Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 15:49
sweetchrissiej
Avatar van sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
Ik heb al een tijdje internt verkering.
Ik weet wel cker dat het echt de jonge is
die ik denk dat het is dus niet iemand van 40 want ik heb het aan zijn stem gehoord en aan fotos.
Ik ben echt op hem verlieft begrijpe veel mense dat nie.

Wie heeft er ook internetverkerin (of gehad)?
En hoe vind/vond je dat?

xxxxxxxxxxx
__________________
-xxx- sweetgirl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2003, 15:52
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
je bent nog jong, tuurlijk is dat leuk. Ik heb het zelf vroeger ook wel is gehad, 'verkering' via internet... maar namate je ouder word merk je dat het moeilijk is en minder leuk. Vooral als hij beetje veraf woont.
Verwacht er niet al te veel van, maar het kan natuurlijk best wat worden...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:13
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik hoop dat hij je iets beter snapt dan wij...

Ik kan het niet, maar anderen misschien wel.. Zolang je maar ontzettend oppast met i-netcontacten en zeker als je ze wilt ontmoeten..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!

Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 27-07-2003 @ 16:49:
Ik weet wel cker dat het echt de jonge is die ik denk dat het is dus niet iemand van 40 want ik heb het aan zijn stem gehoord en aan fotos.
Foto is simpel van een ander te gebruiken. Stem hoeft ook niks te zeggen over de leeftijd (toen mijn moeder de ib groep belde, werd er gevraagd of ze het nummer van haar moeder in had getoetst...hij dacht dat hij haar dochter aan de lijn had (en ze is toch ech 48)).

Ik begrijp niet echt dat je verliefd kunt worden op iemand die je nog nooit gezien hebt. Wel dat je iemand die je via inet kent erg aardig kunt vinden, hem of haar ontmoet en dan verliefd wordt ed.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 16:14:
Ik begrijp niet echt dat je verliefd kunt worden op iemand die je nog nooit gezien hebt. Wel dat je iemand die je via inet kent erg aardig kunt vinden, hem of haar ontmoet en dan verliefd wordt ed.
idd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:35
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Dus als ik het goed begrijp heb je heb nooit ontmoet en toch heb je verkering
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:50
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 27-07-2003 @ 17:35:
Dus als ik het goed begrijp heb je heb nooit ontmoet en toch heb je verkering

Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:56
The0
The0 is offline
Had ik ook op mijn 2e, met een meisje uit amerika nog wel. Heb het bijna 2 jaar uitgehouden! Had echt het gevoel dat ik iets voor haar voelde enzo, maar is door de afstand nooit wat geworden.

Zoals al vaker gezegd, om verliefd te worden moet je bij elkaar zijn.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 17:14:
Foto is simpel van een ander te gebruiken. Stem hoeft ook niks te zeggen over de leeftijd (toen mijn moeder de ib groep belde, werd er gevraagd of ze het nummer van haar moeder in had getoetst...hij dacht dat hij haar dochter aan de lijn had (en ze is toch ech 48)).
Ja, maar kijk, jongens van 12 hebben meestal nog een hoge stem (mijn broertje niet, die heeft al een zware en lage stem ) en mannen hebben een zware stem. Meisjes en volwassen vrouwen hebben wel ongeveer dezelfde soort stem.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:04
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
op je 2e al,toe maar
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
The0 schreef op 27-07-2003 @ 16:56:
Had ik ook op mijn 2e, met een meisje uit amerika nog wel. Heb het bijna 2 jaar uitgehouden! Had echt het gevoel dat ik iets voor haar voelde enzo, maar is door de afstand nooit wat geworden.

Zoals al vaker gezegd, om verliefd te worden moet je bij elkaar zijn.
Op je 2e das vroeg ...

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:08
The0
The0 is offline
*msn heeft hier zo'n mooi schaam icoontje, I NEED THAT

In de 2e op mijn 12e, my bad.
Toen ik 2 was, wist ik nog niet eens wat een meisje was
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:33
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
The0 schreef op 27-07-2003 @ 18:08:
*msn heeft hier zo'n mooi schaam icoontje, I NEED THAT
?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:49
Verwijderd
Een internetrelatie is niets voor mij - leuk - altijd tegen een beeldscherm aanstaren - nee geef mij maar een real time person
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 17:52
siegjeuh
Avatar van siegjeuh
siegjeuh is offline
ja ik snap wel wat je voelt, ik had zelf ook zoiets. die jongen woonde in belgie en ik was een paar maanden helemaal in de wolken, we belden veel enz.. toen gingen we een keertje afspreken, en t klikte meteen, we hebben 5 maanden bijna elk weekend heen en weer gereisd om elkaar te kunnen zien.
toen maakte hij het opeens uit, via de telefoon, omdat het volgens hem te ver was om het 'live' uit te maken

duss het kan heel leuk zijn voor zolang als het duurt, maar tis ook heel erg moeilijk om dit vol te houden, ik was er vaak heel verdrietig over als ik weer niet zomaar bij m kon zijn
maar ga je m ook in het echt ontmoeten? zou wel zo handig zijn als je verkering hebt..

ennn je moet je niks aantrekken van wat die anderen zeggen, jij weet heel goed wat je voelt, en als jij verliefd bent, dan is dat zo!!
__________________
* * maniacski says: jij moet echt in zo'n tehuis.. seriously * *
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 18:38
l00k At Me
Avatar van l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 27-07-2003 @ 16:49:
Ik heb al een tijdje internt verkering.
Ik weet wel cker dat het echt de jonge is
die ik denk dat het is dus niet iemand van 40 want ik heb het aan zijn stem gehoord en aan fotos.
Ik ben echt op hem verlieft begrijpe veel mense dat nie.

Wie heeft er ook internetverkerin (of gehad)?
En hoe vind/vond je dat?

xxxxxxxxxxx
het is volgens mij gewoon een pedofiel!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 01:26
kainie
Avatar van kainie
kainie is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 17:14:
Foto is simpel van een ander te gebruiken. Stem hoeft ook niks te zeggen over de leeftijd (toen mijn moeder de ib groep belde, werd er gevraagd of ze het nummer van haar moeder in had getoetst...hij dacht dat hij haar dochter aan de lijn had (en ze is toch ech 48)).

Ik begrijp niet echt dat je verliefd kunt worden op iemand die je nog nooit gezien hebt. Wel dat je iemand die je via inet kent erg aardig kunt vinden, hem of haar ontmoet en dan verliefd wordt ed.
Was jou moeder 10 toen ze jouw kreeg?? 38 - 48 = 10..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 04:08
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 27-07-2003 @ 18:08:

Toen ik 2 was, wist ik nog niet eens wat een meisje was
Niet ééns?


Citaat:
kainie schreef:
Was jou moeder 10 toen ze jouw kreeg?? 38 - 48 = 10..
Ze is ook niet écht 38 Wat zou haar moeder anders nog bij de ib-groep moeten?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2003, 08:12
Verwijderd
Hihi.. Ken je gevoel wel.
Maar achteraf gezien was het niet echt verliefdheid. Ik voelde heel veel voor die personen (jaja, het zijn er twee geweest) tegen verliefdheid aan, maarja, daar komt de afstand bij heah. En we hebben ook nooit dan verkering gehad via internet.
Met een van de twee was dat wel wederzijds, maar toen hij telkens zei: zullen we keer ontmoeten? zal ik naar jou toekomen? werd ik toch wel een beetje bang en hield de boot af omdat ik bang was dat ik m te veel geromantischeerd had in mijn hoofdje en dat ie dus tegen zou vallen.
Met de ander (hij komt uit belgie) nooit over gehad, hij had ook altijd vriendinnetjes enzo, maar geven elkaar veel complimentjes en nog steeds en ja, ik hou echt van die jongen. we schrijven, mailen, msnen en smsen. Bellen is een beetje duur. Ik ken m nu al ongeveer vier jaar en ik weet zeker dat ik hem echt een keer ga ontmoeten. Hij is gewoon een van mn beste vrienden.
Die eerste jongen (uit Lemmer) ga ik ook een keer ontmoeten. Hij is ook echt een heel goede vriend van me geworden dus wil m zeker keer zien.
Naja, nog ffies kort: mijn gevoelens waren dus van sterke vriendschap. Je kan ze snel verwarren met verliefdheidsgevoelens, al kan ik niet verkering hebben via internet. Moet toch lichamelijk contact hebben..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 08:29
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Achteraf snap ik niet hoe ik ooit verliefd heb kunnen worden via msn. (ja, dat ben ik op me 12e ooit gweest.) ZO iets lijkt leuk, je voelt je verliefd. Maar nu ik irl verliefd ben op mijn huidige vriendje weet ik dat internet liefde (voor mij dan) geen echte verliedheid is....
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 27-07-2003 @ 18:02:
Ja, maar kijk, jongens van 12 hebben meestal nog een hoge stem (mijn broertje niet, die heeft al een zware en lage stem ) en mannen hebben een zware stem. Meisjes en volwassen vrouwen hebben wel ongeveer dezelfde soort stem.
D'r zijn altijd uitzonderingen. En er staat ook niet bij of hij 12 is, alleen dat hij geen 40 is, maar hij kan dus ook best 15 zijn ofzo en dan hebben ze vaak al geen hoge stem meer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:46
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 28-07-2003 @ 05:08:
Ze is ook niet écht 38
Precies. M'n moeder was 26 toen ze mij kreeg.

Citaat:
Wat zou haar moeder anders nog bij de ib-groep moeten?
Ze gaat zelf studeren?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:49
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
'Vroeger' had (dacht) ik dat ook weleens. Eerst ergens gezellig chatten en vervolgens met diegene gaan mailen en/of icq'en/msn'en (en daarna sms'en). Maar je kunt niet altijd iedereen vertrouwen (van het i-net) als je de ander nog nooit gezien hebt. Helaas verspreidt niet iedereen zijn eigen foto en sommigen hebben een 'jonge' stem. Ook kunnen mensen zich anders voordoen dan ze in het echt zijn.

Dit neemt niet weg dat het hartstikke leuk is om verliefd te worden/zijn. Natuurlijk heb je ook mensen die op internet net zo zijn zoals ze in het echt zijn.
Maar nogmaals dat weet je pas als je diegene in het echt ziet. Wat niet wil zeggen dat je elke jongen/meisje gelijk moet gaan omtmoeten die je van het chatten kent.

Nu heb ik met sommige mensen al jaren contact, daar heb ik geen verliefdheidsgevoelens bij, ik zie ze meer als vrienden. Ik vind ze gewoon leuk zoals (ik denk dat) ze zijn.
Af en toe kom ik nog wel leuke mensen tegen. Ik heb met hen ook goed contact, gewoon gezellig chatten (en sms'en). Onmoeten hoeft voor mij niet per se. Misschien in de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:26
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 27-07-2003 @ 16:49:
Ik heb al een tijdje internt verkering.
Ik weet wel cker dat het echt de jonge is
die ik denk dat het is dus niet iemand van 40 want ik heb het aan zijn stem gehoord en aan fotos.
Ik ben echt op hem verlieft begrijpe veel mense dat nie.

Wie heeft er ook internetverkerin (of gehad)?
En hoe vind/vond je dat?

xxxxxxxxxxx

Nee, nog nooit gehad. En ja, ik vind het onzin. Jij bent 12, en hebt die persoon nog nooit irl gezien, hoe kan je dat dan weten.
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:36
The0
The0 is offline
Citaat:
kainie schreef op 28-07-2003 @ 02:26:
Was jou moeder 10 toen ze jouw kreeg?? 38 - 48 = 10..
Das toch echt -10 volgens mijn wiskundeleraar
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 19:10
Verwijderd
Internetverkering, leuk, lekkere veilige manier van verkering; zo lang je 'm niet ontmoet, kan er moeilijk iets verkeerd gaan.

Een internetrelatie, dat lijkt me een slecht idee.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:51
LilDushi
LilDushi is offline
jha ik weet niet egt of t wel te vertrouwen isz....ik bedoel er kan van allesz misz gaan...maar alsz t lekker loopt en goed gaat en jullie elkaar vertrouwen...dang wel...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:54
Sorcha-Solar
Avatar van Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 28-07-2003 @ 20:51:
jha ik weet niet egt of t wel te vertrouwen isz....ik bedoel er kan van allesz misz gaan...maar alsz t lekker loopt en goed gaat en jullie elkaar vertrouwen...dang wel...
als je nou eerst eens al die "z" weghaalt
is et misschien wat duidelijker

Milou
*is haar babytaaltje weer aan het afleren*
__________________
A kwadraat + B kwadraat = C kwadraat (slim he?)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:55
bartjehill
bartjehill is offline
ik weet niet of het heel dom is om te zeggen
maar mischien is ze wel heel onzeker over zichzelf en wilt ze wel een vriendje dus dan maar met niet lichamelijk contact via internet en de telefoon
als je het aan mij vraagt is dat niet de manier om een jongen te versieren.

sorry geen kans van scoren met die gozer kijk in je eigen woonplaats..

maar weet je ik word zo gek van die meisjes die als je ze een keer spreekt ergens gelijk zegge als ze me fotoalbum ofzo zien dat ze verliefd op me zijn of met me verkering willen
ik ben iemand van de old-skool real-life ontmoeting
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 15:08
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Als je 12 bent is het vast nog wel leuk Wat houdt 'verkering' dan immers in?

Over een paar jaar snap je zelf niet meer wat je bezielde, dus geniet er nog maar van
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:53
the_conquer
the_conquer is offline
internetverkering.

toch wel het toppunt van plug en play mensen
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 16:55
Ror- E
Avatar van Ror- E
Ror- E is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 27-07-2003 @ 16:49:
Ik heb al een tijdje internt verkering.
Ik weet wel cker dat het echt de jonge is
die ik denk dat het is dus niet iemand van 40 want ik heb het aan zijn stem gehoord en aan fotos.
Ik ben echt op hem verlieft begrijpe veel mense dat nie.

Wie heeft er ook internetverkerin (of gehad)?
En hoe vind/vond je dat?

xxxxxxxxxxx
Als je een beetje bij hem in de buurt woont en je weet het zeker is er niemand die je tegenhoud maar ik heb het ook ooit gehad maa rik heb die jongen nooit gezien..dus dat was na 2 weken alweer uit....
__________________
Haai!! <()<< Waar!!....
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 19:41
AngelofSilence
Avatar van AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 27-07-2003 @ 16:49:


Wie heeft er ook internetverkerin (of gehad)?
En hoe vind/vond je dat?

xxxxxxxxxxx
Heb niet echt internetverkering gehad, maar wel iemand leren kennen via internet. Na een paar maanden een aantal ontmoetingen gehad en nu na 2 jaar zijn we nog steeds samen...
Dus ik heb er wel een goeie ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:04
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
internetverkering is een groot woord.
maar mijn vriend en ik hebben mekaar wel ontmoet hier op t forum.
en t begon dus met msn-en mailen en bellen en toen bloeide er al wel wat op. het kan dus wel. maar ik denk dat je mekaar dan op een gegeven moment wel moet gaan ontmoeten in real life.

want via internet kan je mekaar toch niet helemaal leren kennen.

veel plezier met m. maar als je met m gaat afspreken; doe dat dan op een openbare plek zoals een cafeetje ofzo. ergens waar in ieder geval ook veel andere mensen zijn..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:07
ArieP
ArieP is offline
Ehmm. Uhm. Hmmm. Nou, ehh. Hmm. Njea. Gmmm. Ehm. Hm.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:26
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Sorcha-Solar schreef op 28-07-2003 @ 20:54:
als je nou eerst eens al die "z" weghaalt
is et misschien wat duidelijker

Milou
*is haar babytaaltje weer aan het afleren*
srry maar hoor maar misskien moet jij een beetje erg je bek dicht houwe!! want dit isz makkelijk te lesen maarjah het isz moeilijk voor je k weet!! mens laat me tok hoe ik ben daar stoor ik jou tog niet mey? ga ergens anders aand8 soeken ik plaats ook ALLEEN MAAR MIJN reacties!! en alsz ik jou ermee stoor heb je pech!! SJEESSZZZZ
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-08-2003, 21:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 01-08-2003 @ 21:26:
srry maar hoor maar misskien moet jij een beetje erg je bek dicht houwe!! want dit isz makkelijk te lesen maarjah het isz moeilijk voor je k weet!! mens laat me tok hoe ik ben daar stoor ik jou tog niet mey? ga ergens anders aand8 soeken ik plaats ook ALLEEN MAAR MIJN reacties!! en alsz ik jou ermee stoor heb je pech!! SJEESSZZZZ


En nu in het Nederlands?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ontopic: ja, dat kan.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:46
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Ik geloof niet in internetverkering.. Dat kan pas als je elkaar echt gehoord gezien en gevoeld hebt.. Een vriend van me heeft dat dus.. En ook die relatie is niet vlekkeloos meer.. Ondanks dat het al negen maanden duurt nu staat de boel toch wel op scherp nu.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:48
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Niets voor mij (veronderstel ik)...

Je weet niet hoe z'n gedrag is, hoe hij ruikt, hoe spontaan hij is, wat voor 'n uitstraling hij heeft.
Ik ontmoet m'n liefjes liever irl.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 10:37
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 17:14:
Foto is simpel van een ander te gebruiken. Stem hoeft ook niks te zeggen over de leeftijd (toen mijn moeder de ib groep belde, werd er gevraagd of ze het nummer van haar moeder in had getoetst...hij dacht dat hij haar dochter aan de lijn had (en ze is toch ech 48)).

Ik begrijp niet echt dat je verliefd kunt worden op iemand die je nog nooit gezien hebt. Wel dat je iemand die je via inet kent erg aardig kunt vinden, hem of haar ontmoet en dan verliefd wordt ed.
Je kan al verliefd zijn hoor, dat was ik ook. Je kan verliefd worden op iemands stem of iemands karakter!
Ik ben zelf ook verliefd geworden op mijn huidige vriend (en vader van mijn dochter) via internet.
Ik heb hem daarna ontmoet (logisch, anders kan ik niet zwanger geweest zijn) en werd nogmaals verliefd maar dan ook op zijn uiterlijk. We zijn nu bijna 2 jaar samen.....
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:03
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-08-2003 @ 22:21:


En nu in het Nederlands?
wil je t in het nederlands?! goed!!!


sorry maar hoor maar misschien moet jij een beetje erg je bek dicht houdenb!! want dit is makkelijk te lezen maarjha..., het is moeilijk voor je ik weet!! mens laat me toch hoe IK ben! daar stoor ik jou toch niet mee?! ga ergens anders aandacht zoeken ik plaats ook ALLEEN MAAR MIJN reacties!! en alsz ik jou ermee stoor heb je pech!! SJEESSZZZZ !!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:37
Jobber
Jobber is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 02-08-2003 @ 21:03:
wil je t in het nederlands?! goed!!!


sorry maar hoor maar misschien moet jij een beetje erg je bek dicht houdenb!! want dit is makkelijk te lezen maarjha..., het is moeilijk voor je ik weet!! mens laat me toch hoe IK ben! daar stoor ik jou toch niet mee?! ga ergens anders aandacht zoeken ik plaats ook ALLEEN MAAR MIJN reacties!! en alsz ik jou ermee stoor heb je pech!! SJEESSZZZZ !!!!!
Rekening houden met elkaar Lil'Dushi....
Dus....als jij eens ietsjes ander je woorden verwoord; TYPT dus, dan zul je zien dat je hopelijk wat serieus word genomen!
Succes ermee....

En anders....in de brugklas kun je op typcursus, dat lijkt me wel iets voor jou!!
__________________
Life is like a box of chocolats, you'll never know what you're gonna get
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 22:34
Jobber
Jobber is offline
Een paar typfoutjes.....*schaamt*
__________________
Life is like a box of chocolats, you'll never know what you're gonna get
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:09
Verwijderd
ik heb het niet zo op verweggistan of internetrelaties
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:31
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Jobber schreef op 02-08-2003 @ 22:37:
Rekening houden met elkaar Lil'Dushi....
Dus....als jij eens ietsjes ander je woorden verwoord; TYPT dus, dan zul je zien dat je hopelijk wat serieus word genomen!
Succes ermee....

En anders....in de brugklas kun je op typcursus, dat lijkt me wel iets voor jou!!
zal wel!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:33
Verwijderd
Het is ook allemaal zo onzeker. Ik bedoel... een meid kan ook een stinkende vieze oude man van 40 aan de andere kant hebben met wat foto's van een leuk uitziende jongen. Lul er een beetje lief omheen en klaar.

En lil'dushie, jíj zoekt aandacht, de meerderheid zoekt hier aandacht op een positieve manier.....
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:39
Rhaa.N'eeH
Avatar van Rhaa.N'eeH
Rhaa.N'eeH is offline
Dat vind ik geen echte liefde, je weet niet eens hoe die persoon in het echt is... Je weet geen kleine dingetjes van hem.. Bijvoorbeeld wat ik zo leuk vind aan mijn vriendje.. Als hij slaapt, of als hij iets grappigs leest dattie automatisch : hmm zegt..

Dat soort dingen weet je niet, misschien weet je zijn favo emoticon of zijn typstijl, maar dat is niks.. Overigens zijn mensen op i-net veel perfecter dan in het echte leven, dus je bent verliefd op iemand die niet bestaat.. Ik ben ook (ongewild) anders als ik op msn zit.. Dat is gewoon zo.
Maar inderdaad, als je het niet aankunt om verliefd te worden op imperfecte (échte) mensen .. Dan kun je je verschuilen achter zoiets.
__________________
They call me Rhaa'NeeH , Pete.I'm the Queen of Rumba Beat,.. As I go Chick Chikee Boom! Chick Chikee Boom! ©opyright 2003
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:14
Ijke
Avatar van Ijke
Ijke is offline
Haai,

K ben niet zo'n open boek maar voor deze keer wil ik wel reageren.

Ik zat af en toe achter internet en werd ook verliefd op een jongen, (20 jr) leuk uiterlijk. We wisselden foto's uit en ik wist ook zeker dat t geen man van 50 was ofzo. Ookal wilde mn pa dat niet geloven. Ik werd hardstikke verliefd. We hebben ook een keer met elkaar gebeld en ik geloofde ook echt wel dat hij werkelijk 20 was. Hij wilde me graag ontmoeten en toen hebben we een keer afgesproken.

Ik was vet zenuwachtig want straks was hij lelijk of saai en wisten we elkaar niks meer te zeggen, terwijl we op msn leuke gesprekken hadden. Toen zag ik hem zitten en ik vond hem "normaal tot leuk" maar ik was gelijk niet meer verliefd. Ik denk dat je iemand door msn ideaal gaat vinden en daardoor zo verliefd word.

We gingen samen wat eten en het klikte wel. Ik was niet verliefd maar vond em best leuk. We hebben daarna nog een paar keer afgesproken en toen werd ik dus weer verliefd, en hij ook op mij - en zo kregen we verkering. En dat hebben we nu al vanaf 14 febr.
Nog meer vragen?

T was een voorbeeld dat t goed kan lopen...

xxx Marijke
enneh we wonen ook heel ver uit elkaar
__________________
Independent Women!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:16
Ijke
Avatar van Ijke
Ijke is offline
wordt (met dt bedoel ik)
__________________
Independent Women!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Je internetverkeer afschermen voor je ouders, de overheid en andere nieuwsgierigen!
Jenna5
14 21-05-2020 14:48
Software & Hardware [netwerk] Internetverkeer???
OfficerTiger
3 10-11-2004 19:50
Games fps drops
dingokoning
15 12-05-2003 15:58
Software & Hardware [netwerk] prioriteitsprobleem
Captain
9 30-08-2002 23:31
Software & Hardware [Internet probleempje] wellicht modem, of iets met de software...
slisje
10 20-08-2002 14:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.