, ik niet. Uiteindelijk heb ik "het" ook niet met hem gedaan, maargoed.. Zijn ex had al veel meer ervaring dan ik enzo, en daar werd ik heel erg onzeker van. Ook wilde ik het liefst m'n eerste keer met een jongen die het ook nog nooit had gedaan, dus in dat opzicht kon ik er ook niet zo goed tegen.

Maargoed, over jou en je vriendin.
Ik begrijp dat je erg bang bent dat je haar zult vervelen en ik weet niet in hoeverre jij ook open staat voor het proberen van nieuwe dingen.. maar je kunt natuurlijk ook zelf voorstellen om eens iets anders met haar te proberen.

Alleen je moet het niet heel geforceerd doen zo van "anders zit ze zich te vervelen, dus het moet maar". Als zij zegt dat ze het hartstikke fijn vindt met jou en totaal niet saai, dan moet je proberen daarop te vertrouwen. En als je dan een keer iets nieuws met haar gaat proberen, dan moet je dat doen omdat je het zelf graag wilt.

Maar ik begrijp best dat je je zo voelt.. dat je aan de ene kant heel graag wil weten wat ze allemaal met haar ex heeft gedaan enzo. Dat heb ik ook aan m'n ex gevraagd toen.. alleen bleek dat ze juist niet zo bijster veel hadden gedaan, maar daar ga ik maar niet over beginnen..

Probeer erop te vertrouwen dat ze eerlijk tegen je is en dat ze de sex met jou echt hartstikke fijn vindt

xx
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:26
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Zo lang je vriendin zegt dat je haar niet verveelt, dan zou ik proberen om me er niet druk over te maken. Je kunt toch aannemen dat ze daar echt eerlijk in is tegen je.
Je kunt later in je relatie altijd nog andere, nieuwe dingen gaan uitproberen, op het moment dat het voor jullie allebei goed voelt.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:29
Zwavelstokje
Avatar van Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
hey dat dacht mijn 2e vriend ook en dat is heel begrijpelijk maar je moet je echt niet zo voelen!
iedereen vriendin is anders en als het goed is houdt ze van je om wie je bent en niet om wat je doet in bed! mijn eerste vriend wilde ook veel uitproberen enzo maar mijn tweede helemaal niet, maar die was juist weer veel liever, daarna ben ik teruggegaan naar mijn eerste vriend en nu is het ook met hem uit, maar mijn tweede was liever in bed!! dus maak je geen zorgen als ze echt van je houd wil ze je toch wel!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:30
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Entheos schreef op 01-05-2003 @ 18:00:


Ik was maagd voordat ik het met haar deed, en zij was dus al geen maagd meer. Ik heb niks om haar mee te vergelijken, en zij wel. Als ik haar nu nog niet verveel, ben ik bang dat het in de nabije toekomst wel gaat komen, en ik voel me nu heel onzeker..

Iemand die tips heeft, of dit herkent? want ik zit er best wel mee..
Ik heb juist een beetje het tegenovergestelde.
Mijn vriendje was dus ook maagd en ik niet meer toen we wat kregen. En ik heb juist af en toe de angst dat hij, juist omdat ik zijn eerste ben, meer wil ontdekken, zeg maar.
Heeft natuurlijk heel veel te maken met mijn eigen onzekerheid enzo...

Hmm, dit is eigenlijk geen tip of herkennis, naja blaat
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:32
Verwijderd
Misschien vindt zij het juist fijn dat jij niet persé dingen uit hoeft te proberen, en vond ze het juist vervelend dat haar ex steeds weer wat anders wilde. Daar al eens aan gedacht?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:40
Verwijderd
maak je maar geen zorgen... als zij zich echt zou vervelen, dan zou zij wel het initiatief nemen om andere/nieuwe/wilde sex te proberen... en misschien heeft ze wel veel liever tedere sex
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 00:08
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Word jij niet gek bij gedachtes aan hoe zij het met hem deed? Of denk je daar nooit aan?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 03:36
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
zeikerd. ze heeft ervaring en weet hoe het wel moet. leer zoveel mogelijk van haar en wees blij. die kennis zal je altijd helpen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:08
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Citaat:
GRRR schreef op 03-05-2003 @ 04:36:
zeikerd. ze heeft ervaring en weet hoe het wel moet. leer zoveel mogelijk van haar en wees blij. die kennis zal je altijd helpen.
Das behoorlijk wat wijsheid voor een kereltje van 12...
Maargoed... gelijk heeft ie... (al had ie het wel iets vriendelijker kunnen brengen)
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:51
Thomas
Thomas is offline
Je kan er alleen maar plezier aan hebben. Je vriendin zal je vast wel vertellen als ze het niet meer ziet zitten op seksgebied. Je kan nu alleen nog van elkaar leren.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:26
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Justice schreef op 03-05-2003 @ 12:08:
Das behoorlijk wat wijsheid voor een kereltje van 12...
Niet iedereen stelt zijn/haar leeftijd correct in.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 13:17
Verwijderd
Dan probeer je toch gewoon meer? Dit is nou echt iets dat je helemaal zelf in de hand hebt. Als zij zich verveelt, moet jij haar bezig houden. Verzin dingen, wees creatief, verras haar.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:17
poesiefox
poesiefox is offline
Ntuuuuurlijk zegt ze tegen jou in woorden dat het heerlijk is met jou, en minstens net zo fijn, maar ze vertelt zo'n verhaal niet voor niets. Alleen geven vrouwen liever hints dan dat we jullie recht in jullie gezicht zeggen wat jullie verkeerd doen. Dat vinden we zielig. Je zal dus wat avontuurlijker moeten worden. Err zit niks anders op. Probeer maar wat.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.