Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2008, 10:26
Verwijderd
The following takes place between 12 pm and 1 am...

'Ik.. ik voel me niet zo.. GRLMGBLBM!!!' Allure deed snel haar hand voor haar mond en sleurde Fizzle rennend mee naar de wc's. 'Wat isser?!', riep Fizzle bezorgd. 'BLAAARRGW!!', Allure hing met haar hoofd boven een wc. Ook bij Fizzle begon het wat te draaien. Ze ging op de rand van een wc zitten, maar ze werd misselijker. Omdat ze wat minder op had, duurde het bij haar wat langer. Maar al snel voegde zij zich bij Allure. 'Wat is er gebeurd?!', vroeg Allure, die een beetje de weg kwijt was. 'En GODVER! Mn nieuwe truitje is helemaal smerig!', riep ze verschrikt. 'Ik weet het niet', zei Fizzle, die nog iets helderder was, 'maar volgens mij hebben ze iets in ons drinken gedaan'. KABLAM!! De deur van de dames wc's vloog open..

Joost was inmiddels terug bij CTU. 'Ah', zei Luciano, Joosts baas, 'ik hoorde van de garage beneden dat ze klaar zijn met het repareren van je auto'. 'Wat fijn!', zei Joost verheugd. Zijn auto, genaamd <br>, was namelijk niet zomaar een auto. <br> was een one-of-a-kind zwarte Pontiac TransAm. In de voorkant zat een rood heen-en-weer bewegend lampje, dat eigenlijk nergens voor diende maar er verder wel cool uitzag. Ook kon de auto praten en uit zichzelf rijden. 'Is er al nieuws van sterrenmeisje?', vroeg hij. 'Nee', antwoordde Luciano, 'we hebben al het contact met haar en Biertank verloren'. 'Wat?', reageerde Joost verbaasd, 'we hebben de nieuwste en beste zenders. De communicatie kan niet zomaar opeens wegvallen. En sterrenmeisje kennende zou ze wel een andere manier gevonden hebben om in contact te blijven. Ik ga er direct heen!'. Joost rende naar beneden. '<br>, rij maar alvast voor', zei hij. Joost sprong in zijn beste vriend en ging er snel vandoor.

''Gazsjemegammelegam..', zei de ene Arabier. Zegt de ander 'Hg...''. 'NU IS NIET DE TIJD VOOR MOPPEN!', riep Katje naar Barabas. Hij probeerde altijd grappig te zijn op de verkeerde momenten. Ook zijn gevoel voor humor liet hem weleens in de steek. Stiekem had Barabas een enorme crush op Katje, en hij wilde dat zij hem ook leuk vond. Ook had hij, ondanks zijn nerdheid, de liefdessignalen tussen Katje en Joost maar al te goed opgemerkt. Uit jaloersheid had hij een beetje een hekel aan Joost gekregen. 'Katje, hoe staat het met de terroristen?!', vroeg Luciano, 'hebben ze al eisen gesteld? En waarom hebben ze Kunst doodgeschoten?'. 'Ze eisen de vrijlating van zo ongeveer de helft van de gevangenen in Guantanomo Bay. Als we hier niet binnen 2 uur gehoor aan geven, zullen we de gevolgen wel merken, zeiden ze. Dat wat er met Kunst gebeurde was slechts een voorproefje om hun serieusheid te illustreren.', antwoordde Katje. 'Hmm..', zei Luciano, 'dat mag natuurlijk nooit gebeuren'..

In de deuropening stonden Basjeeh en Soija. Opeens waren ze een stuk minder leuk dan een paar minuten geleden. 'Hey! Rot eens op!', riep Fizzle. Maar Soija pakte haar stevig beet en sleurde haar naar buiten. Basjeeh deed hetzelfde met Allure. De deur van de wc's kwam uit bij de ingang van de discotheek. De jongens hadden even gewacht tot er niemand in de buurt was, zodat ze ongemerkt de meisjes naar buiten konden slepen en in een oud bestelbusje konden gooien. Ze reden hard weg. Versufd ging Allure overeind zitten en had, mede dankzij de koele buitenlucht, opeens een helder moment. 'Ja hallo, dit gaat zomaar niet', dacht ze, 'ik weet niet wat ik aan mn ouders moet vertellen als ik over een paar uur nog niet thuis ben.' Ze keek naar Fizzle. Ze dachten allebei hetzelfde. Fizzle pakte Soija stevig bij zijn nek. Allure deed haar linker hoge hak uit, en stak deze met alle kracht die ze nog in zich had in de nek van Basjeeh. Een straaltje bloed spoot over haar nieuwe broek. 'Verdomme!', dacht ze, terwijl het busje stuurloos van de weg af reed..

0.58…0.59…1.00

Spelers
1. Krynn
2. matige_muis
3. VeGs (tovenaar)
4. Absinthe
5. AllureV
6. Sherco (ziener)
7. Pippeloen
8. Lucky Luciano
9. Light Fighter
10. Daboman
11. Mr Soija
12. Katje
13. sterrenmeisje (dorpeling)
14. Heksjuh
15. Hanneke
16. Basjeeh (leerling(ziener))
17. Barabas
18. Uice
19. fizzle-fluffy
20. ~~Fantôme~~
21. *Miekjuh* (dorpeling)
22. Kunst (cupido)

Opgehangen
Opgegeten

Uhoh, de weerwolven hebben de leerlingziener opgegeten. Dorpelingies, doe eens wat!!

En!! Voor de liefhebbers: Alle verhalen en uitslagen VAN DIT SPEL op een rijtje!! Met als thema '24', de tvserie.
Advertentie
Oud 15-10-2008, 10:29
Verwijderd
Fantome
Hanneke
Krynn
Mr Soija
Heksjuh
Daboman
Uice
Matige_muis
Katje
Fizzle-fluffy
Absinthe
Pippeloen
Lucky Luciano
AllureV

Hanneke
Fantome
Barabas [switch]

Mr Soija
Light fighter

Citaat:
Mwah, niet echt want ik bedoelde "wij dorpelingen, die misschien te snel voor fantome gaan". Ik zie ook niet echt in hoe je er een freudiaanse verspreking in kan zien?

Ik vind haar eigen theorie over hanneke op zich een redelijk alternatief dus misschien ga ik voor hanneke. Want de wolven kunnen op zich wel denken dat basjeeh ziener is, maar als je dat zo ziet ga je er eigenlijk al vanuit dat Fantome wolf is. Want waarom zouden de wolven basjeeh anders als ziener zien? De kans dat het een lucky shot was is volgens mij gewoon veel groter.

Krynn heeft op zich ook wel een punt over mr soija. Hij ging snel met basjeeh mee, wilde niet niet uitleggen maar het zou kunnen dat hij het deed om zich later vrij te kunnen pleiten. Vrij makkelijk praten achteraf. Mr soija houd ik ook open als optie.


Niks makkelijk achteraf praten, ik heb duidelijk gezegd dat ik hem overtuigend vond. En switchen doe je niet zonder reden.

En sinds wanneer luisteren we niet meer naar de zieners laatste wens?

Laatst gewijzigd op 15-10-2008 om 19:11. Reden: +Daboman; +Uice; +matige_muis; +Barabas; +Katje; -Barabas; +Barabas; +fizzle-fluffy; +Absinthe; +Pippeloen; +Lucky Luciano; +
Oud 15-10-2008, 10:34
Verwijderd
daboman schreef:
Citaat:
Ik vind haar eigen theorie over hanneke op zich een redelijk alternatief dus misschien ga ik voor hanneke. Want de wolven kunnen op zich wel denken dat basjeeh ziener is, maar als je dat zo ziet ga je er eigenlijk al vanuit dat Fantome wolf is. Want waarom zouden de wolven basjeeh anders als ziener zien? De kans dat het een lucky shot was is volgens mij gewoon veel groter.
Ik vind basje heel overtuigend klinken als het gaat om de beschuldigingen richting Fantome, waarom zou hij fantome zo verdacht maken als hij daar geen reden voor had?
Het lijkt wel of je twijfel wilt zaaien over fantome.
Oud 15-10-2008, 10:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Zieners laatste wens he. Daar heb je op zich ook wel een punt. Ok ik stem deze ronde wel fantome dan.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-10-2008, 10:39
Verwijderd
That's it, je bent om? Geen reactie op Pippeloen ook?
Oud 15-10-2008, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Zieners laatste wens he. Daar heb je op zich ook wel een punt. Ok ik stem deze ronde wel fantome dan.
Als je zelf wolf bent heb je je nu wel mooi ingedekt, mocht fantome een slechte functie hebben.
Als ze een goede functie heeft trouwens ook, dan kan je zeggen dat je al twijfelde.
Oud 15-10-2008, 10:45
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Kennelijk is eerst je stem overwegen en de rest je overwegingen laten weten tegenwoordig ook een misdaad. So be it.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 15-10-2008, 10:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mja, Fantome lijkt me toch duidelijk de meest logische keuze. Voorlopig zet ik mijn stem bij haar.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 11:05
Verwijderd
De drie verdachten zijn voor mij op dit moment Fantome, Hanneke en Soija.

Had eigenlijk mijn stem al klaarliggen voor Hanneke, maar dat is dan wel voor de volgende ronde. Fantome it is.
Oud 15-10-2008, 11:52
Verwijderd
Fantome is it. al ben ik niet helemaal zeker, maar als ik dan Hanneke stem en fantome blijkt wolf te zijn ben ik verdacht.
Oud 15-10-2008, 11:59
Verwijderd
Zo wat een ontwikkelingen weer leerlingziener dood, beetje jammer. Ik stem op Fantome. Omdat. En ik vind Dabo weer iets verdachter door zijn plotselinge omslag om toch ook mee te gaan op fantoom. Something is going on there Verder heb ik nog steeds mijn twijfels bij Barabas (weet niet of ik dat al gepost had) en nu eigenlijk ook matige_muis. Die post hierboven voelt een beetje wolverig aan.
Oud 15-10-2008, 12:26
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mooi gedaan Topdrop. Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 15-10-2008, 12:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
jammer dat (bijna) niemand serieus naar mn post wil kijken, maar so be it.
Als jullie potverdorie daarna dan maar eens gaan beginnen met weerwolven neerknuppelen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-10-2008, 13:00
Verwijderd
Citaat:
jammer dat (bijna) niemand serieus naar mn post wil kijken, maar so be it.
Als jullie potverdorie daarna dan maar eens gaan beginnen met weerwolven neerknuppelen
Zijn we toch al mee bezig?

Overigens bedenk ik me net dat we een stel slimme wolven moeten hebben deze keer.

De goede spelers die ik me kan bedenken zijn Soija, Fantome, Light Fighter en Daboman.

De laatste twee zie ik nu ook niet echt veel posten. Lastig, lastig...
Oud 15-10-2008, 13:13
Verwijderd
Ik heb nog eens goed gekeken, ik vind fantome wel overtuigend overkomen, ik stem op Hanneke.
Oud 15-10-2008, 13:23
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Zijn we toch al mee bezig?
als je je daarna aan je woord houd en bezig gaat met Soija of Hanneke ophangen wel ja. al heb ik natuurlijk liever dat je daar even mee begint.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-10-2008, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog eens goed gekeken, ik vind fantome wel overtuigend overkomen, ik stem op Hanneke.
You got to be kiddin me. Hoezo dat dan?

Citaat:
als je je daarna aan je woord houd en bezig gaat met Soija of Hanneke ophangen wel ja. al heb ik natuurlijk liever dat je daar even mee begint.
Grappig hoe alleen wolven elk spel zeggen 'na mn dood die en die ophangen' als laatste redmiddel. Om de een of andere reden houden dorpelingen het puur bij zelfverdediging en gaan ze niet over op hypocriete en slinkse slijmgedrag.
Oud 15-10-2008, 14:46
Verwijderd
Citaat:
You got to be kiddin me. Hoezo dat dan?
wat ze zegt.
Ads door Google
Oud 15-10-2008, 16:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb nog eens goed gekeken, ik vind fantome wel overtuigend overkomen, ik stem op Hanneke.
Ik heb het idee dat barabas met deze post probeert de aandacht nog van fantome af te leiden op een andere speler. Voor mij maakt dat zowel fantome (extra) als barabas zelf verdacht. Maar ook Soija staat hoog aan mijn stemlijstje. Aangezien ik echter de hele dag al heb lopen peinzen, moet het er maar eens van komen. Ik ga mee op Fantome en als zij inderdaad wolf blijkt, is barabas mijn keus voor de volgende ronde.
Oud 15-10-2008, 16:19
Verwijderd
Nou ja, bij gebrek aan beter, en omdat Basjeeh ziener was, en omdat er al meer op haar stemmen, ga ik ook voor Fantome deze ronde.
Oud 15-10-2008, 16:20
Verwijderd
Ik heb het niet zo nadrukkelijk gezegd, maar ook ik stem dus fantome.
Oud 15-10-2008, 17:00
Verwijderd
Nu hopen dat mijn gok werkt...
Oud 15-10-2008, 17:09
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nu hopen dat mijn gok werkt...
wat voor gok? hoe werkt?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 15-10-2008, 17:14
Verwijderd
Ik stem ook op fantome, aangezien basjeeh op haar stemde. De kans is wellicht klein dat hij haar functie al opgevraagd had, maar het is de moeite waard. Bovendien geeft het ons ook wat info over de functie van barabas
Oud 15-10-2008, 17:35
Verwijderd
Citaat:
wat voor gok? hoe werkt?
Dat jij geen wolf bent, want anders lig ik er de volgende ronde uit.
Advertentie
Oud 15-10-2008, 17:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik denk dat de wolven in elk geval in het fantome-stemlijstje zullen zitten!
Oud 15-10-2008, 17:42
light fighter
light fighter is offline
Basjeeh was erg gefocust op fantome, dat pleit gewoon tegen haar. Aan de andere kant had ik ook het idee dat die focus kwam door die "discussie". Dit pleit weer voor fantome en zou haar inderdaad vrij pleiten. Maar dat basjeeh de functie van fantome heeft opgevraagd vind ik niet geheel onlogisch.
Soija vind ik ook heel verdacht en vreemd spelen, zeker voor zijn doen. Hij is veel rustiger minder fel.
Aan Hanneke vind ik persoonlijks niks verdachts, iemand concrete verdenkingen tegen haar?

Op dit moment kies ik voor Soija
Oud 15-10-2008, 17:42
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Nou, ik denk dat de wolven in elk geval in het fantome-stemlijstje zullen zitten!
Niet allemaal maar zeer zeker een aantal...
Oud 15-10-2008, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Basjeeh was erg gefocust op fantome, dat pleit gewoon tegen haar. Aan de andere kant had ik ook het idee dat die focus kwam door die "discussie". Dit pleit weer voor fantome en zou haar inderdaad vrij pleiten. Maar dat basjeeh de functie van fantome heeft opgevraagd vind ik niet geheel onlogisch.
Soija vind ik ook heel verdacht en vreemd spelen, zeker voor zijn doen. Hij is veel rustiger minder fel.
Aan Hanneke vind ik persoonlijks niks verdachts, iemand concrete verdenkingen tegen haar?

Op dit moment kies ik voor Soija
Ik speel niet rustiger, wel minder fel. Dat is omdat ik de vorige keer geband werd voor mijn felheid, dus dat mag niet meer van Ome Ditt.
Oud 15-10-2008, 17:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We gaan er ook niet veel aan hebben he?
Oud 15-10-2008, 18:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mooi gedaan Topdrop. Hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Ik denk een uur of 2 ofzo. En toen nog het laatste verhaal zelf schrijven
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-10-2008, 18:31
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hup dorpelingen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 15-10-2008, 18:38
Verwijderd
Wederom mist AllureV in de lijst?
Oud 15-10-2008, 19:01
Lethe
Lethe is offline
Omdat ik nog niet gestemd heb. Ik ga mee op Fantoom, omdat ik haar verdacht vind en omdat het duidelijk geen zin heeft om op iemand anders te stemmen.
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 19:56
Krynn
Krynn is offline
Bah, citeren uit 't vorige topic kan niet meer...

..Soija, waarom ik twijfelde aan stemmen op Fantome heb ik gezegd. Basjeeh speelde agressief en liet duidelijk merken hoe hij over het omgaan met kennis dacht: dat de wolven in hem opaten omdat ze een ziener in hem zagen hoefde niet per sé te komen doordat hij een wolf aanviel. Wat dan uiteindelijk wel de doorslag gaf voor mij was dat-ie tegenover Fantome nét een tandje agressiever was. Ik was echt niet de enige die twijfelde, maar kijk, ik ben verdacht ("je bent de volgende op m'n lijstje") Meeschapen zonder verder argumenten te geven is veel makkelijker!

Waarom ik jou verdacht vind...je kunt voor alles meerdere verklaringen verzinnen, maar stemlijstjes liegen niet. Jij bent mij in dat opzicht gewoon te wispelturig, wat betreft het doorgeven van je stem en wat betreft je consequentheid van redeneren.

Je stem wijzig je, meer dan eens, met of zonder opgaaf van reden, last-minute. Dan kun je in het geval van Basjeeh wel roepen dat het niets uitmaakt voor de uitslag, maar waarom doe je 't dan? Omdat je niet wil meeschapen, zeg je. Die reden overtuigt me gewoon niet...en de reden die ik waar ik dan zelf op kom, omdat ik je al wat verdacht vind, is dat je de aandacht op Basjeeh wil vestigen. Hallo, de tovenaar is dood. In die context vind ik het ook verdacht dat Hanneke gaat roepen dat Basjeeh misschien de leerlingziener wel is. Het is mij ook door het hoofd geschoten, na al Basjeehs gehamer op hoe om te gaan met kennis, maar dat ga ik verdorie toch niet hardop zeggen. De ziener is de laatste die je dood wel hebben nu :/

Consequentheid van redeneren dan. Miekjuh val je aan op het niet tijdig doorgeven van stemmen, terwijl ze 'm alleen niet bevestigd had. Hanneke doet precies hetzelfde "dus zal ik deze ronde - waarschijnlijk, ik wacht zoals altijd de dag nog even af - Fantome stemmen" en je zet haar gewoon, meteen, zonder commentaar, in de lijst. Basjeeh vind je eerst bijna verdacht genoeg om op te stemmen, et voila, daar sla je om en ga je mee in zijn verdachtmakingen "omdat je hem overtuigend vind".

Edit: AllureV. Die gaf haar stem vorige keer één post boven de jouwe door...heb je toen niet in het stemlijstje gezet, vandaar dat ze ontbrak. Maar goed. Daar ging het me dus niet om.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren

Laatst gewijzigd op 15-10-2008 om 20:03.
Oud 15-10-2008, 20:07
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
In die context vind ik het ook verdacht dat Hanneke gaat roepen dat Basjeeh misschien de leerlingziener wel is. Het is mij ook door het hoofd geschoten, na al Basjeehs gehamer op hoe om te gaan met kennis, maar dat ga ik verdorie toch niet hardop zeggen. De ziener is de laatste die je dood wel hebben nu :/

Consequentheid van redeneren dan. Miekjuh val je aan op het niet tijdig doorgeven van stemmen, terwijl ze 'm alleen niet bevestigd had. Hanneke doet precies hetzelfde "dus zal ik deze ronde - waarschijnlijk, ik wacht zoals altijd de dag nog even af - Fantome stemmen" en je zet haar gewoon, meteen, zonder commentaar, in de lijst.

Ewh. Misschien had Cupido toch gelijk?
Dat ik dat riep is - achteraf - misschien niet slim. Maar als Fantome zometeen inderdaad wolf blijkt is dat iets wat de wolven net zo goed kunnen verzinnen, als Fantome geen wolf blijkt is dat op niets gebaseerd en had ik net zo goed kunnen zeggen dat ik dacht dat [insert willekurige naam] misschien wel ziener was.

Wat dat afwachten betreft, daar is m.i. weinigs verdacht aan. Het zou verdachter zijn als ik 's ochtends al m'n stem definitief zou stellen, want dat zou veranderen van gedrag in vorige spellen zijn. En dat weet Soija ook wel waarschijnlijk
__________________
Hoi! - Soija.nl
Ads door Google
Oud 15-10-2008, 20:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom komt die uitslag nou steeds zo bizar laat!
Oud 15-10-2008, 21:18
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Geachte damesch ende heeren,

Terugkerende van mijn wekelijksche training, moge ik (Den Heere TopDrop) enkele momenten geleden via ene pm vernemen dat desbetreffend verhaalschrijvend medespelleiderpersoon wegens computerproblemen gehinderd niet in staat is het verhaal te schrijven. Bij deze een verzoek aan mij of ik het verhaal kan schrijven. Helaasch is het al kwart over 10. Om de personen om wie dit alles draait, jullie, niet den dupe te laten worden van een spelleiderschprobleem, zal ik zo alvast de uitslag posten.

U wordt gegroet,

Uwe OverDeTopDrop
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-10-2008, 21:19
Verwijderd
Oei
Oud 15-10-2008, 21:22
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
The following takes place between 1 am and 2 am...

<verhaal>
Bladibla.. gedoe ende dingen gebeuren. *naarheid*

'Aaah! Oh nee!', riep iemand, en zag hoe Fantome gruwelijk werd vermoord.
</verhaal>

1.58…1.59…2.00

Spelers
1. Krynn
2. matige_muis
3. VeGs (tovenaar)
4. Absinthe
5. AllureV
6. Sherco (ziener)
7. Pippeloen
8. Lucky Luciano
9. Light Fighter
10. Daboman
11. Mr Soija
12. Katje
13. sterrenmeisje (dorpeling)
14. Heksjuh
15. Hanneke
16. Basjeeh (leerling(ziener))
17. Barabas
18. Uice
19. fizzle-fluffy
20. ~~Fantôme~~ (weerwolf)
21. *Miekjuh* (dorpeling)
22. Kunst (cupido)

Opgehangen
Opgegeten

Ja!!! Een wolf is dood!!!

En!! Voor de liefhebbers: Alle verhalen en uitslagen VAN DIT SPEL op een rijtje!! Met als thema '24', de tvserie.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-10-2008, 21:25
Verwijderd
Haha!
Oud 15-10-2008, 21:25
Verwijderd
Citaat:
The following takes place between 1 am and 2 am...

<verhaal>
Bladibla.. gedoe ende dingen gebeuren. *naarheid*

'Aaah! Oh nee!', riep iemand, en zag hoe Fantome gruwelijk werd vermoord.
</verhaal>
Oud 15-10-2008, 21:26
Verwijderd
Oud 15-10-2008, 21:29
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Kijk, goed nieuws!

Netjes!
Oud 15-10-2008, 21:30
Krynn
Krynn is offline
Wolf dood...yeey!...maar ook: doh, zoveel was me uit de posts van Fantome van vandaag dan ook wel weer duidelijk geworden...

Citaat:
Dat ik dat riep is - achteraf - misschien niet slim. Maar als Fantome zometeen inderdaad wolf blijkt is dat iets wat de wolven net zo goed kunnen verzinnen, als Fantome geen wolf blijkt is dat op niets gebaseerd en had ik net zo goed kunnen zeggen dat ik dacht dat [insert willekurige naam] misschien wel ziener was.
En dan had [willekeurige naam] waarschijnlijk dood geweest, want de tovenaar is dood, de wolven kunnen bijna iedereen eten die ze willen. Da's precies m'n punt. Als je vermoedt dat iemand ziener is dan vestig je daar de aandacht niet op.

/moe is

Ik moet nu al stemmen trouwens ...morgen vroeg op, lange dag, elders slapen, en dan nog een lange dag.

Als ik niet gevroten word, noteer dan maar een stem voor Soija.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 15-10-2008, 21:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik zal zo nog wel een wat langer verhaal schrijven, maar eerst nog even wat andere dingen doen die gedaan moeten worden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-10-2008, 21:32
Verwijderd
Prachtig verhaal, prachtige uitslag!
Oud 15-10-2008, 21:35
Verwijderd

eindelijk een goede uitslag.
Oud 15-10-2008, 21:39
Verwijderd
Daboman en Barabas staan bovenaan mijn verdachten lijstje. Daboman doordat hij zich heeft ingedekt, typisch wolvengedrag.
Barabas die eerst fantome wil stemmen maar later toch voor hanneke gaat, misschien hoopte hij dat er meer mensen met hem mee zouden gaan omdat hanneke al langer verdacht is.
Oud 15-10-2008, 21:52
Verwijderd
Nou top dat basjeeh toch nog een goed vermoeden had ik het begin al en we nu toch een wolf hebben.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #63, deel 2
Lorelei
420 05-11-2009 19:35
De Kantine Weerwolfspel #59 deel 2
Verwijderd
500 02-06-2009 20:51
De Kantine Weerwolfspel #55 deel 2
Spelleider
500 24-01-2009 19:53
De Kantine Weerwolfspel #53
Verwijderd
500 16-11-2008 18:32
De Kantine Weerwolfspel 52
Spelleider
500 15-10-2008 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.