Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2011, 15:42
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Oeh, lijkt me erg freaky in de efteling! Al die mensen, paranoïde makend?

Nu ontopic, lekker biertje erbij rustig op de bank.
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Advertentie
Oud 22-05-2011, 16:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Tripreport zie ik niet echt zitten eigenlijk, maar ga er vanuit dat ik wammus, mrboot en chevy nog wel zie, dus die krijgen em irl

En @ chevy, ik had je toch een berichtje terug gestuurd, met al die data enzo?


En ik moet echt eens ophouden met 6 ipv 7 nachten per week slapen, ben niet in staat nog echt iets te doen, maar moet van 19.00 tot 21.00 nog effe ergens werken, dus kijk wat duf voor me uit, en probeer te bedenken of ik echt niets nuttigs met deze tijd kan doen
Oud 22-05-2011, 22:26
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Eh nee? Doe nog eens?
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 24-05-2011, 09:36
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
kutzooi, ach, poging 2 dan maar
Oud 24-05-2011, 10:48
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Hoera voor technologie, eah!
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 24-05-2011, 11:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Zowie is gewoon een falert.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 24-05-2011, 13:24
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik heb gewoon net wat minder computer skillz dan de meeste hier

En mrboot, HTID en andere die het wat lijkt:
http://www.cn20101172.p-client.net/index.php?pid=96
Zelf dik aanwezig
Oud 25-05-2011, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon net wat minder computer skillz dan de meeste hier

En mrboot, HTID en andere die het wat lijkt:
http://www.cn20101172.p-client.net/index.php?pid=96
Zelf dik aanwezig
ja i'm in! nog geen kaartje geen idee hoe of wat maar wil er sowieso bij zijn

en er zit een waar ecosysteem op mijn kamer.. spinnen vs muggen ik laat die spinnewebben lekker hangen, worden alle muggen opgegeten maar net zat er echt een facking space spin die heel snel rondjes ging draaien in de lucht als ik met iets ertegen stootte. nu is hij dood.
Oud 25-05-2011, 21:53
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
http://www.youtube.com/watch?v=PSKJrgGqx_E
__________________
Good times we can't repeat.
Oud 31-05-2011, 20:08
Verwijderd
mn favo shop heeft een nieuwe soort wiet... "green crack" duurste van al, 12.50. ik ga nu proberen of je er echt zo vercrackt van raakt
Oud 31-05-2011, 21:56
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline


Oh, ik heb nog een filmtip voor wanneer je truffels/paddo's wil gaan gebruiken. 'The Darjeeling Limited"!!! Echt geniaal voor dat moment, heb het een paar maandjes geleden erg naar mijn zin gehad met truffels en die film!
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Oud 04-06-2011, 21:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik was gisteravond echt zo lam als een balletje. Ik ben de hele dag brak geweest en ben daar nu langzaam overheen aan het komen. Tijd voor nog een volgende joint.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 05-06-2011, 11:45
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Zaterdag weer mdma
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 05-06-2011, 11:50
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goed idee. Dat wil ik ook wel weer een keer doen.

Gisteravond heb ik weinig gezopen en ik ben nu ook een stuk minder hard naar de klote.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 09-06-2011, 09:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik haat geld. Moet aan allemaal instanties nog geld betalen, en als het onterecht is (waterschapsbelasting 2011 betalen over een huis wat er in 2011 helemaal niet meer stond) mag ik zelf lekker veel werk erin stoppen om het allemaal nog goed te krijgen O ja, en T-mobile zijn ook bitches!

Zo, dat lucht op:')
Oud 09-06-2011, 09:24
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ugh hoe irritant Instanties zijn lame.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 10-06-2011, 20:11
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Nog muziektips voor ons mdma-feestje, jongens?
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 11-06-2011, 18:00
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Nog muziektips voor ons mdma-feestje, jongens?
Het "nodig-pyropower-ook-uit" -muziekje
Oud 11-06-2011, 21:08
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Volgende keer! Ik wil nog steeds een mdma-only-meet.

En ik vind mdma duizend fijn maar dat DOMME gezenuw van tevoren, ugh. :')
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 13-06-2011, 13:15
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
En jammer van de kater :') Daar ben ik toch echt heul gevoelig voor. Maar gelukkig was het weekend wel erg tof!
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 13-06-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
maar dat DOMME gezenuw van tevoren, ugh. :')
huh? wat bedoel je?
Oud 13-06-2011, 18:02
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
En jammer van de kater :') Daar ben ik toch echt heul gevoelig voor. Maar gelukkig was het weekend wel erg tof!
Vertel! En dat van de zenuwen... als ik begrijp wat je bedoeld (gewoon zenuwen voor het nemen), dat heb ik ook . Maar dat komt ook omdat ik er zo'n zin in heb, maar toch altijd weer een beetje spannend vind ofzo
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 13-06-2011, 19:55
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Citaat:
huh? wat bedoel je?
Wat oma zegt, zenuwen voor het nemen Ik fok mezelf altijd een beetje op, ofzo. :')

Oma: Thuisfeestje met mn vriend, een goede vriend (S) van ons en zijn nieuwe vriendin. Was erg gaaf, veel gepraat en gedouched Vriend S had het wel een paar keer moeilijk, die is nog veel beter in het zichzelf opfokken en slecht in een rotgevoel loslaten, maar dat komt uiteindelijk altijd wel goed - en we hebben elkaar goed leren kennen, de vriendschap is weer wat hechter. Voel me nu niet echt denderend, maar komt wel weer goed
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 13-06-2011, 20:51
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Wat oma zegt, zenuwen voor het nemen Ik fok mezelf altijd een beetje op, ofzo. :')

Oma: Thuisfeestje met mn vriend, een goede vriend (S) van ons en zijn nieuwe vriendin. Was erg gaaf, veel gepraat en gedouched Vriend S had het wel een paar keer moeilijk, die is nog veel beter in het zichzelf opfokken en slecht in een rotgevoel loslaten, maar dat komt uiteindelijk altijd wel goed - en we hebben elkaar goed leren kennen, de vriendschap is weer wat hechter. Voel me nu niet echt denderend, maar komt wel weer goed
Douchen oooh, dat lijkt me dan echt heeeerlijk!!! Wel jammer van het rotgevoel van S
Ik mag de 16e weer van mezelf, dan ga ik hierheen: http://www.originsevent.nl/
Het lijkt me ook wel leuk om het een keer met mijn vriendje te doen en dan gewoon in bed te gaan liggen met thee
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 13-06-2011, 23:35
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Samen met je vriendje douchen is zeker fijn. Douchen met zn vieren is ook een aanrader

Sieht gut aus!
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 14-06-2011, 21:16
Verwijderd
beste trip-experts.. komend weekend is het solstice, dus. how 'bout 2cb en lsd combineren? eerst 2cb nemen om rustig te beginnen.. indien de trip goed bevalt en die omgeving daar zeer chill blijkt om te trippen, op het hoogtepunt van de 2cb een halve zegel acid nemen. de lsd begint te werken als de 2cb uitwerkt. even een rustig momentje, daarna volop echt trippen. verstandig plan of zie ik dingen over het hoofd?
Oud 15-06-2011, 11:54
Verwijderd
Goed te doen! Ik heb het exact zo gedaan.
Oud 16-06-2011, 00:29
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik vind het een beetje rare combi, maar op een eventueel vervelende bodyload combi zie ik geen grote problemen

Ik ga trouwens alleen als het mooi weer is, dan denk ik wel klm, misschien wel het laatste echt vette feestje in een lange tijd voor mij, dus dan meteen goed doen

Gaan er trouwens nog meer s.cmmers? Zo ja wanneer en hoe?
Oud 16-06-2011, 12:00
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Ik ga ook, weet alleen nog niet wanneer.
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Oud 16-06-2011, 12:10
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik wilde wel maar geld- en tijdtekort, dus dat wordt hem niet denk ik.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 16-06-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het een beetje rare combi,
jij met je keta+lsd dan

en mooiweerhippies bestaan niet metroid.. je bent hippie of je bent het niet regen of niet de goa gaat wel door en ik vind dat je erbij moet zijn, je laatste feestje zeg je zelf
Oud 17-06-2011, 01:32
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Keta+lsd
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Oud 19-06-2011, 21:56
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Daar heb ik geen ervaring mee.

De afgelopen week ben ik 2 avonden stoned geweest waarvan dit er een is. Verder gaat alles eigenlijk wel z'n gangetje. Ook met Maud gaat het nog altijd heel goed. Het is een heel lief en nieuwsgierig kind wat zichzelf prima kan vermaken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 20-06-2011, 11:49
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik moet toch nog even iets kwijt over de xtc-trip van vorige week. Die vriend, S, heeft al 3 keer meegedaan en op zich is het altijd leuk. Maar hij heeft ook al drie keer ervaren dat hij ook een rotgevoel heeft tijdens het gebruik van xtc. Hij trekt het dan niet meer, voelt zich niet goed (dit ligt niet aan de dosering volgens mij, want hij heeft zowel best weinig als best veel op), en zijn stemming is echt slecht. Hier kan hij natuurlijk niets aan doen, maar ik ben van mening dat je ook dat over je heen moet laten komen.

Het blijft voor hem natuurlijk vervelender dan voor ons, maar ik merk wel dat de laatste drie trips een soort... negatief bijgevoel hebben, ook voor mij, omdat z'n stemming in een groep vaak vrij overheersend is (ook nuchter). Ik vind dit toch wel erg lastig :/ We zaten laatst na te praten over de laatste trip en dan gaat het voornamelijk over 'ja ik ga dit denk ik toch maar nooit meer doen', en dat hij ziek was geweest de week erna (ja eh als je al ziek bent en je onderdrukt dat, moet het er toch een keer uit :')), dat die depressie zo rot was.. En niet een keer over dat we ook leuke dingen hebben meegemaakt en wat hij er misschien van kan leren. Of eh, hoe het voor ons was ofzo. FRUSTREREND.

Zo. Wie wil er een xtc-meet? Want ik wil wel weer eens echt uit mn dak gaan en niet me zorgen maken om anderen de hele tijd
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 20-06-2011, 19:18
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ik moet toch nog even iets kwijt over de xtc-trip van vorige week. Die vriend, S, heeft al 3 keer meegedaan en op zich is het altijd leuk. Maar hij heeft ook al drie keer ervaren dat hij ook een rotgevoel heeft tijdens het gebruik van xtc. Hij trekt het dan niet meer, voelt zich niet goed (dit ligt niet aan de dosering volgens mij, want hij heeft zowel best weinig als best veel op), en zijn stemming is echt slecht. Hier kan hij natuurlijk niets aan doen, maar ik ben van mening dat je ook dat over je heen moet laten komen.

Het blijft voor hem natuurlijk vervelender dan voor ons, maar ik merk wel dat de laatste drie trips een soort... negatief bijgevoel hebben, ook voor mij, omdat z'n stemming in een groep vaak vrij overheersend is (ook nuchter). Ik vind dit toch wel erg lastig :/ We zaten laatst na te praten over de laatste trip en dan gaat het voornamelijk over 'ja ik ga dit denk ik toch maar nooit meer doen', en dat hij ziek was geweest de week erna (ja eh als je al ziek bent en je onderdrukt dat, moet het er toch een keer uit :')), dat die depressie zo rot was.. En niet een keer over dat we ook leuke dingen hebben meegemaakt en wat hij er misschien van kan leren. Of eh, hoe het voor ons was ofzo. FRUSTREREND.

Zo. Wie wil er een xtc-meet? Want ik wil wel weer eens echt uit mn dak gaan en niet me zorgen maken om anderen de hele tijd
Goed trippen is doen en niet hypochonderen. Ik meld mij!
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Oud 20-06-2011, 19:52
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ja precies, dat is het frustrerende! Ik wil wel weer eens 100% genieten. Nice <3
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 23-06-2011, 19:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
XTC is lang geleden. Dat wil ik ook wel weer een keer doen.

Ik ben nu behoorlijk stoned en het is zo tijd voor pizza en film. Tussendoor nog een volgende joint en daarna nog wat spelletjes.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 27-06-2011, 23:31
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
10 dagen aan gaarheid

En wim, ik hoop aankomend weekend in haarlem te zijn, heb je ergens tijd voor een korte chill?
Oud 03-07-2011, 04:21
Pyro Power
Pyro Power is offline
Nadat ik tot 1 uur in de keet had gezeten, ben ik naar Eibergen gegaan, voor de afterparty van "Have A Nice Day". Bij de afterparty voor het eerst sinds 6 maanden speed gehad. (Laatste keer was met Sinterklaas, 5 December.) Maar toen heb ik iemand er onbewust in getrokken (Zij wilde stoer doen) En daarmee is ze eigenlijk tegen haar wil in, met mij mee gaan doen. Daarna had ik zoiets van: "oke, hiermee beïnvloed ik een zus van een van mijn beste kameraden. Daarna heb ik afgezworen om voor haar drugs te halen (Op wiet na, maar daar heb ik ook geen problemen mee, dat deed ze al voor ze mij leerde kennen) ).

Maargoed, nu lig ik hier in bed, een beetje slapeloos te zijn (ongeveer 83% pure speed, eigenlijk het utopium onder de speed.)Na 2 sleutelpuntjes ongeveer 4 uur geleden voel ik me nog steeds goed. Geen last van diaree, oid. Enkel slapeloosheid, maar dat haal ik komende dagen wel in.

And how are you doin'?
Oud 03-07-2011, 04:51
Pyro Power
Pyro Power is offline
ik heb trouwens een logboek gemaakt van hoe ik deze keer speed heb ervaren. Dit heb ik ook gesmst naar iemand die EHBO had. (Zelf ook gehad, maar mocht ik in cardiac arrest komen, dan word het nogal moeilijk om mezelf te reanimeren. )
Ik moet wel zeggen, de wat weer ervaren gebruikers waar ik bij was, waren verbaast dat ik zo voorzichtig te werk ging. Maar nadat ik had uitgelegd dat het mn eerste keer sinds 7 maanden was, dat ik m'n neus vol had zitten met 4 sleutelpunten, snapten ze het wel. Bovendien hou ik er van als er een nuchter persoon in de buurt is, dat met alle liefde uit bed komt.

02:07 uur:
"Oke, vlak voor inname via de neusholte. Vaag gevoel in de onderbuik, reden is waarschijnlijk spanning. Gast zei dat er 50%+ Amfetamine in zat. Alcoholgebruik: 8 halve liters Grolsch."

02;13 uur:
5 Minuten na Neusaal gebruik Nog steeds vage tintelingen in de onderbuik, waarschijnlijk door spanning van de uitwerking. Eerste bijwerkingen; Tik in been, constant op en neer beweging, Stekend gevoel in neus weg. Spanning verdwijnt, en maakt plaats voor totale hersencontrole = ontspanning.Helderer van geest. Dronken gevoel weg.

03:45 uur:
Door de frisse lucht buiten krijg ik steeds een loopneus, waardoor de aanstroom van amfetamine word gevorderd.Ga sneller praten, zodat het voor een ander nog amper te verstaan is. Geen gestotter meer. (Normaal stotter ik onder het spreken.) Tot nu toe geen problemen, op het feit na, dat slapen niet mogelijk is. Verder nog geen last van typische bijwerkingen.


En nu lig ik bed, het internet een beetje vol te lullen.
Oud 03-07-2011, 10:49
Pyro Power
Pyro Power is offline
Nooit meer speed. Ik ben beroerd, moe, ziek, en ik walg.
Oud 03-07-2011, 23:53
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
ongeveer 83% pure speed, eigenlijk het utopium onder de speed.
Dat kan niet vriend, 73% is max
__________________
Everyone knows gingers have no soul.
Oud 04-07-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
voel ik me nog steeds goed. Geen last van diaree, oid. Enkel slapeloosheid, maar dat haal ik komende dagen wel in.
Citaat:
nooit meer speed. Ik ben beroerd, moe, ziek, en ik walg.
sorry moest je ff uitlachen heb je al geslapen? zo nee.. oke reden tot beroerdheid.. zo ja.. niet zeuren
Oud 05-07-2011, 00:02
Pyro Power
Pyro Power is offline
Nope doordat ik mn helemaal vol had gezopen met cola, om energy te krijgen (anders zou het een beetje verdacht kunnen lijken tegenover mijn ouders ) kon ik pas slapen rond 12 uur die nacht. ;D
Toen ik maar eenmaal op de wc mn enkeldarm had laten ontspannen voelde ik me wel een stuk beter
Oud 05-07-2011, 00:03
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Dat kan niet vriend, 73% is max
oh oke, dan heb ik me een tiental vergist.
Oud 05-07-2011, 00:05
Pyro Power
Pyro Power is offline
Tering als ik nu dat hele "logboek" zo na lees.. van pep ga je echt véél te veel lullen zeg
Oud 10-07-2011, 11:32
Verwijderd
is het normaal dat ik me de hele middag erna nog brak voelde? heb vrijdagavond geblowt en wat gedronken wat ik opzich wel chill vond
Oud 10-07-2011, 11:40
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Dus je voelt je brak na het blowen en drinken? Is op zich niet zo raar natuurlijk.. En ik geloof dat blowen je REM-slaap ook uitstelt oid, dus je wordt ook minder uitgerust wakker vaak - ondanks dat je meteen in coma valt.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 10-07-2011, 11:43
Verwijderd
Echt veel heb ik niet gedronken, 2 biertjes als ik me niet vergis en een shotje ouzo. Ik werd rond 9 uur wakker maar was zo moe dat ik volgens mij met mijn ogen open heb geslapen? Ik ging zelfs in gedachten een muur metselen om weer in slaap te vallen
Rond een uur of 6 gisteren werd ik weer energiek en was dat lome helemaal verdwenen alsof er daarvoor nog wat gebeurde.
Oud 10-07-2011, 13:20
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
als ik me niet vergis? Sorry, maar als je twee biertjes en één shotje drinkt dan zou je toch wel moeten weten wat je hebt gedronken en gedaan die avond! Raar verhaal..

Verder is het natuurlijk helemaal niet zo gek om wat suffig wakker te worden na een avondje blowen, maar ik neem aan dat je dat zelf ook weet. Anders gewoon even je huiswerk doen, stap één bij het gebruiken van drugs.
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.