Oud 17-01-2009, 18:44
men123
men123 is offline
Ik heb geen besneden penis, maar het velletje naar achter halen lukt niet zo goed met een erectie, ben al een keer naar de dokter geweest en hij zei gewoon oefenen. Dat doe ik ook maar met een erectie lukt het niet. Met een slappe gaat het ook niet even soepel maar het gaat wel.

Kan glijmiddel hierbij helpen?

En als ik hem laat besnijden, knappen dames hier van af?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 18:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik denk niet dat meisjes op een besneden penis afknappen hoor. Mij zou het echt niets uitmaken!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 18:52
Sylvie*
Avatar van Sylvie*
Sylvie* is offline
mij ook niet !
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 19:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Er is een op recept verkrijgbare zalf die de voorhuid kan versoepelen, daar moet je maar eens naar vragen. Anders is een operatie toch het beste.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 19:12
Sylvie*
Avatar van Sylvie*
Sylvie* is offline
Citaat:
Er is een op recept verkrijgbare zalf die de voorhuid kan versoepelen, daar moet je maar eens naar vragen. Anders is een operatie toch het beste.
ja daar heb ik ook weleens van gehoord , ook gehoord dat het wel helpt.!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 19:19
men123
men123 is offline
Citaat:
Er is een op recept verkrijgbare zalf die de voorhuid kan versoepelen, daar moet je maar eens naar vragen. Anders is een operatie toch het beste.
De GGD heeft ook gezegd dat er ook een sneetje kon worden aangebracht, dan heb je geen besneden penis maar het was in ieder geval iets anders. Naja ik zal eens om dat zalfje vragen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 19:22
Sylvie*
Avatar van Sylvie*
Sylvie* is offline
moet je doen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 19:35
BlackTiger
BlackTiger is offline
Citaat:
Er is een op recept verkrijgbare zalf die de voorhuid kan versoepelen, daar moet je maar eens naar vragen. Anders is een operatie toch het beste.
pfffff... ik zou echt nooit in mijn penis laten snijden, dat lijkt me echt pijnlijk. Maarja, het ligt eraan wat je ervoor over hebt. Ik zou toch eerst even een zalfje o.i.d. proberen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2009, 19:58
men123
men123 is offline
Citaat:
pfffff... ik zou echt nooit in mijn penis laten snijden, dat lijkt me echt pijnlijk. Maarja, het ligt eraan wat je ervoor over hebt. Ik zou toch eerst even een zalfje o.i.d. proberen
Haha het word verdoofd en in het begin doet het wel een beetje pijn. Maarja ? Je moet toch wel fatsoenlijk kunnen vrijen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 00:11
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
hoeft niet aan je voorhuid zelf te liggen he, kan ook het toompje zijn
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
pfffff... ik zou echt nooit in mijn penis laten snijden, dat lijkt me echt pijnlijk.
Zou je denken? Ik denk het pijnlijker is als er in je buik gesneden wordt voor een operatie aan je ingewanden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 16:52
men123
men123 is offline
Citaat:
hoeft niet aan je voorhuid zelf te liggen he, kan ook het toompje zijn
Khoop het niet, want dan heb ik een groter probleem Maar volgens mij is het de huid, want als ik een erectie heb, en ik probeer het velletje naar achter te doen, dan kan ik zien dat de huid gewoon niet verder kan rekken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 17:03
men123
men123 is offline
Citaat:
hoeft niet aan je voorhuid zelf te liggen he, kan ook het toompje zijn
Oh nu heb ik eens rondgekeken op internet, en nu heb je me toch echt wel bang gemaakt hoor xD

Nu weet ik niet of het aan de voorhuid ligt of aan het toompje

Maar de dokter zei toen ik geboren was tegen mijn ouders of hij de penis moest besnijden, dat deden mijn ouders niet omdat er ook nog een mogelijkheid was om te oefenen. Ik heb dus geoefend en het gaat ook al beter, maarja ? Als de dokter hem wou laten besnijden zal het niet aan het toompje liggen toch?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 18:05
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
dus de laatste keer dat je het probleem aan je dokter voor legde was toen je werd geboren?

beter zoek je m dan ff op, hij zal je waarschijnlijk naar de uroloog sturen. bij de uroloog zul je m even uit je broek moeten halen dan

een te kort toompje is verder niet erger dan een te nauwe voorhuid. minder erg zelfs naar mijn inzicht

hoe dan ook alleen de arts kan je een antwoord geven
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 18:11
men123
men123 is offline
Nou met mijn geboorte heeft de dokter het gezegd, Ik ben 1/2 jaar geleden trouwens nog naar de dokter geweest, daar moest ik mijn broek uit doen en de voorhuid naar achter trekken, de dokter zei, oh gewoon blijven oefenen. Naja..

Maar als ik een slappe heb gaat die wel helemaal naar achter, maar hij gaat niet zelf terug, dat moet ik zelf doen. En met een stijve gaat die net over de eikel als ik beetje door duw, niet echt lekker gevoel..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 18:48
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
suckt maar toch maar naar de huisarts gaan en zeggen dat je hebt zitten oefenen en je je nog steeds zorgen maakt.

besnijden kan volgens mij ook gedeeltelijk, dus dat je alleen de uiterste millimeter bijvoorbeeld weg laat halen als dat genoeg is om t soepel te laten gaan
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 19:55
men123
men123 is offline
Citaat:
suckt maar toch maar naar de huisarts gaan en zeggen dat je hebt zitten oefenen en je je nog steeds zorgen maakt.

besnijden kan volgens mij ook gedeeltelijk, dus dat je alleen de uiterste millimeter bijvoorbeeld weg laat halen als dat genoeg is om t soepel te laten gaan
Ja dat klopt, maar als het aan het toompje ligt hoeft er geen besnijdenis, en als het niet aan het toompje ligt zal er wel eerst 1 mm worden gedaan, naja bedankt.

Ik ga volgende week naar de dokter.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Gekrompen penis (niet altijd)
Verwijderd
12 14-11-2017 08:43
Seksualiteit Schamen voor te grote penis
Verwijderd
13 30-09-2013 19:56
Seksualiteit Vagina vs. Penis
Blueper
69 23-12-2006 18:44
Seksualiteit Vreemdvormige penis
Roman Dvarenko
51 06-06-2006 18:07
Seksualiteit Maakt de grootte van de penis uit bij een jongen tijdens de sex?
meisje833
78 31-03-2005 10:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33.