Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2008, 13:59
J-roenn
J-roenn is offline
I-doser is een computerprogramma waarvan de makers beweren dat het allerlei effecten via geluiden aan het menselijk brein kan geven, die vergelijkbaar zijn met verschillende soorten drugs

Download
http://rapidshare.com/files/82324579/I-Doser.rar.html

progje met winrar openen en dan idoser.exe openen, links klikken op open dose, dan naar dose files en dan de trip die je wilt hebben.

wat vinden jullie hier nou eigenlijk van ?
Advertentie
Oud 27-01-2008, 14:14
Verwijderd
Mja, bestaat al best lang. Heb het poosje geleden eens geprobeerd, gewoon op bed gaan liggen in een redelijk donkere kamer met een koptelefoon op. Maar ik werd er altijd heel slaperig van, maar ik weet niet of dat nou komt doordat ik door dat programma in slaap viel of doordat ik gewoon moe was (ik probeerde het voordat ik ging slapen). Bij mij heeft het niet veel gewerkt dus...

Maar een vriend van me had die marihuana trip geprobeerd en die beweerde dat hij wel een soort van stoned gevoel kreeg. En aangezien het toch steeds weer op fora enz opduikt zal het toch bij sommige mensen wel effect hebben.
Oud 27-01-2008, 14:25
Verwijderd
Ik denk dat het ook gewoon deels placebo is.

Ergens kan ik ook wel begrijpen dat je je stoned voelt als je een half uur helemaal ontspannen naar rare geluiden moet luisteren

Het is denk ik gewoon dikke onzin
Oud 27-01-2008, 14:30
Verwijderd
Ik weet niet of Idoser onzin is, maar in principe is het wel mogelijk om iets dergelijks te bereiken met geluid afaik. Iets met trommelgeroffel en theta-waves en trances enzo.
Oud 27-01-2008, 14:55
Verwijderd
klopt maar ik zie het nut niet van een half uur op een stoel zitten om een coke effect te krijgen. Terwijl je in die zelfde tijd wat lijnen wegnakt met gegarandeerd resultaat (als je de kwaliteit weet).

Het valt bij mij in dezelfde categorie als thee en bananenschillen roken. Mocht het werken dan is het nog zo omslachtig als de pest.
Oud 27-01-2008, 15:06
Verwijderd
Dat vind ik toch compleet wat anders eigenlijk.
Oud 27-01-2008, 15:26
Verwijderd
is ook, maar het is meer de vergelijking dat het gewoon vreemde omslachtige manieren zijn om maar iets te voelen.

Verder vind ik het belachelijk dat je doses moet kopen.
Je koopt iets waarvan je geen garantie hebt dat het werkt en je geld terug krijgen kan niet.
Hoe het precies werkt kan ik ook niet echt terug vinden. Je komt te weten dat er geluiden via links en rechts uitgezonden worden en dat er een derde toon wordt aangemaakt. Maar meer achtergrond (welke freuqenties, natuurkundige artikelen over de theorie enz.) wordt niet gegeven.
Verder is het ronduit raar dat je met geen mogelijkheid de persoon achter de website kan bereiken.
Nu is dat niet perse nodig, maar vind ik wel dat je op zijn minst een contact mogelijkheid op je site moet hebben.
Oud 27-01-2008, 18:27
Verwijderd
welke gek koopt nou doses?....torrent met gekraakte i-doser en een teringzooi aan doses is zo te vinden
Oud 27-01-2008, 18:37
Verwijderd
Niet eens naar gekeken. Download nooit torrents
Oud 27-01-2008, 18:54
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb het ooit geprobeerd te downloaden, maar voor de sounds vroegen ze geld oid? Op illegale wijze heb ik nooit geprobeerd te downloaden.

Edit: ik zie dat ze er nog steeds geld voor vragen.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 29-01-2008, 00:46
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Kheb wel de full, maar werkelijk, wat een repetitieve crashende printer geluiden zeg.
Enige wat ik ervan raak is verveeld, ongeduldig en geirriteerd en dan zet ik liever mn gewone muziek op, vaak ook teringherrie maar dan wel relaxed.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 29-01-2008, 10:13
strigoii
strigoii is offline
ik wordt er wel rustgevend van de slaap dingen van, en bij de xtc en nog wat andere dingen merk ik wel dat mun hartslag en ademhaling omhoog gaat en afentoe wat rare tintelingen, maar vervanging van drugs is het absoluut niet, wat ik wel aan kan raden is voor het slapen gaan de lucide dreams, bij mij werkt het, en of dat nou is omdat je bewuster bent dat je gaat dromen of dat die geluidsgolven dat doen maakt me niks uit, het gaat erom dat ik het doe=)
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Oud 29-01-2008, 12:12
J-roenn
J-roenn is offline
bij mij op school in de les geprobeerd, iedereen zat te kijken van : wtf is dat ?
deed alsof m'n neus bloedde en gaf die irritante lawaaige computers maar de schuld.

verder niet veel gemerkt eigenlijk...
Oud 29-01-2008, 13:33
Verwijderd
Citaat:
bij mij op school in de les geprobeerd, iedereen zat te kijken van : wtf is dat ?
deed alsof m'n neus bloedde en gaf die irritante lawaaige computers maar de schuld.

verder niet veel gemerkt eigenlijk...
Je speelde de dose gewoon af op de boxjes van je computer? Het schijnt dat je het echt met een koptelefoon moet doen, vanwege de verschillende geluidsgolven links en rechts ofzo. Door links en rechts een verschillende frequentie/snelheid weer te laten geven zou het moeten werken. Tenminste, volgens mij heb ik ooit zoiets gelezen.
Oud 29-01-2008, 13:35
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Plus dat een koptelefoon interfererend geluid van buitenaf (klaslokaalgeluiden bij uitstek) filtert.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 29-01-2008, 14:51
strigoii
strigoii is offline
+ dat het in het donker met ogen dicht concentrerent op het geluid moet zonder impulsen van buitenaf, een school is hier geloof ik niet de juiste omgeving voor
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Oud 16-05-2010, 18:34
xenk2
xenk2 is offline
Nieuw forum over I-Doser geopend!
http://idoser.forumotion.com/
Oud 19-05-2010, 18:07
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Een heel (lelijk) forum over een placebo-quasipseudodrugsapp?

Offtopic:
Ik voel een hangslot aankomen
Lol @ zes verwijderde -leden posts
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Ads door Google
Oud 19-05-2010, 22:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dit kan inderdaad wel op slot. Een topic uppen van meer dan een jaar oud met reclame is niet de bedoeling.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol I-doser!?
Verwijderd
23 21-11-2010 00:18
Drugs & Alcohol High/Stoned worden zonder wiet?
Gerrie
52 27-09-2010 15:31
Drugs & Alcohol Alternatief
Verwijderd
31 24-03-2009 19:59
Psychologie I-doser
Lethe
10 29-10-2007 21:21
Verhalen & Gedichten Schrikkeljaren #2
CSN
15 08-05-2006 09:40
Drugs & Alcohol SpaceCake (dosering)
apekop123
17 22-03-2002 09:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.