Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2006, 17:32
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb thuis een hele kast volhangen met foto's. Er plakken foto's op van landschappen, monumenten, vrienden, familie, mensen die ooit heb gekend en die me zullen bij blijven, mijn katten, de zee... Een hele hoop dus. Ook foto's van mij en mijn ex. Toen we nog samen waren (is al anderhalf jaar uit), had ik op mijn bureau foto's staan van hem en was er naast mijn bed een stukje muur voorzien met foto's van ons.
Nu het uit is, heb ik die laatste foto's (dus op mijn bureau en aan de muur) natuurlijk weggehaald. Er zijn wel enkele foto's blijven hangen aan de kast en ook op mijn kamer (ik zit op kamers) is er nog één foto van mij en hem die tegen de muur hangt, tenmidden van foto's van katten, vrienden, familie en al de rest.

Wat vinden jullie hiervan? Moeten foto's van ex'en pertinent verwijderd worden en opgeborgen? Of kan je ze laten hangen en beschouwen als een leuke herinnering? Tenslotte horen ze toch bij je leven?

Ik zie er namelijk geen graten in dat er nog één foto op kamers hangt en enkele bij mij thuis. Mijn ex hoort bij mijn verleden, en mijn verleden hoort bij mij, maar mijn beste vriendin denkt er echter anders over...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2006, 17:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Uh tja, ben je nog vrienden kun je ze best laten hangen, maar zie je elkaar nooit meer... tja. Waarom zou je. Ik verwijder alle foto's van de muur van mensen waar ik niet meer mee omga. Maar dat ben ik.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:42
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
ik vind dat je foto's van je ex wel kunt laten hangen en kunt beschouwen als een leuke herinnering, ik denk dat het net zo is als foto's van een oude vriendin ofzo : ).

ik heb ze zelf wel allemaal weggehaald, omdat ik er niet tegen kon om hem te "zien" (maar daar heb jij waarschijnlijk geen last van : )).

ik zie er niet zo'n groot probleem in eigenlijk.
__________________
Explosions.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:43
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen of waarom het raar is. Als het een mooie herinnering was waarom zou je ze dan wegstoppen? Ik doe het zelf niet, maar ik kan wel begrijpen waarom je zoiets zou willen. Ik denk er ook altijd graag naar terug. Zoals je jezelf al zei het hoort bij je verleden. Niks mis met een beetje aandenken aan de "goeie ouwe tijd". Wat ik alleen niet begrijp is waarom je vriendin het er niet mee eens. Dat zet je er weer niet bij.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:44
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Eigenlijk moet je dat zelf uitmaken: als jij er geen probleem mee hebt...
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
YellowLight schreef op 02-03-2006 @ 18:42 :
ik vind dat je foto's van je ex wel kunt laten hangen en kunt beschouwen als een leuke herinnering, ik denk dat het net zo is als foto's van een oude vriendin ofzo : ).
Idd.. Dat het over is wil nog niet betekenen dat je persoon ook moet vergeten. Want zoals je zelf al zegt, het hoort bij je verleden en je verleden hoort bij jou
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Cesar schreef op 02-03-2006 @ 18:43 :
Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen of waarom het raar is. Als het een mooie herinnering was waarom zou je ze dan wegstoppen? Ik doe het zelf niet, maar ik kan wel begrijpen waarom je zoiets zou willen. Ik denk er ook altijd graag naar terug. Zoals je jezelf al zei het hoort bij je verleden. Niks mis met een beetje aandenken aan de "goeie ouwe tijd". Wat ik alleen niet begrijp is waarom je vriendin het er niet mee eens. Dat zet je er weer niet bij.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 18:00
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Qimm schreef op 02-03-2006 @ 18:41 :
Uh tja, ben je nog vrienden kun je ze best laten hangen, maar zie je elkaar nooit meer... tja. Waarom zou je. Ik verwijder alle foto's van de muur van mensen waar ik niet meer mee omga. Maar dat ben ik.
We zijn geen vrienden gebleven, dat ging niet, dus ik zie hem niet meer. Maar er hangen hopen foto's bij van mensen die ik al lang niet meer zie, schoolvriendinnetjes van vroeger enzo. Ik vind het wel wat hebben, mijn kast

Citaat:
Cesar schreef op 02-03-2006 @ 18:43 :
Wat ik alleen niet begrijp is waarom je vriendin het er niet mee eens. Dat zet je er weer niet bij.
Zij vindt dat wat gedaan is, gedaan is, dus ook alle foto's wegbergen enzo. Nu moet ik wel zeggen dat zij meer ex'en heeft als ik, dus haar muur zou vol moeten hangen met ex'en dan
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 18:09
Buffy
Buffy is offline
moet je lekker zelf weten. als jij er prettige herinneringen aan hebt gewoon lekker laten hangen.
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 18:38
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 02-03-2006 @ 19:00 :

Zij vindt dat wat gedaan is, gedaan is, dus ook alle foto's wegbergen enzo. Nu moet ik wel zeggen dat zij meer ex'en heeft als ik, dus haar muur zou vol moeten hangen met ex'en dan
Beetje simpele onzin. Je gooit toch ook geen babyfotos of familiefotos weg alleen omdat het verleden tijd is. Ik vind het wel te vergelijken aangezien ik evenveel waarde hecht aan vorige relaties als aan mijn kinderjaren, maar dat kan voor andere mensen anders zijn. Als je een mooi stukje geschiedenis hebt mag je er altijd wel aan herinnerd worden. Zo simpel is het voor mij.

Citaat:
Loontjuh schreef op 02-03-2006 @ 18:46 :
Jij zat bij mij in de klas zie ik net. Dat je het even weet

Laatst gewijzigd op 02-03-2006 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 19:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ligt eraan hoe je er mee omgaat.
Ik zelf heb er geen problemen mee om af en toe nog foto's van mijn ex (ik blijf dat woord stom vinden ) te zien, maar kan het goed begrijpen dat t voor andere mensen minder prettige gevoelens en gedachtes naar boven brengt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 20:04
Verwijderd
ik heb enorm veel foto's op m'n kamer hangen van mij en m'n ex, en mijn vriend heeft er nog NOOIT moeilijk over gedaan ofzo? ik zie ook niet in wat er erg aan zou kunnen zijn eigenlijk, het hoort gewoon, je verleden hoort bij jou etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 20:24
Verwijderd
Ik heb al 'zijn' foto's in een doos gedaan, met alles wat met hem te maken had. Tuurlijk was het een leuke tijd en ik kan mezelf er vaak genoeg aan herinneren dat ook hij een deel van mijn leven is geweest.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 20:33
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Ik heb al haar spullen die op mijn kamer lagen in een doos gestopt en die ergens ver onderin mijn berging verstopt. Al onze vakantiefoto's ed heb ik op een dvd gebrand en deze daarbij gelegd.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 20:46
Verwijderd
Ik zou ze zelf weghalen, moeilijk om steeds naar te kijken.

Ik zou ze liever ergens opbergen om er af en toe in een sentimentele bui naar te kunnen kijken.. Ik kan me ook wel voorstellen dat nieuwe vriendjes o.i.d. er moeite mee kunnen hebben als jouw muur nog volhangt enzo
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 21:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb de spullen van mij en mijn ex ook in een doos met andere persoonlijke spullen gedaan. Weggooien vind ik onzin, maar zou het niet zogauw ergens ophangen of neerzetten. Maar dat is voor iedereen anders, dus als jij daar geen moeite mee hebt, is het prima toch?

Ben wel benieuwd hoe nieuwe vriendjes daar op reageren trouwens? Ik zou me er toch niet zo prettig bij voelen als ik foto's van mijn vriend samen met zijn ex bij ons aan de muur had hangen. Maarja, dat komt dan ook doordat wij nu samenwonen en een eigen huis hebben gekocht, wat dus ook echt óns huis is. Als hij dat op zijn oude kamer nog had hangen, tja ach, daar zou ik niet zo veel problemen mee hebben hoor.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 21:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb geen foto's van mijn exen hangen, maar ik heb ze ook niet diep weggestopt. Gewoon in fotoalbums en op stapeltjes met andere foto's. Ik had van mijn vorige vriend toch al niet veel foto's.
Verhalen heb ik wel zat, die ik nog met alle plezier kan navertellen (leuke herinneringen met één ex, minder leuke met een andere, maar die kan ik leuk bashen ). Helemaal geen ramp, ze zijn toch lange tijd deel van mijn leven geweest en dat zal ik nooit ontkennen. Het heden en de toekomst liggen bij mijn huidige vriend, het verleden bij anderen. Lijkt me oké.

Dus nee, ik denk niet dat het vreemd is, zolang je ze niet laat hangen vanwege sluimerende gevoelens.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 21:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vind dat je dat zelf moet weten. Ik heb zelf vrijwel alle spulletjes wel bewaard (kettinkjes, foto's, knuffelbeertjes etc.) en ergens in een doos opgeborgen, voor het geval dat ik ze ooit nog zien wil. Sommige dingen heb ik in een boze bui ook stuk gegooit of verscheurd zoals een paar foto's o.a. Ex-en kan je niet wegdouwen, simpelweg omdat ze in mijn ogen gewoon deel uit hebben gemaakt van je leven, dus waarom zou je alles wegmieteren?
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2006, 21:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De foto's van mijn exen heb ik in mijn fotoboek zitten, dat sla ik toch bijna nooit open. Nee, niet meer ophangen of laten staan. Op mijn prikbord hing ook nog een kaart van mijn laatste ex (met Kerst, we konden niet bij elkaar zijn etc.), die heb ik ook ergens in een kast gegooid. Niet weg gegooid, maar wel gewoon bewaard maar wel op plekken gestopt waar ik het nooit zie liggen. Van mijn andere ex heb ik voor mijn verjaardag (toen we wat hadden) nog een cabaret-DVD gekeken, die heb ik natuurlijk wel nog gewoon en speel ik nog wel eens af. Een DVD'tje heeft nou eenmaal minder immaterieel dan een lief kaartje of een foto.
Heb ook MSN-avatars gemaakt van foto's van mij en mijn exen toen ik wat met ze had, die heb ik ook uit mijn avatar-lijst verwijderd. Wel heb ik de foto's nog op de computer staan. Die mappen bekijk ik, net zoals die fotoboeken, toch bijna nooit.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 21:51
Verwijderd
Waarom niet?

De foto's van mijn ex hebben zelfs nog steeds hartjespunaises
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 22:12
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik heb ze weg gehaald... maar ik heb nog steeds het horloge en een armband die ik van hem heb gekregen dagelijks om... 'onze' ring heb ik wel afgedaan
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 00:28
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb alles bewaard, gewoon omdat het bij mij en mn verleden hoort, zoiets is me te dierbaar om weg te gooien. Niet dat ik er ooit in kijk hoor, maar het gevoel is fijn om het in een doos nog te hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 12:40
Verwijderd
Moet je zelf weten. Ik heb ze opgeborgen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 14:37
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Mala schreef op 02-03-2006 @ 22:51 :
Waarom niet?

De foto's van mijn ex hebben zelfs nog steeds hartjespunaises
? en dat is..... of bedoel je gewoon, punaises op de plek van de foto waar normaal t hart zit...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 15:34
Verwijderd
Dat ligt er aan hoe het uit is gegaan. Als we met veel ruzie uit elkaar zijn gegaan, heb ik, minstens een maand, geen behoefte aan zijn gezicht. Maar als het een goede relatie is geweest, en we zijn goed uit elkaar gegaan, dan zie ik niet in waarom niet. Als jij er toch nog goede herinneringen aan hebt, snap ik niet waarom het stom zou zijn om foto's te houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2006, 15:35
Ostentation
Avatar van Ostentation
Ostentation is offline
Ik heb er eentje, maar die ligt in een laatje. Voor de rest heb ik er wel een paar op de computer staan. Voor jou is het niet erg, tot je nieuwe vriend ze ziet en dat toch niet zo leuk blijkt te vinden.

Ik zou ze eigenlijk wel weg halen, dat stukje verleden heb je toch afgesloten?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 15:37
Ostentation
Avatar van Ostentation
Ostentation is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 03-03-2006 @ 01:28 :
Ik heb alles bewaard, gewoon omdat het bij mij en mn verleden hoort, zoiets is me te dierbaar om weg te gooien. Niet dat ik er ooit in kijk hoor, maar het gevoel is fijn om het in een doos nog te hebben.
daar kan ik dus echt niet bij dat dat fijn voelt... argh!

sorry
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 15:55
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
hangt maar net af hoe de verstandhouding met je ex is?
als je immense ruzie hebt/gehad kan ik me voorstellen dat je graag dat verleden wilt vergeten.
zelf denk ik echter dat (zeker als je langere tijd) als je toch veel dingen hebt meegemaakt samen en daar fijne herinneringen aan hebt etc je toch niet perse alles de deur uit zou hoeven doen, of persé in een doos weg te moeten stoppen. foto's aan de muur zou ik niet zo raar vinden, behalve als het een soort altaartje wordt

ik denk dat het maar net af hangt dus van hoe de situatie is/was en of je je er prettig bijvoelt enzo.
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 16:43
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb ook de foto van mijn bureau gehaald, en de foto's waarop we knuffelden. Er hangen nu nog 2 foto's en een kaart voor mijn verjaardag. Ik vind het gewoon leuk om dingen waar ik goede herinneringen aan heb op te hangen. Ik heb er geen problemen mee dus. Ik vond het zelfs wel jammer om te zien dat mijn ex echt alles wat met mij te maken had weggehaald had. Alsof het niet bestaan had (hij heeft ook best veel aan herinneringen in zijn kamer hangen, als je dat sowieso niet hebt is het wel anders.)

Nieuwe vriend maakte wel een opmerking of dat mijn ex was, maar denk niet dat hij er problemen mee heeft.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 16:55
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 02-03-2006 @ 18:32 :
Ik heb thuis een hele kast volhangen met foto's. Er plakken foto's op van landschappen, monumenten, vrienden, familie, mensen die ooit heb gekend en die me zullen bij blijven, mijn katten, de zee... Een hele hoop dus. Ook foto's van mij en mijn ex. Toen we nog samen waren (is al anderhalf jaar uit), had ik op mijn bureau foto's staan van hem en was er naast mijn bed een stukje muur voorzien met foto's van ons.
Nu het uit is, heb ik die laatste foto's (dus op mijn bureau en aan de muur) natuurlijk weggehaald. Er zijn wel enkele foto's blijven hangen aan de kast en ook op mijn kamer (ik zit op kamers) is er nog één foto van mij en hem die tegen de muur hangt, tenmidden van foto's van katten, vrienden, familie en al de rest.

Wat vinden jullie hiervan? Moeten foto's van ex'en pertinent verwijderd worden en opgeborgen? Of kan je ze laten hangen en beschouwen als een leuke herinnering? Tenslotte horen ze toch bij je leven?

Ik zie er namelijk geen graten in dat er nog één foto op kamers hangt en enkele bij mij thuis. Mijn ex hoort bij mijn verleden, en mijn verleden hoort bij mij, maar mijn beste vriendin denkt er echter anders over...
Ik heb foto's op mijn kast hangen, van vrienden, familie en ook mijn ex vriendje. Ik vind dat het wel gewoon moet kunnen, we zijn tenslotte nog bevriend. Ik spreek hem dan niet meer zo heel veel meer, maar ik vind het een beetje stom om meteen die foto's van mijn kast te gaan halen. Het is al drie jaar uit, maar ik heb die foto's altijd laten hangen.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat het geen klefbek-foto's zijn ofzo, gewoon foto's van hem alleen.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 16:57
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 03-03-2006 @ 15:37 :
? en dat is..... of bedoel je gewoon, punaises op de plek van de foto waar normaal t hart zit...
Punaises in de vorm van een hartje, gok ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 17:11
Verwijderd
Ik had tot voor kort ook nog een foto van mn ex en mij op mn kamer staan, in het zicht. Mijn huidige vriend heeft er volgens mij nooit problemen van gemaakt, niet dat ik weet in ieder geval.
Het ligt er maar net aan welke waarde jij aan welke foto hecht. Ik hechtte veel waarde aan die foto, maar nu ik er achter ben dat ik in die periode (niet alleen door mn ex) van mn leven niet gelukkig was, heb ik de foto weggehaald.
Dus niet omdat mn ex er op staat.

En behalve dat; mijn ex heeft mij in grote mate gevormd tot wat en wie ik ben. En ik mag hem daarvoor best dankbaar zijn. Want achteraf heb ik veel aan hem gehad, heel veel. En dat mag je best laten zien toch?

Wat de TS al zegt; je ex is je verleden en je verleden hoort ook bij je!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 19:31
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Persoonlijk vind ik dat nooit echt prettig, maar het ligt ook wel aan de relatie die je dan met je ex hebt. Ikzelf zou de foto's dus weghalen.
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 03-03-2006 @ 15:37 :
? en dat is..... of bedoel je gewoon, punaises op de plek van de foto waar normaal t hart zit...
Nee, 'k heb een hele muur vol foto's en die zitten vast met punaises en de foto's van die jongen dus hebben nog steeds punaises in de vorm van hartjes
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 15:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Als ze er op die manier hangen zou ik ze ook niet weghalen. Idd de foto's naast je bed en in je portemonne wel..
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 15:54
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-03-2006 @ 16:40 :
Als ze er op die manier hangen zou ik ze ook niet weghalen. Idd de foto's naast je bed en in je portemonne wel..
Die in mijn portemonnee zitten er geloof ik nog steeds in. Niet bovenaan of zo, ik heb nu mijn huidige vriend bovenaan, maar daaronder zit mijn exvriend. Ik heb even de foto's weggehaald, maar dat komt ook omdat ik geen foto's op mijn kamer heb staan verder (wat saai eigenlijk!). Bovendien had ik het er in het begin zo moeilijk mee dat ik zijn gezicht even niet kon aan zien, omdat ik dan steeds moest huilen. Ik heb dus meteen alles in één lade gegooid. Maar later haal ik die foto's echt wel weer tevoorschijn en hang ze misschien wel op. Er zitten een hoop leuke foto's bij. Dus; als je niet vervelend uit elkaar bent gegaan, waarom niet?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-03-2006, 17:15
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Als je nog veel gevoelens voor hem hebt, dan zou ik ze weghalen, want anders word je er steeds mee geconfronteerd. Maar als het je niks/weinig doet (of misschien met hem bevriend bent), dan gewoon laten hangen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 18:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 04-03-2006 @ 16:54 :
Die in mijn portemonnee zitten er geloof ik nog steeds in. Niet bovenaan of zo, ik heb nu mijn huidige vriend bovenaan, maar daaronder zit mijn exvriend. Ik heb even de foto's weggehaald, maar dat komt ook omdat ik geen foto's op mijn kamer heb staan verder (wat saai eigenlijk!). Bovendien had ik het er in het begin zo moeilijk mee dat ik zijn gezicht even niet kon aan zien, omdat ik dan steeds moest huilen. Ik heb dus meteen alles in één lade gegooid. Maar later haal ik die foto's echt wel weer tevoorschijn en hang ze misschien wel op. Er zitten een hoop leuke foto's bij. Dus; als je niet vervelend uit elkaar bent gegaan, waarom niet?
Ach ja... tis maar net wat t voor jou betekent, natuurlijk. In mijn portemonnee heb ik alleen maar m'n vriend, m'n vader, m'n moeder en m'n broertje. Daar hoort m'n ex echt niet bij.
Maar sommige mensen hebben er idd veel meer foto's in, dan kan het weer wel. Of als je heel goed met je ex omgaat.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 19:21
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb nog een foto van mijn exen in mn portemonnee.. Niet dat ik die vaak zie want die zitten in een pasfoto mapje. Maar toch leuk om te bewaren. De ene ex zie ik regelmatig laatste tijd omdat we weer vrienden beginnen te worden -niks meer en niks minder-, de ander zie ik nooit meer en dat was ook een eikel.
Maar foto's die ik op mijn kamer had hangen heb ik weggehaald, maar wel ergens opgeborgen en niet klakkeloos in de prullenbak gegooid.
En heb ook nog foto's op mn pc en die bewaar ik ook gewoon
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 21:26
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mijn ex had, toen ik net een paar weken met hem had, nog een foto van z´n ex op het plankje boven zn bed hangen. Nadat ik een keer goed boos was geworden begreep hij dat ik het niet bepaald fijn vond Hij zelf begreep het volgens mij niet helemaal in het begin.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 22:42
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik zou er niet aan moeten denken! Tuurlijk misschien tussen een hoop oude foto's in een oude doos heb ik misschien wel wat. maar ik hoef er in mijn dagelijks leven echt meer tegenaan te kijken. Ik denk ook niet dat mijn vriend dat zou waarderen, net zomin als ik dat van hem zou waarderen als ik tegen zijn ex moest aankijken iedere dag!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 23:07
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik heb ook foto's van mijn ex.....

IN EEN FOTOALBUM JAH, NIET AAN DE MUUR

een ex is een ex, een herinnering, iemand waar je een leuke tijd mee hebt beleefd waar je foto's van gemaakt hebt, maar die tijd is geweest. Je zult nooit meer leuke tijden met je ex beleven, tenzij je nog stiekem hoopt dat het goedkomt etc etc.

Ik vind het ook een beetje vreemd voor een nieuw vriendje/vriendinnetje als e jouw ex zo uitgebreid ge-etaleerd aan de muur ziet hangen. Nee, stop lekker weg die hap, in een leuk albumpje, en maak plek voor een nieuwe vlam.

(zowel ik als mijn nieuwe vriend hebben hetzelfde gedaan. Hij had eerst ook een foto van hem en zijn vriendin staan, maar die heeft hij, zonder dat ik het gevraagd heb, opgeborgen. Ik idem dito.)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 12:27
fuzzybeer
fuzzybeer is offline
Ligt er geheel aal wat de intentie van de foto is. Als de focus van de foto op een ander onderdeel ligt dan je ex en hij/zij er toevallig bijop staat. Waarom zal je het dan eruit gooien?
__________________
meer zakgeld nodig? kijk op www.meerzakgeld.nl
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Cesar schreef op 02-03-2006 @ 18:43 :
Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen of waarom het raar is. Als het een mooie herinnering was waarom zou je ze dan wegstoppen? Ik doe het zelf niet, maar ik kan wel begrijpen waarom je zoiets zou willen. Ik denk er ook altijd graag naar terug. Zoals je jezelf al zei het hoort bij je verleden. Niks mis met een beetje aandenken aan de "goeie ouwe tijd".
Mee eens. Als je nou maar heel erg weinig foto's aan je kast zou hebben zou het misschien opvallender zijn, maar zeker als het er heel veel zijn.... dan is het weghalen van de foto's van je kast ongeveer net zo zinnig als wanneer iemand anders foto's van een ex uit het fotoalbum zou scheuren.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 14:03
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Mijn vriend heeft in zijn huisje overal foto's en kaarten hangen. Ook van zijn exen. Gewoon omdat het leuke foto's/kaarten zijn.
Ik vind dit geen probleem. Ik weet dat het over is tussen hen dus wat kan een foto of een kaart mijn relatie met hem doen veranderen?
__________________
wie zwijgt stemt toe
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 15:13
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als het een leuke herinnering is, waarom niet? Ik zou er geen moeite mee hebben!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 18:40
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik vond het anders knap vervelend dat mijn ex allemaal foto's van haar vorige vriend op dr kamer had staan. Dan zeurde ze over wat er was gebeurd, maar ze liet ze wel staan...

"uit het oog, uit het hart" zei ik dan altijd, maar dat begreep ze blijkbaar niet.

Hoe dan ook, als je een nieuwe vriend/vriendin hebt, ik vind het dan wel een nono
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 12:19
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Nouja, ik zou het persoonlijk niet fijn vinden als mijn vriend overal nog foto's heeft van zijn vorige vriendinnetje.
Ikzelf heb geen foto's van mijn ex in mijn kamer hangen. Die liggen ergens in een la onder een hele dikke laag stof. Over is over. Je kunt het altijd bewaren als een leuke herinnering.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 15:49
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik heb ze wel bewaard, het was toch een periode uit mn leven, maar ik kijk er nooit naar. Ze liggen in een la, met andere dingetjes van hem.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 16:12
Mindfields
Mindfields is offline
Mij zou het ook weinig uitmaken, heb van mijn ex nog best wat foto's op mijn pc staan. Alleen naaktfoto's ofzo zou ik toch wat anders vinden.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht vriendin cheat, je zet haar foto op internet, consequenties?
voetballeh
13 30-12-2008 20:34
Liefde & Relatie Vriend heeft pasfoto van ex in portemonnee
golden brown
53 19-07-2007 09:07
Liefde & Relatie de bekende ex van je vriend(in)...
pienie
26 16-02-2004 09:50
Liefde & Relatie Voorgoed uit...
Some
14 28-09-2003 16:56
Liefde & Relatie Oude foto's van je vriend met zijn ex
Optima
37 11-11-2002 15:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.