Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2005, 21:28
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Aangezien ik toch niet veel te doen heb morgen ga ik lekker wat taarten/cake's bakken met mijn zusje.

Doen jullie ook wel eens van die dingen?
Is het dan vaker serieus of niet...

Bij ons is het meestal een tering zooi erna...
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2005, 21:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Aangezien ik nogal een neuroot in de keuken ben kook ik welles met mn broers bijvoorbeeld ja.

Of taarten bakken soms met mn moeder maar vaak kan ik het ook alleen
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 21:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik kook meestal eigenlijk alleen maar met anderen. Ik kook namelijk zelf nooit, maar sinds ik op kamers zit, wil ik het liefst voor de maandag- en dinsdagavond eten van thuis meenemen. Daarom ga ik zondag altijd koken, en meestal helpt mijn zusje dan mij, want zij vindt dat leuk om te doen.
Maken we altijd een grote ketel met spaghetti of goulash of stampot of zo. Zondag of maandag eten mijn ouders en mijn zusje 's avonds daarvan en voor de maandag- en eventueel dinsdagavond neem ik een paar bakjes daarvan mee naar mijn studiestadje.
Maar voor de rest kook ik dus bijna nooit zelf, laat staan met anderen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 03:13
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Als ik kook doe ik het altijd alleen, anders lopen die anderen toch maar in de weg, we hebben namelijk maar een klein keukentje hier
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 07:47
Verwijderd
cake bakken doe ik nog wel eens met m'n vriend samen... en soms help ik m'n moeder of zij mij met dingen snijden die door het eten moeten, maar echt samen kóken met mensen doe ik niet want daar kan ik niet tegen . Ik word dan heel bazig en vervelend.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 12:19
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
ik kook altijd samen met mn huisgenootje/vriendin. Dus das wel handig. Als ik een taart ga bakken ofzo, doe ik dat meestal met mn ma samen.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 12:52
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Ik kook elke dinsdag met mijn nichtje. De ene keer bij mij thuis en de andere keer bij haar. Is wel leuk en handig (vooral als je zelf geen idee hebt om te maken) en ik zie de familie nog eens.
En soms als ik me verveel of ik erge honger heb, wil ik mn ma nog wel eens helpen.
Met vrienden koken is vaak een ramp
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 13:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee. Als iemand de keuken in komt terwijl ik kook krijgt hij te horen dat hij uit m'n keuken moet. Ik kan er niet tegen als mensen om me heen dwarrelen in de keuken.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn ouders koken wel eens samen, maar dat ontaardt meestal in ruzie.
Mijn zusje en moeder bakken wel eens samen een taart of zo.

Ik help meestal met tafel dekken en alles opeten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:36
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Met mn broertje weleens koekjes en taart enzo.

En mama help ik wel eens met het koken.

En met mn vriend kook ik samen als we alleen thuis zijn (ok dat hebben we gister voor het eerst gedaan)
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik woon in een studentenhuis en op maandag eten we altijd samen. Dan is er een iemand die voor de hele gang (meestal ongeveer 10 mensen) kookt. Is altijd leuk om te doen en heel gezellig

Iets bakken doe ik meestal wel alleen, heel soms samen met mijn vriend maar ik bak bijvoorbeeld wel eens een cake voor mijn ganggenoten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 17:41
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
ik woon in een studentenhuis, af en toe kook ik met een of meerdere huisgenoten of met vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 20:00
Verwijderd
In principe eet ik elke doordeweekse avond met huisgenoten, als ik kook komt er altijd wel iemand langs, en andersom loop ik ook graag in de weg en roer in pannen zonder dat dat nodig is enzo. Gezellig juist, samen in de keuken
Als ik bij mijn ouders ben help ik ook altijd mee, en gaan mijn zusje en ik vaak samen koekjes bakken voor het nostalgische gevoel
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:19
Verwijderd
Meestal kook ik alleen, soms met mijn vriend en soms met mijn zus, maar dat komt niet vaak voor...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 13:01
Verwijderd
Ik kook meestal met m'n huisgenootje . Radio aan op vol volume, zo hard mogelijk meezingen, taken verdelen en dan is het altijd heel gezellig! Alleen koken vind ik eigenlijk een beetje saai..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 17:20
blobbert
Avatar van blobbert
blobbert is offline
heb 2 jaar als kok gewerkt dus ja dan kook je eigenlijk altijd met meerdere
__________________
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 18:58
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
blobbert schreef op 12-05-2005 @ 18:20 :
heb 2 jaar als kok gewerkt dus ja dan kook je eigenlijk altijd met meerdere
Ik ben ook kok, maar ik sta niet altijd met meerdere te koken, sta alleen met de chef, en die gaat vaak wat anders doen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 20:33
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
Ik doe wel es een poging tot samen koken met mijn zus, maar dat gaat niet Ik mag dan niks doen
Maaarrrr, ik heb afgelopen week wel bewezen dat ik wel kan koken, dus misschien lukt het nu wel? Nouja, ik denk dat ik het maar het beste in m'n eentje kan doen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2005, 17:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik kook alleen in m'n eentje als ik er ook als enige van eet. Dus als ik met m'n broer thuis ben, koken we meestal samen. Of soms kook ik met m'n vader. M'n moeder kookt meestal alleen.

Met bakken help ik mijn moeder wel eens, alleen kan ik dat niet (behalve dan mixjes enzo). Ik snap alleen onze mixer niet zo goed en laatst drukte ik op draaien ipv gardes loslaten en toen zat de keuken onder de brownie mix.
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:30
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik kook meestal alleen. Maar ik vind het niet erg als er anderen in de buurt zijn. Hoewel, mijn moeder gaat nog wel eens de afwasmachine in of uit ruimen. Of bloemenschikken. Dat is wel irritant als je druk bezig bent.

Als ik niet alleen kook, dan kook ik met huisgenoten. Of met mijn vader, want die vind koken ook leuk.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik ga met regelmaat met een paar vriendinnen koekjes bakken of taarten/schuimpjes, iets in die richting. Of als ik bij een vriendin slaap koken we ook wel eens samen of met haar ouders erbij. Thuis kook ik zelden of nooit samen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.