Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 17:43
ChinoMoreno666
ChinoMoreno666 is offline
hoe doet het ontmaagd worden minder pijn?
tenminste wat kun je het beste doen tegen die pijn, ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:49
poesiefox
poesiefox is offline
Gebruik even de zoekfunctie, en type ook eerste keer eens in.

Daar vindt je hele handleidingen met hoe het wel en niet moet.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:12
Verwijderd
Ja idd, zoekfunctie kan je goed gebruiken bij dit onderwerp.

Om toch even snel te reageren;
Zorg dat je je op je gemak voelt bij die jongen die je gaat onmaagde, zodat je volledig kunt ontspannen.

Zorg dat je goed opgewonden bent, zodat je natuurlijke geilmiddel ruim aanwezig is!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:31
Verwijderd
Bestudeer het topic 'do's en dont's bij ontmaagding' dat zojuist is aangemaakt goed Vraag je vriend om heel voorzichtig te zijn, hij moet hem er zeker níét in 1 keer in rammen! Voorzichtig tegen je vagina duwen en als-ie er een klein stukje in zit zachtjes heen en weer gaan, en zodra het erge pijn doet houden jullie op (zonder de penis eruit te halen) en dan doen jullie iets anders fijns, zoenen bijvoorbeeld, of hij streelt jouw clitoris of jij streelt de stam van zijn penis. Van te voren kan hij je 'oprekken' door je met steeds meer vingers vaginaal te vingeren (3 is uiteindelijk wel genoeg, dan past er zeker een penis in). Het kan dan nog een beetje pijn doen, maar als het goed is, is dat zó weer over. Gebruik je eigenlijk tampons? Een smal formaat penis is ongeveer even dik als een volgezogen supertampon, een gemiddelde penis is maar een beetje (1 of 2 cm ofzo) dikker.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:02
ChinoMoreno666
ChinoMoreno666 is offline
ja, ik gebruik wel tampons, maar dat doet zelfs al pijn
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ChinoMoreno666 schreef op 11-06-2003 @ 21:02:
ja, ik gebruik wel tampons, maar dat doet zelfs al pijn

Eerst nog maar gevingerd en gebeft worden dus. Daar rekt de boel vast wat van op. Dat heeft tijd nodig.

Je mag pas echt met hem naar bed als je zo geil als boter van en door en met hem wordt. Dan gaat het eigenlijk vanzelf.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 21:29
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
handig standje: leg hem op zijn rug en jij gaat dan op hem zitten en hem langzaam in je laten komen... op deze manier kan jij de hoeveelheid pijn bepalen (maar span je je spieren )

je kan ook missionaris doen en dan je benen zo wijd mogenlijk om hem heen. zo ontspan je meer (maar heb je weer geen controle over de pijn )
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 07:41
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Er zijn truuks om jezelf te ontmaagden in een warm bad, gebruik de zoekfunctie, ik ga het hier niet allemaal weer opnieuw uitleggen...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 11-06-2003 @ 21:29:
je kan ook missionaris doen en dan je benen zo wijd mogenlijk om hem heen. zo ontspan je meer (maar heb je weer geen controle over de pijn )
Tuurlijk wel! Je legt gewoon je handen op zijn kont en jij regelt het tempo en de diepte zegmaar!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:45
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
een heeeeeel lang voorspel (enkele uren) wil erg goed helpen

ben je aan de pil? dat zou het wel makkelijker maken

de eerste keren bij mij en me vriendin wou het ook nie lukken (ze was maagd, en trouwens ook 2 keer probleem van mijn kant ghehe) maar tijdens het gewoon langs elkaar wrijven van onze geslachtsdelen "glipte" me penis er gewoon in, omdat ze helemaal opgewonden was en ontspannen, ze spande haar spieren daar helemaal niet

wat ook werkte bij ons was dat een van de eerste keren haar broertje binnenkwam tijdens de eerste penetratie geheh, toen moest ze zo lachen dat ze helemaal ontspande en toen schoof ik um er ook zo in! dus als je een broertje hebt zorg dat ie binnenkomt, dan kan de lol (op 2 manieren! ) beginnen!

succes!
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:02
ChinoMoreno666
ChinoMoreno666 is offline
ja
ik ben aan de pil
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Pijn in mijn heup
Daantje_0705
17 13-09-2016 14:32
Seksualiteit Neuken doet nog steeds erg veel pijn!
Gehazi
33 19-10-2006 13:46
Seksualiteit Pijn
Sténnis
38 16-06-2005 10:55
Seksualiteit altijd pijn bij seks
meisje833
7 09-11-2004 13:41
De Kantine Wat is pijn?
Dark Elf Oscar
49 09-02-2004 15:28
Seksualiteit Zou het bij meisje altijd pijn doen?
Wolfpac101
52 05-11-2002 12:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.