Oud 24-12-2004, 14:45
Verwijderd
Gooi hier aub geen slot op. Ik wilde nog in het vorige topic reageren, maar er bleek al een slotje op te zitten. Bij deze wil ik via deze weg toch nog reageren.

Ik heb niets tegen fb's. Ik ben juist blij dat ze er zijn. Ik heb ook waardering voor wat ze doen. Ze steken hun vrije tijd vrijwillig in dit forum zodat wij gezellig kunnen discussieren enzo zonder dat het een rotzooi wordt. Daarvoor ook mijn dank. Ik begrijp wel degelijk dat FB niet makkelijk is om uit te voeren. Zoals bij vele hoge posties is het zeer moeilijk om goed met zo'n grote verantwoordelijkheid om te gaan.
De Fb's hier laten ook zien dat ze goed met die verantwoordelijkheid kunnen omgaan. ze leven de regels goed na en dat komt het forum alleen ten goede.
Wat ik vind is dat klachten moelijk doorgang vinden tot de fb's. Er mag wel wat meer en beter gecommuniceerd worden vind ik. Ok je hebt er wel het Beleids forum en het melddpunt forum voor maar daar kan iedereen meelezen enzo, en dat geeft een gevoel alsof de klachten niet serieus genomen worden. Natuurlijk snap ik dat de fb's niet alle tijd van de wereld hebben.
Ik heb een idee wat dat betreft. het zou mischien wel handig zijn als er hier op het forum een soort van klachten formulier zou zijn.
Gewoon een pagina met een formulier waar je je naam invult en je klacht en dan op een knop verzenden klikt, waarna deze naar een centraal punt voor de fb's gestuurd wordt en deze door een van de fb's bekeken wordt die er op dat moment is en die daar dan op antwoord middels een pm of e-mail. En het hoeft niet meteen heel snel te gaan. Maar als klager heb je dan wel het gevoel dat je klacht serieus genomen wordt en het is ook wat persoonlijker.

Tot slot wil ik nog ff wat over het fotoboek kwijt: Ik heb de regels voor dat fotoboek niet goed gelezen en wist niet dat er perse een eigen foto op moet. Ik dacht dat er gewoon een foto op moest en dat het niet uitmaakt welke.
Vraag aan Koen: Op wat voor manier heb ik misbruik gemaakt van het fotoboek? Dat is wat ik had gelezen: dat ik misbruik gemaakt zou hebben. Ik heb nooit misbruik gemaakt of willen maken van het fotoboek. Ik heb er iets over mijzelf op gezet en een foto die niet van mij is, waarvan ik dus niet wist dat het niet mocht. Overigens vind ik het wel consequent van je dat je alleen het fotoboek uitegschakeld hebt en mij niet gebanned hebt.Dat bewijst dat je een goede fb bent. Daar wil ik je nog ff persoonlijk voor bedanken.


Dan wil ik alle FB's en beheerders en wie nog meer aan de scholierenwebsite werkt nog een prettige kerst toewensen.
Advertentie
Oud 24-12-2004, 14:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Op mededelingen komen ook slotjes


En over dat klachtenformulier: Ik begrijp niet helemaal wat je wil. Je kan je klacht toch òf op M&M zetten.. en dan wordt het inderdaad door iedereen gelezen die op dat topic klikt òf je stuurt een fb een prive bericht en dan is het 'persoonlijk'. Op de plussers na kunnen fb's alleen modereren op "hun" fora. Dus je weet naar wie je wel of niet een pm moet sturen. Een klachtenformulier lijkt me overbodig.
Oud 24-12-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 24-12-2004 @ 14:50 :
Op mededelingen komen ook slotjes


En over dat klachtenformulier: Ik begrijp niet helemaal wat je wil. Je kan je klacht toch òf op M&M zetten.. en dan wordt het inderdaad door iedereen gelezen die op dat topic klikt òf je stuurt een fb een prive bericht en dan is het 'persoonlijk'. Op de plussers na kunnen fb's alleen modereren op "hun" fora. Dus je weet naar wie je wel of niet een pm moet sturen. Een klachtenformulier lijkt me overbodig.
Het is wel zo handig om de klachten gewoon vanaf 1 centraal punt af te handelen. dan is er ook duidelijk. En klachten posten in topics die iedereen kan lezen is niet zo persoonlijk. Wie zegt dat iemand met een klacht wil dat anderen mee kunnen lezen wat zijn klacht is?
Oud 24-12-2004, 14:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Als je een klacht hebt over een fb kan je altijd naar de fb+ stappen van de deelgroep. Dat hoeft niet via M&M, maar kan ook per pm of mail. fb+en zijn de gene die gaan over hun deelgroep, dus daar kan je terecht.
Met een klachtenformulier schiet je geen meter op imo. Wie zou daar dan naar moeten kijken? Iig niet zomaar een fb die toevallig online is, dikke kans dat die daar niks mee kan. Naar de + heeft wel zin en als je andwoord daar nog niet goed genoeg is kan je altijd de forumbeheerder proberen (In dit geval Enlightenment dus)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 24-12-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 14:45 :
Ik heb een idee wat dat betreft. het zou mischien wel handig zijn als er hier op het forum een soort van klachten formulier zou zijn.
Gewoon een pagina met een formulier waar je je naam invult en je klacht en dan op een knop verzenden klikt, waarna deze naar een centraal punt voor de fb's gestuurd wordt en deze door een van de fb's bekeken wordt die er op dat moment is en die daar dan op antwoord middels een pm of e-mail.
Dat kan ook op m&m of via mail. Vaak wil men namelijk graag een reactie van de desbetreffende fb.. (zie bv jouw topic op m&m)

Citaat:

Tot slot wil ik nog ff wat over het fotoboek kwijt: Ik heb de regels voor dat fotoboek niet goed gelezen en wist niet dat er perse een eigen foto op moet. Ik dacht dat er gewoon een foto op moest en dat het niet uitmaakt welke.

Dan wil ik alle FB's en beheerders en wie nog meer aan de scholierenwebsite werkt nog een prettige kerst toewensen.
Wij gaan er vanuit dat jij de regels leest, doe je dat niet, dan is dat jouw fout, niet de onze..

Jij ook
Oud 24-12-2004, 15:13
Verwijderd
Ik sluit me aan bij Ieke.
Oud 24-12-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 14:45 :
Ik heb er iets over mijzelf op gezet en een foto die niet van mij is, waarvan ik dus niet wist dat het niet mocht.
En dat is dus het 'misbruik', een pagina met een foto die niet van jou is. En wat Loontjuh al zei: dat je de regels niet (goed) leest, dat is jouw probleem, daar kies je zelf voor. Bannen voor iets wat bij het fotoboek gebeurd, gebeurd zelden, het fotoboek staat redelijk los van het forum.

Jij (en iedereen ) ook een prettige kerst.
Oud 24-12-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-12-2004 @ 15:09 :
Dat kan ook op m&m of via mail. Vaak wil men namelijk graag een reactie van de desbetreffende fb.. (zie bv jouw topic op m&m)



Wij gaan er vanuit dat jij de regels leest, doe je dat niet, dan is dat jouw fout, niet de onze..

Jij ook
Toch zou het niet onverstandig om er als fb's samen over na te denken of dat klachtenformulier er komt.
Oud 24-12-2004, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 24-12-2004 @ 14:55 :
Als je een klacht hebt over een fb kan je altijd naar de fb+ stappen van de deelgroep. Dat hoeft niet via M&M, maar kan ook per pm of mail. fb+en zijn de gene die gaan over hun deelgroep, dus daar kan je terecht.
Met een klachtenformulier schiet je geen meter op imo. Wie zou daar dan naar moeten kijken? Iig niet zomaar een fb die toevallig online is, dikke kans dat die daar niks mee kan. Naar de + heeft wel zin en als je andwoord daar nog niet goed genoeg is kan je altijd de forumbeheerder proberen (In dit geval Enlightenment dus)
Ik heb ook gezegd dat zo'n klacht niet ook meteen beantwoord moet worden. Als de fb die de klacht leest er zelf niets mee kan, dan kan deze de klacht doorspelen naar een andere fb die er wel wat mee kan of een fb+.
Oud 24-12-2004, 15:23
PV
PV is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 15:16 :
Toch zou het niet onverstandig om er als fb's samen over na te denken of dat klachtenformulier er komt.
Je kunt al op verschillende manieren klachten kwijt zoals is gezegd, waarom nog een extra mogelijkheid erbij.. dat geeft alleen maar meer rompslomp in mijn ogen.
Oud 24-12-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 15:16 :
Toch zou het niet onverstandig om er als fb's samen over na te denken of dat klachtenformulier er komt.
Waarom? Ik zie het nut er echt niet van in.
De redenen waarom zijn al genoemd.
Oud 24-12-2004, 15:29
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
FB's hebben nu al vele media waarop we vaak aanwezig moeten zijn om klachten te bekijken en beoordelen. M&M, BZ, PM, mail... Wil je er nou NOG 1 bij doen?

De normale procedure is dat als je een klacht hebt, je zelf het medium kiest via welke je wilt gaan klagen, desnoods meteen hogerop gaat en de + van de deelgroep aanspreekt, ook via diezelfde media, je wacht even af en je krijgt vanzelf een reactie terug. Ik zie niet in wat een klachtenformulier toevoegt... Is hetzelfde als een mail of PM sturen waar je klacht in staat. Dat kan ook niemand anders lezen behalve degene aan wie het gestuurd is, je kunt er alles in kwijt wat je kwijt wilt en het wordt altijd behandeld.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 24-12-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 24-12-2004 @ 15:23 :
Je kunt al op verschillende manieren klachten kwijt zoals is gezegd, waarom nog een extra mogelijkheid erbij.. dat geeft alleen maar meer rompslomp in mijn ogen.
geen extra mogelijkheid. Maak dat gewoon de enige mogelijkheid. Dat scheelt tijd en rompslomp. denk je dat een fb alle topics leest die in een forum staan? Nee. Grote kans dus dat een klacht niet gezien wordt. Via dat formulier weet je dat je klacht in iedergeval aankomt en zeker gelezen wordt. Voor de f'b's is het ook handiger: hun pm box voor raakt niet vol met allerlei klachten enzo en voor hen is het ook duidelijker. En het scheelt hen ook in tijd.
Oud 24-12-2004, 15:32
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 24-12-2004 @ 15:29 :
FB's hebben nu al vele media waarop we vaak aanwezig moeten zijn om klachten te bekijken en beoordelen. M&M, BZ, PM, mail... Wil je er nou NOG 1 bij doen?

De normale procedure is dat als je een klacht hebt, je zelf het medium kiest via welke je wilt gaan klagen, desnoods meteen hogerop gaat en de + van de deelgroep aanspreekt, ook via diezelfde media, je wacht even af en je krijgt vanzelf een reactie terug. Ik zie niet in wat een klachtenformulier toevoegt... Is hetzelfde als een mail of PM sturen waar je klacht in staat. Dat kan ook niemand anders lezen behalve degene aan wie het gestuurd is, je kunt er alles in kwijt wat je kwijt wilt en het wordt altijd behandeld.
laat de klachten alleen via dat formulier lopen en niet via andere wegen. Dan is het duidelijk en krijg je geen miscommunicatie enzo.
Oud 24-12-2004, 15:35
PV
PV is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 15:31 :
geen extra mogelijkheid. Maak dat gewoon de enige mogelijkheid. Dat scheelt tijd en rompslomp. denk je dat een fb alle topics leest die in een forum staan? Nee. Grote kans dus dat een klacht niet gezien wordt. Via dat formulier weet je dat je klacht in iedergeval aankomt en zeker gelezen wordt. Voor de f'b's is het ook handiger: hun pm box voor raakt niet vol met allerlei klachten enzo en voor hen is het ook duidelijker. En het scheelt hen ook in tijd.
Ik denk dat er geen topics zijn op BZ/M&M die door geen enkele fb gelezen worden. Als je in de titel aangeeft over welk fora je klacht gaat leest een fb van dat forum echt wel de topic.
PM boxen kunnen geleegd worden en anders heb je altijd nog e-mail. Ik zie niet in hoe een klachtenformulier tijd scheelt?
Oud 24-12-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 15:32 :
laat de klachten alleen via dat formulier lopen en niet via andere wegen. Dan is het duidelijk en krijg je geen miscommunicatie enzo.
Dat wil jij, maar de meeste fb's (over de leden kan ik weinig zeggen) kennelijk niet.

Ik vind dit duidelijk zat en ik denk dat je ook met een dergelijk formulier miscommunicaties krijgt/houdt.

En het scheelt tijd en rompslomp ed? Dacht het niet...m'n mail/pm lees ik toch sowieso en M&M/BZ ook...anders zou ik weer naar een andere site moeten ed, vind ik alles behalve handig.

Als je zorgt dat je topictitel duidelijk is, dan leest de fb waar het voor bestemd is je topic vanzelf. (En zo niet, dan zou je dat probleem met een dergelijk formulier niet oplossen.)

Citaat:

Voor de f'b's is het ook handiger: hun pm box voor raakt niet vol met allerlei klachten enzo en voor hen is het ook duidelijker. En het scheelt hen ook in tijd.
Toch gek dat de fb's zelf daar anders over denken...
Oud 24-12-2004, 15:51
Verwijderd
Juist bij zo'n formulier krijg je gedoe. Want dan is 1 fb ermee bezig, komt een andere op dat moment online en doet dat ook meteen even en zo krijg je misschien wel 3 fb's die op dat moment 1 ding afhandelen. Onduidelijkheid wordt dan alleen maar groter.. En tegenstrijdigheid ook, want niet iedereen zegt hetzelfde.
Oud 24-12-2004, 17:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
(sorry, even geen tijd om de overige reacties te lezen. Maar mijn reactie: )
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 14:45 :
Gewoon een pagina met een formulier waar je je naam invult en je klacht en dan op een knop verzenden klikt, waarna deze naar een centraal punt voor de fb's gestuurd wordt en deze door een van de fb's bekeken wordt die er op dat moment is en die daar dan op antwoord middels een pm of e-mail.
Dat is niet handig. Je hebt niet zo veel aan de reactie van een andere fb. Ik weet de situatie niet die plaats heeft gevonden, de ervaring die een fb met een bepaalde forummer heeft en wat er precies heeft plaatsgevonden. Daar kan alleen de betreffende fb over reageren en dus is het veel handiger als je je toch hem of haar richt. Mocht dit naar jouw mening toch echt niet lukken, dan kun je de fb+ van het subforum pm'en.
Sowieso kun je ons altijd pm'en of mailen als je het ergens niet mee eens bent of als je ergens meer over wil weten. Maar dat zei ik in je vorige topic ook al.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Ads door Google
Oud 25-12-2004, 13:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 15:20 :
Ik heb ook gezegd dat zo'n klacht niet ook meteen beantwoord moet worden. Als de fb die de klacht leest er zelf niets mee kan, dan kan deze de klacht doorspelen naar een andere fb die er wel wat mee kan of een fb+.
Dat schiet ook niet op. Voor ons is het iig alleen maar onhandiger. Daarbij als jij het met een beslissing niet eens bent je het de gene die die beslissing genomen heeft de gene waarbij je moet wezen. Als je er niet uit komt kan je het hogerop zoeken.
Zoals gezegt, iedere fb leest zijn mail/pm wel en wordt er op M&M en BZ gekeken, dus het is overbodig.
Het gaat daarbij echt niet werken om alles alleen via het klachtenformulier te doen. Je kan dat wel zeggen, maar de meeste mensen zullen toch blijven mailen, pmmen en msnnen, dus het is er voor ons alleen maar weer iets bij waar we dan ook nog extra naar moeten gaan kijken.

Daarbij zoals het nu gaat loopt het goed, dus waarom veranderen?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-12-2004, 16:50
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik vind dat de communicatie tussen leden en FB's goed verloopt. Uit eigen ervaringen PM'en of emailen de meeste FB's altijd binnen 48 uur terug. Iets wat je niet van alle bedrijven kan zeggen, terwijl ze dat wel beloven.
Volgens mij schiet je met een klachtenformulier niet zo veel op, omdat zo'n forumulier dan bij één persoon terecht komt. Dan kan je wel eventueel een optie maken om de klacht naar de FB(+) te sturen, maar dan kan je net zo goed een PM sturen.
De FB's doen volgens mij hun werk goed en anders kan je volgens mij altijd je beklag doen bij een FB+ of een beheerder.

Natuurlijk wil ik de FB(+) en de beheerders ook nog prettig verloop van deze eerste kerstdag en een leuke tweede kerstdag toewensen.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 26-12-2004, 11:14
HoloDoc
Avatar van HoloDoc
HoloDoc is offline
Ik denk de FB+
en anders jon wel
Oud 26-12-2004, 12:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 24-12-2004 @ 14:45 :
Tot slot wil ik nog ff wat over het fotoboek kwijt: Ik heb de regels voor dat fotoboek niet goed gelezen en wist niet dat er perse een eigen foto op moet. Ik dacht dat er gewoon een foto op moest en dat het niet uitmaakt welke.
Vraag aan Koen: Op wat voor manier heb ik misbruik gemaakt van het fotoboek? Dat is wat ik had gelezen: dat ik misbruik gemaakt zou hebben. Ik heb nooit misbruik gemaakt of willen maken van het fotoboek. Ik heb er iets over mijzelf op gezet en een foto die niet van mij is, waarvan ik dus niet wist dat het niet mocht.
Je hebt je niet aan de regels gehouden en dus heb je op een verkeerde manier gebruik gemaakt van je fotoboek. Ik snap je probleem sowieso niet, want Koen heeft gewoon volgens het boekje gewerkt. Dat over die PM snap ik ook niet. Als een topic gesloten wordt of een fotoboek verwijderd wordt, is het logisch dat je even naar de regels kijkt wat je dan wel niet fout gedaan zou hebben. Zo moeilijk is dat niet!

Citaat:
Overigens vind ik het wel consequent van je dat je alleen het fotoboek uitegschakeld hebt en mij niet gebanned hebt.Dat bewijst dat je een goede fb bent. Daar wil ik je nog ff persoonlijk voor bedanken.
Wat is dit dan weer voor mislukte slijmpoging? Bannen omdat je een verkeerde foto in je fotoboek hebt geplaatst? Waarom zou hij dat willen doen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-12-2004, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-12-2004 @ 12:07 :
Je hebt je niet aan de regels gehouden en dus heb je op een verkeerde manier gebruik gemaakt van je fotoboek. Ik snap je probleem sowieso niet, want Koen heeft gewoon volgens het boekje gewerkt. Dat over die PM snap ik ook niet. Als een topic gesloten wordt of een fotoboek verwijderd wordt, is het logisch dat je even naar de regels kijkt wat je dan wel niet fout gedaan zou hebben. Zo moeilijk is dat niet!


Wat is dit dan weer voor mislukte slijmpoging? Bannen omdat je een verkeerde foto in je fotoboek hebt geplaatst? Waarom zou hij dat willen doen?
Wie ben jij? Onder jouw naam zie ik niet FB of FB+ staan. Deze topic is gericht aan de Fb's en FB+-en en niet aan jou, dus meng je niet in deze topic.
Oud 27-12-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-12-2004 @ 13:28 :
Wie ben jij? Onder jouw naam zie ik niet FB of FB+ staan. Deze topic is gericht aan de Fb's en FB+-en en niet aan jou, dus meng je niet in deze topic.
Dat staat anders nergens in je topic? (En al stond het er, BZ is een open forum, waar andere leden ook kunnen posten. Discussies over het beleid horen hier en die zijn dan ook bedoeld voor andere leden.)
Oud 27-12-2004, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 27-12-2004 @ 13:29 :
Dat staat anders nergens in je topic? (En al stond het er, BZ is een open forum, waar andere leden ook kunnen posten. Discussies over het beleid horen hier en die zijn dan ook bedoeld voor andere leden.)
Het hoeft er ook niet te staan. Dit topic gaat hem niets aan dus moet hij zich er ook niet inmengen met zijn praatjes betuttelend alsof hij een fb is.
Advertentie
Oud 27-12-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-12-2004 @ 14:02 :
Het hoeft er ook niet te staan. Dit topic gaat hem niets aan dus moet hij zich er ook niet inmengen met zijn praatjes betuttelend alsof hij een fb is.
Als je alleen de mening van forumbazen wilt hebben, dan moet je het over de mail doen. Dit forum is openbaar en dus mag iedereen die dat wil reageren.
Oud 27-12-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 27-12-2004 @ 14:07 :
Als je alleen de mening van forumbazen wilt hebben, dan moet je het over de mail doen. Dit forum is openbaar en dus mag iedereen die dat wil reageren.
Ik kan moeilijk alle fb's en fb+ -en afzonderlijk mailen. Dan is zo'n topic toch handigher.
Oud 27-12-2004, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-12-2004 @ 14:10 :
Ik kan moeilijk alle fb's en fb+ -en afzonderlijk mailen. Dan is zo'n topic toch handigher.
Bij de meeste mailprogramma's kun je ook massamails versturen.

En bij zo'n topic mag dan dus iedereen die dat wil reageren.

Keuze die je zelf kunt maken dus.
Oud 27-12-2004, 14:14
PV
PV is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-12-2004 @ 14:10 :
Ik kan moeilijk alle fb's en fb+ -en afzonderlijk mailen. Dan is zo'n topic toch handigher.
Je reageert met je laatste reply's alleen op een lid, en niet op wat Leonoor, Balance, Ieke, Loontjuh en ik zeggen?
Oud 27-12-2004, 14:16
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 27-12-2004 @ 14:14 :
Je reageert met je laatste reply's alleen op een lid, en niet op wat Leonoor, Balance, Ieke, Loontjuh en ik zeggen?
ik had al op jullie gereageerd.
Oud 27-12-2004, 14:52
PV
PV is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-12-2004 @ 14:16 :
ik had al op jullie gereageerd.
Ervoor ja, erna niet meer. Als je verder toch niet meer reageert op wat fb's zeggen kan deze topic net zo goed dicht, toch?
Oud 27-12-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 27-12-2004 @ 14:52 :
Ervoor ja, erna niet meer. Als je verder toch niet meer reageert op wat fb's zeggen kan deze topic net zo goed dicht, toch?
idd. hij mag op slot
Oud 27-12-2004, 15:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-12-2004 @ 13:28 :
Wie ben jij? Onder jouw naam zie ik niet FB of FB+ staan. Deze topic is gericht aan de Fb's en FB+-en en niet aan jou, dus meng je niet in deze topic.
Sodemieter op man. Ik dacht dat ik kon zeiken, maar dit slaat alles! Een topic op beleidszaken is een discussie met de leden en FB's samen. Als je alleen maar met de FB's wil praten, nok je hem maar naar M&M...

Wat doe je uberhaupt nog op dit forum als je geen feedback van je medeleden wilt??
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-12-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 27-12-2004 @ 14:59 :
idd. hij mag op slot
Mooi zo.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v?
Briseïs
500 03-01-2005 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.