Oud 05-01-2004, 19:12
Zazoo
Zazoo is offline
denken jullie dat het nodig is voor een goede relatie om je tot je partner (seksueel) aangetrokken te voelen of denken jullie dat het genoeg is als je van elkaar houdt? en denken jullie dat die aantrekkingskracht altijd zal blijven of dat die na verloop van tijd minder zal worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 19:15
Kadaver
Kadaver is offline
Als ik eenmaal verliefd ben, dan kijk ik door de meeste imperfecties heen en dan zie ik alleen maar schoonheid

Maar goed mijn exen waren dan ook niet lelijk

Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 19:23.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:19
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik kan niet zeggen dat ik al mijn vriendjes even aantrekkelijk vond maar dat vond ik eigenlijk ook niet echt nodig. Ze waren lief, begripvol en ik kon goed met ze praten.
Nu ik een vriend heb die ik wel aantrekkelijk vind merk ik wel dat dat bij de sex een stuk fijner is
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:23
Saimun
Saimun is offline
Ik denk wel dat het belangrijk is, want ik heb ooit een vriend gehad die ik niet erg aantrekkelijk vond, maar gewoon hartstikke lief een grappig, maar dan merk je wel dat je minder zin hebt om hem te zoenen e.d. Mijn laatste relatie was met een zeer knappe jongen en ik wilde hem wel constant zoenen
__________________
Danger Danger.... High Voltage! Yeah.. that's my desire.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:28
elledc
elledc is offline
Dat is een goeie vraag, ik heb mezelf dit ook nog afgevraagd.
Ik heb bijvoorbeeld voor mijn vriend zeer veel respect en genegenheid. Hij is mijn beste maatje en hij is de enige die ik vertrouw. Maar op sexueel vlak voel ik me niet 100% aangetrokken tot hem, ik weet niet hoe dat komt, nochtans hij is een mooie jongen. Ik heb nooit kunnen vergelijken met iemand anders dus ik weet niet hoe het anders is maartoch... soms heb ik het gevoel iets te missen... Ik denk dus eigenlijk wel dat dit belangrijk is in een relatie, geen sexuele gevoelens meer hebben voor elkaar kan een relatie kapotmaken maar langs de andere kant vind ik het prima dat hij me niet elke dag geil maakt, ons sexleven is zeker niet slecht... hoewel ik me soms wat meer tot hem zou willen aangetrokken voelen maar het is alleszins geen hoofdzaak
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:41
Verwijderd
Natuurlijk. Als het niet om de seks gaat, kun je net zo goed gewoon vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:43
dinki
dinki is offline
mijn vriendje is niet echt aantrekkelijk, hij heeft in ieder geval geen mooi hoofd. Maar omdat hij wel lief en aardig en grappig is, vind ik dat niet zo belangrijk. Ik heb trouwens liever iemand die zichzelf niet zo aantrekkelijk vindt dan iemand die weet dat hij knap is... ik weet eigenlijk niet zo goed waarom
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:44
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 05-01-2004 @ 19:28:
Dat is een goeie vraag, ik heb mezelf dit ook nog afgevraagd.
Ik heb bijvoorbeeld voor mijn vriend zeer veel respect en genegenheid. Hij is mijn beste maatje en hij is de enige die ik vertrouw. Maar op sexueel vlak voel ik me niet 100% aangetrokken tot hem, ik weet niet hoe dat komt, nochtans hij is een mooie jongen. Ik heb nooit kunnen vergelijken met iemand anders dus ik weet niet hoe het anders is maartoch... soms heb ik het gevoel iets te missen... Ik denk dus eigenlijk wel dat dit belangrijk is in een relatie, geen sexuele gevoelens meer hebben voor elkaar kan een relatie kapotmaken maar langs de andere kant vind ik het prima dat hij me niet elke dag geil maakt, ons sexleven is zeker niet slecht... hoewel ik me soms wat meer tot hem zou willen aangetrokken voelen maar het is alleszins geen hoofdzaak
dit heb ik dus ook met mijn vriend. ik voel me nu minder tot hem aangetrokken dan toen we net hadden. toen ik hem dat vertelde voelde hij zich erg afgewezen en ongelukkig en dacht dat je op die manier geen relatie kan hebben, maar ik denk dat je makkelijk een relatie kan hebben als je nog steeds hardstikke gek bent op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:56
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik vind mijn vriendje natuurlijk de allerknapste van de wereld terwijl ik dat eerst niet vond...

Roze bril misschien.....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:05
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Als je gevoelens voor iemand hebt, ga je em al vrij snel mooi en aantrekkelijk vinden.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:06
Buffy
Buffy is offline
ik werd verliefd op mn vriend vanwege zn grappige glimlach, naar zijn uiterlijk verder heb ik amper gekeken, ik SMOLT van die glimlach! nu we 9 maanden verder zijn ben ik er achter dat dit niet de eerste de beste was, want onder die vele laagjes kleding die hij de bewuste avond aanhad schuilt een prachtlijf!!! en ja... de sex lijkt nu ook veel lekkerder
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:07
elledc
elledc is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 05-01-2004 @ 19:44:
dit heb ik dus ook met mijn vriend. ik voel me nu minder tot hem aangetrokken dan toen we net hadden. toen ik hem dat vertelde voelde hij zich erg afgewezen en ongelukkig en dacht dat je op die manier geen relatie kan hebben, maar ik denk dat je makkelijk een relatie kan hebben als je nog steeds hardstikke gek bent op elkaar.
Dat vind ik ook. In het begin van een relatie is altijd wat meer 'geflikflooi' enzo, het is bijzonder spannend en leuk om te doen. Na een tijdje mindert dit automatisch. Als je echt van elkaar houdt dan is sex geen must (vind ik dan). Ik kan soms dagen of weken aan een stuk genieten van een goed boek, goeie gesprekken, mijn werk of simpelweg samenzijn met mijn vriend zonder dat ik 1 moment denk aan sex, en daar is in mijn ogen helemaal niks mis mee, integendeel.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 20:27
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik zou niet verliefd op een persoon kunnen worden als ik degen niet aantrekkelijk zou vinden. Zo simpel ligt het.
Ik vind mijn vriend nog steeds na bijna anderhalf jaar even aantrekkelijk als in het begin
Dus ja ik denk dat het belangrijk is binnen een relatie.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:03
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Er moet een zekere aantrekkingskracht zijn; uiterlijke (uitstraling etc) aantrekkingskracht, dat is bij iedereen zo, daarnaast moet 'r innerlijk ook een aantrekkinskracht zijn.

Alleen Zielen ontmoeten elkaar écht.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...

Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:14
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Aantrekkelijkheid is niet alleen het uiterlijk, ook de hele manier van doen, het karakter, de uitstraling etc..

Het gaat om het gehele plaatje en als je genoeg leuk vindt dan leer je de rest ook wel te waarderen. Juist die dingen die net iets anders zijn zorgen ervoor dat je die persoon leuk blijft vinden.

Ik vergelijk het maar met top40 muziek. De deuntjes zijn heel catchy, je vindt ze heel mooi maar na een tijdje gaan ze al vervelen omdat het gewoon teveel binnen de verwachting valt (daarom vinden mensen ze zo snel leuk, complexere muziek moet je eerst vaker luisteren om het te snappen).

Dit had ik met de band Lagwagon. Zij gebruiken offbeat drums die ik eerst verschrikkelijk vond maar nu vind ik het bloedmooi. Ik vond de rest van de instrumenten en de zang wel heel mooi en nu ben ik de drums ook gaan waarderen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:29
Silly-Goose
Avatar van Silly-Goose
Silly-Goose is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 05-01-2004 @ 19:56:
Ik vind mijn vriendje natuurlijk de allerknapste van de wereld terwijl ik dat eerst niet vond...

Roze bril misschien.....
Heb ik ook
__________________
love me if you dare.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 22:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vind t zeker belangrijk dat mijn partner aantrekkelijk is. als dit niet zo is, ga ik dat na een tijdje ook echt zien en dan raak ik op hem afgeknapt.
ik vind mijn vriend na een jaar wat met hem te hebben gehad nog steeds aantrekkelijk en knap. hierdoor blijf ik hem super geweldig te vinden. hij heeft een bijna perfect innerlijk én is aantrekkelijk. zo raak ik gewoon niet op hem uitgekeken en kan ik weinig minpunten aan hem ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 23:30
Verwijderd
Uit de liefde ontstaat dat de ander aantrekkelijk wordt, ookal is diegene dat op het eerste gezicht niet.

Nou vond ik mn vriend vanaf het allereerste begin al superaantrekkelijk, maar dat was niet de reden dat ik op hem viel. Ik had zeg maar wel seksuele interesse voor hem, maar dat ik echt gevoelens kreeg was pas toen ik een avond echt met hem doorbracht en met hem praatte. Die *klik* die er toen was deed het em, niet zijn uiterlijk.

We hebben nu 8 maanden iets en in die 8 maanden ben ik hem eigenlijk alleen maar aantrekkelijker en mooier gaan vinden, ik denk eerlijk gezegd niet dat dit minder zal worden. Tot nu toe alleen maar meer in ieder geval, naarmate de liefde groeit.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2004, 23:34
Verwijderd
Als ik wat voor iemand voel ga ik 'm steeds aantrekkelijker vinden. Ookal zou ik 'm nu met 1 of ander vergrootglas helemaal gaan onderzoeken dan zou ik nog niets onaantrekkelijks of lelijks kunnen vinden.

Hmm.. maar hopen dat dat andersom ook zo is
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 01:18
Verwijderd
Dat is wel een vereiste ja. Wat de rest van de wereld van haar vindt maakt me niet zoveel uit, maar ik moet haar mooi en aantrekkelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 07:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-01-2004 @ 01:18:
Dat is wel een vereiste ja. Wat de rest van de wereld van haar vindt maakt me niet zoveel uit, maar ik moet haar mooi en aantrekkelijk vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 08:24
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Uit de liefde ontstaat dat de ander aantrekkelijk wordt, ookal is diegene dat op het eerste gezicht niet.

Nou vond ik mn vriend vanaf het allereerste begin al superaantrekkelijk, maar dat was niet de reden dat ik op hem viel. Ik had zeg maar wel seksuele interesse voor hem, maar dat ik echt gevoelens kreeg was pas toen ik een avond echt met hem doorbracht en met hem praatte. Die *klik* die er toen was deed het em, niet zijn uiterlijk.

We hebben nu 8 maanden iets en in die 8 maanden ben ik hem eigenlijk alleen maar aantrekkelijker en mooier gaan vinden, ik denk eerlijk gezegd niet dat dit minder zal worden. Tot nu toe alleen maar meer in ieder geval, naarmate de liefde groeit.
Mee eens!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 10:34
elledc
elledc is offline
Citaat:
ZerO schreef op 05-01-2004 @ 20:27:
Ik zou niet verliefd op een persoon kunnen worden als ik degen niet aantrekkelijk zou vinden. Zo simpel ligt het.
Ik vind mijn vriend nog steeds na bijna anderhalf jaar even aantrekkelijk als in het begin
Dus ja ik denk dat het belangrijk is binnen een relatie.
Aantrekkingskracht is een must, oké maar ze heeft het over sexuele aantrekkingskracht... dat is imo niet helemaal hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 10:35
elledc
elledc is offline
De topicstarter heeft het toch over SEXUELE aantrekkingskracht?! Je kan je aangetrokken voelen tot je vriend qua uiterlijk maar daarom ben je nog niet sexueel aangetrokken tot hem, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:16
Verwijderd
Dit lijkt mij wel een must in een relatie. Het is toch raar als je je vriendin niet meer seksueel aantrekkelijk vind, ik wel hoor, heel erg zelfs.... ik mis haar nu...... ook...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2004, 13:58
Verwijderd
al je vriendjes die ik heb gehad waren nou niet bepaald aantrekkelijk maar straalden wel iets uit waar ik een zwak voor had
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 13:58
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Uiterlijk is ontzettend belangrijk.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:12
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Nee vidn ik niet belangrijk
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:14
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 06-01-2004 @ 14:12:
Nee vidn ik niet belangrijk
Ja liefje, maar jij hebt dan ook nog geen relasjie gehad.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:14
Verwijderd
Ik denk dat als je van je vriend(in) houdt, je diegene vanzelf aantrekkelijk of op z'n minst niet onaantrekkelijk vindt. Als je je vriend(in) onaantrekkelijk vindt, en je bent van onze leeftijd, dan vind ik niet dat je relatie nog goed genoeg is. Als je al jaren getrouwd bent en je vindt je man van 50 niet sexy meer, dan lijkt me dat niet zo'n grote ramp.
Als je je vriend(in) 'minder aantrekkelijk dan eerst' vindt dan is dat natuurlijk niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:18
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Phileine schreef op 06-01-2004 @ 14:14:
Ja liefje, maar jij hebt dan ook nog geen relasjie gehad.
Waarom zou dat veranderen als ik een relatie kreeg?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 06-01-2004 @ 14:18:
Waarom zou dat veranderen als ik een relatie kreeg?
Wacht maar af.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:19
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-01-2004 @ 14:18:
Wacht maar af.
Je kunt het me ook uitleggen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Negrotiator schreef op 06-01-2004 @ 14:19:
Je kunt het me ook uitleggen
Op een moddervet, walgelijk zwijn van 250 kilo met puspuisten overal lukt het jou écht niet, hoeveel je er ook van houdt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:21
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 06-01-2004 @ 14:19:
Je kunt het me ook uitleggen
Het verveelt tamelijk om naar een lelijk hoofdje te kijken. Het is behoorlijk fijn als je erg lang naar je vriendinnetje kunt kijken omdat ze zo mooi is.

Maar je mag natuurlijk ook uit alle macht de schoonheid van binnen gaan zoeken hoor. Even goede vrienden.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:28
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 05-01-2004 @ 19:12:
denken jullie dat het nodig is voor een goede relatie om je tot je partner (seksueel) aangetrokken te voelen of denken jullie dat het genoeg is als je van elkaar houdt? en denken jullie dat die aantrekkingskracht altijd zal blijven of dat die na verloop van tijd minder zal worden?
ik denk dat je je wel aangetrokken moet voelen, juist daardoor krijg je toch juist zin om hem/haar te gaan knuffelen, zoenen etc....

en je vraagt of het niet genoeg is als je van elkaar houdt;
je zal toch echt aangetrokken moeten worden door een persoon voordat je 'verliefd' op hem/haar word en na verloop van tijd van hem/haar gaat houden..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-01-2004, 14:33
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Phileine schreef op 06-01-2004 @ 14:21:
Het verveelt tamelijk om naar een lelijk hoofdje te kijken. Het is behoorlijk fijn als je erg lang naar je vriendinnetje kunt kijken omdat ze zo mooi is.

Maar je mag natuurlijk ook uit alle macht de schoonheid van binnen gaan zoeken hoor. Even goede vrienden.
Draai je hand eens om, totdat je je palm boven hebt, en sla er eens een uur op met een houten liniaal. Dat is hoe sommige mensen (voel je vooral niet aangesproken!) hun leven leven.

Constant die begeerte voelen, constant iets moois moeten zien. Constant dat slaan, dat opdwepen, het groeien van verlangen. Telkens weer die impuls, die adrenaline die moet stromen. Telkens het hart dat moet pompen, telkens dat genot.

Schoonheid is niet aan hen besteed, omdat zij het als een olifant die een bloemetje wil gaan bekijken in het voorbijgaan vertrappen. Schoonheid is niet aan hen besteed, omdat zij het stukmaken. Steeds meer willen zij en daarom ook is schoonheid niet aan hen besteed, omdat ze een steeds grotere schoonheid verlangen!

Als iemand hier het psycholoogje uit wil gaan hangen, bedenk dan eerst eens goed welke gevoelens en motieven precies ten grondslag liggen aan het verlangen van een knappe partner. Dat zijn geen positieve zaken die goed voor ons zijn, nee dat zijn onzekerheid, angst en begeerte.

Ik ben niet zo stom om te zeggen dat ik op dit moment vrij ben van die drie zaken, maar alleen al door te zoveel mogelijk handelen alsof ik er vrij van was, maak ik mij er vrij van. Waarom denk je dat ik op dit moment nog geen relatie heb? Ik respecteer een ander genoeg om niet uit onzekerheid, angst of begeerte een relatie met die persoon aan te gaan en haar daarmee stuk te maken. Nee, ik wacht liever totdat er iemand voorbijkomt waarvoor ik meteen een liefde voel die mij niet ingegeven is door die zaken, en dán vind ik de liefde van mijn leven, of ze er nou uitziet als Erica Terpstra of Naomi Campbell.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:36
Verwijderd
hmm, ik weet van mezelf dat ik niet de meest aantrekkelijke kerel op de wereld ben, en toch heb ik een pracht van een vriendin ( van binnen en buiten ). DUs ik denk dat mijn vriendin eerder op mijn binnenkant is gevallen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 14:36
Verwijderd
'k vind het ook niet zo belangrijk.. tuurlijk kun je niet op iedereen verliefd worden, maar dat ligt echt niet alleen aan uiterlijk, dat ligt aan zoveel meer. Manier van doen, uitstraling, humor.. echt vanalles.

Ik zag gister nog Extreme Make-over.. de echtgenoot van zo'n vrouw die meedeed vond haar eerst heus wel mooi enzo, ookal vonden anderen dat misschien niet. Ze hadden samen een kind, hielden van elkaar. Vervolgens werd ze nogal "verbouwd" en zag ze er idd mooier uit, maar die man schrok een beetje.. (logisch ), hij wou weten of ze dezelfde persoon was gebleven.

Daar gaat het toch uiteindelijk om.. als je ouder wordt dan word je er toch ook niet mooier op, misschien wel helemaal niet leuk meer om tegenaan te kijken. Waarom blijven die mensen dan toch bij elkaar? Omdat het ze niet boeit. Zij vinden elkaar sowieso wel mooi, want ze houden van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:02
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 06-01-2004 @ 14:33:
Draai je hand eens om, totdat je je palm boven hebt, en sla er eens een uur op met een houten liniaal. Dat is hoe sommige mensen (voel je vooral niet aangesproken!) hun leven leven.

Constant die begeerte voelen, constant iets moois moeten zien. Constant dat slaan, dat opdwepen, het groeien van verlangen. Telkens weer die impuls, die adrenaline die moet stromen. Telkens het hart dat moet pompen, telkens dat genot.

Schoonheid is niet aan hen besteed, omdat zij het als een olifant die een bloemetje wil gaan bekijken in het voorbijgaan vertrappen. Schoonheid is niet aan hen besteed, omdat zij het stukmaken. Steeds meer willen zij en daarom ook is schoonheid niet aan hen besteed, omdat ze een steeds grotere schoonheid verlangen!

Als iemand hier het psycholoogje uit wil gaan hangen, bedenk dan eerst eens goed welke gevoelens en motieven precies ten grondslag liggen aan het verlangen van een knappe partner. Dat zijn geen positieve zaken die goed voor ons zijn, nee dat zijn onzekerheid, angst en begeerte.

Ik ben niet zo stom om te zeggen dat ik op dit moment vrij ben van die drie zaken, maar alleen al door te zoveel mogelijk handelen alsof ik er vrij van was, maak ik mij er vrij van. Waarom denk je dat ik op dit moment nog geen relatie heb? Ik respecteer een ander genoeg om niet uit onzekerheid, angst of begeerte een relatie met die persoon aan te gaan en haar daarmee stuk te maken. Nee, ik wacht liever totdat er iemand voorbijkomt waarvoor ik meteen een liefde voel die mij niet ingegeven is door die zaken, en dán vind ik de liefde van mijn leven, of ze er nou uitziet als Erica Terpstra of Naomi Campbell.

Het moet wel een heel perfecte persoon kwa innerlijk zijn als die echt heeel lelijk is. Hoe je het ook went of keert, als iemand vol puisten jou wil versieren, je kan niet meteen het innerlijk zien.
Nu de moraalridder uithangen, maar ik betwijfel of jij niet heel makkelijk kiest uit twee met hetzelfde innerlijk en de ene knap en de ander een gedrocht, zelfs al is degene die lelijk is met een net ietsie betere humor ofso.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:29
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
De meeste van mijn partners vond ik echt aantrekkelijk want eerlijk is eerlijk de eerste indruk is meestal het uiterlijk.
Van mijn huidige vriendje was de eerste indruk gelijk goed, vond hem ongelooflijk leuk en mooi. En natuurlijk voelde ik me seksueel aangetrokken. Ik denk ook dat dit nodig is voor een relatie.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:22
Verwijderd
Ik vind dat er wel een zekere seksuele aantrekkingskracht moet zijn. Sterker nog, volgens mij kan het helemaal geen goede relatie zijn zonder seksuele aantrekkingskracht. "Gatverrdamme! hij wil alweer zoenen."

Ik denk dat er altijd wel aantrekkingskracht zal blijven. Dat je even naar hem kijkt en denkt: rrrrr.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
In_stilte schreef op 06-01-2004 @ 16:02:
Het moet wel een heel perfecte persoon kwa innerlijk zijn als die echt heeel lelijk is. Hoe je het ook went of keert, als iemand vol puisten jou wil versieren, je kan niet meteen het innerlijk zien.
Nu de moraalridder uithangen, maar ik betwijfel of jij niet heel makkelijk kiest uit twee met hetzelfde innerlijk en de ene knap en de ander een gedrocht, zelfs al is degene die lelijk is met een net ietsie betere humor ofso.
Volgens mij mis je zijn punt. Hij wil geen relatie aangaan die gebaseerd is op begeerte, angst of onzekerheid. Het gaat over hem, niet over het uiterlijk van zijn eventuele partner. Bovendien hebben geen twee mensen hetzelfde innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:40
Wawl
Wawl is offline
Natuurlijk.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-01-2004 @ 23:34:
Hmm.. maar hopen dat dat andersom ook zo is
Natuurlijk is dat zo, ik vind je supermooi
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Phileine schreef op 06-01-2004 @ 14:21:
Het verveelt tamelijk om naar een lelijk hoofdje te kijken. Het is behoorlijk fijn als je erg lang naar je vriendinnetje kunt kijken omdat ze zo mooi is.

Maar je mag natuurlijk ook uit alle macht de schoonheid van binnen gaan zoeken hoor. Even goede vrienden.
Je vergeet dat je, als je verliefd bent op iemand, altijd uren naar iemand kunt kijken. Of hij nou oerlelijk is of niet.
Kijk, dat je misschien minder snel verliefd wordt op iemand die je oerlelijk vindt, ok. Maar als je verliefd bént, vind je hem toch wel aantrekkelijk. Dan worden lelijke dingen soms zelfs interessant of mooi.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-01-2004 @ 20:08:
Je vergeet dat je, als je verliefd bent op iemand, altijd uren naar iemand kunt kijken. Of hij nou oerlelijk is of niet.
Kijk, dat je misschien minder snel verliefd wordt op iemand die je oerlelijk vindt, ok. Maar als je verliefd bént, vind je hem toch wel aantrekkelijk. Dan worden lelijke dingen soms zelfs interessant of mooi.
Er wordt niet gesteld dat verliefdheid niet tot op zekere hoogte uiterlijke onvolkomenheden bij de ander zouden kunnen corrigeren. Let wel: tot op zekere hoogte. In de fase vóórafgaand aan verliefdheid, waarin je nog redelijk nuchter bent, zie je iemands uiterlijk wél in vol ornaat. Als iemand dán gruwelijk lelijk is, word je er gewoon niet verliefd op. Simpel.

Stellen dat je alleen op iemands innerlijk verliefd kunt worden, ongeacht het uiterlijk, waarna het uiterlijk volledig irrelevant wordt, getuigt van krankzinnigheid, maar dat heeft Chimera genoeg onderstreept.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 21:03
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 06-01-2004 @ 10:34:
Aantrekkingskracht is een must, oké maar ze heeft het over sexuele aantrekkingskracht... dat is imo niet helemaal hetzelfde.
Nou wat seksuele aantrekkingskracht betreft geld eigenlijk hetzelfde.Het is belangrijk in een relatie.
Na een tijd is de aantrekkingskracht minder heftig als in het begin maar het blijf bestaan volgens mij. Als je lang met elkaar gaat dan is de spanning weg en toch blijft er een behoefte om met je partner sex te hebben ,tenzij de relatie niet goed verloopt natuurlijk.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 08:40
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-01-2004 @ 20:08:
Je vergeet dat je, als je verliefd bent op iemand, altijd uren naar iemand kunt kijken. Of hij nou oerlelijk is of niet.
Kijk, dat je misschien minder snel verliefd wordt op iemand die je oerlelijk vindt, ok. Maar als je verliefd bént, vind je hem toch wel aantrekkelijk. Dan worden lelijke dingen soms zelfs interessant of mooi.
Nou, sorry. Die roze bril heb ik ergens in de brugklas al verloren.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Phileine schreef op 07-01-2004 @ 08:40:
Nou, sorry. Die roze bril heb ik ergens in de brugklas al verloren.
Wat ben je toch volwassen... o nee..

enorm dom...

Zo'n oppervlakkige kijk. Ben je veel gebruikt door jongens? Je zou het wel zeggen.

ontopic:
Op korte termijn gaat men voor uiterlijk, lange termijn innerlijk. Mensen die dus schreeuwen dat uiterlijk superbelangrijk is gaan niet echt voor een langdurige relatie, terwijl de mensen die voor het innerlijk gaan bij wijze van spreken voor altijd van die persoon willen houden.
Voordeel bij het laatste is dat je die persoon automatisch mooi gaat vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Innerlijk of uiterlijk belangrijker?
Verwijderd
15 02-12-2015 07:34
Liefde & Relatie Waarom vinden vrouwen en meisjes iemand met geld aantrekkelijker?
supergirl#1
5 10-11-2009 08:33
Liefde & Relatie Ik vind een meisje leuk
cassieee
15 04-11-2008 18:06
Liefde & Relatie Verliefd worden op iemand die je niet uiterlijk aantrekkelijk vind
Ceridwen
144 24-05-2007 22:06
Liefde & Relatie [Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan?
Jolt
15 21-05-2005 23:46
Liefde & Relatie Waarom is uiterlijk belangrijk?
Evito
84 27-05-2003 01:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.