Oud 17-02-2003, 21:23
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Als mijn vriendin en ik sex hebben, en we vrijen op een bepaalde manier, zodat haar g-spot goed gestimuleerd word, moet mijn vriendin soms plassen. Mijn vriendin zegt dat dat komt, omdat ze vanzelf haar spieren aanspant in haar buik, en dat inspannen zorgt voor dat plassen.
is dit tegentegaan met bepaalde technieken? ik neem aan dat het niet normaal is?
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:31
sammiej
sammiej is offline
heej!
ik denk dat het niet helemaal klopt!
er word namelijk gezegd dat als je sex hebt, je blaas dan automatisch afgesloten wordt, zodat je dus niet kunt plassen!
(ik weet niet of het waar is)

voor de rest weet ik geen bepaalde techniek ofzo, voor als het toch waar is dat je vriendin moet plassen!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Choke schreef:
Als mijn vriendin en ik sex hebben, en we vrijen op een bepaalde manier, zodat haar g-spot goed gestimuleerd word, moet mijn vriendin soms plassen. Mijn vriendin zegt dat dat komt, omdat ze vanzelf haar spieren aanspant in haar buik, en dat inspannen zorgt voor dat plassen.
is dit tegentegaan met bepaalde technieken? ik neem aan dat het niet normaal is?
dat aanspannen van der spieren moet niet kunnen zorgen dat je dan ineens moet plassen hoor, dat was er dan al van te voren, als ze ze aanspant moet ze(volgens mij) er geen last van krijgen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:50
Verwijderd
[gothic verantwoord] gewoon laten lopen [/gothic verantwoord]
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:53
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik moet ook altijd plassen door de sex. wij stoppen dan ff, ik naar wc, en dan weer verder. toch niet erg?
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:55
Nar'Hyarmen
Avatar van Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Choke schreef:
Als mijn vriendin en ik sex hebben, en we vrijen op een bepaalde manier, zodat haar g-spot goed gestimuleerd word, moet mijn vriendin soms plassen. Mijn vriendin zegt dat dat komt, omdat ze vanzelf haar spieren aanspant in haar buik, en dat inspannen zorgt voor dat plassen.
is dit tegentegaan met bepaalde technieken? ik neem aan dat het niet normaal is?
volgens mij komt dat meestal door een miscomunicatie tussen haar blaas en haar vaginaspieren (?)... komt wel vaker voor ja
__________________
Pluk de dag, voordat ie wegrot.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 21:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Christen schreef:
Dat is een straf van God hopend dat ze zich voortaan hoed van zonde.
LOL

Citaat:
sammiej schreef:
heej!
ik denk dat het niet helemaal klopt!
er word namelijk gezegd dat als je sex hebt, je blaas dan automatisch afgesloten wordt, zodat je dus niet kunt plassen!
(ik weet niet of het waar is)

voor de rest weet ik geen bepaalde techniek ofzo, voor als het toch waar is dat je vriendin moet plassen!
Hmm bij mannen wordt je blaas wel afgesloten, bij vrouwen weet ik niet. Maar ja, ze zou wat oefeningen kunnen doen met haar bekkenbodem spieren. Bijvoorbeeld als ze moet plassen (gewoon, niet tijdens de sex) even ophouden, weer laten lopen, even ophouder, weer laten lopen enz., of gewoon de spieren aanspannen -> je bekkenbodemspieren kan je aanspannen door net te doen of je je vagina dicht knijpt of omhoog zuigt zeg maar. beetje lastig beschrijven.

Maar ik denk dat dat moet helpen. En natuulijk even plassen voor de sex! heb je ook geen aandrang tijdens de sex.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 23:20
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
nou, ik moet ook altijd plassen door de sex. wij stoppen dan ff, ik naar wc, en dan weer verder. toch niet erg?
Melij met je vriend hoor!
Lijkt me een enorme afknapper.....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 00:15
Verwijderd
Citaat:
ConnX schreef:
Melij met je vriend hoor!
Lijkt me een enorme afknapper.....
wat moet ze dan? over je heen pissen, vind je dat geen afknapper dan?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Christen schreef:
Dat is een straf van God hopend dat ze zich voortaan hoed van zonde.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 00:30
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
wat moet ze dan? over je heen pissen, vind je dat geen afknapper dan?
hahaha , das helemaal lullig

hm, als dat in mijn bed gebeurd dan is da behoorlijk kut, wat moet je dan zegge???? 'ma me vriendin heeft me bed ondergepist'??
hmz neej, lijkt me lastig...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:45
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Choke schreef:
Als mijn vriendin en ik sex hebben, en we vrijen op een bepaalde manier, zodat haar g-spot goed gestimuleerd word, moet mijn vriendin soms plassen. Mijn vriendin zegt dat dat komt, omdat ze vanzelf haar spieren aanspant in haar buik, en dat inspannen zorgt voor dat plassen.
is dit tegentegaan met bepaalde technieken? ik neem aan dat het niet normaal is?
Je hebt het over g-spot stimulatie.
Dan kan je dus op de g-spot manier spuitend klaarkomen. Het vocht gaat door de pisbuis, maar is GEEN plas.

Is juist teken dat je iets goed doet, niet verkeerd.
Vang het vocht op en bekijk het.. is het geel en ruikt het naar plas dan is het plas, maar is het wittig/kleurloos en ruikt het niet of andere geur dan is het vocht van het klaarkomen.

Zoek het eens uit, want volgens mij hoeft eht dus geen probleem te zijn.

Succes!
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:53
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
Je hebt het over g-spot stimulatie.
Dan kan je dus op de g-spot manier spuitend klaarkomen. Het vocht gaat door de pisbuis, maar is GEEN plas.

Is juist teken dat je iets goed doet, niet verkeerd.
Vang het vocht op en bekijk het.. is het geel en ruikt het naar plas dan is het plas, maar is het wittig/kleurloos en ruikt het niet of andere geur dan is het vocht van het klaarkomen.

Zoek het eens uit, want volgens mij hoeft eht dus geen probleem te zijn.

Succes!
Als een meisje klaarkomt, komt er vocht uit haar vagina, niet uit de plasbuis... toch?

Zelf voel ik soms ook wel eens dat ik moet plassen tijdens seks, soms wel vervelend en vaak stelt het ook niets voor (paar druppeltjes oid), maar ja, 't voelt vervelend en 't verpest 't wel een beetje... Laatst was ik een beetje onder de douche bezig, had ervoor geplast maar toen ik klaar kwam begon ik zo ineens te plassen 't Was gewoon écht urine...
Dusseh, ik heb hetzelfde...

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:09
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Als een meisje klaarkomt, komt er vocht uit haar vagina, niet uit de plasbuis... toch?

Zelf voel ik soms ook wel eens dat ik moet plassen tijdens seks, soms wel vervelend en vaak stelt het ook niets voor (paar druppeltjes oid), maar ja, 't voelt vervelend en 't verpest 't wel een beetje... Laatst was ik een beetje onder de douche bezig, had ervoor geplast maar toen ik klaar kwam begon ik zo ineens te plassen 't Was gewoon écht urine...
Dusseh, ik heb hetzelfde...
Inderdaad kan er plas vrijkomen. Maar omdat Choke het duidelijk had over "bij g-spot stimulatie" doet dat toch aan g-spot klaarkomen denken. Het is niet vocht uit de vagina maar spuitend klaarkomen uit de pisbuis.
G-spot en prostraat zijn vrijwel zelfde orgaan. Bij een man voegt prostrat vocht toe aan het zaad bij klaarkomen. Door prostraat te stimuleren kan een man ook alleen met dit vocht komen, zonder het zaad erin. Hetzelfde kan dus bij een vrouw door de g-spot te stimuleren.
Kan niet bij elke vrouw en je kan het zo trainen dat je het er echt met kracht uitspuit.

Klinkt voor veel mensen ongeloofwaardig, maar er zijn wel filmpjes van te vinden op het internet.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:19
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Christen schreef:
Dat is een straf van God hopend dat ze zich voortaan hoed van zonde.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 03:40
Alpaca
Alpaca is offline
Als ik voel dat er sex aankomt, en ik een beetje moet plassen, doe ik dat meestal uit voorzorg. Tijdens de seks wordt er namelijk vaak druk gezet op de blaas en als je dan moet, is datniet zo aangenaam.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:04
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
a new nose schreef:
[gothic verantwoord] gewoon laten lopen [/gothic verantwoord]
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:19
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
SounD schreef:
....

Klinkt voor veel mensen ongeloofwaardig, maar er zijn wel filmpjes van te vinden op het internet.
Maar dan ga je inzoomen en zie je dat het geeddit is.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:28
Verwijderd
het is niet vreemd dat ze moet plassen... het ik-moet-plassen-gevoel kan komen doordat ze haar spieren aanspant of doordat je penis van binnenuit druk uitoefent op haar blaas, als ze dan daadwerkelijk plast kan komen door de ontspanning bij een orgasme

gewoon van te voren even naar de wc gaan...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:54
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
het is niet vreemd dat ze moet plassen... het ik-moet-plassen-gevoel kan komen doordat ze haar spieren aanspant of doordat je penis van binnenuit druk uitoefent op haar blaas, als ze dan daadwerkelijk plast kan komen door de ontspanning bij een orgasme

gewoon van te voren even naar de wc gaan...
ze gaat van te voren ook altijd naar de wc.. en het is ZEKER geen urine, dat weten we zeker.. maar ze zegt dat het vanzelf gaat, dan door het lekkere gevoel, ze haar buikspieren aanspant --> en dan moet ze plassen..
dus ze moet proberen haar spieren aanspannen op die manier, zoals je dat doet, als je erg naar de wc moet?

bedankt voor de reply's
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Choke schreef:
ze gaat van te voren ook altijd naar de wc.. en het is ZEKER geen urine, dat weten we zeker.. maar ze zegt dat het vanzelf gaat, dan door het lekkere gevoel, ze haar buikspieren aanspant --> en dan moet ze plassen..
dus ze moet proberen haar spieren aanspannen op die manier, zoals je dat doet, als je erg naar de wc moet?

bedankt voor de reply's
als het zeker geen urine is, zou ik het gewoon laten gaan... lijkt me vervelend om een heerlijk orgasme over te moeten slaan omdat je als vrouw op het punt staat te ejaculeren...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:04
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
als het zeker geen urine is, zou ik het gewoon laten gaan... lijkt me vervelend om een heerlijk orgasme over te moeten slaan omdat je als vrouw op het punt staat te ejaculeren...
mijn fout, ik bedoel het is ZEKER urine..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 11:21
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Choke schreef:
mijn fout, ik bedoel het is ZEKER urine..
Ow apart..

G-spot stimulatie zorgt voor prikkeling die je het gevoel geeft alsof je moet plassen. Daar moet je niet aan toegeven aan dat gevoel. Bij verdere stimulatie trekt dat gevoel weg en kan het tot ejaculatie leiden.
Als er eenmaal ge-ejaculeerd wordt kan dat getrained worden zodat je echt spuitend klaar komt en het weg kan spuiten. Heeft te maken met samentrekking van de vagina.

Citaat:
knijtert! schreef:
Maar dan ga je inzoomen en zie je dat het geeddit is.
Waarom zeg je zoiets? Ben jij zo'n man die vind dat ejaculatie zijn alleen recht is ofsow? Vrouwen ejaculatie is al wetenschappelijk bewezen er zijn vochtproducerende kliertjes in en rond pisbuis aangetroffen.
Nou ja gelukkig zijn er ook jongens zoals een vriend van me die nadat ie hoorde over vrouwen ejaculatie zei "Ik wil dat mijn volgende vriendin dat ook kan"

hmm.. ik heb opeens ook zo mijn twijfels aan zijn motieven daarvoor... en ik hoop dat ie het niet gaat vragen aan meisjes nu..
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 11:57
rock gek
Avatar van rock gek
rock gek is offline
Citaat:
Christen schreef:
Dat is een straf van God hopend dat ze zich voortaan hoed van zonde.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 21:51
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
maar.. HOE kan ze het precies dan afleren???

*bedankt voor alle andere reply's trouwes*
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 23:49
Bil-worst
Bil-worst is offline
jezus, dat is echt ranzig!
Ik weet preces hoe je eraf komt.... Door gewoon een ander lekker wijf te neuken, heb je nergens last van!
Of mischien gewoon in haar poep gat neuken.... mischien help dat?...
__________________
Ik heb een schijt hekel aan mensen die met me in discussie willen!!! DUS HOU GEWOON JE KA KA KAAK!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 18:00
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Choke schreef:
maar.. HOE kan ze het precies dan afleren???

*bedankt voor alle andere reply's trouwes*
stimulatie van de g-spot leid tot een gevoel dat je mot plassen.
Daar moet je dan niet aan toegeven maar de stimulatie door laten gaan. Dan zakt het plas gevoel weg en wordt het lekkerder en zou het tot een orgasme kunnen komen.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:48
essie1234
essie1234 is offline
Citaat:
Bil-worst schreef op 20-02-2003 @ 23:49:
jezus, dat is echt ranzig!
Ik weet preces hoe je eraf komt.... Door gewoon een ander lekker wijf te neuken, heb je nergens last van!
Of mischien gewoon in haar poep gat neuken.... mischien help dat?...
jou wil k nooit als vrie
__________________
thats me!!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:58
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
essie1234 schreef op 17-06-2003 @ 16:48:
jou wil k nooit als vrie
Ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:06
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
SounD schreef op 20-02-2003 @ 11:21:
Ow apart..

G-spot stimulatie zorgt voor prikkeling die je het gevoel geeft alsof je moet plassen. Daar moet je niet aan toegeven aan dat gevoel. Bij verdere stimulatie trekt dat gevoel weg en kan het tot ejaculatie leiden.


Bij mij wordt dat plasgevoel juist alleen maar erger hoor als mijn g-plek gestimuleerd wordt, tot ik op een gegeven moment echt denk dat ik t plassen niet meer houd.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:19
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Choke schreef op 17-02-2003 @ 21:23:
Als mijn vriendin en ik sex hebben, en we vrijen op een bepaalde manier, zodat haar g-spot goed gestimuleerd word, moet mijn vriendin soms plassen. Mijn vriendin zegt dat dat komt, omdat ze vanzelf haar spieren aanspant in haar buik, en dat inspannen zorgt voor dat plassen.
is dit tegentegaan met bepaalde technieken? ik neem aan dat het niet normaal is?
Het gevoel kan er wel zijn. Maar het klopt inderdaad (volgens mij) dat je blaas ''afgesloten'' word. Jij pist haar toch ook niet vol
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:24
XLerator
Avatar van XLerator
XLerator is offline
D`r zijn ook mensen die van plassex houden. Misschien heb je mazzel
__________________
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:42
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
XLerator schreef op 17-06-2003 @ 18:24:
D`r zijn ook mensen die van plassex houden. Misschien heb je mazzel
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:04
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
sja..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Plas?
Layli
20 08-01-2010 23:11
Seksualiteit als een jongen tijdens de sex tegen je blaas aan stoot...
meisje833
21 14-05-2005 20:55
Seksualiteit Geplast tijdens de seks?
Riek
11 27-12-2003 19:59
Seksualiteit plassex
1drunen
33 14-04-2003 19:45
Seksualiteit steeds moeten plassen tijdens de seks...
**~yvie~**
5 14-11-2002 14:12
Seksualiteit Pijn tijdens sex en drang om te plassen.
abcdefghijk
9 27-03-2002 18:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.