Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2006, 10:58
Verwijderd
Citaat:
tante Bep schreef op 21-04-2006 @ 11:00 :
vroeger hé? toen was er zo'n serie op belgië, of samen met belgië en het ging over groepjes mensen die opdrachten moesten uitvoeren bij een kasteel of slot ofzo. En het had een onwijs spannende tune, en ik mocht het altijd vrijdag kijken voordat ik naar bed ging, 15 jaar geleden ofzo.
Volgens mij het het iets met slot en dan de naam van het kasteel ofzo. Does it ring a bell?
je bedoeld, met zon tijger, waar je je hand in moest doen enzo? want die was echt zo leuk, maar de naam weet ik ook niet
Advertentie
Oud 21-04-2006, 12:39
tante Bep
Avatar van tante Bep
tante Bep is offline
ja dat bedoel ik ja! het was spannend hé?
__________________
zijn die patatten in plantaardig vet gebakken?
Oud 21-04-2006, 14:31
Verwijderd
Citaat:
tante Bep schreef op 21-04-2006 @ 13:39 :
ja dat bedoel ik ja! het was spannend hé?
ja, al snapte ik het vroeger niet helemaal , het was gewoon erg leuk
Oud 21-04-2006, 15:34
tante Bep
Avatar van tante Bep
tante Bep is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 15:31 :
ja, al snapte ik het vroeger niet helemaal , het was gewoon erg leuk
ik heb al gekoekeld, maar waar moet je nou op koekelen? op "serie met belgen in een kasteel"?
__________________
zijn die patatten in plantaardig vet gebakken?
Oud 21-04-2006, 16:41
Verwijderd
Citaat:
tante Bep schreef op 21-04-2006 @ 16:34 :
ik heb al gekoekeld, maar waar moet je nou op koekelen? op "serie met belgen in een kasteel"?
geen flauw idee hihi, en was er niet ook een engelse versie? of verzin ik dat nu ter plekke?
Oud 21-04-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 21-04-2006 @ 17:41 :
geen flauw idee hihi, en was er niet ook een engelse versie? of verzin ik dat nu ter plekke?

was dat een programma waarbij ze zo'n hele grote ouderwetse sleutel moesten bemachtigen?
Oud 21-04-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
ecnelis schreef op 21-04-2006 @ 21:12 :
was dat een programma waarbij ze zo'n hele grote ouderwetse sleutel moesten bemachtigen?
kan best, geen idee eigenlijk
Oud 22-04-2006, 12:20
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Dat is natuurlijk Fort Boyard waar jullie het over hebben! (of hoe je het ook schrijft )

__________________
All work and no play makes Jack a dull boy

Laatst gewijzigd op 22-04-2006 om 12:22.
Oud 22-04-2006, 16:10
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden op tv gezien heb. Wat ik me ervan herinner: een blanke die in een nomaden (?) kamp terecht komt. Volgens mij was 't kamp ook nog in oorlog. De blanke jongen wordt lange tijd niet ontdekt, men denkt dat hij een van hen is, totdat hij wordt verraden (?). Dan vlucht hij met hulp van iemand anders op een kameel.

't Is heel vaag ik weet 't. Volgens mij was de hoofdrolspeler wel een bekende acteur. Iemand die iets herkent?
Oud 22-04-2006, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 22-04-2006 @ 13:20 :
Dat is natuurlijk Fort Boyard waar jullie het over hebben! (of hoe je het ook schrijft )

[afbeelding]

who, ja, dat zocht ik
dat keek ik ook altijd
Oud 28-04-2006, 11:12
tante Bep
Avatar van tante Bep
tante Bep is offline
Citaat:
ecnelis schreef op 22-04-2006 @ 18:19 :
who, ja, dat zocht ik
dat keek ik ook altijd
oops

ja ik wist het al, en was dit hele topic al lang en breed vergeten door mijn fort boyard euforie
__________________
zijn die patatten in plantaardig vet gebakken?
Oud 04-05-2006, 09:10
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
*booh* schreef op 22-04-2006 @ 17:10 :
Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden op tv gezien heb. Wat ik me ervan herinner: een blanke die in een nomaden (?) kamp terecht komt. Volgens mij was 't kamp ook nog in oorlog. De blanke jongen wordt lange tijd niet ontdekt, men denkt dat hij een van hen is, totdat hij wordt verraden (?). Dan vlucht hij met hulp van iemand anders op een kameel.

't Is heel vaag ik weet 't. Volgens mij was de hoofdrolspeler wel een bekende acteur. Iemand die iets herkent?
Lawrence of Arabia misschien. Denk het niet, maar het zou zo maar kunnen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 08-05-2006, 23:42
Verwijderd
ik zoek de naam van die geweldige highschool tekenfilm serie op THE BOX die ze nu niet meer uitzenden, met die grofgebekte engelse kids! iemand?
Oud 09-05-2006, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 09-05-2006 @ 00:42 :
ik zoek de naam van die geweldige highschool tekenfilm serie op THE BOX die ze nu niet meer uitzenden, met die grofgebekte engelse kids! iemand?

clueless?
radio free roscoe?
degrassi the next generation?

maar die zijn allemaal niet engels
Oud 10-05-2006, 04:38
Verwijderd
tekenfilm..
beetje dexter achtig getekend
Oud 10-05-2006, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 10-05-2006 @ 05:38 :
tekenfilm..
beetje dexter achtig getekend
ken alleen south park, maar die ziet er niet bepaald uit als dexters lab en is niet engels
Oud 10-05-2006, 11:30
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 10-05-2006 @ 05:38 :
tekenfilm..
beetje dexter achtig getekend
Fairly odd parents?
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 10-05-2006, 21:06
Verwijderd
neeee het is dus een engelse highschool tekenfilm en je hebt een paar meisjes in de hoofdrol; een chinese, een blanke en een dik negerinnetje die op missy elliot lijkt. verhaal en humor lijkt klein beetje op south park, ze schelden ook aan een stuk door
Oud 11-05-2006, 09:38
Verwijderd
oh heb ik weleens gezien ja maar niet echt gekken, lijkt me wel leuk, ken de naam niet
Oud 11-05-2006, 21:40
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hah, ik zoek ook weer een film. Ik dacht dat hij met Meg Ryan was, maar ik kan hem niet vinden. Het gaat over een vrouw die in het huis tegenover het huis van haar ex gaat wonen om hem in de gaten te houden. Op een gegeven moment komt er ook een man bij haar wonen, de ex van de nieuwe vriendin van haar vriend (volgen jullie het nog?). Ze hebben een camera en projecteren wat in de kamer gebeurt op hun muur en zitten daar dan de hele dag naar te kijken...
Iemand?
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 12-05-2006, 13:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sherco schreef op 11-05-2006 @ 22:40 :
Hah, ik zoek ook weer een film. Ik dacht dat hij met Meg Ryan was, maar ik kan hem niet vinden. Het gaat over een vrouw die in het huis tegenover het huis van haar ex gaat wonen om hem in de gaten te houden. Op een gegeven moment komt er ook een man bij haar wonen, de ex van de nieuwe vriendin van haar vriend (volgen jullie het nog?). Ze hebben een camera en projecteren wat in de kamer gebeurt op hun muur en zitten daar dan de hele dag naar te kijken...
Iemand?
Die komt volgende week op net5
En ja, idd met Meg Ryan! Ben de naam alleen ff kwijt..
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-05-2006, 13:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Van de net5 site:

Addicted to Love
zaterdag 13 mei om 21:00

Comedy/Romantiek/USA/1997 - Wanneer de liefde van zijn leven hem verlaat voor de Fransman Anton is Sam daar kapot van. Daarom huurt hij het appartement tegenover zijn ex om haar en haar nieuwe liefde te bespieden. Waar Sam echter niet op gerekend heeft, is dat de ex van Anton hem komt versterken. Samen proberen ze de twee uit elkaar te drijven.

Rolverdeling: Meg Ryan, Matthew Broderick, Kelly Preston, e.a.. Regie: Griffin Dunne

O ja, en morgen dus.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 12-05-2006, 16:01
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Oke, ik zoek een film, science fiction over een soort van buitenaardsachtig beestje dat zich aan je arm vastklampt en zo de controle over je overneemt. Anyone?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 13-05-2006, 10:09
Verwijderd
vaag krijg ik een bekend gevoel, bij dat vastklampen, maar ik zou echt niet weten
Oud 16-05-2006, 11:24
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 12-05-2006 @ 17:01 :
Oke, ik zoek een film, science fiction over een soort van buitenaardsachtig beestje dat zich aan je arm vastklampt en zo de controle over je overneemt. Anyone?
Hoe oud?
Oud 16-05-2006, 14:46
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
deadlock schreef op 16-05-2006 @ 12:24 :
Hoe oud?
Ik heb hem minstens 4 jaar geleden op tv gezien.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 17-05-2006, 15:36
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
ik zoek een film die ik denk ik ongeveer een jaar geleden op net 5 heb gezien. Het ging over een jongen van 15 die verliefd werd op een meisje uit de klas, zijn wilde verder dan zoenen want dat vond ze 'spannend'. Daarvan raakte ze zwanger. Haar ouders besluiten dat het beste is dat het kind geadopteerd wordt en het meisje is er mee eens. De ouders van de jongen en het meisje delen de kosten van de zwangerschap en vervolgens gaat de jongen heel hard werken zodat zn ouders niet zoveel hoeven te betalen.De jongen en het meisje moeten allebei naar een school voor jongeren die ouders worden. als het kind geboren wordt besluitde jongen dat hij het kind wil houden (een meisje). Weet iemand hoe deze film heet??
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Oud 17-05-2006, 17:16
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Niet op RTL4 waargebeurde verhalen?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 17-05-2006, 17:51
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 17-05-2006 @ 18:16 :
Niet op RTL4 waargebeurde verhalen?
Soms komen ze op net5.. maarre ik zou het niet weten iig
Oud 25-05-2006, 14:19
Koeniekok
Koeniekok is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 02-03-2006 @ 22:49 :
Hoe heeft die film ook al weer dat gaat over drie broers. die alledrie helemaal weg zijn van marilyn monroe, en dan gaan ze een reis plannen en maken om haar op te zoeken en zo....

En dan nog een, tgaat over een hond die dachtik Sheller heet, het gaat in elkgevaal over hondsdolheid, en er komen kuddes wilde zwijnen in voor en zo

En de laatste is een bekende maar weet de naam niet.
tgaat over twee stipcomics winkels en dat zijn concurenten en dr is een stripboekvezamelaar overleden en allebei willen ze de verzameling kopen die liefst een waarde van $10.000 heeft of zo


Film over Marilyn Monroe is er eentje met Jason Priestley van Beverly hills 90210 en heet: Calendar Girl!
Oud 28-05-2006, 09:49
Dmnq
Dmnq is offline
Jaren geleden een best wel sicke, sadistische film gezien, moest ik gisteren ineens aan denken. Ik kan me er niet zo veel van herrineren en ik heb de film ook niet in zijn geheel gezien.

Van wat ik me wel kan herrineren: Een meisje (?) zit in een ranzig, oud huis met een of andere enge meneer. Dan komt ze op een kamertje een ander meisje tegen die niet kan praten omdat haar tong is afgeknipt. Het meisje is bang voor die enge meneer maar woont wel in hetzelfde huis. Omdat hij haar niet mag ontdekken, beweegt zij zich voort tussen de muren van het huis. Vervolgens zit er een scene in waarbij dat meisje tussen de muren rent en die kerel met een shotgun op de muur aan het schieten is met de bedoeling dat meisje te raken.
Oud 28-05-2006, 13:41
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
The People Under the Stairs, is de film waar je het over hebt
Oud 28-05-2006, 17:42
Dmnq
Dmnq is offline
Cool bedankt
Oud 29-05-2006, 16:52
Lamako
Avatar van Lamako
Lamako is offline
Ik zoek een tekenfilmserie, dat kwam vroeger altijd op Fox kids volgens mij. Het was een beetje pokemon-achtig, met die wezentjes. Daarin was zo'n jongetje met een hamer, die vroeger zijn vader was geweest. En ze werden meestal terug in de tijd gestuurd om iets te redden ofzo.. Misschien een beetje vaag beschreven, maar t is al een poos geleden.
Anyone?
Oud 29-05-2006, 18:53
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Ik ben op zoek naar een film over motoren. Hij is denk ik een jaar oud. Het enige wat ik van die film weet dat ze met motoren aan het stunten zijn en dat er een motor is die 500 km\h kan rijden.
Oud 30-05-2006, 15:57
Lamako
Avatar van Lamako
Lamako is offline
torque?
Oud 30-05-2006, 16:46
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Wellicht het geweldige BIKER BOYZ.
Oud 01-06-2006, 09:27
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Ik weet nog dat toen ik klein was ik met papa een fantasy film heb gezien over 2 eenhoorns en een soort prinses en een prins ofzo, en die prins moest haar ring opduiken uit een meer geloof ik. Vervolgens wordt zij ontvoerd door een lelijke griezel. Die hele film draaide om de eenhoorns..

En ik heb het vage idee dat Tom Cruise erin speelde maar dat kan ook onzin zijn

Weet iemand misschien welke ik bedoel?
__________________
I am..

Laatst gewijzigd op 01-06-2006 om 09:32.
Oud 02-06-2006, 15:27
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 01-06-2006 @ 10:27 :
Ik weet nog dat toen ik klein was ik met papa een fantasy film heb gezien over 2 eenhoorns en een soort prinses en een prins ofzo, en die prins moest haar ring opduiken uit een meer geloof ik. Vervolgens wordt zij ontvoerd door een lelijke griezel. Die hele film draaide om de eenhoorns..

En ik heb het vage idee dat Tom Cruise erin speelde maar dat kan ook onzin zijn

Weet iemand misschien welke ik bedoel?
Legend, idd met Tom Cruise.
Mooie film btw.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 02-06-2006, 19:13
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Menahem schreef op 02-06-2006 @ 16:27 :
Legend, idd met Tom Cruise.
Mooie film btw.
Jaaah! ik vond hem vroeger altijd eng maar toen was ik nog best klein, best oude film eigenlijk al.
__________________
I am..
Oud 03-06-2006, 12:27
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Lamako schreef op 29-05-2006 @ 17:52 :
Ik zoek een tekenfilmserie, dat kwam vroeger altijd op Fox kids volgens mij. Het was een beetje pokemon-achtig, met die wezentjes. Daarin was zo'n jongetje met een hamer, die vroeger zijn vader was geweest. En ze werden meestal terug in de tijd gestuurd om iets te redden ofzo.. Misschien een beetje vaag beschreven, maar t is al een poos geleden.
Anyone?
Hmmm, ik weet precies welke je bedoelt, maar ik kan me de naam zo ook niet herinneren
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 03-06-2006, 12:42
Verwijderd
Ik zoek (nog steeds) de titel van een waargebeurde RTL4 woensdagavond-film over een model die een fotoshoot krijgt aangeboden door een gluiperige fotograaf.

Die fotograaf begint vervolgens een verstandhouding met haar te krijgen, en dat gaat zo een tijdje door, totdat de vrouw aangeeft het niet meer te willen.

Als wraak overvalt hij haar op een avond op straat en snijdt hij haar gezicht open, 'zodat ze nooit meer als model kan werken'.

Iemand een idee welke film het is?
Oud 04-06-2006, 16:54
Verwijderd
Ik zoek de titel van een film over een meisje met een eetstoornis(boulimia geloof ik). Haar moeder is psycholoog maar weet er niet mee om te gaan, uiteindelijk komt de dochter in een speciaal centrum en komt toch alles nog goed. Het meisje houdt heel erg van tekenen.
Volgens mij was het een film op RTL4 in zo'n waargebeurde verhalen reeks.
Heeft iemand enig idee?
Oud 04-06-2006, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Lamako schreef op 29-05-2006 @ 17:52 :
Ik zoek een tekenfilmserie, dat kwam vroeger altijd op Fox kids volgens mij. Het was een beetje pokemon-achtig, met die wezentjes. Daarin was zo'n jongetje met een hamer, die vroeger zijn vader was geweest. En ze werden meestal terug in de tijd gestuurd om iets te redden ofzo.. Misschien een beetje vaag beschreven, maar t is al een poos geleden.
Anyone?
Flint the time detective ofzo.
Dat zegt mijn broertje althans
Oud 04-06-2006, 17:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ja, Flint. Belachelijke serie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-06-2006, 17:37
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
N00dles schreef op 03-06-2006 @ 13:42 :
Ik zoek (nog steeds) de titel van een waargebeurde RTL4 woensdagavond-film over een model die een fotoshoot krijgt aangeboden door een gluiperige fotograaf.

Die fotograaf begint vervolgens een verstandhouding met haar te krijgen, en dat gaat zo een tijdje door, totdat de vrouw aangeeft het niet meer te willen.

Als wraak overvalt hij haar op een avond op straat en snijdt hij haar gezicht open, 'zodat ze nooit meer als model kan werken'.

Iemand een idee welke film het is?
Face Value!
Oud 04-06-2006, 17:41
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Fliefedief schreef op 04-06-2006 @ 17:54 :
Ik zoek de titel van een film over een meisje met een eetstoornis(boulimia geloof ik). Haar moeder is psycholoog maar weet er niet mee om te gaan, uiteindelijk komt de dochter in een speciaal centrum en komt toch alles nog goed. Het meisje houdt heel erg van tekenen.
Volgens mij was het een film op RTL4 in zo'n waargebeurde verhalen reeks.
Heeft iemand enig idee?
ohh ja die ken ik ook, en ze had een vriendinnetje die wel knap was en die model werd en dun was, en toen ging ze dood volgens mij was dat marley shelton (die vriendin dan) dus dat zou de film When Friendship Kills kunnen zijn
Oud 04-06-2006, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Fliefedief schreef op 04-06-2006 @ 17:54 :
Ik zoek de titel van een film over een meisje met een eetstoornis(boulimia geloof ik). Haar moeder is psycholoog maar weet er niet mee om te gaan, uiteindelijk komt de dochter in een speciaal centrum en komt toch alles nog goed. Het meisje houdt heel erg van tekenen.
Volgens mij was het een film op RTL4 in zo'n waargebeurde verhalen reeks.
Heeft iemand enig idee?
Dat is "Sharing the Secret" met Alison Lohman in de hoofdrol.
Oud 04-06-2006, 22:03
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Rhea schreef op 04-06-2006 @ 21:33 :
Dat is "Sharing the Secret" met Alison Lohman in de hoofdrol.
ohja dat is ook zo, 'when friendship kills' is weer een ander waargebeurd verhaal over een meisje met een eetstoornis het zijn er ook zoveel he
Oud 05-06-2006, 10:00
Lamako
Avatar van Lamako
Lamako is offline
Citaat:
Fliefedief schreef op 04-06-2006 @ 17:56 :
Flint the time detective ofzo.
Dat zegt mijn broertje althans
Ja, dat is 'm thnx. Ik weet niet hoe we er op kwamen, maar op school verklaarde ze me allemaal voor gek toen ik erover begon.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 17:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 13:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10.