Oud 31-08-2006, 16:30
anoekiejgirl
anoekiejgirl is offline
hey iedereen.

ik heb zo een probleem tgaat als volgt;

ik heb sinds kort een vriend enzow maar ik durf niet te zoenen (tongen) ik weet niet waarom ik dat niet durf maar vorige keer gebeurde het bijna en toen was ik heel nerveus en het voelde ook niet goed aan naja ik ben dus bang dat hij het uitmaakt daarom en is het raar dat ik bijna 15 ben en dus niet durf te zoenen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2006, 16:33
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Ik denk dat je rustig aan moet doen. Vertel je vriend waar je mee zit en vraag hem of hij er rekening mee wil houden. Begin met kussen op de mond en probeer steeds een stukje verder te gaan..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:34
muisjeisthuis
Avatar van muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Nee, helemaal niet! Wacht gewoon tot jij er aan toe bent en het echt wil. Als hij echt om je geeft wacht hij totdat je er klaar voor bent.
__________________
Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Als jij er nog niet aan toe bent dan moet je dat gewoon niet doen. Als je vriendje het daarom uitmaakt is het een kneus en mag je blij zijn dat je van hem af bent
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:36
anoekiejgirl
anoekiejgirl is offline
hij weet dat ik het best eng vind enzow en dat ik het neit durf maar ik ben gewoon bang dat hij iets tekort komt. voorderest vind ik het tog raar maarja ik weet ook niet wat ik moet doen als ik met hem zoen daalijk gaat het fout en als ik er ook maar aan denk dan word ik al zenuwachtig
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:36
__
Avatar van __
__ is offline
echt heel raar, ik weet zeker dat ie je nu gaat dumpen
nee serieus maak je niet zo druk, dat schiet niet op. ik had dat eerst ook (en toen had ik wel al ooit gezoend, maar toch) en dus zeg ik uit ervaring dat drukmaken echt geen fuck helpt. het gebeurt vanzelf wel en dan zul je zien dat het helemaal niet zo'n big deal is. maar je moet er niet zo op focussen in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:39
muisjeisthuis
Avatar van muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Misschien kan je het op msn met hem bespreken. Dat praat over het algemeen toch wat makkelijker.

Dan vraag jij hem bijvoorbeed of hij wel eens gezoend had en wat hij er van vond. En dan vertel je dat je het nog nooit gedaan had en dat je het best eng vind.
__________________
Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:41
Verwijderd
Toen ik net 16 was durfde ik ook niet meteen te zoenen met m'n vriendje, dus ik vind het niet raar .

Kus je hem al wel op z'n mond? Zo nee, probeer dat eens, dat is een kleinere stap dan zoenen, misschien durf je dat wel .
En je hoeft niet bang te zijn dat je iets verkeerd doet, want er is niet zo veel dat je verkeerd kunt doen. Misschien zoen je niet meteen de sterren van de hemel, maar dat hoeft ook helemaal niet de eerste keer, dat leer je vanzelf en dat begrijpt je vriend vast ook wel.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:44
muisjeisthuis
Avatar van muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Wat vind je eigenlijk van zoenen? Ben je er nieuwsgierig naar? Lijkt het je lekker? Of lijkt het je behoorlijk goor?
__________________
Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:46
anoekiejgirl
anoekiejgirl is offline
hij weet van me dat ik het eng vind enzow en hij zegt dat we rustig aan moeten doen elke keer als ik hem zie heb ik wel ietsje meer durf want ik heb nog nooit met een jongen zo "close" geweest bijv als ik hem op zn mond kus of wat dan ook dat is ook best wel nieuw enzow zou ik daar eerst aan moeten wennen dan??
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:46
anoekiejgirl
anoekiejgirl is offline
ik weet niet wat ik van zoenen moet denken ik denk alleen maar eng eng eng brrr
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:47
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
anoekiejgirl schreef op 31-08-2006 @ 16:46 :
ik weet niet wat ik van zoenen moet denken ik denk alleen maar eng eng eng brrr
omdat je denkt dat je het 'goed' moet doen of vind je het uberhaupt eng?
heeft je vriendje trouwens wel al ooit eerder gezoend?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:49
anoekiejgirl
anoekiejgirl is offline
ja mn vriendje heeft alles zowat al gedaan als je me snapt

ja ik weet niet waarom ik het eng vind ik denk ook omdat ik het neit goed doe ofzo of wa dan ook
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 16:50
muisjeisthuis
Avatar van muisjeisthuis
muisjeisthuis is offline
Citaat:
anoekiejgirl schreef op 31-08-2006 @ 16:49 :
ja mn vriendje heeft alles zowat al gedaan als je me snapt

ja ik weet niet waarom ik het eng vind ik denk ook omdat ik het neit goed doe ofzo of wa dan ook
maar wil je het wel? en lijkt het je lekker?
__________________
Slaap jij op je buik? Nee? Mag ik er dan op slapen?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 17:41
-(L)-
En hoe oud is je vriendje?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 18:30
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
anoekiejgirl schreef op 31-08-2006 @ 16:36 :
hij weet dat ik het best eng vind enzow en dat ik het neit durf maar ik ben gewoon bang dat hij iets tekort komt . voorderest vind ik het tog raar maarja ik weet ook niet wat ik moet doen als ik met hem zoen daalijk gaat het fout en als ik er ook maar aan denk dan word ik al zenuwachtig
Nou, ook maar snel neuken dan, want dat komt ie dan ook tekort

OT: ben het eens met Sarah en muisjeisthuis.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 18:38
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Ach, het is totaal geen ramp! Denk je dat iedereen meteen bij de eerste kus super lekker goed kuste en precies wist hoe en wat? Dat is dus echt niet het geval!

Voor iedereen was er een eerste keer, het is gewoon een kwestie van uitproberen en oefenen, dan gaat het vanzelf beter, weet je wat te doen en hoe jullie het lekkerst zoenen.

Doe het gewoon als jij zelf vindt dat je eraan toe bent, niet eerder. Het gaat vanzelf
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 31-08-2006 @ 16:35 :
Als je vriendje het daarom uitmaakt is het een kneus en mag je blij zijn dat je van hem af bent
I second that.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2006, 19:33
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Als je dingen gaat doen die je (nog) niet wil, krijg je daar spijt van. Heel simpel. Je moet dit soort dingen (zoenen en aanverwante zaken) doen wanneer je er klaar voor bent en zoiets hebt van: "hé, dat moet ik snel es gaan proberen, 't lijkt me wel wat!" Niet omdat je lover dat wil, maar omdat JIJ dat wil. Kleine stapjes nemen, zoals ook al gezegd is.

Trouwens, over je angst dat je iets fout zou kunnen doen: in principe kan er weinig fout gaan, over het algemeen gaat het vanzelf. Ik vond het de eerste keer nogal... apart, maar de tweede keer was al een stuk beter, en het wordt alleen maar lekkerder.

Rustig aan en geniet ervan Sterkte ermee.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2006, 21:52
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Nee het is niet raar dat je op je 15de niet durft te zoenen. Op mijn 15de durfde ik dat ook nog niet (en dacht ik er eigenlijk ook nog niet aan want 'k was ook niet verliefd op iemand ofzo) 'k Heb voor het eerst gekust toen ik 17 was, dus je hebt nog wat tijd
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 00:16
Verwijderd
Ik vond het op m'n 15e dood- en doodeng, maar wel superspannend, en ontzettend leuk toen ik het eenmaal geprobeerd had. En, eerlijk gezegd, niet iets waar je per se 'aan toe moet zijn' ofzo; 't is geen levensveranderende gebeurtenis, die eerste zoen...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 01:11
Verwijderd
Op mijn vijftiende had ik een vriendje wat mij wilde zoenen en ik wilde niet, maar de boodschap kwam blijkbaar niet goed over want hij probeerde het en ik sloeg hem toen in zijn gezicht.

Het is heel normaal om dan nog niet te durven, ontwikkel jezelf op jouw eigen manier, anders krijg je er later spijt van. Als je vriendje jou hierom dumpt, is dat zijn probleem en zijn verlies, niet het jouwe. Ga vooral op je gevoel af en zoen omdat je dat wilt, niet uit angst dat hij jou kan dumpen. (Statistisch gezien slagen heel weinig van de eerste relaties en is de kans dat dit vriendje niet het ideale vriendje is wat bij jou past, ontzettend klein. Geef jezelf dus niet op voor iets wat een hele kleine kans van slagen heeft, je bent vast meer waard.)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 16:16
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-09-2006 @ 00:16 :
Ik vond het op m'n 15e dood- en doodeng, maar wel superspannend, en ontzettend leuk toen ik het eenmaal geprobeerd had. En, eerlijk gezegd, niet iets waar je per se 'aan toe moet zijn' ofzo; 't is geen levensveranderende gebeurtenis, die eerste zoen...
Niet levensveranderend, maar toch knap klote als het gebeurt terwijl je niet wil. Zeker als het je eerste zoen is.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 18:05
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Toen ik mijn eerste vriendje kreeg en dus mijn eerste zoen, gaf hij allemaal kleine lieve kusjes op mijn mond. Pas toen ik dat echt beantwoordde, gingen we verder met echt zoenen. Ik denk dat het bij jou ook kan helpen als jullie elkaar af en toe een lief kusje op de mond geven, in ieder geval als wijze van begroeting en afscheid.

Zo kun je wennen eraan en merk je vast vanzelf dat je steeds iets verder zult gaan . En je kunt ook lekker zoenen zonder meteen je tong te gebruiken.

En oja: je kunt zoenen niet echt fout doen, jullie zullen samen een 'eigen' manier vinden van hoe jullie zoenen, en dat is voor jullie dan de beste manier . Gewoon genieten en uitproberen!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2006, 21:49
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
mijn eerste zoen was toen ik 15 was en ik was gewoon nieuwschierig en vond 'dat het wel eens tijd werd', dus in de disco met een jongen die ik daarna nooit weer heb gezien.

Mijn derde zoen heeft pas echt betekenis gehad omdat dat was met een jongen waar ik wat voor voelde en waar ik voor 100 % achter stond. En geloof me dan is het zoenen zoveel leuker! Als je er helemaal klaar voor bent, pas dan moet je het doen, geloof me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2006, 23:22
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik was op m'n 15e ook nog wel nerveus daar voor hoor.. dat is helemaal niet raar. Maar als je het eenmaal gedaan hebt kan je niet meer ophouden haha dat je dat ff weet !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 01:11
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
NIET DOEN!!!! alleen als jij Ready bent. jongens maken tegenwoordig zo makkelijk misbruik van meiden, kijk uit !!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 01:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-08-2006 @ 23:16 :
Ik vond het op m'n 15e dood- en doodeng, maar wel superspannend, en ontzettend leuk toen ik het eenmaal geprobeerd had. En, eerlijk gezegd, niet iets waar je per se 'aan toe moet zijn' ofzo; 't is geen levensveranderende gebeurtenis, die eerste zoen...
Je moet het ook niet forceren als je het eigenlijk nog liever niet doet. Dat is gewoon dóm, niet levensveranderend.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 15:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Als ik een meisje was dat vroeger de tina las, kreeg ik nu vast en zeker last van nostalgie!
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 16:39
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-09-2006 @ 15:48 :
Als ik een meisje was dat vroeger de tina las, kreeg ik nu vast en zeker last van nostalgie!
krijg ik al zonder een meisje te zijn






bij de tandarts lagen alleen maar tina's, en ik was steevast een half uur te vroeg om school te ontvluchten, vandaar
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 16:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Magican schreef op 02-09-2006 @ 15:48 :
Als ik een meisje was dat vroeger de tina las, kreeg ik nu vast en zeker last van nostalgie!
Ja, ik geef het toe .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 02-09-2006 @ 01:11 :
NIET DOEN!!!! alleen als jij Ready bent. jongens maken tegenwoordig zo makkelijk misbruik van meiden, kijk uit !!
Wahaha, want vroeger waren ze zo vreselijk netjes
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 02-09-2006 @ 15:48 :
Als ik een meisje was dat vroeger de tina las, kreeg ik nu vast en zeker last van nostalgie!
Ik ben dan nog wel niet zo oud, maar ik lees de tina van mijn zusje.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 21:01
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Tot zover drie mensen met nostalgie
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 21:39
JFFRY-
JFFRY- is offline
je moet gewoon een beetje auwehoeren ,,
buiten mond enzo

of of .. iemand ideeen?

je weet trouwens niet wat je mist..

maar rustig aan ..
komt vanzelf wel
__________________
come to the dark side we have cookies
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 22:04
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ja, je moet gewoon auwehoeren
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2006, 22:07
saskia-16
saskia-16 is offline
Waarom zou hij het uitmaken als hij je echt leuk vind? Alleen voor een zoen? Als dat zo is moet je blij zijn, want dan weet je dat je beter krijgen kunt. Ben jij al wel klaar om te zoenen? Wil je het wel? Doe alleen dingen die je echt wilt, zodat je later geen spijt krijgt. Als hij om je geeft accepteert hij je zoals je bent. Als het goed is, is haar daarom ook voor je gevallen, toch?
Succes!

xx
Met citaat reageren
Oud 02-09-2006, 22:31
Verwijderd
Ben ik de enige die dit wel (een beetje) raar vindt? We doen op dit board altijd heel vergoelijkend en sussend, maar sommige situaties zijn nou eenmaal niet de norm.
In de derde klas een relatie hebben zonder te zoenen kan ik me echt niet voorstellen (het omgekeerde wel trouwens). En wie bedenkt het om zulke dingen over MSN te bespreken?
Doe alsjeblieft niets tegen je zin, maar de andere forummers hoeven ook niet bij iedere verlegen/bange/onervaren 15-jarige geruststellend te reageren. Soms moet je wat lef tonen, dat hoort bij volwassen worden. Als je je zo ongemakkelijk voelt binnen je 'relatie' dat je zoiets niet eens kan bespreken moet je misschien maar helemaal niet aan relaties beginnen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 03:26
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
inderdaad! het belangrijkst is dat je eerst ff auwehoert!
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 03-09-2006, 23:02
JFFRY-
JFFRY- is offline
Citaat:
saskia-16 schreef op 02-09-2006 @ 22:07 :
Waarom zou hij het uitmaken als hij je echt leuk vind? Alleen voor een zoen? Als dat zo is moet je blij zijn, want dan weet je dat je beter krijgen kunt. Ben jij al wel klaar om te zoenen? Wil je het wel? Doe alleen dingen die je echt wilt, zodat je later geen spijt krijgt. Als hij om je geeft accepteert hij je zoals je bent. Als het goed is, is haar daarom ook voor je gevallen, toch?
Succes!

xx

je krijgt echt geen spijt van als je eerste zoen niet goed gaat ..
die gaat bij niemand goed denk ik . .

het is net als een sport
hoe meer je het doet hoe beter je er in word.
__________________
come to the dark side we have cookies
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 08:10
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
JFFRY- schreef op 03-09-2006 @ 23:02 :
je krijgt echt geen spijt van als je eerste zoen niet goed gaat ..
die gaat bij niemand goed denk ik . .
De mijne was ook "help, wat is dit!". Ik was 16 en kreeg per ongeluk een vriendje dat wat ouder was, ik geloof 20 of 21 ofzo. We kusten toen we op bed lagen, hij lag half op me en ik werd bijna verstikt, ik vond er niets aan (plus hij rookte, dus ik kreeg er gratis asbaklucht bij). De kussen erna vond ik ook helemaal niets, hij draaide maar wat rondjes en ik deed mee want ik wist niet hoe het hoorde... Ik was achteraf bekeken ook helemaaaal niet verliefd op hem. De jongen daarna die ik kuste, kon er gelukkig wel wat van! De eerste kus was een ramp omdat ik het fout had geleerd, maar de 2de kus had ik me snel aangepast en was het echt lekker. Dus je ziet maar, zo'n big deal is het allemaal niet. Als het echt klikt, is het zoenen sowieso lekker
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 21:18
diaanbnaan
diaanbnaan is offline
ik vond het ook zooooo eng in begin..
maar als je het eenmaal gedaan heb..
__________________
happy on high heels
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zoenen
kanon002
4 10-05-2014 00:33
Liefde & Relatie nog niet gezoend aaahh
love-in-the-air
29 05-01-2014 17:40
Seksualiteit Erge drang tot zoenen.
Pukkell
2 02-02-2012 16:51
Liefde & Relatie wat zou jij doen, nog es zoenen of niet?
redbloodedwoman
20 25-12-2004 16:54
Liefde & Relatie zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid?
maanluna
6 24-07-2003 12:47
Verhalen & Gedichten Honderd zoenen (dit is een vrolijke)
Roos
5 18-02-2002 13:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.