Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2004, 14:54
Gigi1000
Gigi1000 is offline
Hai,
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst iets wat groters in m'n vagina gestopt en toen ging het bloeden. Ik dacht van nou ok t zal wel gewoon m'n maagdenvlies zijn die nu is gescheurd maar nu ging ik laatst weet met iets nog iets groters erin en nou ging het gewoon weer bloeden... hoe lang blijft dat doorgaan dan?
Ik heb weinig zin dat wanneer ik met iemand voor het eerst naar bed ga dat het daar een heel bloedbad wordt....
Maar is het normaal dat het gewoon weer ging bloeden?
xxxx Gigi
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 14:59
Verwijderd
Als het nog niet helemaal hersteld werd of als je onvoorzichtig deed of als het een voorwerp met haakjes oid eraan was of echt een supergroot voorwerp, dan is het 'normaal'.
Maar ik neem aan dat als je met iemand naar bed gaat, jullie wel heel voorzichtig zijn en de gemiddelde penis is ook in erectie nog wel enigzins flexibel en heel zacht vanbuiten, dus dan zal het wel mee vallen.
Als je vagina geen problemen heeft met 2 a 3 van jouw vingers, dan is een penis zeker geen probleem; je zou dus dat eens uit kunnen proberen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 16:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Een piemel is ervoor ontworpen om zonder pijn en scheuren in jou te passen. Het is anatomisch gevormd, de eikel is mooi rond, het is een beetje zacht, beetje buigzaam, er komt vanzelf al smeermiddel uit, en het is lekker warm. Bovendien zit er een jongen aan vast waar je lekker mee ligt te knuffelen en te vrijen, zodat je ontspannen en opgewonden bent. Dat bereidt jou voor op het binnenlaten van die piemel. Je wordt vochtiger en wat wijder.

Heus, dat gaat wel tien keer zo makkelijk als wat je nu probeert. Pest jezelf nou niet, je hoeft jezelf heus niet op te rekken voor die piemel omdat hij anders teveel pijn zal doen. Jij doet jezelf nu waarschijnlijk meer pijn dan je vriend zal doen. En al doet het een beetje pijn of bloedt het wat, nou en? Hij is er toch bij dan, samen is het altijd veel leuker. En hij zal waarschijnlijk nog vereerd zijn ook, als hij over de schrik heen is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 17:33
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
juno schreef op 28-01-2004 @ 17:46:
Een piemel is ervoor ontworpen om zonder pijn en scheuren in jou te passen. Het is anatomisch gevormd, de eikel is mooi rond, het is een beetje zacht, beetje buigzaam, er komt vanzelf al smeermiddel uit, en het is lekker warm. Bovendien zit er een jongen aan vast waar je lekker mee ligt te knuffelen en te vrijen, zodat je ontspannen en opgewonden bent. Dat bereidt jou voor op het binnenlaten van die piemel. Je wordt vochtiger en wat wijder.
Nu te koop bij Blokker

Ontopic: kgeef Juno gelijk .. denk ik
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bloed bij slijm (hoesten) en bruine slijm bij hoesten
Suqeunse
2 29-11-2012 07:53
Lichaam & Gezondheid Bloed na vingeren
Mimuna
7 15-11-2011 17:52
Lichaam & Gezondheid Bloed na stoelgang
Mimuna
10 08-09-2011 09:19
Lichaam & Gezondheid Geef jij bloed?
PV
134 25-01-2005 14:54
Verhalen & Gedichten Bloed, op de muur
klootzak2001
2 05-05-2003 10:39
Lichaam & Gezondheid Leven van bloed en melk!
Gleipnur
17 14-02-2002 18:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.