Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 17:48
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Ik was gisteravond uit, en daar was een meisje die ik kende na het drinken van een drankje flauwgevallen en werd door de uitsmijters naar buiten gebracht, iedereen ging er van uit dat ze zat was en ze heeft ook de hele avond daar buiten gezeten...
Later ging ik met wat vrienden ook naar buiten en gingen we kijken wat er mis was want een vriendin had gezegt dat ze nooit dronken kon zijn omdat ze maar 2 drankjes had gehad.

Het meisje begon helemaal te shaken, wij denken dat komt door de kou, extra jas aangetrokken... glaasje water gehaald... Ze kon nauwelijks meer praten en haar pupillen waren echt vreselijk groot voor zover ze wel kon praten zei ze dat ze allemaal kleuren zag en alles in 'slow motion'... ook verstond ze ons heeel zacht in de verte ,toen viel ze voor de zoveelste keer flauw, wij glas water gehaald en haar wat laten drinken...
Tegen de tijd dat ze weer wat bij was kwam de bus naar onze woonplaats, omdat ze niet meer kon lopen droegen we haar naar de bus en hebben haar achterin gelegd... waar wat vriendinnen van haar zich voor de rest hadden omtfermd...

Ik weet zeker dat ze niet zat was want daar had ze niet genoeg voor gedronken, en zo doet iemand die zat is niet. We kwamen tot de conclussie dat waarschijnlijk iemand iets in haar drankje had gedaan... ook hadden de we afweging gemaakt dat ze epeleptish was of dat ze medicijnen slikte wat bijwerkingen had, haar beste vriendin zei dat dat allemaal niet het geval is...

Ik vraag me eigenlijk af of dat echt door drugs in een drankje kan, je hoort er wel veel over enzo... en wat voor drugs zou dit kunnen zijn?
En het meisje is nog maar 14, dat lijkt me lichamelijk en geestelijk toch verschikkelijk erg?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2003, 17:57
Griller
Griller is offline
lijkt een beetje op mda .... zonde man dat die mensen de drugs zelf gebruiken ... is toch niet gappig om het bij iemand anders erin te gooien...
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Griller schreef op 14-09-2003 @ 18:57:
lijkt een beetje op mda .... zonde man dat die mensen de drugs zelf gebruiken ... is toch niet gappig om het bij iemand anders erin te gooien...
Je HOORT vaak dat mensen (dealers) dat doen om de effecten te testen. Pilletje in drankje en kijken hoe de proefpersoon reageert
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:59
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
mischien ghb ofzo?
tis inderdaad erg naar.
Maarjah er gebeuren wel vaker nare dingen zoiets hebben wij hier ook gehad een aantal maandjes terug in t parkhof met iemand.
dat het meisje 14 is zegt niet veel want iedereen gebruikt hier al drugs op nog jongere leeftijd lijkt het wel.
Ik zeg niet dat het goed is natuurlijk.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:44
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Ik heb er nu nog niet veel over gehoord hoe het met der is, alleen dat ze ziek is gemeld bij haar werk...

We waren echt geschrokken, want iedereen ging er vanuit dat ze zat was, dus heeft ze ook heel lang zonder iemand buiten gelegen...

Ik zal morgen op school wel merken wat er precies nu met haar is...


Ik vind het zwaar sneu van de lui die zoiets flikken, drugs bij mensen die nergens van weten in het drankje flikkeren... als ik van die bad-trip verhalen lees van needlefreak lijkt het me niet echt fijn...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:52
Verwijderd
Maar als ut MDMA was, lijkt ut me vaag dat ze het zo koud had. Ik heb het dan altijd warm.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:58
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik ga voor ghb
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:11
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
Robo schreef op 14-09-2003 @ 19:52:
Maar als ut MDMA was, lijkt ut me vaag dat ze het zo koud had. Ik heb het dan altijd warm.
Ik weet niet of ze het koud had, dat dachten we omdat ze helemaal aan het trillen was...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:08
Verwijderd
denk ook aan ghb...

Maar ze had zeker zelf nix genomen of zo...?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:41
Verwijderd
dat soort shit is echt ziekelijk gemeen!
maar als je je drankje erges laat staan moetje em in principe ook niet meer opdrinken, ikz eg niet dat t haar eigen schuld is, het is alles behalve dat, en ik denk dat je daar geestelijk best wel onder kan lijden
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:48
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 14-09-2003 @ 18:58:
Je HOORT vaak dat mensen (dealers) dat doen om de effecten te testen. Pilletje in drankje en kijken hoe de proefpersoon reageert


Het lijkt mij toch vrij onlogisch dat een dealer drugs uittest op een 14 jarig meisje. Die reageert er heel anders op dan de gemiddelde (bewuste) drugsgebruiker.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:53
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 14-09-2003 @ 21:48:
Het lijkt mij toch vrij onlogisch dat een dealer drugs uittest op een 14 jarig meisje. Die reageert er heel anders op dan de gemiddelde (bewuste) drugsgebruiker.
ik weet ook niet of dat echt gebeurt, maar je kunt ook andersom redeneren, als het bij een 14-jarig meisje goed gaat dan gaat het bij iedereen goed.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 21:08
Psychadelic
Avatar van Psychadelic
Psychadelic is offline
Een drug die vaak in discotheken in drankjes wordt gegooit is Rohypnol, of wel de date-rape drug.
__________________
Go back to bed America, your government is in control
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 07:53
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
Mutant schreef op 14-09-2003 @ 21:08:
denk ook aan ghb...

Maar ze had zeker zelf nix genomen of zo...?
Ja dat is zeker...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:37
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
tis meestal een kwestie van gewoon accepteren en genieten


bij mij zou t wel leuk uitpakken denk ik....
als je weet dat je je onnatuurlijk vaag voelt weet je ook niet wat er gaat komen.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 09:17
Mir-idiotA
ja lekker praten. Niet iedereen wil zich anders voelen d.m.v. drugs.
en als het in een klap voelt schrik je je waarschijnlijk helemaal rot, vooral als je het gevoel niet kent.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 10:03
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-09-2003 @ 09:37:
tis meestal een kwestie van gewoon accepteren en genieten


bij mij zou t wel leuk uitpakken denk ik....
als je weet dat je je onnatuurlijk vaag voelt weet je ook niet wat er gaat komen.
ik denk niet dat je zo zou denken als je een 14 jarig meisje was.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 11:08
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Griller schreef op 14-09-2003 @ 18:57:
lijkt een beetje op mda .... zonde man dat die mensen de drugs zelf gebruiken ... is toch niet gappig om het bij iemand anders erin te gooien...
Mwah, persoonlijk denk ik meer aan GHB... Dit wordt wel 'ns vaker in een drankje gedropt...
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-09-2003, 15:39
Verwijderd
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Was in een cafe en had misschien 5 bier op en 5 flügel (normaal drink ik veel meer). Had me bier een tijdje weggezet en ging later weer verder drinken, dacht er verder niet bij na dat het niet slim was om op te drinken, waren heel veel vrienden daro. Mwha na tijdje kreeg ik buikpijn, en toen na elk slokje deed het zeer. Ging helemaal trillen en voelde me vet ziek. Naar huis gelopen en daar kon ik niet zitten of liggen van de pijn. Werd fucking misselijk en bleef maar kotsen....maar tzou ook kunne dat ik slecht had gegete toen, al heb ik daar normaal geen last van in combi met drank...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 15:44
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 15-09-2003 @ 10:17:
ja lekker praten. Niet iedereen wil zich anders voelen d.m.v. drugs.
en als het in een klap voelt schrik je je waarschijnlijk helemaal rot, vooral als je het gevoel niet kent.

daarom staat er ook 'bij mij'

maar dit weet ik natuurlijk ook niet zeker, aangezien het nog nooit gebeurd is
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:10
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
We can't go to school, Kyle hase date-rape-psychosis

Ja balen als er zooi in je drankje zit.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:12
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Vind het ook nog al triest omdat bij iemand in der drankje te doen... neem het dan zelf ofzo...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:02
Mir-idiotA
Citaat:
omajunk schreef op 15-09-2003 @ 16:39:
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Was in een cafe en had misschien 5 bier op en 5 flügel (normaal drink ik veel meer). Had me bier een tijdje weggezet en ging later weer verder drinken, dacht er verder niet bij na dat het niet slim was om op te drinken, waren heel veel vrienden daro. Mwha na tijdje kreeg ik buikpijn, en toen na elk slokje deed het zeer. Ging helemaal trillen en voelde me vet ziek. Naar huis gelopen en daar kon ik niet zitten of liggen van de pijn. Werd fucking misselijk en bleef maar kotsen....maar tzou ook kunne dat ik slecht had gegete toen, al heb ik daar normaal geen last van in combi met drank...
dood bier kan ook wonderen verrichten
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:03
Verwijderd
neh was geen dood bier
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:17
Verwijderd
als je drankje een beetje zout of bitter (je biertje wordt heel erg bitter!!) smaakt zit er ghb in
gooi het dan gelijk weg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2003, 14:39
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
spookdiertje schreef op 16-09-2003 @ 15:17:
als je drankje een beetje zout of bitter (je biertje wordt heel erg bitter!!) smaakt zit er ghb in
gooi het dan gelijk weg

of je hebt gewoon het eeste biertje uit de tap waar een hogere concentratie van hop inzit...'

of het laatste waar minder druk opzit...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:43
Verwijderd
dan wordt je bier juist minder bitter gappie
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:24
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
spookdiertje schreef op 16-09-2003 @ 15:43:
dan wordt je bier juist minder bitter gappie

k weet niet waar jouw bier vandaan komt maar het eerste biertje uit de tap is altijd bitter
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:39
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ah et waren zeker 2 van die viezerikken die dachten als we es wat ghb bij haar gooien wordt ze geil en neukt ze misschien met ons
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:17
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
omajunk schreef op 15-09-2003 @ 16:39:
(normaal drink ik veel meer).
GROTE MEID!!!
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:23
Verwijderd
jaja kweetut...mot ik jou ook leren een grote jongen te worden?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:41
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
neuh, ik ben en blijf een jochie, drink geen alkohol
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 14:06
Ferrum
Avatar van Ferrum
Ferrum is offline
Citaat:
omajunk schreef op 15-09-2003 @ 16:39:
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Was in een cafe en had misschien 5 bier op en 5 flügel (normaal drink ik veel meer). Had me bier een tijdje weggezet en ging later weer verder drinken, dacht er verder niet bij na dat het niet slim was om op te drinken, waren heel veel vrienden daro. Mwha na tijdje kreeg ik buikpijn, en toen na elk slokje deed het zeer. Ging helemaal trillen en voelde me vet ziek. Naar huis gelopen en daar kon ik niet zitten of liggen van de pijn. Werd fucking misselijk en bleef maar kotsen....maar tzou ook kunne dat ik slecht had gegete toen, al heb ik daar normaal geen last van in combi met drank...
Denk niet dat dat een drug was, eerder dat de drank verkeerd is gevallen.
__________________
Herinner je gister, droom van morgen, maar leef vandaag...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Jehova's getuigen
indie-gurl
348 10-04-2007 14:28
Drugs & Alcohol Steeds meer blowers in problemen
Wammus
59 20-05-2006 10:18
Drugs & Alcohol Vriendin Drugs In Drankje
iLaySha_007
67 22-07-2005 20:04
Drugs & Alcohol wiet smokkelen
rock gek
45 17-01-2004 00:43
Drugs & Alcohol "in het drinken gegooid"
harrie the 5th
7 23-07-2003 15:56
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.