Oud 11-09-2007, 18:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ook maar gedaan...

maar alles gaat over je als je een partner hebt.... wat als je geen partner hebt ik vind het een beetje een vreemde enquete
wat? Ik snap hier he-le-maal niks van!

edit: oh, hahaha... je hebt op t verkeerde topic geantwoord denk ik.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 13:58
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik vertaalde enquete ook maar even met "manier van handelen" .
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 10:36
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
we leven nog altijd in Nederland waar er genoeg voorzieningen zijn voor dit soort situaties.
Citaat:
Het gaat hier alleen wel over een mensenleven dat je dan geen kans geeft om zijn/haar eigen leventje te krijgen. Ik vind de houding 'dan maar een abortus' ook echt heel slecht. *knip* misschien is adoptie een idee?
Dit soort reacties trek ik slecht. De bovengenoemde voorzieningen zijn juist ontstaan omdat er nood aan was, doordat mensen niet de verantwoordelijkheid konden nemen voor eigen kind. Wat jullie doen is de verantwoordelijkheid omkeren naar deze instanties, alsof deze een zorgplicht hebben jegens andermans kinderen.
Ik sluit me volledig aan bij nare man. Ik veroordeel jonge ouders zeker niet, maar zodra de situatie dermate onzeker is om jezelf en je kindje geen stabiele toekomst te geven, zou ik geen moeder willen worden. In het geval "geen werk, geen huis, geen opleiding, geen vader" lijkt me het hebben van een kind verwerpelijk.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 17:04
jeebie
jeebie is offline
Ik wil jou echt vragen om het NIET te doen. Alles is beter dan een abortus en er zijn ook organisaties zoals vbok enz. en als die niet helpen mag je het nog wel bij mij brengen. Ajb doet het niet!! Je krijgt er spijt van...
Ben er principieel op tegen maar ook omdat ik er genoeg van gezien heb, werk namelijk in de zorg, en je ziet die kleine kindjes wegduiken voor het gevaar maar het helpt ze niet...echt vreselijk!

Heel veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 19:07
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
voor een eerste post is dit echt een slechte

edit: en juist als je in de zorg werkt weet je dat je dat soort dingen niet moet zeggen!
__________________
Sushii is better than chocolate

Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 19:07
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Ik wil jou echt vragen om het NIET te doen. Alles is beter dan een abortus en er zijn ook organisaties zoals vbok enz. en als die niet helpen mag je het nog wel bij mij brengen. Ajb doet het niet!! Je krijgt er spijt van...
Ben er principieel op tegen maar ook omdat ik er genoeg van gezien heb, werk namelijk in de zorg, en je ziet die kleine kindjes wegduiken voor het gevaar maar het helpt ze niet...echt vreselijk!

Heel veel sterkte
te laat...

Vind wel dat je mensen in hun waarde moet laten.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 21:04
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
De TO heeft haar beslissing genomen dus waarschuwingen met nogal twijfelachtige voorbeelden om vooral geen abortus te doen of aanmoedigingen met net zulke twijfelachtige voorbeelden om het vooral wel te doen zijn in principe niet meer nodig. Om de discussie niet nutteloos in extremen te laten voortgaan zit er een slotje op. Als de TO verder wil praten mag ze PMen, dan kan het eventueel weer open.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfsaai #730
Dark Phoenix
500 25-10-2009 21:42
Films, TV & Radio Baby te huur op vakantie
Verwijderd
97 09-09-2009 20:02
Lichaam & Gezondheid verschijnselen bij zwangerschap
Verwijderd
22 05-01-2003 02:23
Psychologie seroxat?
shy girl
15 08-10-2002 20:26
Software & Hardware Ericsson T20s
miss sunshine1986
18 03-07-2002 23:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.