Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 18:49
megas
megas is offline
hallow leute

euhmz, ik kan voor 50 eurie een gram hele goeie coke krijgen van een vriend van me. nu is de vraag: is dat een redelijke prijs????

en wat betalen jullie doorgaans voor bv speed (pillen/ poeier) en andere pillen?

...just curious...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2003, 18:51
Verwijderd
pillen tussen de 2 en 3 eypo per stuk
coke en speed weet ik niet, koop ik niet
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:51
mind
Avatar van mind
mind is offline
als t echt goed spul is, is dat wel een normale prijs. (normaal is ongeveer 45 euro maar als het wat beter is kan de prijs wat omhoog gaan...)

voor speed betaal ikke 5 pleuro per gram
goede snacks 1,50 (122 labtested )
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:54
Verwijderd
Das cker netjes 122 voor 1.50. Kreeg van iemand een aanbieding voor 100 snoepies voor 200 euro en dan zouden ut echt monster pillen moeten zijn. Maar ja, 100 vond ik er ietsje teveel. En ga ook niet dealen.
Prijs hangt ook sterk van je connecties en woonplaats af. Hierro in L'dam dokken de meeste mensen 5 eypo voor hun snoepies. maar met wat connecties en als je het niet erg zou vinden om ervoor naar Den Haag te gaan heb je ze zo voor veel goedkoper.

Laatst gewijzigd op 24-06-2003 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:56
mind
Avatar van mind
mind is offline
200 euro vind ik wel errug duur voor 100, leuke prijzen zijn 100 euro voor 100...(en dan heb je nog goed kwaliteit ook), maar je kan wel toch met een paar vrienden wat inkopen...met zijn 5én iedereen 40 euro kwijt en 20 snack's rijker....
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 18:59
Verwijderd
Tuurlijk maar ik heb maar 1 vriend die gebruikt, en das maar heel af en toe net zoals ik, en ja, dan heb je allebei 50 snacks als je er maar 1 per 2 maanden neemt ofzo.
Maar 100 voor 100, das wel supergoedkoop, moet je wel goede connecties hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:10
mind
Avatar van mind
mind is offline
ja wel onzin als je ze tussen de 2 en 3 euro kan krijgen, maar als het toevallig een hele goede batch is.
dan heb je wel iig supergoede pillen voor een best lekkere prijs.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:16
megas
megas is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 24-06-2003 @ 19:51:
als t echt goed spul is, is dat wel een normale prijs. (normaal is ongeveer 45 euro maar als het wat beter is kan de prijs wat omhoog gaan...)

voor speed betaal ikke 5 pleuro per gram
goede snacks 1,50 (122 labtested )

5 voor n gram speed? is dat niet heel goedkoop?!?!?! *ik ga langskomen*

hoelang werkt coke ongeveer? ik bedoel, ze zeggen dat je zeker wara voor je geld heb, maar ik wete het dus niet...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:38
mind
Avatar van mind
mind is offline
5 euro voor een gram is de normale prijs in Nederland, als je meer koopt wordt het natuurlijk goedkoper.

en coke duurt als je het snuift een halfuurtje, het is een best subtiele high.
Als je het mij vraagt is coke zwaar overrated, je betaalt fucking veel geld en dan heb je nog niks, man als ik veel koffie drink voel ik nog meer (nouja bijna dan ).

en wat bedoel je waar voor je geld, wat wil je precies hebben dan ?
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:43
megas
megas is offline
wat je zegt, of wat je van het spul krijgt ook het geld waard is dat je ervoor neerlegt. ik heb tot nu toe speedpillen gehad, en die bevielen in principe heel goed: 7 eurie voor 5 uur strak

maar das met coke dus niet zow..

ik heb alleen n beetje angst voor snuiven, wantd at verneukt je neus nogal. ik ben een paar jaar geleden naar t ziekenhuis geweest om een ader in mn neus dicht te laten branden omdat ie teveel op mn huid lag ofzow..
als ie dan begon te bloeden, kon ik met gemak een paar uur boven de wc hangen.
Kben een beetje bang dat dat weer gaat gebeuren als ik snuif, en dan hebben mn ouders me dus ZO door...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:51
mind
Avatar van mind
mind is offline
je hoeft coke niet perse te snuiven...
maar het is wel een makkelijke en effectieve manier...
je kan het ook gewoon door je drinken heendoen maar op die manier wordt het wel heel duur omdat je dan meer moet doen...

nee als je graag strak staat en niet wil snuiven en ook niet te veel geld kwijt wil zijn kan je beter wat speed in je drinken doen...
je betaalt 5 euro voor een gram en je kan makkelijk een hele nacht vet strak staan en dan kan je nog over hebben (mits je natuurlijk niet zo'n grote tolerantie hebt...dan vliegen de grammen er doorheen...)
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 19:56
megas
megas is offline
keej dan.... komt goeeeeeed...

SENKSSSS!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 21:57
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
van speedpillen, kom je tog niet zo strak te staan maar je raakt tog gewoon helemaal van de wereld... d8 ik...
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 11:36
mind
Avatar van mind
mind is offline
verkeerd gedacht ...
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 12:06
Griller
Griller is offline
ik koop ze met vrienden 1000 voor 400 pleuro's ........ zijn rete goed. Coke en speed doe ik niet en zal ik ook nooit doen..
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:36
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
pillen 2 euro ofzo
speed 3 euro de gram ongeveer
coke is heel verschillend (25 tot 60 euro )
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:26
Thought Alive
Thought Alive is offline
Citaat:
Mind_Movie schreef op 24-06-2003 @ 20:38:
en coke duurt als je het snuift een halfuurtje, het is een best subtiele high.
Als je het mij vraagt is coke zwaar overrated, je betaalt fucking veel geld en dan heb je nog niks, man als ik veel koffie drink voel ik nog meer (nouja bijna dan ).

Dat dacht ik ook, tot ik een keertje goede kwaliteit in mn handen kreeg... hoewel het alsnog overrated is...
__________________
Reality includes everything that is, whether observable, comprehensible, or self-contradictory by science, philosophy, or any other system of analysis
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 13:18
megas
megas is offline
coke is dus niet echt de moeite waard, kan ik hieruit opmaken?

en idd, van speedpillen kun je ook heel ergkaakspierpijn krijgen (en zere scheenbenen van et jutteren, en zere vingeren van het friemelen en... naja, gewoon zown heerlijke spierpijn!)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-06-2003, 13:31
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 28-06-2003 @ 14:18:
coke is dus niet echt de moeite waard, kan ik hieruit opmaken?
of het de moeite waar is voor jou kan ik natuurlijk niet beantwoorden...
wat de meeste wel met me eens zijn is dat coke overrated is.
ik vind het gewoon veelste duur voor die best subtiele high.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 23:14
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Coke kun je ook roken uit basepijpjes,dat is goed te doen,50 of 40 euro is een normale prijs voor een gram coke.
ieder reageert er anders op,ik vind het in ieder geval wel lekker
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:38
mind
Avatar van mind
mind is offline
iedereen vind dat wel lekker denk k , maar weet je hoe snel je gram er dan doorheen is.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:03
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
100 pillen voor 65 euro
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:19
Zink
Avatar van Zink
Zink is offline
je kunt ook de coke in je aars stoppen , schijnt trouwens meeste effect te geven omdat daar de meeste bloedvaatjes zijn
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 18:47
Hans Kazan
Avatar van Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Zink schreef op 02-07-2003 @ 18:19:
je kunt ook de coke in je aars stoppen , schijnt trouwens meeste effect te geven omdat daar de meeste bloedvaatjes zijn
Suc7
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.