Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 21:43
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Aangezien ik erg veel pijn heb tijdens het sexen, zou ik graag willen weten welk standje het minst pijn doet voor de vrouw.

Heeft er iemand tips? Zijn er hier nog meer meiden die last hebben van pijn tijdens het sexen?

Ook heb ik vaak last van een gevoel dat ik moet plassen, terwijl dat alleen maar drang is. Ik hoef dan namelijk niet echt te plassen, maar het gevoel is er wel.

Wat doe ik hier tegen? Gaat dit nog over? Zijn er standjes waar bij dit niet zo erg is?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:53
joepie3
joepie3 is offline
misschien gaat je vriend gewoon te diep en te hard in je??? of hij heeft gewoon een te grote pik , kan ook. of heb je gewoon nog niet vaak geneukt?

maar dat plas-gevoel heb ik nog nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:58
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Citaat:
joepie3 schreef:
misschien gaat je vriend gewoon te diep en te hard in je??? of hij heeft gewoon een te grote pik , kan ook. of heb je gewoon nog niet vaak geneukt?

maar dat plas-gevoel heb ik nog nooit van gehoord.
Mijn vriend gaat niet te diep en te hard, omdat dat niet kan, aangezien ik zo een pijn heb. Ik heb nog niet vaak geneukt, maar heeft dat er veel mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 22:17
joepie3
joepie3 is offline
ja heeft er zeker mee te maken. De eerste x aantal keren doet het altijd pijn. maar kan ook zijn dat je niet nat genoeg bent. en anders ga gewoon naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 01:43
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
joepie3 schreef:
ja heeft er zeker mee te maken. De eerste x aantal keren doet het altijd pijn. maar kan ook zijn dat je niet nat genoeg bent. en anders ga gewoon naar de huisarts.
de eerste aantal keer doet het wat?

dat verschilt echt per persoon hoor, kijk dat het pijn doet is niet ongehoord, en meestal zal dat wel verdwijnen na een paar keer, simpelweg omdat je vagina de grootte van een penis ws niet gewend is... dat rekt wel op... hoef je je echt geen zorgen over te maken...

en dat nat zijn? dat zal je zelf het beste weten, mijn vriendin en ik pijlen dat altijd ff hoe gemakkelijk me vingers naar binnen glijden, maar meestal zijn er bij haar geen moeilijkheden

mijn advies:

laat dat advies van die huisarts ff liggen, probeer het nog een paar keer rustig aan, dus met goed voorspel dat je dus echt lekker geil ben, laat hem dan bovenop, maar begelijdt hem wel, als je echt het heft in eigenhanden wil nemen raad ik je aan zelf bovenop te gaan, het enige nadeel is dan dat ie wel dieper door kan stoten zonder waarschuwing, je gaf al aan dat het vrij pijnlijk was, dus ik raad je wel aan nog heel ff rustig aan te doen...

succes
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 02:01
Soullar
Soullar is offline
owjaw die drang om t eplassen is ws omdat je vriendje tijdens sex toch druk uitoefend op je blaas... (ws leunt ie derop) hoe dat verder in elkaar zit weet ik niet, vraag me vriendin dat maar
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 20:52
sunna
sunna is offline
Citaat:
abcdefghijk schreef:


Ook heb ik vaak last van een gevoel dat ik moet plassen, terwijl dat alleen maar drang is. Ik hoef dan namelijk niet echt te plassen, maar het gevoel is er wel.

Wat doe ik hier tegen? Gaat dit nog over? Zijn er standjes waar bij dit niet zo erg is?
ik weet precies wat je bedoelt, ik heb het hier ook al een paar x met vriendinne over gehad en die hebben het ook allemaal dus het is denk ik heel normaal
verder weet ik t ook niej
__________________
u never get a second chance to make your first impression
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef:
owjaw die drang om t eplassen is ws omdat je vriendje tijdens sex toch druk uitoefend op je blaas... (ws leunt ie derop) hoe dat verder in elkaar zit weet ik niet, vraag me vriendin dat maar

De ene keer moet ik echt... maar gisteren voelde ik ook plasdrang en toen was het verre van echt... en das best jammer...want ik weet niet wanneer ik echt moet plassen, dus ik kan me nooit echt laten gaan... omdat ik plas steeds ophoud (en dus ook als het niet echt is)

Hoe het verder komt... ik denk dat dan je G-spott wordt geraakt. Ik heb het namelijk ook niet altijd.. Ik ga er maar eens meer op letten

En de plasdrang op zichzelf is niet erg, alleen het is zo irritant als je dan opeens naar de wc moet als je net bezig bent
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 17:38
seven
seven is offline
ik had in het begin ook last van pijn. maar na verloop van tijd wordt het minder. ook omdat we stoppen zo gauw ik het aanvoel komen of iets wat er op lijkt. het fijnste standje vind ik dan om te liggen met hem gewoon bovenop. missionaris dacht ik zo. dan zijn de bewegingen het meest gecontroleerd en heb je geen last van harde stoten etc etc (tenzij je dat wil natuurlijk)

dat plasgevoel komt omdat de penis druk uitoefent op oa de blaas. je hoeft dan helemaal niet, maar doordat er druk op je buik staat voelt het wel alsof. (ik heb het ook als ik ongesteld ben, erg vervelend) ik stel voor dat je dan gewoon even naar de wc gaat of het probeert te vergeten dan gaat die druk meestal vanzelf weer weg.
houdt de pijn aan ga dan toch maar naar een dokter. of hou op met sex...........dus

xs succes
__________________
de mens is het kleinste deel uit niets
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 17:42
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Citaat:
seven schreef:
ik had in het begin ook last van pijn. maar na verloop van tijd wordt het minder. ook omdat we stoppen zo gauw ik het aanvoel komen of iets wat er op lijkt. het fijnste standje vind ik dan om te liggen met hem gewoon bovenop. missionaris dacht ik zo. dan zijn de bewegingen het meest gecontroleerd en heb je geen last van harde stoten etc etc (tenzij je dat wil natuurlijk)

dat plasgevoel komt omdat de penis druk uitoefent op oa de blaas. je hoeft dan helemaal niet, maar doordat er druk op je buik staat voelt het wel alsof. (ik heb het ook als ik ongesteld ben, erg vervelend) ik stel voor dat je dan gewoon even naar de wc gaat of het probeert te vergeten dan gaat die druk meestal vanzelf weer weg.
houdt de pijn aan ga dan toch maar naar een dokter. of hou op met sex...........dus

xs succes
Ook bij het missionaris-standje heb ik last van de pijn, maar toch bedankt voor je antwoord!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.