Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 08:39
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Ik ben het dus niet. Ik heb cup c, maar doordat ik met de pil ben begonnen zijn ze nog iets groter geworden. Ze zijn ook duidelijk meer gaan hangen dan eerst en dat vind ik helemaal afschuwelijk. Ik zou op zich best een borstverkleining willen overwegen, maar mijn vriend vind het niks en het lijkt me ook erg duur. Ik heb verder geen rugklachten, dus dan wordt er niets vergoed he?

Reacties graag..
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 09:16
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
mjah, je zou het met heel veel moeite misschien kunnen laten vergoeden door te zeggen dat je er psygisch onder lijd ofzo, maar ik denk dat je weinig kans heb dat het voor je betaald word als je er geen lichamelijke klachten van krijgt.

ik heb niet bijzonder veel verstand van de pil, maar er zijn meer mensen die aankomen als ze de pil gaan slikken (en jij komt dan aan bij je borsten). Misschien kan je op een lichtere pil overstappen ofzo?
__________________
ja, en dus?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 09:30
*nightlight*
*nightlight* is offline
ik ben er ook niet tevreden mee,ik ben in een jaar van b naar g gegaan en ik laat t waarschijnlijk ook doen als ze gestopt zijn, maar ik heb er wel lichamelijke klachten door gekregen.


Maar een C is absoluut niet groot,en bij een borstverkleining wordt er minstens 2 cups weggehaald,en als je geen lichamelijke klachtne hebt moet je t niet doen,want daar is die operatie naar schijnt te zwaar voor, en een verkleining wordt pas vergoed vanaf D of DD(ligt aan de verzekering waar die de grens trekt) en je lichamelijke klachten kijgt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 11:52
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Dames, de cupletter op zich zegt niks! Een 95C zijn bijvoorbeeld grote borsten, maar een 75C niet! De cupletter is namelijk relatief ten opzichte van de maat...

Zelf ben ik ook goed "voorzien"... maar misschien is het een troost dat zo goed als iedereen hangborsten krijgt op een bepaald moment. De wet van de zwaartekracht werkt ook op een kleine maat
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:04
Verwijderd
kheb A, maar 75B past ook...
ben erop zich wel tevreden mee, eerst totaal niet...maar mn toen ik een vriendje kreeg die ze wel mooi vond begon ik ze ook wel mooi te vinden, of iig, niet lelijk meer en te klein.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:10
Verwijderd
Neej.. kben dr niet tevreden mee.. Kheb 75D..

Kheb dr niet direct lichamelijke klachten van, maar wel klachten.. soms doet et gewoon pijn bij bijv. gym etc. En een goede sportbeha is meteen weer ontzettend duur..

Kheb wel nagedacht over een borstverkleining.. Maar een vriendin van me zei dat je dan later geen borstvoeding meer kan geven, en dat vinnik toch wel erg om nu al over te beslissen..

Ik doe het dus nu iig niet, kmoet zoiezo nog wachten om zeker te weten dat ze zijn uitgegroeid..

Mja, kvind ze dus teveel hangen ook ja..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:30
*nightlight*
*nightlight* is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Dames, de cupletter op zich zegt niks! Een 95C zijn bijvoorbeeld grote borsten, maar een 75C niet! De cupletter is namelijk relatief ten opzichte van de maat...

maar dat is dan voornamelijk vet, als je smaller bent is t vaak meer klieren, dus als je met 95 c afvalt worden ze automatisch kleiner
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:34
*nightlight*
*nightlight* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Neej.. kben dr niet tevreden mee.. Kheb 75D..

Kheb dr niet direct lichamelijke klachten van, maar wel klachten.. soms doet et gewoon pijn bij bijv. gym etc. En een goede sportbeha is meteen weer ontzettend duur..

Kheb wel nagedacht over een borstverkleining.. Maar een vriendin van me zei dat je dan later geen borstvoeding meer kan geven, en dat vinnik toch wel erg om nu al over te beslissen..

Ik doe het dus nu iig niet, kmoet zoiezo nog wachten om zeker te weten dat ze zijn uitgegroeid..

Mja, kvind ze dus teveel hangen ook ja..
bij hunkemuller hebben ze een fijne sportbh,die geeft net zoveel steun als een sportbh van berley,moet je maar ff kijken ik vind ze heel fijn.

En dat borstvoeding kan wel kloppen,maar soms kun je net zoveel borstvoeding geven als je normaal gedaan zou kunnen hebben en soms is t ietsje minder.

Ik zou me daar minder zorgen om maken eerder over necrose(afsterven van de tepel) maar dat komt ook bijna nooit voor hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 13:18
Verwijderd
Citaat:
*nightlight* schreef:


bij hunkemuller hebben ze een fijne sportbh,die geeft net zoveel steun als een sportbh van berley,moet je maar ff kijken ik vind ze heel fijn.

En dat borstvoeding kan wel kloppen,maar soms kun je net zoveel borstvoeding geven als je normaal gedaan zou kunnen hebben en soms is t ietsje minder.

Ik zou me daar minder zorgen om maken eerder over necrose(afsterven van de tepel) maar dat komt ook bijna nooit voor hoor.
maar is die dan niet weer ontzettend duur?
En bij hönkemöller zit het echt zelden goed bij mij.. mja

en ja.. ach.. als ik dr geen ergere klachten van krijg doe ik het ook niet denk ik hoor...

mja.. ze zijn gwoon niet mooi, pech dan
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 13:50
*nightlight*
*nightlight* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


maar is die dan niet weer ontzettend duur?
En bij hönkemöller zit het echt zelden goed bij mij.. mja

nee die ik heb koste niet eens 20 euro, ik heb sowieso dat ze niet goed passen maar deze zit redelijk,en aangezien ik in andere bh's zo uitgegroeid ben, doe ik niet echt moeilijk
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:10
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Als je afvalt van een 95C, krijg je echt lebberende platte neerhangende schijven... da's nog veel minder mooi! Wat een vrouw lijden kan...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:41
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Als je afvalt van een 95C, krijg je echt lebberende platte neerhangende schijven... da's nog veel minder mooi! Wat een vrouw lijden kan...
Ja maar dat kan je verhelpen met borstspieroefeningen, hielp bij m'n ma.
Ikzelf heb geen complexen over m'n borsten, ik vind het nog de mooiste delen van m'n lichaam,denk ik: ik heb er geen last van (rugpijn e.d.), meestal 80/85 C: niet te klein, niet te groot (hoewel ze de laatste tijd wel veel gegroeid zijn door te veranderen van pilsoort), stevig (niet hangend) en redelijk in verhouding met de rest van m'n lichaam. Viel de rest nu ook nog maar zo mee...

Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Neej.. kben dr niet tevreden mee.. Kheb 75D..

Kheb dr niet direct lichamelijke klachten van, maar wel klachten.. soms doet et gewoon pijn bij bijv. gym etc. En een goede sportbeha is meteen weer ontzettend duur..

Kheb wel nagedacht over een borstverkleining.. Maar een vriendin van me zei dat je dan later geen borstvoeding meer kan geven, en dat vinnik toch wel erg om nu al over te beslissen..

Ik doe het dus nu iig niet, kmoet zoiezo nog wachten om zeker te weten dat ze zijn uitgegroeid..

Mja, kvind ze dus teveel hangen ook ja..
precies mijn verhaal
75D
niet echt klachten, alleen bij gym wel vervelend
hangen...

en misschien als ik ouder ben een borstverkleining, maar op je 16e mag dat volgens mij nog niet, ze moeten eerst uitgegroeid zijn

ik maak er wel es grapjes over met vriendinnen, van goh, jij mag wel een beetje van mij, zijn we allebei weer blij
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:18
*~Shy QueeN~*
*~Shy QueeN~* is offline
Ik heb 70 D en ik vind het wel errug.. Ik schaam me ervoor omdat klasgenootjes cup A of B hebben.. Dan vind ik mezelf zO opvallen! Maargoed, het is niet anders en ik blijf maar hopen dat ze niet doorgroeien..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 16:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb 75A/B en baal d'r soms van, maar das vooral in een bikini of een hemdje met spaghetti-bandjes...
maar ksnap heel goed dat het andere uiterste (heel groot) ook heel vervelend kan zijn. kdenk nog wel erger eigenlijk.

en wat betreft het kiezen voor wel of geen operatie; dat je vriend het niet leuk vindt is mss best lullig voor hem, maar 't gaat toch uiteindelijk over jouw lichaam. kzou als ik jou was dus goed bepalen voor jezelf hóe erg je het nou vind en of je het er voor over hebt...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 18:28
Naadje
Avatar van Naadje
Naadje is offline
Citaat:
linda85 schreef:

en wat betreft het kiezen voor wel of geen operatie; dat je vriend het niet leuk vindt is mss best lullig voor hem, maar 't gaat toch uiteindelijk over jouw lichaam. kzou als ik jou was dus goed bepalen voor jezelf hóe erg je het nou vind en of je het er voor over hebt...
Ja dat zal allemaal best, maar als je vriendje ze wel mooi vindt, ben je zelf (of 'is men over het algemeen') eerder geneigd ze minder lelijk te vinden. Dat haar vriend het niks vindt, betekent waarschijnlijk dat hij ze gewoon mooi vindt zoals ze zijn. Bovendien brengt het nogal wat ongemak met zich mee en dat weet hij ook -> nog een reden het niet te doen. Mij zou het wel behoorlijk wat uitmaken, wat mn vriend ervan zou zeggen, in elk geval...
Het is makkelijker ze te accepteren, dan.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 18:45
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik ben er niet blij mee, want ze zijn best wel groot en hangen daardoor. Doordat ze hangen, heb ik striae gekregen, en daar ben ik dus absoluut niet blij mee. Bah, ik heb lelijke borsten! Niemand krijgt ze te zien!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 19:13
feline
feline is offline
Ja, ik ben blij met m'n borsten. Ik heb 70 b, en dat is eigenlijk wel ok voor mij, ik ben namelijk nogal klein. Ze hangen niet, zijn rond enzo, nouja, k vind ze wel mooi.

(Betekent niet dat ik er ook weleens over zit ze zuchten, moeten ze weer groter enzo van mezelf, maar dat waait altijd wel weer over.)
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 20:11
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
*~Shy QueeN~* schreef:
Ik heb 70 D en ik vind het wel errug.. Ik schaam me ervoor omdat klasgenootjes cup A of B hebben.. Dan vind ik mezelf zO opvallen! Maargoed, het is niet anders en ik blijf maar hopen dat ze niet doorgroeien..
Joh nou dan val je op, wat maakt het uit is toch juist wel leuk dat soort aandacht. die meiden zouden vast ook zoiets willen hebben als jij en de jongens vinden het waarschijnlijk alleen maar schitterend.
en ja je kan er wel last van hebben, ik heb er ook wel last van met kleren kopen, maarja dat moet dan maar, je kan niet alles hebben in het leven
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 20:21
Verwijderd
nee, totaal niet
Ik vind ze te klein, en totaal niet rond. (70 b is dat)
M'n ex zei dat ze wel rond waren maarjah, die zei zoveel...

Maar over jou: als je vriend tegen die verkleining is zou ik het niet doen...
Als het alleen maar om het uiterlijk is, en je vriend is er blij mee..
Misschien is het wel veel mooier dan je zelf denkt
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 21:54
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
nee, totaal niet
Ik vind ze te klein, en totaal niet rond. (70 b is dat)
M'n ex zei dat ze wel rond waren maarjah, die zei zoveel...

Maar over jou: als je vriend tegen die verkleining is zou ik het niet doen...
Als het alleen maar om het uiterlijk is, en je vriend is er blij mee..
Misschien is het wel veel mooier dan je zelf denkt
Of je vriend is een lieve goedzak en liegt liever om je beter te laten voelen, dan dat die de waarheid zegt. Of hij heeft een roze bril op, of blah blah blah.

Belangrijkste is dat je zelf blij moet (kunnen) zijn met je lichaam. (Als een vriend je niet kan overtuigen dat iets aan jezelf mooi is, heb je er niks aan. Kwa lichaam ben jij het opperhoofd, en niet iemand anders.)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 07:25
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Marcade schreef:


Of je vriend is een lieve goedzak en liegt liever om je beter te laten voelen, dan dat die de waarheid zegt. Of hij heeft een roze bril op, of blah blah blah.

Belangrijkste is dat je zelf blij moet (kunnen) zijn met je lichaam. (Als een vriend je niet kan overtuigen dat iets aan jezelf mooi is, heb je er niks aan. Kwa lichaam ben jij het opperhoofd, en niet iemand anders.)
Ik weet dat mijn vriend altijd eerlijk is over mijn lichaam. En zeker als ik zelf iets niet mooi vind aan mijn eigen lichaam zegt hij gewoon wat hij ervan vindt. Over mijn borsten zei hij: Ik heb liever een handje vol en dan misschien een beeetje hangend dan helemaal nix . Maar ik heb nu ook voor mezelf besloten dat ik het voorlopig niet doe (kan ook nog niet eens), maar als ik er later anders over denk kan het altijd nog he..
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 08:46
Verwijderd
hmm 'k heb een periode gehad waarin ik het verschrikkelijk vond (groep 7,8 en de brugklas..) de tweede klas ging nog wel toen kreeg iedereen al wat... en nu vind ik het niet erg. 'k vind 't nu wel mooi.. nu spring ik tenminste niet meer zo uit tegenover de andere mensjes van mijn leeftijd... en je zei dat je je borsten gingen hange... dan moet je jezelf opdrukken dan word dat minder.. doe ik ook...
maar watdusjcrib al zei... 'k heb ook cup d75 en met sporten is het verschrikkelijk... ik heb nu wel goede sportbh's anders gaat dat echt niet goedkomen met paardrijden... alleen over poosie mag 'k aan de pil en ik hoop dat ze niet nog groter worden want dan is het niet zo mooi meer, dan ben ik beetje uit verhouding

Laatst gewijzigd op 03-08-2002 om 08:48.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 09:45
Verwijderd
ik heb een 75 b
maar soms past A ook

ik ben er wel tevreden mee , maar ze lijken zooooooo mager
vinnet ni mooi

mag een beetje gevulder zijn
maar hoe ???

-xxx-
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 09:51
Verwijderd
Citaat:
raindrup schreef:
mag een beetje gevulder zijn
maar hoe ???

-xxx-
bh's met vulling kopen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 11:22
*nightlight*
*nightlight* is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

maar watdusjcrib al zei... 'k heb ook cup d75 en met sporten is het verschrikkelijk... ik heb nu wel goede sportbh's anders gaat dat echt niet goedkomen met paardrijden... alleen over poosie mag 'k aan de pil en ik hoop dat ze niet nog groter worden want dan is het niet zo mooi meer, dan ben ik beetje uit verhouding
ik vind zelf sport niet zo erg,klinkt raar misschien, maar ik vind t allemaal wel meevallen, ik doe dan wel watersport, aquarobics enz. dat zal wel schelen in t begin deed t wel pijn, maar ik moest doorgaan want ik moet t van de dokter.

Toen ik aan de pil ging zijn ze niet gegroeid, ze hebben van mijn 12-13e tot vorig jaar september stil gestaan toen had ik dus nog een B.
Met mijn 14-15e toen ik ongesteld werdt ging ik aan de pil en ik was 17 toen ze groeide.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 12:44
Verwijderd
bh's met vulling kopen
----------------------------------------
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 12:45
Verwijderd
dat was men vraag niet hoor , ik bedoel ECHT doen groeien
met vulling groeit het niet hoor

effie serieus please
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
raindrup schreef:
dat was men vraag niet hoor , ik bedoel ECHT doen groeien
met vulling groeit het niet hoor

effie serieus please
ow sorry, echt groeien kan volgens mij niet, ik heb er iig nog nooit van gehoort dat er middeltjes zijn die je borsten laten groeien
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 15:10
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
ik ben echt niet blij ik heb 90D en als ik 18 ben laat ik een borstverkleining doen. (lichamelijke en geestelijke klachten, rugpijn, geen kleren kunnen uitkiezen )

Laatst gewijzigd op 03-08-2002 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 15:45
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben er echt niet tevreden mee. Ik heb 75a, heel soms zelf aa en ik ben 16 jaar
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 15:41
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Ik heb 75C, en ben er heel tervreden mee. Ik vind dat de mooiste maat omdat je dan wel volle en ronde borsten heb maar niet te klein of te groot. In het begin was ik er toch niet zo blij mee omdat ik soms werd geplaagd dat ik meloenen had, maar mijn vriend vind ze ontzettend mooi en kan er niet vanaf blijven. Dat gaf mij ook veel zekerheid.
Ik ken ook mensen die hele grote borsten hebben en er vele rugklachten van hebben. Het lijkt me ontzettend naar en ik zou ze ook laten verkleinen als ze uitgegroeid zijn. Anders zit je nooit lekker in je vel vanwege pijn of schaamte.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Mystique schreef:
Ik vind dat de mooiste maat omdat je dan wel volle en ronde borsten heb maar niet te klein of te groot
mag 'k hierop reageren?

ik vind dat je ongelijk heb... cup b of a of d of wat dan ook is ook mooi..alles is mooi als het maar in verhouding is...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:03
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
~sweetgirl~ schreef:
Ik ben er echt niet tevreden mee. Ik heb 75a, heel soms zelf aa en ik ben 16 jaar
me too. ik heb er verdomme complexen van. ik durf niet in bikini te verschijnen bij vrienden of zo (familie wel).
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:05
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
ik nie tevreden... heb 70B.. maar toch lijkt het niets..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:51
¤Aylin¤
Avatar van ¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Ik heb 70A, en ik ben er niet tevreden mee. Het klopt wel aardig in verhouding met mijn lichaam, maar ik zou liever B of C willen hebben. Toen ik aan de pil was had ik maat 70B, je ziet het verschil best wel, vind ik..
Ik schaam me niet ofzo voor mijn borsten, maar met net een maatje meer, zou ik er misschien meer tevreden mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nee, volgens mij heb ik net cup a als ik geluk hebt, en daar ben ik echt niet tevreden mee... Hopelijk groeien ze nog, hopelijk door de pil ook nog als ik daar aan mag beginnen... na ja veel hopen dan maar
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:55
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
mwoadh, ik vind het wel okee, heb 75/80 b en ze zijn wel mooi rond, en mn vriend vindt ze prachtig (ookal zitten er van die rooie streepjes bij de tepels, iemand id hoe dat komt?) en dan vind ik het ook wel goed
__________________
I'm in the forest
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 22:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
mijn vriendin heeft 75B en die staan redelijk goed in verhouding met haar lichaam. Misschien zou iets groter mooier zijn, maar dat komt nog wel. En anders niet hoor, ik ben er tevreden mee.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:50
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
ik heb 75c en dat formaat vind ik prima alleen vind ik de vorm iets minder én er zitten ontzettend veel groeistrepen op. Maar t is niet iets waar ik mee zit.
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:50
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
ik vind de mijne wel mooi, maar zo klein (90A)
maar naar het schijnt blijven ze groeien tot ong 21 jaar dus het kan nog wel wat hebben.
ik zou het liefst B hebben ofzo
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:58
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef:
maar naar het schijnt blijven ze groeien tot ong 21 jaar dus het kan nog wel wat hebben.
kunnen ze ook eerder uitgegroeid zijn??
*hoopt van wel*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:16
Tenischa
Tenischa is offline
ik heb 80d en soms een e
ze zijn ook echt super lelijk,hangend
ik heb ook strea strepen en dus ook op mn borsten
soms ben ik zoooooooo depri over alles wat er met me gebeurt is
en dan wordt ik ook heel ontevreden met me uiterlijk meestal door opmerkingen van mensen en maak ik overal diepe sneeen in alles wat ik lelijk vind
me borsten me buik me benen in alles snij ik
en dat geeft me het gevoel dat ik moet boete wat iik mezelf heb aangedaan
sorry voor mn vaag verhaal
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
NickName23 schreef:

en dat geeft me het gevoel dat ik moet boete wat iik mezelf heb aangedaan
wat heb je jezelf dan aangedaan??
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:19
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Dreamzy schreef:
Ik ben het dus niet. Ik heb cup c, maar doordat ik met de pil ben begonnen zijn ze nog iets groter geworden. Ze zijn ook duidelijk meer gaan hangen dan eerst en dat vind ik helemaal afschuwelijk. Ik zou op zich best een borstverkleining willen overwegen, maar mijn vriend vind het niks en het lijkt me ook erg duur. Ik heb verder geen rugklachten, dus dan wordt er niets vergoed he?

Reacties graag..
Ik zou niet laten snijden in mijn borsten. Maar goed, ik ben dan ook gewoon tevreden. Als je ze echt niet mooi vind, kun je idd overwegen een verkleining te ondergaan, maar alsjeblieft, denk daar echt goed over na. (In mijn ogen is zoiets meer een nood-oplossing, maar ik ben geen voorstander en liefhebber van operaties )
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:25
Tenischa
Tenischa is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

wat heb je jezelf dan aangedaan??
hoe je eruitziet wordt gedeeltelijk door jezelf bepaald
ik bijvoorbeeld en stevig en tis volgens mij ook zo dat je borsten daardoor groter zijn
en dat ik stevig ben is mn eigen schuld
dus tis mn eigen schuld hoe ik dr uitzie
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:26
Tenischa
Tenischa is offline
maar nu weer ontopic
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:30
Verwijderd
Citaat:
NickName23 schreef:


hoe je eruitziet wordt gedeeltelijk door jezelf bepaald
ik bijvoorbeeld en stevig en tis volgens mij ook zo dat je borsten daardoor groter zijn
en dat ik stevig ben is mn eigen schuld
dus tis mn eigen schuld hoe ik dr uitzie
dan ga je afvallen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:32
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:


dan ga je afvallen
enig idee hoe moeilijk dat voor sommige mensen is...

kan je beter wat meer sporten
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:33
Tenischa
Tenischa is offline
juist heel moeilijk voor sommige mensen
en als je afvalt vallen je borsten ook af en kunnen ze nog lelijkere worden
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [Vragenlijst] Alles over Borsten
supergirl#1
32 06-03-2012 07:29
Liefde & Relatie meisjes en hun borsten!
Flickan
114 27-05-2010 13:53
Lichaam & Gezondheid Hormoonspiraaltje en de grootte van je borsten
Poepkind
20 06-11-2006 13:13
Lichaam & Gezondheid Borsten... (vragenlijstje erbij =p)
Sjanna
229 03-01-2006 13:58
Seksualiteit Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please!
Sjanna
6 23-07-2005 19:53
Lichaam & Gezondheid borsten
Somebody16
21 23-02-2002 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.