Oud 22-05-2006, 16:08
amoblaz
Avatar van amoblaz
amoblaz is offline
Oke, mischien een rare vraag, maarja.

Er is dus een meid, ik vind haar erg leuk, en ik zou wel meer met haar willen. Zei vind mij ook wel aardig, maar ik denk dat ze me nu eerder als een goede vriend ziet. Voor de rest we spreken toch wel regelmatig af, we smse vaak wel tot 1:30 in de nacht met elkaar, chatten en cammen vaak op msn enso. Majah, ze zei dus toen ik het haar vroeg dat ze niet echt vlinders in haar buik had, maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat ze dat dan wel krijg, ik weet dat het bij ieder meisje anders is, maar ik weet zeker dat sommige van jullie me wel wat tips kunnen geven over wat je zeker wel en niet moet doen ;-)

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2006, 16:11
Verwijderd
Gooi een liefdesdrankje door haar cola als je haar in de kantine ziet!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:14
amoblaz
Avatar van amoblaz
amoblaz is offline
>.< en wat is een liefdesdrankje lol ze zit niet eens op myn school(A)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:26
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
GHB noemen ze het
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:29
fractuur
fractuur is offline
Kan. Maar niet in de situatie waarin jij nu zit. Dan wordt het opdringerig, en heb je kans dat je alles (kans op een relatie, vriendschap etc) verkloot. Het enige wat je eigenlijk kan doen is het zo laten. Als jij je er zo goed bij voelt moet je het zo laten, maar laat je niet gebruiken. Wanneer zij de volgende keer weer aangeeft dat ze niet verliefd is/ een relatie er niet in zit/ iets anders ontkennends, moet je jezelf niet voor de gek houden. Wordt het nog wel wat, dan is het gewoon leuk.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:35
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
kan niet, onmogelijk, impossible
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:37
Smokin'
Smokin' is offline
Jazeker kerel, ik kan je een paar tips geven. helaas denk ik dat het in dit geval reeds te laat is. Als zij jou als een goede vriend gaat zien is het over en sluiten. Echter, misschien, heel misschien is er nog een kans. Middels uitgebreide coaching is het misschien nog mogelijk aantrekkingskracht 'los te maken'. Ik kan daar echter nu niets over zeggen omdat ik niet genoeg details heb over hoe je tegen haar doet en, belangrijker, hoe zij tegen jou doet. Ik zou er echter niet vanuit gaan dat dit nog te redden is.

Eerst even de standaardtips voor bij het volgende meisje:

- je vraagt een meisje niet of ze je leuk vind, en je vertelt haar al helemaal niet dat jij haar leuk vind als zij nog niet verliefd op je is.
- Je camt, msnt, smst het meisje dat je leuk vind niet voortdurend, want dan weet ze meteen dat je haar geweldig vind en dan is er dus geen mysterie en geen spanning. Bovendien mag je haar wel een beetje laten werken om erachter te komen hoeveel interesse je eigenlijk hebt en wat voor toffe kerel je eigenlijk bent.
- Als je een meisje leuk vind moet je niet eindeloos praten en sms-en en dergelijke zonder actie te ondernemen. Als jullie met enige regelmaat praten dan bel je haar op en zeg je: he zullen we bij mij een filmpje kijken/kom je bij me met me koken/zullen we in die leuke kroeg X gaan zitten en kijken of we ook in het echt kunnen lachen met elkaar/ etcetera...

Allemaal heel basic stuff, maar werkelijk een veel betere aanpak dan dat halfzachte gedoe. Owja nog een geheim amoblaz: een meisje gaat het initiatief tot zo'n afspraakje vaak niet nemen, tenzij ze A) je heeeel erg leuk vind vanaf begin af aan, en dat is vaak niet zo. B) als ze redelijk assertief is, en de meeste meisjes zijn dat niet (uitzonderingen daargelaten).
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:41
Verwijderd
Nou ja, even serieus dan:
Je kan iemand niet verliefd maken. Iemand wordt verliefd op je, maar daar kan je als ander persoon geen invloed op uit oefenen. Je kan aardig tegen haar doen en haar extra aandacht geven, maar bij de ene persoon zal dat wel leiden tot verliefdheid en bij de ander niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:42
amoblaz
Avatar van amoblaz
amoblaz is offline
njah kyk he, een heletijd geleden is er wel wat gebeurt, we waren buiten en hebben toen een hele lange tijd staan zoenen, daarna 2 dagen erna gingen we samen naar de bios, daarna hebben we weer staan zoenen, maar nu probeert ze zich intehouden, ik snap gewoon niet waarom..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:46
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Nala schreef op 22-05-2006 @ 16:41 :
Nou ja, even serieus dan:
Je kan iemand niet verliefd maken. Iemand wordt verliefd op je, maar daar kan je als ander persoon geen invloed op uit oefenen. Je kan aardig tegen haar doen en haar extra aandacht geven, maar bij de ene persoon zal dat wel leiden tot verliefdheid en bij de ander niet.
WAT EEN ONZIN! tuurlijk kan je daar invloed op uitoefenen! Elke gast die dit leest moet dit negeren!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 22-05-2006 @ 16:46 :
WAT EEN ONZIN! tuurlijk kan je daar invloed op uitoefenen! Elke gast die dit leest moet dit negeren!
Jij weet het allemaal wel heel erg goed, ik neem aan dat jij aan elke vinger tien smachtende geile mokkels hebt, hm?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:08
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Katje schreef op 22-05-2006 @ 16:50 :
Jij weet het allemaal wel heel erg goed, ik neem aan dat jij aan elke vinger tien smachtende geile mokkels hebt, hm?
Nou ja.. het is echt wel te beďnvloeden hoor. Om maar een heel makkelijk voorbeeld te nemen: wie heeft een grotere kans om de aandacht van een jongen te krijgen? Het meisje dat niets zegt en er maar een beetje bijstaat, of het meisje dat gewoon leuk meekletst met de jongens in de groep? Zo simpel begint het, maar in een later stadium is er ook nog genoeg aan te doen..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:16
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Katje schreef op 22-05-2006 @ 16:50 :
Jij weet het allemaal wel heel erg goed, ik neem aan dat jij aan elke vinger tien smachtende geile mokkels hebt, hm?
In zijn dromen waarschijnlijk.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:16
Elister
Avatar van Elister
Elister is offline
Nope.
__________________
"I'm sick of following my dreams. I'm just going to ask them where they're goin' and hook up with them later..."
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:16
Verwijderd
Tja, als je tot de bevolkingsgroep hoort die meisjes 'de dames' noemt, of 'hertjes' en wat al niet meer, dan zullen de handleidingen van Smokin' vast heel goed werken, maar IK zou het niet bepaald op prijs stellen om dmv een dusdanige tactiek benaderd te worden.

En ook het meisje dat niks zegt kan haar charme hebben, zou ik liever hebben dan zo'n allemansvriendje die iedereen om de nek vliegt en haar klep nooit eens houdt. Dan ben je gewoon een easy target en dat trekt wmb de foute mensen aan. (Ja, twee uitersten, maar dat is om mijn punt wat makkelijker te illustreren )
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:26
Verwijderd
Nee.

en wat je ook doet, vooral niet naar Smokin' luisteren.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Katje schreef op 22-05-2006 @ 17:16 :
Tja, als je tot de bevolkingsgroep hoort die meisjes 'de dames' noemt, of 'hertjes' en wat al niet meer, dan zullen de handleidingen van Smokin' vast heel goed werken, maar IK zou het niet bepaald op prijs stellen om dmv een dusdanige tactiek benaderd te worden.

En ook het meisje dat niks zegt kan haar charme hebben, zou ik liever hebben dan zo'n allemansvriendje die iedereen om de nek vliegt en haar klep nooit eens houdt. Dan ben je gewoon een easy target en dat trekt wmb de foute mensen aan. (Ja, twee uitersten, maar dat is om mijn punt wat makkelijker te illustreren )
Helemaal mee eens.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:28
Smokin'
Smokin' is offline
Dat geloof ik niet. Jij wil dus een gast die meteen laat merken hoe leuk hij je vind en er vanaf 'day one' bovenop zit. Wat is er mis mee als een jongen in het begin even rustig aan wil doen en zich niet op een presenteerblaadje aanbied? Juist die types die dat wel doen worden keer op keer afgewezen of krijgen te horen dat ze heel aardig en lief zijn maar dat er geen 'vlinders' zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2006, 17:31
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Vice schreef op 22-05-2006 @ 17:28 :
Helemaal mee eens.
Mooi dat we elkaar weer kunnen feliciteren met het verworven inzicht. erg knap. Bovendien is het voorbeeld van Katje toe aan nuancering. Zo zijn meisjes die niks zeggen juist vaak easy targets. Waarom? Omdat ze verlegen zijn en minder gewend dan die "allemansvriendinnen". Ze zullen daarom veel makkelijker toehappen (alegmeen gesproken). Aan de andere kant kan een 'allemansvriendin' juist heel selectief zijn in haar partnerkeuze omdat ze elke dag wel 10x word benaderd.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
kon dat maar
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 17:55
fractuur
fractuur is offline
Hmm.. ik denk dat er wel iets is waar -even vanuit de vrouw gezien- relatief veel mannen op kunnen vallen. Noem het de X-factor, mij om het even. Natuurlijk is er geen standaard manier, want iedereen is verschillend. Maar als een meisje een goede combinatie heeft van dingen (ik noem: goede attitude bijvoorbeeld met goede uitstraling, zelfverzekerde en open houding en wat assertief) dan kunnen daar, onbedoeld of niet, jongens op vallen. Dat is andersom ook vast zo. Haar kan je een allemansvriendje noemen, maar dat ze de aandacht van de jongens heeft geef je zelf al aan. (Ook dat ze meer aandacht heeft dan het andere meisje trouwens) En ging het daar hier niet over?

En dat dat meisje per definitie een easy target is is natuurlijk onzin, net zoals een muurbloempje niet kritisch kan zijn.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:05
Verwijderd
Was het maar waar.

Je kunt iemand z'n aandacht wel trekken en/of jezelf anders voordoen dan je bent om bij hem in de smaak te vallen maar echt verliefd laten worden als er helemaal niets in zat om mee te beginnen; dikke vette nee.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:07
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 22-05-2006 @ 18:05 :
Was het maar waar.

Je kunt iemand z'n aandacht wel trekken en/of jezelf anders voordoen dan je bent om bij hem in de smaak te vallen maar echt verliefd laten worden als er helemaal niets in zat om mee te beginnen; dikke vette nee.
Ik ga ook uit van iemand die je niet kent, of iig niet iemand uit de situatie hierboven..

Daarbij moet je zelf volgens mij sterk in je schoenen staan om het te kunnen als je als een blok voor de persoon in kwestie bent gevallen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:08
Crimson
Crimson is offline
Ben het eens met Smokin. Nee, je kan iemand niet verliefd maken, maar je kan daar wel heel veel invloed op uitoefenen. Ik ben het daarom ook met zijn tips eens.
Ik merk 't zelf ook; als ik zelf geen actie onderneem bij de persoon die ik wel zie zitten en waarvan ik weet dat hij mij ook leuk vind, dan doet hij het wel en ook nog eens extra lief.
Veel met haar omgaan is trouwens ook een tip, het is mij 3x overkomen dat een jongen waarmee ikheel veel omging verliefd op me werd, helaas voor hun was het niet wederzijds, dus eigenlijk is dit een slechte tip.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 18:15
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Niet geschoten is altijd mis he.. En aangezien je zegt dat je met haar gezoend hebt voelt/voelde ze waarschijnlijk meer of alchohol dat kan ik ff niet opmerken. De tips van Smokin zijn de moeite waar zou ik zeggen.
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2006, 18:29
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Het hangt er tussenin; je kan inderdaad niet iemand verliefd maken, maar je kan wel laten zien dat je zoiemand iets te bieden hebt.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 19:01
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Frostbite schreef op 22-05-2006 @ 16:26 :
GHB noemen ze het
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 19:45
OwL
Avatar van OwL
OwL is offline
Ik denk wel dat je zelf veel invloed kunt uitoefenen. maar als ze gewoon niet op je valt dan moet je niet eindeloos doorproberen. (het klinkt heel stom maar dat ze je niet leuk vindt kan al aan iets simpels zoals 'een rare stem' liggen. ) je kunt het dan gewoon niet veranderen. Heel jammer, maar kom op, er zijn nog zoveel meisjes
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 19:56
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Waarom heb je t over verliefd maken. Als je haar leuk vindt, vraag of ze mee wilt gaan. En als je haar in het echt ook leuk vindt, zoen dan gewoon met dr, en daarna gewoon doen alsof t niets was, dan krijg je vanzelf wel een keer de vraag of jullie nog een keer ergens naartoe kunnen gaan. En zo niet, dan vindt ze je toch niet interessant genoeg.

En waarom zou je dan nog moeite aan haar besteden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 20:00
-(L)-
Volgens mij kan iedereen in principe op iedereen verliefd worden, tenzij je een lichamelijk afkeer voor diegene hebt.

Zij kan dus ook best verliefd op jou worden. Maar toch geloof ikzelf niet zo in verliefdheid op de langere termijn. Ik bedoel; als er niet meteen een klik is, geloof ik niet dat die later wel nog komt. Aangezien zij al heeft aangegeven niet verliefd op je te zijn, kan ik me dus ook niet voorstellen dat ze dat wel nog wordt. Maar goed, zo zie ik dat bij mezelf. Bij mij moet er echt vanaf 't 1e moment een soort 'klik' met diegene zijn wil ik er (nog ooit) verliefd op worden.

Ik denk dan ook niet dat je 't kunt beinvloeden als zij 't al min of meer heeft uitgesloten.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 22-05-2006 @ 17:55 :
Hmm.. ik denk dat er wel iets is waar -even vanuit de vrouw gezien- relatief veel mannen op kunnen vallen. Noem het de X-factor, mij om het even. Natuurlijk is er geen standaard manier, want iedereen is verschillend. Maar als een meisje een goede combinatie heeft van dingen (ik noem: goede attitude bijvoorbeeld met goede uitstraling, zelfverzekerde en open houding en wat assertief) dan kunnen daar, onbedoeld of niet, jongens op vallen. Dat is andersom ook vast zo. Haar kan je een allemansvriendje noemen, maar dat ze de aandacht van de jongens heeft geef je zelf al aan. (Ook dat ze meer aandacht heeft dan het andere meisje trouwens) En ging het daar hier niet over?
Ah, dat doe ik de laatste tijd dus goed (of juist fout)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 22:42
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Crimson schreef op 22-05-2006 @ 18:08 :
Veel met haar omgaan is trouwens ook een tip, het is mij 3x overkomen dat een jongen waarmee ikheel veel omging verliefd op me werd, helaas voor hun was het niet wederzijds, dus eigenlijk is dit een slechte tip.
Same here, daar komt mijn theorie ook grotendeels vandaag.

@Morgan: Go Morgan!
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 23:20
Verwijderd
wikipedia: voodoo
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 10:49
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 22-05-2006 @ 20:00 :
Volgens mij kan iedereen in principe op iedereen verliefd worden, tenzij je een lichamelijk afkeer voor diegene hebt.
En wat versta jij dan onder een ''lichamelijke afkeur''?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 12:38
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
gewoon niet aangetrokken worden?
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 15:13
Verwijderd
Wat Smokin' zegt klopt op zich wel. Een jongen die interessant is (of dat iig doet voorkomen ) wordt over het algemeen aantrekkelijker gevonden dan iemand die 'wanhopig' vraagt of ze verliefd op hem is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2006, 15:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 23-05-2006 @ 15:13 :
Wat Smokin' zegt klopt op zich wel. Een jongen die interessant is (of dat iig doet voorkomen ) wordt over het algemeen aantrekkelijker gevonden dan iemand die 'wanhopig' vraagt of ze verliefd op hem is.
Ik heb toch echt liever dat een jongen gelijk vertelt dat hij verliefd op me is, dan dat die de hele tijd interessant probeert te doen. Bij die eerste kan ik gelijk zeggen dat ik geen interesse heb. Bij die tweede moet ik maar zien te gokken of die uit is op vriendschap of een relatie.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 23-05-2006 @ 15:59 :
Ik heb toch echt liever dat een jongen gelijk vertelt dat hij verliefd op me is, dan dat die de hele tijd interessant probeert te doen. Bij die eerste kan ik gelijk zeggen dat ik geen interesse heb. Bij die tweede moet ik maar zien te gokken of die uit is op vriendschap of een relatie.
Nouja, met interessant doen bedoel ik natuurlijk niet alleen maar 'doen alsof'. Meer als: 'normaal' contact hebben en een goeie band opbouwen ipv overdreven verliefd als een kikker om haar heen te springen. Dat laatste lijkt me nog veel vervelender, namelijk.

En natuurlijk mag ie wel laten blijken dat hij haar meer dan leuk vindt, maar zo'n directe vraag als 'uhh....ehm...uhh... ben je verliefd op mij?' schrikt de meeste meisjes alleen maar af, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:16
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Vice schreef op 23-05-2006 @ 15:59 :
Ik heb toch echt liever dat een jongen gelijk vertelt dat hij verliefd op me is, dan dat die de hele tijd interessant probeert te doen. Bij die eerste kan ik gelijk zeggen dat ik geen interesse heb. Bij die tweede moet ik maar zien te gokken of die uit is op vriendschap of een relatie.
Nee, je bent onzeker. Enkel heel onzekere meisjes en vrouwen zitten daarop te wachten.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 20:32
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
N00dles schreef op 23-05-2006 @ 17:23 :
Nouja, met interessant doen bedoel ik natuurlijk niet alleen maar 'doen alsof'. Meer als: 'normaal' contact hebben en een goeie band opbouwen ipv overdreven verliefd als een kikker om haar heen te springen. Dat laatste lijkt me nog veel vervelender, namelijk.

En natuurlijk mag ie wel laten blijken dat hij haar meer dan leuk vindt, maar zo'n directe vraag als 'uhh....ehm...uhh... ben je verliefd op mij?' schrikt de meeste meisjes alleen maar af, lijkt me.
eens
__________________
To eu zčn
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 23:16
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 23-05-2006 @ 20:16 :
Nee, je bent onzeker. Enkel heel onzekere meisjes en vrouwen zitten daarop te wachten.
Volgens mij begrijp jij mij niet helemaal.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 23-05-2006 @ 20:16 :
Nee, je bent onzeker. Enkel heel onzekere meisjes en vrouwen zitten daarop te wachten.
Ja, want jij kent alle meisjes en vrouwen door en door
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 00:07
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ja, dat kan.

Mijn strategie: iemand 6 maanden neuken, niets over jezelf loslaten, en langzaam aan toch wat meer inzicht geven in je psyche, zodat hij het gevoel krijgt dat hij je "ontdekt", en iedere keer weer uitkijkt naar wat hij nu te weten komt.

kortom: maak van jezelf een mysterie (nadeel is dat er al iets van interesse moet zijn)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 00:40
vedetje
vedetje is offline
Als ik bij mijn eigen verliefdheid analiseer gaat dit als volgt:

1. ik zie iemand en denk van 'die wil ik wel beter willen leren kennen', dit is het stadium van interesse
2. ik leer die persoon beter kennen, en vind hem echt tof en weet dat er kans op succes is: het stadium van verliefdheid begint.

En, als iemand zich in stadium 1. bevindt kan je er voor worden dat hij verliefd op je wordt. Echter, is de interesse niet aanwezig, dan wordt het moeilijk om die te wekken, vrees ik.


En, tsjah, het geval van vriendschap ken ik niet echt, heb ik geen persoonlijke ervaring mee!


of-topic: krijgt iedereen het idee dat Smokin' ietsje te gladjes wil zijn?
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 08:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee.

Je kan hoogstens interesse van iemand wekken. Of de andere persoon uiteindelijk verliefd wordt, hangt van hem/haar af.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:33
Verwijderd
Dat kan vast, maar ik denk dat de technologie daarvoor nog niet beschikbaar is.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 22-05-2006 @ 17:28 :
Dat geloof ik niet. Jij wil dus een gast die meteen laat merken hoe leuk hij je vind en er vanaf 'day one' bovenop zit. Wat is er mis mee als een jongen in het begin even rustig aan wil doen en zich niet op een presenteerblaadje aanbied? Juist die types die dat wel doen worden keer op keer afgewezen of krijgen te horen dat ze heel aardig en lief zijn maar dat er geen 'vlinders' zijn.
Ik moet zeggen dat ik al snel afhaak als er vanuit de jongen onduidelijkheid is. Ik ga juist voor de types die achter mij aanzitten, me duidelijk laten merken dat ze me speciaal vinden en dat ze me wel zien zitten. Zo is het bij m'n huidige vriend ook gegaan. Ik vond het in het begin wel grappig, maar had niet erg veel interesse in hem. Hij was echter zo lief, door me kaartjes en leuke dingen te sturen en veel aandacht te geven, dat ik daardoor pas serieus ben gaan nadenken over hem. En zo heeft hij me als het ware beetje bij beetje 'veroverd', en nu ben ik helemaal gek op hem.

Maar het zal bij ieder meisje anders werken Een jongen die ik uberhaupt niet leuk zou kunnen vinden, krijgt ook niets voor elkaar met kaartjes sturen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:44
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-05-2006 @ 23:27 :
Ja, want jij kent alle meisjes en vrouwen door en door
Nee ik maak generalisaties..zoals iedereen doet. Tuurlijk zijn er uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 22:26
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
vrouwen moeten duidelijker zijn maar ik denk dat je daar niks aan kan doen, ze blijven vaag.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 00:19
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Tuurlijk kun je iemands verliefd worden beďnvloeden!

Hoe vaak denk je dat stelletjes precies tegelijkertijd op elkaar verliefd worden? Ik denk heel zelden, minder dan 1%.

In de andere gevallen is er 'n tijdje ééntje verliefd op de ander, en de ander (nog) niet op de een. Dan trekt de één naar de ander toe, kijkt, praat, toont interesse, versiert, verrast, wat dan ook.. Afhankelijk van wat voor relatie ze al hebben en het karakter natuurlijk. Dan ziet de ander wat een cool, mooi, lief, aardig persoon de een is en kan ook verliefd worden.

Daar kunnen minuten, dagen of maanden tussen zitten, maar je hebt er zeker weten wel invloed op. Maar geen garanties op succes, nooit.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie iemand goed kennen/vriendschap -> verliefdheid
Artemist
9 18-07-2008 22:26
Liefde & Relatie In de ogen kijken kan iemand verliefd maken? Wat vinden jullie?
Dice94
18 22-03-2008 16:32
Liefde & Relatie van verliefdheid naar liefde: iedereen gaat voor de bijl
de abt van sion
27 10-10-2003 13:01
Liefde & Relatie Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder
Rufus
7 05-01-2003 17:03
Liefde & Relatie Verliefdheid is eigenlijk onzin
Verwijderd
74 27-05-2002 17:50
ARTistiek eens verliefd, altijd verliefd...
Chloe Siere
6 03-09-2001 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.