Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 13:58
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Niet seksistisch beschouwd, jongetjes mogen ook reageren Maar m'n vraag : kunnen jullie een beetje tips geven, m'n vriendin doet het wel redelijk, maar na een tijd krijgt ze een "voze lip", haar snijtanden zijn nl nogal redelijk lang (auwtsj ) en ze weet niet zoveel om te variëren.

Dus iets anders dan "lul erin, en hoofd op en neer bewegen"? K heb wel al een paar lekkere zaken bij exen gevoeld, maar ik weet niet wat er in hun mondje gebeurd....

Dank bij voorbaat
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 14:05
Verwijderd
op zich weet jij toch juist wat je lekker vindt..? Dus stel bijvoorbeeld 'n keer voor dat ze ook aan je ballen zit (ik noem maar wat, weet niet wat ze normaal allemaal bij je doet natuurlijk ) en dan merk jij snel genoeg of je 't lekker vindt of niet dus of het voor herhaling vatbaar is
en als ze 'n voze lip krijgt moet ze misschien meer met der tong werken
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:00
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb een tongpiercing..

euh maar buiten dat... je hebt als vrouw zijnde sowieso nog twee handjes vrij waarmee je vanalles kunt doen..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:22
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb ook een tongpiercing, schijnt dat dat minder fijn is voor jongens maar ik merk er niks van
Tegelijkertijd aftrekken en pijpen schijnt lekker te zijn, likken/zuigen aan zijn ballen, zuigen op topje ook...
Met hand ballen strelen en met mond pijpen maybe? (Nog nie geprobeerd...)
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:28
cursusgeveresjuh!
Avatar van cursusgeveresjuh!
cursusgeveresjuh! is offline
aan de ballen likken, ook met de handen werken, dat vind ie wel lekker
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:43
koukla
Avatar van koukla
koukla is offline
idd tegelijk pijpen en aftrekken, je kan ook ligt zijn prostaat bevredigen, (jouw prostaat dus) dan komen jongens echt snel!!!! Ik wissel het altijd af, beetje liukken, plagen, DIEP pijpen en dan weer likken op zijn ballen (= heel gevoelig)

succes
__________________
keep the good work goin'
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 16:19
Rikku
Avatar van Rikku
Rikku is offline
Eerst gewoon heel zachtjes in je mond en een beetje aan de bovenkant likken en creatief doen met je tong en daarna diep in je mond en dan weer aan de bovenkant en aan de zijkant likken en aan de ballen likken en gewoon beetje creatief doen..
Zo op en neer op en neer is heel saai.
En vertel je vriendin dat ze op moet passen met haar tanden!!!!!!!!!! Ik hoorde het pas na een jaar ofzo dat ik dat deed en sindsdien heb ik nooit klachten gehad (integendeel) maarre
anyway
veel succes
en ga gewoon samen met je vriendin surfen op dit forum en laat deze topic zien en ga samen lezen ofzo.. het lijkt me nogal moeilijk om haar tips te gaan geven
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 17:50
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Rikku schreef:

En vertel je vriendin dat ze op moet passen met haar tanden!!!!!!!!!! Ik hoorde het pas na een jaar ofzo dat ik dat deed
Mits het subtiel en niet te hard gebeurd kan ik wel leven met wat bijtwerk....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:49
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
koukla schreef:
idd tegelijk pijpen en aftrekken, je kan ook ligt zijn prostaat bevredigen, (jouw prostaat dus) dan komen jongens echt snel!!!! Ik wissel het altijd af, beetje liukken, plagen, DIEP pijpen en dan weer likken op zijn ballen (= heel gevoelig)

succes

heb bij bio geleerd dat je prostaat zeg maar ligt achter je blaas. dacht dus altijd dat je daar nie aan kan komen. net op inet opgezocht dat die prostaat dus aan te raken is via de anus
dus dan ga je met je vinger in anus terwijl je pijpt? en hoe weet je nou dat je de prostaat aanraakt?

Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:29
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Ilsje schreef:
heb bij bio geleerd dat je prostaat zeg maar ligt achter je blaas. dacht dus altijd dat je daar nie aan kan komen. net op inet opgezocht dat die prostaat dus aan te raken is via de anus
dus dan ga je met je vinger in anus terwijl je pijpt? en hoe weet je nou dat je de prostaat aanraakt?
Vinger er helemaal in, krullen en je voelt iets. HIJ voelt veel meer (merk je direct)

Wel ff vragen voor je het doet...

Saffie : als ze niets weet en niets nieuw wil verzinnen, tsjaa...En ik kan mezelf niet pijpen om te zeggen wat juist lekker is. (zou wel handig zijn)....

Tnx voor de reply's tot nu toe, jullie kunnen er wat van
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:50
Coccinellidae
Coccinellidae is offline
http://www2.hku.nl/~twan2/tips.swf

asjeblieft
__________________
Dusz.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 22:52
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Vinger er helemaal in, krullen en je voelt iets. HIJ voelt veel meer (merk je direct)
AUWSJ


Saffie : als ze niets weet en niets nieuw wil verzinnen, tsjaa...En ik kan mezelf niet pijpen om te zeggen wat juist lekker is. (zou wel handig zijn)....
ja daar zít iets in
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:00
inspiratieloos
inspiratieloos is offline
En wat moet je doen als je niet klaarkomt door het pijpen? Mijn vriendin doet het bij me en haar exen kwamen wel klaar maar ik niet wie kan me helepen want ik zit er best wel mee
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:53
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
Citaat:
inspiratieloos schreef:
En wat moet je doen als je niet klaarkomt door het pijpen? Mijn vriendin doet het bij me en haar exen kwamen wel klaar maar ik niet wie kan me helepen want ik zit er best wel mee
pff boeie, er is meer dan alleen pijpen.
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:39
inspiratieloos
inspiratieloos is offline
ja dat weet ik ook wel. Voor mij hoeft het klaarkomen ook niet perce maar mijn vriendin wil het wel graag.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:57
koukla
Avatar van koukla
koukla is offline
je merkt aan je vriend echt wel of je z'n prostaat aanraakt of niet hoor..hehe........hij houdt het dan echt niet meer....lol
__________________
keep the good work goin'
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Hetero vriend pijpen
Axl2.0
41 17-02-2016 18:55
Seksualiteit Pijpen, jouw mening
Shitonya
165 21-05-2005 16:53
De Kantine [GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V?
Tandpasta
487 02-08-2003 11:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.