Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2007, 14:51
Verwijderd
Mijn kat had een tijdje last van traanoogjes. Iemand zei me toen dat ik dat vocht weg moest halen met uitgekookt water en dat heb ik toen gedaan, maar het hielp niet. Haar ogen werden dik en ze kon ze niet meer helemaal open doen, dus ben ik naar de dierenarts gegaan. Die heeft haar toen 5x daags een antibiotica-creme voorgeschreven die ik haar gegeven heb. Maar het was een hel! Ze werd bang van me en iedere keer dat ik haar die creme moest geven werd ze onhandeldbaarder.

Het is nu 5 dagen na de afloop van de kuur en ze ziet er al stukken beter uit. Haar ogen zijn niet dik meer en ze kan ze helemaal open doen. Haar vacht is nu ook weer mooi en glazend (een beetje vettig zelfs) en niet meer compleet in de war zoals toen ze aan die kuur was.

Maar nu het volgende: haar ogen tranen nog steeds!
Weet iemand of dit normaal is? Hoe lang het duurt voordat het tranen ophoudt nadat je gestopt bent met de kuur? De dierenarts heeft me dit niet verteld namelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2007, 15:34
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Klinkt als niesziekte, tenminste zo zag het er bij mijn katten ook uit en die hadden dat of is het puur alleen tranen?
Het duurde, ook na de kuur, iig lang voordat het helemaal over was bij die van mij, dus als ze verder gezond oogt...
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 15:55
Verwijderd
Ja de dierenarts zei dat het gevolgd kon worden door niesziekte, maar ze niest helemaal niet ofzo. Het zijn idd alleen maar traanoogjes.

Ik vraag me dus af of ik nog eens terug moet naar de dierenarts. Als het niet nodig is doe ik het liever niet, want het kost een kapitaal
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 21:45
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 02-02-2007 @ 16:55 :
Ja de dierenarts zei dat het gevolgd kon worden door niesziekte, maar ze niest helemaal niet ofzo. Het zijn idd alleen maar traanoogjes.

Ik vraag me dus af of ik nog eens terug moet naar de dierenarts. Als het niet nodig is doe ik het liever niet, want het kost een kapitaal
Je kunt je dierenarts voor de zekerheid bellen, dan kan de assistent je vast wel vertellen of het slim is dat je even terugkomt
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 16:04
Hourglass
Avatar van Hourglass
Hourglass is offline
Mace
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 16:35
Geisha
Geisha is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 02-02-2007 @ 16:55 :
Ja de dierenarts zei dat het gevolgd kon worden door niesziekte, maar ze niest helemaal niet ofzo. Het zijn idd alleen maar traanoogjes.

Ik vraag me dus af of ik nog eens terug moet naar de dierenarts. Als het niet nodig is doe ik het liever niet, want het kost een kapitaal

ik heb het gedaan
mijn dierenarts zei ( voor 40 euro) dat het bij mijn kat niet ernstig was, dat het traande omdat er verkeerde dingen in de tuin achter ons zijn ..
die de kat in zijn oog kreeg en dat hij daarom traande hij was verder niet ziek

je moet heeeeel voorzichtig met een papiertje dat traanvocht weg kunnen halen..

als het te vaak terug komt moet je toch maar naar de dierenarts misschien
maar die zijn iid goddelijkduur
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 23:06
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Geisha schreef op 09-02-2007 @ 17:35 :
ik heb het gedaan
mijn dierenarts zei ( voor 40 euro) dat het bij mijn kat niet ernstig was, dat het traande omdat er verkeerde dingen in de tuin achter ons zijn ..
die de kat in zijn oog kreeg en dat hij daarom traande hij was verder niet ziek

je moet heeeeel voorzichtig met een papiertje dat traanvocht weg kunnen halen..

als het te vaak terug komt moet je toch maar naar de dierenarts misschien
maar die zijn iid goddelijkduur
Je moet natuurlijk wel kijken wanneer je precies naar de dierenarts gaat. Als je 's avonds gaat is het consult al duurder dan 's middags bijvoorbeeld. In het weekend is het nog duurder. En zorg dat je altijd tijdens spreekuren gaat.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 17:57
Verwijderd
Als ik twijfel ga ik naar de dierenarts...of ik bel iig even... Soms sta ik er wel eens voor iets wat vrij eenvoudig is en zonder dierenarts ook wel over was gegaan, maar dat is dan jammer, voor hetzelfde geld is het wel iets ernstigs of gaat het over in iets ernstigs...en mijn katten zijn me toch iets te veel waard om dat risico te lopen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 18:30
Verwijderd
Ik had de dierenarts inderdaad nog even gebeld, wat jullie me aanraadden, en die zei dat ik terug moest komen wanneer het langer dan een week aanhield.
En het is uiteindelijk gewoon over gegaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wonen in een huis met een kat als je een kattenallergie hebt, kan dat?
Poepkind
34 18-09-2006 17:30
Lichaam & Gezondheid Manieren om van allergieen af te komen.
Kat
10 14-09-2002 12:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.